Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

12 juli 2021 11:07
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #211
Hier moeten we het natuurlijk ook deels van hebben, huurlingen.

Ik hoop dat we William Balikwisha terugzien bij MVV; vond ik goed en attractief spelen tijdens zijn huurperiode bij ons.
Mag ook vertrekken afgaande op dit nieuwsartikel: www.voetbalprimeur.be/nieuws/988374/druk...-nog-vertrekken.html

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2021 13:12 12 juli 2021 13:13 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #212

opadiehard schreef : Allan delferriere middenveld 19 jaar 1.83,Lucas Kalala centrale middenvelder 19 jaar 1.74,Mitchy ntelo spits 20 jaar 1.88….mvrgr Opa

Allan Delferriere is volgens mij meer een centrale verdediger. Ook Kalala kan op die positie uit te voeten, maar op transfermarkt staat bij hem rechtsback als positie. Het lijkt er dus op dat we er echt nog een rechtsback gaan bijkrijgen. Heeft Wels andere plannen met een van de Zeegertjes?

13 juli 2021 10:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #213
Deze week weer een hoop testers op de training. Van bouwen naar een team is nog steeds geen sprake maar wie weet zit er een pareltje tussen.

13 juli 2021 10:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #214
Nog een kleine vier weken tot aan de eerste competitiewedstrijd tegen de grote Darije Kalezic. Buiten het feit dat ik me zorgen maak of MVV genoeg spelers heeft om een erenhaag voor de grondlegger van de weg naar de Eredivisie te maken, vraag ik me nog harder af hoe MVV (lees Ronny , Klaas en ook Erik) een enigszins volwaardig elftal op te been te brengen. We zijn ermee bekend dat de toppers (wie in godsnaam de afgelopen seizoenen?) pas in de laatste fase van de competitie komen waarna al 12 punten zijn verspeeld.

We hebben geen enkele doelman onder contract. Afgaand op de geruchten ,traint alleen Koot nog mee. Dat is lekker trainen met partijen. Daarbij zal Koot dan naar alle waarschijnlijkheid een contractje krijgen voorgeschoteld, maar we mogen toch hopen dat dit niet onze eerste keeper wordt. Ja, hij keepte leuk uit bij De Graafschap. Toen speelde de hele verdediging van Helmond leuk. Hij laat me eerder aan een type Gilles Deusings denken. Ik neem aan dat we nog een volwaardige eerste doelman gaan strikken die niet op proef hoeft te komen en een derde doelman met een amateurcontractje.

Achterin hebben we de enigste positie van het hele elftal bezet; de rechtsback. Tim vind ik nog altijd tekort schieten voor een basisplek, Rico is veel geblesseerd. Centraal zal Dzepar (die eigenlijk middenvelder is) gaan tekenen. Daarnaast Mateo Waem. Sterk duo? Ik betwijfel het. Linksback begrijp ik niet waarom proefspelers komen die nog minder zijn dan het niveau Raoul Last. Bourdouxhe is denk ik na zijn topjaar bij Eindhoven nooit meer de oude geweest. Gevalletje Maxime Gunst.

Middenveld gaat onze beste speler ervandoor. Begrijpelijk, maar gezien de huidige selectie een aderlating. Sürmeli is niet de opbouwer van het elftal, maar eerder een afbreker. Van Bommel en Kleinen zijn (denk ik) eenzelfde soort speler als Sürmeli. Bösing hebben we allemaal nog niets van gezien. Gezien alle wereldse prestaties van Darije ''de grote'' Kalezic moet dit wel een topper zijn. Benieuwd wat hier nog gaat komen. Zal ook afhankelijk zijn van de speeltijl van Klaas. Als ze maar arbeid kunnen leveren.

Voorin is die arme Blummel zich toch ook aan het afvragen wat hij hier is komen doen. Mami van VVV lijkt me namelijk ook eerder een speler voor O21 en de overige jeugdspelers komen veel te kort voor het eerste elftal. Eens scorende spits gaat hier niet tekenen, dus hopelijk dat er iets van talent bij Luik dit jaar tussenloopt.

Genoeg werk aan de winkel voor Ronny. Dat stukje trouwens ook bij MVV waar hij mee bezig is. Een hoop tekst, weinig inhoud. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat er gesprekken gaande zijn en niet alles na één gesprek in kannen en kruiken is. Ze merken zelf ook dat het allemaal lang duurt en supporters onrustig worden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, bokkesprongen

13 juli 2021 11:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #215
Bovenstaande van lijntje is een goede analyse.
Het testen van spelers begint eigenlijk lachwekkende vormen aan te nemen. Ik mag niet hopen dat dit het netwerk van onze nieuwe Ronnie is.

13 juli 2021 15:37 13 juli 2021 15:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #216
Aldus Trepke B;

'T is weer tied veur 'n update wat er op 't trainingsveld gebäort en welke speulers d'r momenteel zien:

Nuie geziechte:
Lars Coveliers (20), verdeidegende middevelder, (Anderlecht, KV Mechelen)
www.transfermarkt.nl/lars-coveliers/profil/spieler/429911

Jeffe Landuyt (19), aonvallende middevelder, (STVV, Antwerp)
www.transfermarkt.nl/jeffe-landuyt/profil/spieler/565071

Tim Nöding (22), centrale middevelder, (Carl Zeiss Jena, VS: Bethel Pilots, SB Lions, PBA Sailfish)
www.transfermarkt.nl/tim-noding/profil/spieler/329510

Bozhidar Chukanov (21), aonvallende middevelder, (BUL: CSKA Sofia, FC Vihren, Kom-Minyor, Dob. Dobrich)
www.transfermarkt.nl/bozhidar-chukanov/profil/spieler/858036

Manito Garcia Coviella (19), aonvallende middevelder, (Lierse Kempenzonen)
www.transfermarkt.nl/manito-garcia-covie...rofil/spieler/724064

Jason Bourdouxhe (30), linksback, (PSV, FC Eindhoven, VVV-Venlo, Helmond Sport, FC Emmen, TOP Oss)
www.transfermarkt.nl/jason-bourdouxhe/profil/spieler/95603

Bo de Bruijn (21), centrale verdediger, (AZ, Heerenveen, SPA: Eldense)

Ouch nog aonwezeg: Orhan Džepar, Ruben Geeraerts, Koen Kostons, Rowen Koot (k). Džepar liekent gistere de medische käöring te hebbe gehad.

Inmiddels vertrokke:
Ben van Lommel (k), Bavo Coenen (k), Tim Paterok (k), Raoul Last (geit nao de amateurs), Antonio Stankov, Keres Masangu & Ruben Ligeon.

Ouch gistere bij De Geusselt gesignaleerd de jonge spits vaan Standard Mitchy Ntelo.

#TransferTalk #oefencampagne #MVV #MVVMaastricht #MVVMestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

13 juli 2021 15:44
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #217
Ik kan het allemaal niet meer bij houden met al die testers… gebeurd dit nou alleen bij mvv of zijn er meerdere clubs in nederland met zo veel testers ieder seizoen?

13 juli 2021 16:01 13 juli 2021 16:02 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #218
Jammer dat we niet aan 't seizoen beginnen met Mares en Soumoaro, vond ik zeker KKD/MVV waardig (na 'n erg slechte start van Mares ok.) en Havekotte vond ik ook ruim voldoende.
Deom had ook mijn zegen maar dat was vooral vanwege zijn inzet, vond 't rendement/voetballend meestal minder, gun 'm natuurlijk dat ie dat nog kan verbeteren.
Gewoon bar slecht en onverantwoord om op deze manier aan 't seizoen te beginnen, dan durft Noor ook nog de hulp te vragen van de fans om meer seizoenskaarten te verkopen, ongelofelijk !
Hij mag van mij vertrekken en Elsen zou ik ook niet missen, die zitten er vooral voor zichzelf heb ik 't idee en de club wordt er niet veel beter van.
Ik hoop op 'n klein wonder.

14 juli 2021 11:06 14 juli 2021 11:07 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #219

Brncic schreef : Volgens Trepke B gaat het gerucht dat er drie spelers uit Luik naar Maastricht komen:

- Allan Delferrière, verdedigende middenvelder
- Lucas Kalala centrale verdediger
- Mitchy Ntelo, spits

Als ze van het niveau Lavalee/Déom zijn, ben ik tevreden. Mooi om te zien dat de band met Luik weer sterk is (als het klopt…)

Volgens voetbalkrant.com is de deal rond. --) www.voetbalkrant.com/nieuws/2021-07-14/s...landse-tweedeklasser
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

14 juli 2021 12:58
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #220
Verleden heeft uitgewezen dat er bij de spelers van standard liege prima spelers/aanwinsten bijzaten. Echter hier zit ook rechtsback nummer drie bij. Als je het over finaniciën hebt, had met het geld van 1 speler toch iets anders gedaan kunnen (gaan) worden.

14 juli 2021 14:37
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #221
Dzepar voor 2 jaar naar MVV! Prima versterking!

www.mvv.nl/nieuws/orhan-d-epar-tekent-bij-mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

14 juli 2021 14:42 14 juli 2021 14:47 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #222
Ik denk dat dit een prima versterking voor de breedte is, kan op meerdere posities spelen , ervaring , lijkt me ook een speler met bravoure en lef.Overigs wilde hij zelf ook niet verlengen bij Helmond.

15 juli 2021 13:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #223
1 naam kunnen we doorstrepen: de spits , Ruben Geeraerts, die op proef was, heeft getekend voor Sk Deinze

15 juli 2021 16:05 15 juli 2021 16:06 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #224

15 juli 2021 16:06
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #225
Darije had natuurlijk ook daar dat de spelers wel voor hem moeten klappen tijdens de eerste wedstrijd met zijn erehaag. Hij heeft daarom besloten om Nijhuis onze kant op te sturen.

Lijkt me een prima doelman! Maar goed, weer geen vaste doelman want na dit jaar is hij weer gevlogen. Als we nu eens iedere dag iemand erbij krijgen, hebben we misschien straks een elftal!

Laot us druime!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden