Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

29 juni 2021 23:49
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #181

Kletswief schreef : maar had dan Sven teruggehaald.

je gaat voorbij aan het feit of Sven wel terug wil komen...
laat staan betaalbaar is .....

we zullen het moeten doen met wat we hebben en met wat mazzel kunnen krijgen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2021 01:34
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #182
Voor mij mag Koen Kostons terugkomen. Ik zag Koen toch wel groeien afgelopen seizoen. En bedenk ook dat hij nog erg jong is en veel kan bijleren: hij is geboren op 18 september 1999, dus pas 21 jaar.
De Martinaatjes mogen voor mij ook terugkomen. De tweeling Shermaine en Shermar (14 april 1996) is 25 jaar, ook nog vrij jong. Dat zijn toch best aardige spelers. Of hebben zij al een nieuwe club?

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

30 juni 2021 01:59 30 juni 2021 01:59 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #183
Ik wil ook dat kostons last en martina bij de club blijven. Zij hebben allemaal 100% inzet. Ze ze zijn niet allemaal toppers maar we kunnen ook niet verwachten met onze budget dat we 11 spelers hebben die zo goed zijn als een deom. En als je de spelers niet kan betalen die goed zijn zul je spelers nodig hebben die 100% inzet hebben. Ik vindt dat je dat vorig seizoen kon zien.

30 juni 2021 06:15
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #184

LRB schreef :

Kletswief schreef : maar had dan Sven teruggehaald.

je gaat voorbij aan het feit of Sven wel terug wil komen...
laat staan betaalbaar is .....

we zullen het moeten doen met wat we hebben en met wat mazzel kunnen krijgen.

Het zal me niet in dank worden afgenomen door sommigen hier.
Maar als MVV op tijd de NOW regeling had aangevraagd, was er misschien wat meer geld geweest.
Misschien dan geen 250000 , maar alles is dan toch meegenomen.
Zoals iemand anders al postte: 'het beleid van Noor wordt steeds meer zichtbaar'.
Nog 1 of 2 seizoenen en we kunnen inpakken.......

30 juni 2021 07:38
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #185
Wat we denk ik niet moeten onderschatten, zijn de huisvestingskosten. Vanuit de Randstad is Brabant een uur, voor Maastricht moet je al gauw verhuizen. Met de huidige woningmarkt zal dat voor MVV zal snel in de papieren lopen. Daarbij kunnen Wels en Van Geneugden prima een andere visie hebben dan Kalezic.
Maar aan de andere kant snap ik de gevoelens mbt doorselecteren die hier leven. Daarom: als Kostons en Last voor de nummers 12-14 in de selectie worden gehaald, prima. Als MVV daarmee wat geld bespaart om te besteden aan echte versterkingen snap ik die keuze voor Koen en Raoul wel. Maar dan moeten die echte versterkingen wel komen. Zo niet, dan zijn we terug bij af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Burgundian043, M-MVV

01 juli 2021 07:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #186
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik las dat in Belgie de jong elftallen vanaf volgend seizoen in de profpyramide komen. De indeling vindt plaats op basis van rangschikking dit seizoen. Ik denk dat de clubs waarvan wij wel eens huren nu minder geneigd zijn om spelers te gaan verhuren omdat zij natuurlijk in 1B willen gaan spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

03 juli 2021 18:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #187
Deom staat in de belangstelling van KAS Eupen ...en zou bijna rond zijn . MVV ontvangt ?

Gpooel is rond met Wiesbaden . T Roda kan 125 000 euro te gemoet zien maar helaas dit vinden ze te weinig ze willen 3 honderd duizend euro ontvangen .

04 juli 2021 09:11
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #188
KERES MASANGU:

04 juli 2021 09:27 04 juli 2021 09:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #189

Ben Salemans schreef : Voor mij mag Koen Kostons terugkomen. Ik zag Koen toch wel groeien afgelopen seizoen. En bedenk ook dat hij nog erg jong is en veel kan bijleren: hij is geboren op 18 september 1999, dus pas 21 jaar.
De Martinaatjes mogen voor mij ook terugkomen. De tweeling Shermaine en Shermar (14 april 1996) is 25 jaar, ook nog vrij jong. Dat zijn toch best aardige spelers. Of hebben zij al een nieuwe club?

Ben ben het niet helemaal met je eens,oké het is een Maastrichtse jongen dus enne vaan us.
Maar met alleen een gun factor kom je er niet,ik vind dat Koen genoeg speelminuten heeft gehad om zich te bewijzen en ik ben de mening toegedaan dat hij het niet heeft om nog te groeien naar een hoger niveau.
Gister voor wat het waard is bewees hij weer mijn ,,gelijk,,nl hij miste de simpelste kansen,en dat vond/vind ik ook van de martinaatjes.
Ik vond die middenvelder vaak te kort komen en zijn broer na een goede periode als laatste man steeds verder weg zakken.
Daar in tegen vind ik dat LAST een,,tweede,, kans verdiend,ik vond het ook onterecht dat hij vorig seizoen af moest haken om dat de trainer andere prioriteiten had,dat onder de categorie het project viel waar de trainer zelf niet verder deel wilde vanuit maken.
Ik vond het wel kicke dat visser gister mee deed en liet zien dat hij door zijn body en inzet wel degelijk voor meerwaarde kan zijn in het nieuwe seizoen.
Vond ook dat Klaas ondanks dat hij zich weinig liet zien(positief) bedoeld de jongens constant 90 minuten liet door drammen en ook bevestigde wat hij al eerder aangaf,, je mag een wedstrijd niet verliezen op inzet,,zelfs een coolingdown zag ik voor het eerst in de Geusselt….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

04 juli 2021 09:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #190

jovkle schreef : KERES MASANGU:

Ik denk een leuke voetballer die wel een contract verdiend,eerste helft volledig gevoetbald en was ook enigste die ook aan de tweede helft mocht opstarten.
Zet zijn lichaam goed en toonde veel body inzet bij de duels behield ook het overzicht bij de vervolg actie….mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

04 juli 2021 09:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #191

opadiehard schreef :

jovkle schreef : KERES MASANGU:

Ik denk een leuke voetballer die wel een contract verdiend,eerste helft volledig gevoetbald en was ook enigste die ook aan de tweede helft mocht opstarten.
Zet zijn lichaam goed en toonde veel body inzet bij de duels behield ook het overzicht bij de vervolg actie….mvrgr Opa

Ik vond hem juist tegenvallen, zeker gezien zijn CV.
De enige tester die meeviel was de nr 24 van Frankfurt

06 juli 2021 14:36
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #192
www.voetbalnieuws.be/news/608780/excelsi...lgische-middenvelder

Deze speler is momenteel bij onze Oosterburen op proef. Ik twijfel wel aan de betrouwbaarheid van deze site. Volgens mij een beetje als voetbalzone maar dan nog minder betrouwbaar.

06 juli 2021 15:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #193

tuutsje schreef : www.voetbalnieuws.be/news/608780/excelsi...lgische-middenvelder

Deze speler is momenteel bij onze Oosterburen op proef. Ik twijfel wel aan de betrouwbaarheid van deze site. Volgens mij een beetje als voetbalzone maar dan nog minder betrouwbaar.

Daar staat dat Manuel angiulli hier ook nog steeds is ik dacht dat die al weg was?….mvrgr Opa.

....

06 juli 2021 17:04
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #194

opadiehard schreef :

tuutsje schreef : www.voetbalnieuws.be/news/608780/excelsi...lgische-middenvelder

Daar staat dat Manuel angiulli hier ook nog steeds is ik dacht dat die al weg was?….mvrgr Opa.

Die Anguili traint inderdaad mee bij Waasland Beveren

06 juli 2021 19:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden