Voorbereiding Seizoen 2021-2022

28 juni 2021 11:51
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #16
Op de eerste training is er nog niet veel veranderd. Veel testers , jeugd en een magere selectie.
Maar heerlijk dat het begonnen is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2021 22:59
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #17
As zaterdag 1e oefenwedstrijd in de eigen Geusselt tegen Scharn van oud MVVer Anton Vriesde en het mooie is dat de wedstrijd gratis te bezoeken is. Aanvang 14.30 uur Heerlijk, balletje gaat weer rollen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2021 14:21
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #18
14 juli Almere City om 16.00 uur op een nader te bepalen locatie. Bron: website Almere City.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 10:09
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #19
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dus daarom maar even hier. Weet iemand of de 1902-seizoenskaart nog bestaat? Ik heb die ooit aangeschaft en dus ook iedere keer verlengd. Maar ik vraag me af of die nog steeds geldt of zijn alle thuiswedstrijden van het oefenprogramma voor iedereen gratis te bezoeken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 10:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #20

M.V.V. 1902 schreef : Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dus daarom maar even hier. Weet iemand of de 1902-seizoenskaart nog bestaat? Ik heb die ooit aangeschaft en dus ook iedere keer verlengd. Maar ik vraag me af of die nog steeds geldt of zijn alle thuiswedstrijden van het oefenprogramma voor iedereen gratis te bezoeken?


Dit staat op MVV.nl

Seizoenkaart 1902 komt te vervallen

Met ingang van seizoen 2021-2022 wordt de seizoenkaart 1902 niet meer aangeboden.

Voor de supporters met deze kaart betekent dit:

Bij verlenging betalen zij geen toeslag meer.

De seizoenkaart 1902 blijft geldig als toegangsbewijs/betaalpas tot seizoen 2023-2024.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 11:35 03 juli 2021 11:35 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #21
Dankjewel Jeoff. Helder. Ik had het zelf nergens teruggezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 11:38 03 juli 2021 11:42 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 746
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #22
Eerder werd op de site mvv.nl gemeld dat bij de oefenwedstrijd MVV-Scharn vandaag, op zaterdag 3 juli, 14.30 uur, geen publiek aanwezig mocht zijn. Dat klopt niet meer. Om alle misverstanden te voorkomen, meld ik hier wat nu over deze oefenwedstrijd wordt gezegd op mvv.nl:


MVV-Scharn mét publiek
.
Donderdag 01 juli 2021

De trainingen van MVV Maastricht zijn afgelopen maandag gestart, het eerste oefenduel staat zaterdag 3 juli op het programma. Dit alles in het teken van de weg richting de eerste competitiewedstrijd op 9 augustus tegen Jong FC Utrecht.

De eerste oefenwedstrijd is dus zaterdag tegen VV Scharn. Aftrap in De Geusselt om 14.30 uur. Door interne verbouwingen zou in eerste instantie bij dit duel geen publiek mogelijk zijn. We hebben de schouders er flink onder gezet waardoor het nu toch mogelijk is dat publiek van de partij kan zijn. Wel is er geen catering beschikbaar. Ook de businessruimte is wegens verbouwing gesloten. De wedstrijd is gratis te bezoeken.

Supporters van beide elftallen zijn dus van harte welkom. Er gelden wel enkele voorwaarden.

Aan de toegangspoort wordt iedereen gecontroleerd of men is gevaccineerd of getest. Geen geldig test- of vaccinatiebewijs in combinatie met je identiteitsbewijs, dan ook helaas geen toegang. Eenmaal binnen geldt dan niet meer de anderhalve meter regel.

Supporters die willen testen, kunnen zich HIER aanmelden, dit vanaf 40 uur voor de wedstrijd.

Nadrukkelijk vragen wij jullie rondom de wedstrijd geen direct contact met de MVV-spelers op te zoeken. Dus niet samen op de foto, handtekeningen scoren e.d. Dit om een corona-besmetting in de selectie te voorkomen. Wij vragen en rekenen op jullie begrip.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 16:49
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #23
Ben heel benieuwd naar de bevindingen van de mensen die in de Geusselt zijn geweest bij de eerste oefenwedstrijd! Kon er helaas niet bij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #24

Duin schreef : Ben heel benieuwd naar de bevindingen van de mensen die in de Geusselt zijn geweest bij de eerste oefenwedstrijd! Kon er helaas niet bij zijn.


Kun je niet zo heel veel over zeggen. Je kunt alleen zeggen of je ze tegen een betere tegenstander nog eens wilt zien of nu al kunt afschrijven.

Keeper van de eerste helft gaat hem niet worden. Traag in opbouw, opbouwend matig en geen redding gehad. Koot had een mooie save en oogde rustiger in de goal. Als tweede keeper hebben we daar echt geen verkeerde aan.

Beide backs , Van Peteghem en Ritièri, mogen van mij weg. Ik begrijp niet als ik zulke jongens zie “voetballen” dat vorig jaar een Last al werd afgeschreven. Last als backup en een nieuwe als eerste keus. Dat waren beide jongens niet.

Bakirsu was een leuke voetballer, type Deom. Maar zoals gezegd , dat was geen test. Je ziet wel dat hij een actie en een pass in huis heeft. Masangu heeft het postuur van Brobbey. Wil hem ook wel een echt getest zien worden.

Bender speelde onopvallend buiten zijn goals, Dzepar niet gezien en verdedigend niet getest. Stankov is er hopelijk als opvulling voor trainingspartijtjes.

Voorin was Mami bedrijvig, maar ongelukkig en vaak gehaast. Lijkt me geen speler voor bij de selectie. Voor de overige jeugdspelers lijkt me de stap naar het eerste (nu nog) te groot,

Ik hoop dat we niet te vroeg pieken, maar er mag snel iets bekend worden qua nieuwe spelers.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2021 17:54
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #25
MVV tegen Scharn
MVV won haar eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Geusselt. Daar werden de Maastrichtse amateurs van vv Scharn met 16-1 verslagen.
Bob Nijsten opende de score. Bij rust leidde een jong MVV met 5-1. Na rust bouwden de eerste elftalspelers die voorsprong snel uit.

MVV speelde de eerste 45 minuten met een soort van 'onder 21'-elftal, aangevuld met Antonio Stankov. In de 2e helft kwamen de meer ervaren spelers in het veld. Daarbij ook Koen Kostons en Raoul Last, die onder de vorige trainer en technisch manager geen contractverlenging kregen en nu opnieuw een kans krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 11:59
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #26
Volgens de website van KRC Genk oefent de Belgische ploeg maandag 19-07 om 12.00u achter gesloten deuren tegen MVV. Dat lijkt me meer dan een serieuze test voor het team van Wels. Al ga ik er gemakshalve van uit dat Genk niet met een volledig eerste elftal aantreedt aangezien er twee dagen eerder gespeeld wordt in de Belgische Supercup tegen Club Brugge.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 12:05
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #27
Hoe zag onze achterhoede er eigenlijk uit? Ik heb tot nu toe alleen de naam van Last (neem aan rechtsachter) zien langskomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 12:57 04 juli 2021 12:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #28

Duin schreef : Hoe zag onze achterhoede er eigenlijk uit? Ik heb tot nu toe alleen de naam van Last (neem aan rechtsachter) zien langskomen.


Niet veel over te zeggen tegen zoeen tegenstander,stankov speelde eerste helft als laatste man tweede helft kwam een ander elftal.
Waem achterin zeegers(Tim) en last,in de eerste helft een tester volgens mij een Belg kan ik niet goed beoordelen.
De keepers ook weinig wel die wat in de tweede helft mee deed,had zijn ballen goed vast en stond vaak goed,maar nogmaals moeilijk te zeggen tegen scharn misschien meerssen meer te zien en te oordelen……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2021 12:31
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 277
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #29
Volgens mijn bronnen zaterdagavond MVV - Fortuna S. Pin mij er niet op vast maar als het goed is 500 kaartjes...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2021 21:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #30
Genoten van een fris, strijdvaardig MVV. Wat mogen wij ons in de handen wrijven dat Kalezic voor deze stabiele basis heeft gezorgd. Benieuwd welke tribune naar hem wordt vernoemd.

Laten we iets proberen te zeggen;

Eerste helft dramatisch, tweede helft minder dramatisch. Iedere testspeler is geen enkele versterking.

Aanknooppunten? Mickels zal voor me. Hij had blauwe inkt aan zijn hand , die lijkt te hebben geoefend om te tekenen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden