>
Ontvangen bedankjes 678
Kletswief schreef : maar had dan Sven teruggehaald.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
LRB schreef :
Kletswief schreef : maar had dan Sven teruggehaald.
je gaat voorbij aan het feit of Sven wel terug wil komen...
laat staan betaalbaar is .....
we zullen het moeten doen met wat we hebben en met wat mazzel kunnen krijgen.
Ben Salemans schreef : Voor mij mag Koen Kostons terugkomen. Ik zag Koen toch wel groeien afgelopen seizoen. En bedenk ook dat hij nog erg jong is en veel kan bijleren: hij is geboren op 18 september 1999, dus pas 21 jaar.
De Martinaatjes mogen voor mij ook terugkomen. De tweeling Shermaine en Shermar (14 april 1996) is 25 jaar, ook nog vrij jong. Dat zijn toch best aardige spelers. Of hebben zij al een nieuwe club?
jovkle schreef : KERES MASANGU:
opadiehard schreef :
jovkle schreef : KERES MASANGU:
Ik denk een leuke voetballer die wel een contract verdiend,eerste helft volledig gevoetbald en was ook enigste die ook aan de tweede helft mocht opstarten.
Zet zijn lichaam goed en toonde veel body inzet bij de duels behield ook het overzicht bij de vervolg actie….mvrgr Opa
tuutsje schreef : www.voetbalnieuws.be/news/608780/excelsi...lgische-middenvelder
Deze speler is momenteel bij onze Oosterburen op proef. Ik twijfel wel aan de betrouwbaarheid van deze site. Volgens mij een beetje als voetbalzone maar dan nog minder betrouwbaar.
opadiehard schreef :
tuutsje schreef : www.voetbalnieuws.be/news/608780/excelsi...lgische-middenvelder
Deze speler is momenteel bij onze Oosterburen op proef. Ik twijfel wel aan de betrouwbaarheid van deze site. Volgens mij een beetje als voetbalzone maar dan nog minder betrouwbaar.
Daar staat dat Manuel angiulli hier ook nog steeds is ik dacht dat die al weg was?….mvrgr Opa.