Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

28 juni 2021 21:28
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #166
Die speler van Frankfurt was daar toch de aanvoerder van de U19, dan moet je toch iets kunnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 23:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #167

Boredass schreef : Die speler van Frankfurt was daar toch de aanvoerder van de U19, dan moet je toch iets kunnen.

Aelbrecht was Belgisch jeugdinternational…;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

29 juni 2021 07:45
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #168
Ik snap de reacties van een aantal forumleden wel. Je hoopt op aanwinsten. Het liefst meteen toppers. Van de andere kant vraag ik me af hoe realistisch dat is. De ervaring leert dat je met een MVV-budget (lees: een beperkt budget) creatief moet zijn. Dat is van te voren door Wels en de club ook heel duidelijk gecommuniceerd. Eventuele basisspelers zullen waarschijnlijk pas later volgen. Van de basis van vorig jaar zijn nog maar vier spelers over: Deom, Blummel, Surmeli en het duo Zeegers en Zeegers dat samen de rechtsbackpositie vulde. Kortom, werk aan de winkel.
Maar laten we eerlijk zijn: we zijn wel eens met minder begonnen. Ik vind het belangrijk dat vóór de eerste competitiewedstrijd de basis redelijk staat. Aangevuld met nog een paar buitenkansjes voor de transferdeadline. Het is weer begonnen en ik kan niet wachten tot we er weer bij mogen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

29 juni 2021 11:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #169
Kostons traint ook weer mee.
Een vriendendienst of zit hier ook meer achter?

29 juni 2021 11:29 29 juni 2021 11:44 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #170

Boredass schreef : Kostons traint ook weer mee.
Een vriendendienst of zit hier ook meer achter?

Tsja, het is duidelijk dat ze vooral op jongens uit de regio gaan richten. Jammer dat ze dan Braken geen normaal voorstel kunnen doen.
Jammer om te lezen, dat er al word geschreven "Wat verwacht je dan van MVV" Persoonlijk verwacht ik een (spelers)beleid waar je voor het maximum gaat, ook met geen budget kun je voor 9 of 10 gaan, en moeten we niet tevreden zijn met een 6 T kump waal good. Eerst verkopen we hebben een duidelijk beleid en ook als Kalezic weg is volgen we dat beleid. Ondertussen meer basisspelers vertrokken, assistent vertrekt, spelers die eerst te licht werden beoordeeld mogen toch weer terugkomen. Morgen de Martina's weer terug op het veld? Er zit totaal geen lijn tussen de communicatie en hun daden. Deze mentaliteit brengt ons iedere 2/3 jaar terug naar de bodem en nooit meer komen we boven de oude standaard terug, langzaam steeds een stapje terug tot er dadelijk niks meer over is.... Jammer.

29 juni 2021 11:54
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #171
Ik vind Kostons een type Braken en Carriciolo. Spelers die bij ons talentvol waren, maar pas bij een andere club opeens wel hun talent volledig tot uiting konden brengen. Twee jaar later wil je die spelers vervolgens weer terug, maar kun je ze niet meer betalen. Zou toch mooi zijn als Kostons wel eens bij ons die stap omhoog zou kunnen zetten, want ik zie het hem anders bij pakweg Helmond Sport of Top Oss doen. Blijft natuurlijk wel vreemd beleid om een speler eerst te laten vertrekken om hem vervolgens toch weer mee te laten trainen. Wellicht is het gewoon een geste naar hem toe in afwachting van een transfer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Hill28

29 juni 2021 12:26 29 juni 2021 12:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #172
Fijn dat Last en Kostons weer een kans krijgen. De Martina’s mogen van mij ook zeker terug.

We maken nu weliswaar geen stappen vooruit kwa selectie. Dat is het gevolg van warrig beleid. Taken van technisch directeur inhanden leggen van trainer, die vervolgens allemaal opvallende keuzes maakt. Jeugdspelers wegstuurt, terwijl er geen geld is voor betere. Maar..de trainer wil opeens weg en mag gratis de deur uit lopen. Dus wordt er toch maar weer een technisch directeur aangenomen. Die natuurlijk niet heel veel te besteden heeft.

Dat het spelersbudget dusdanig blijft hangen dat we niet eens de optie op Mickels kunnen lichten, daarvan weten we ook allemaal hoe het komt. De resultaten van onze directeur worden langzaam zichtbaar. Ook op het veld.

Desondanks kijk ik komend seizoen dan nog het liefst naar een elftal uit de regio, met MVV-hart, een elftal dat er vol voor gaat, ipv een legertje huurlingen.

29 juni 2021 12:55
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #173
Het wordt steeds duidelijker waarom Kalezic vertrokken is. Hij wilde hogerop en vond bepaalde spelers niet goed genoeg voor die stap.
Leuk dat ze uit de regio zijn, maar ik ga er vanuit dat Kalezic die (zakelijke en inpopulaire) inschatting prima kan maken.

Blijkbaar kan of wil MVV niet mee in die volgende stap en dus kom je bij een trainer uit die waarschijnlijk wel genoegen neemt met een 9e of 10e plek onder het motto 'meer is nu eenmaal niet haalbaar'.
Om dan de spelers terug te halen die door een ervaren coach te licht worden bevonden is natuurlijk lachwekkend.
Maar laten we vooral even afwachten of deze spelers daadwerkelijk terugkomen. Het kan natuurlijk ook een tijdelijke aanvulling op de selectie zijn om volwaardig te kunnen trainen.
Het zou namelijk ook heel vreemd zijn als een nieuwe technisch directeur een oude selectie gaat herstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Hier menier

29 juni 2021 13:52
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #174
Ja Shermar Martina ipv von Mares centraal achterin zou al een verbetering zijn. En die Jongen uit Antwerpen naast hem.
Zin broer mag wat mij betreft ook terug; een van beiden heeft bv een perfecte timing bij kopballen.
En minimaal 1 speler die 4? jaar gelden heeft mogen ruiken aan de eredivise.

Hoofdzaak ze hebben een goede trainer aangesteld .... anders wordt het sowieso niks (kijk maar naar F. de Boer.... een goed paard is niet automatisch een goede ruiter).

29 juni 2021 14:46
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #175
Dit is toch alles bepalend wie het (beleid) bepaald!! Te gek voor woorden.

29 juni 2021 15:08
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #176
Wets se wat iech noe ech n sjiek kedo zow vinde? Es al die luij die eeder jaor opnuij meine Messi en Ronaldo op de ierste training te zien gewoen oet zowe sjeie met mvv supporter te zien of in eeder geval oet zowe sjeie met lamentere heij. Wach noe toch s aof en oordeel neet metein. Dat is zoe Nederlands.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Hier menier, LRB

29 juni 2021 18:49
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #177
Je kunt verwachten dat Raoul en Koen voor de volle 100 % inzet zullen tonen om de technische staf te overtuigen. Zoals al geschreven, probeer Raoul eens in meer aanvallende posities!

29 juni 2021 22:06 29 juni 2021 22:11 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #178

Duin schreef : Om dan de spelers terug te halen die door een ervaren coach te licht worden bevonden is natuurlijk lachwekkend.
.

het enige waar Kalezic als trainer zeer ervaren in is, is na 1 jaar zijn biezen pakken...:thumbsdown:
is ook een proces, klopt... al is het natuurlijk lachwekkend.;)

daarbij vind ik je opstelling naar onze nieuwe trainer niet bepaald netjes ! Ben blij dat er iemand instapt die en gedreven is en er iets van wil maken ook al weet hij dat er geen centjes zijn!
Dat verdient wat meer respect dan zo'n oppervlakkig negatieve reactie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel, Burgundian043

29 juni 2021 23:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #179
Jammer. Last, Kostons op proef... Dat is veelzeggend... Absurd. Ik denk ook dat de meeste supporters een reëel verwachtingspatroon hebben.
En dit zegt iets over het verwachtingspatroon voor volgend seizoen. Maar natuurlijk voor een profclub ongeloofwaardig
Jongens hebben jaren bij usmvvke gespeeld. En zijn door een ervaren coach die bij usmvvke gepresteerd heeft en ik neem aan ook door Elsen te licht zijn bevonden voor een stap te zetten. En nou weer terughalen en wordt er zogenaamd ingezet op jongens uit de regio... Op zich prima maar had dan Sven teruggehaald.
Ik verheug me om weer naar de Geusselt te gaan, maar heb nu geen sportieve verwachtingen. Ja, op een tussenjaar:cheer:
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

29 juni 2021 23:11
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #180

Kletswief schreef : Jammer. Last, Kostons op proef... Dat is veelzeggend... Absurd. Ik denk ook dat de meeste supporters een reëel verwachtingspatroon hebben.
En dit zegt iets over het verwachtingspatroon voor volgend seizoen. Maar natuurlijk voor een profclub ongeloofwaardig
Jongens hebben jaren bij usmvvke gespeeld. En zijn door een ervaren coach die bij usmvvke gepresteerd heeft en ik neem aan ook door Elsen te licht zijn bevonden voor een stap te zetten. En nou weer terughalen en wordt er zogenaamd ingezet op jongens uit de regio... Op zich prima maar had dan Sven teruggehaald.
Ik verheug me om weer naar de Geusselt te gaan, maar heb nu geen sportieve verwachtingen. Ja, op een tussenjaar:cheer:

Volgens LRB ben je oppervlakkig negatief Kletswief... :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden