Voorbereiding Seizoen 2021-2022

31 juli 2021 19:49
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #91
Einstand 1-2. weet niet wie het tweede doelpunt van MVV heeft gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 19:49
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #92

pinobel schreef : Einstand 1-2. weet niet wie het tweede doelpunt van MVV heeft gemaakt.


Mami.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 20:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #93
Leuke opsteker tegen een club met meer mogelijlheden. Lommel speelde volgens mij wel met hun reserves want de basis speelde gisteren tegen Nac.
Anderszijds de basis van mvv is er pas in januarie :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 20:45
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #94
Haha, volgens ons officiële twitterkanaal zijn we klaar voor de start van de competitie. Nu schrijft de beheerder van dit kanaal gelukkig meer flauwekul op Twitter dan serieuze berichten, want ook dit bericht mag je toch niet serieus nemen neem ik aan…
Hoop ook dat het hem niet door de technisch verantwoordelijken is ingefluisterd. Dit MVV is verre van klaar. Toevallig nu een keer gewonnen van reserves (?) van Lommel. Leuke opsteker, niet meer dan dat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 20:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #95
Lekker Maosbrugk, hou die positiviteit vast!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 00:22
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #96

Duin schreef : Lekker Maosbrugk, hou die positiviteit vast!


Jij hebt wel redenen om het positief in te zien? Jij denkt wel dat we klaar voor de competitie zijn?
We hebben officieel nog geen linksback, slechts 1 (gehuurde) spits, een middenveld dat deels bestaat uit eigen jeugdspelers die bij een hoofdklasser nog op de bank zouden zitten, een bijeengeraapt elftal vol huurlingen dat nog geen 90 minuten heeft samengespeeld, we een flink aantal basisspelers kwijt zijn geraakt en daar vooralsnog alleen maar mindere (breedte?) spelers voor terug hebben gekregen…
Ik wil niet negatief zijn, maar ben wel realistisch. Tuurlijk zal er nog wel wat bij komen, maar om te zeggen dat we klaar zijn voor de competitie…nee, verre van dat. Ik ben de laatste jaren nog nooit zo overtuigd geweest van het feit dat we écht niet klaar zijn voor de competitie.
Daarnaast: het is akelig stil bij MVV. Niks over investeerders (houden ze binnenskamers, prima), niks over nieuwe commercieel manager, niks over aankopen, geen seizoenkaart-reclames. NIKS! Terwijl we volgende week beginnen hè! Je hoort niks, je ziet niks. Dooie boel! De enige actieve partij is de Angel-Side. Mvv zelf zit al in diepe winterslaap lijkt het. Maar goed: ik zal positief blijven: tis maar een spelletje…en: gelukkig leven we nog…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 00:41
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #97
Maosbrogk je hebt gewoon gelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 11:31
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #98
Zoals eerder is aangegeven (en al heel wat seizoen aan de orde is hoef je geen toppers te verwachten zolang we gebonden zijn aan een beperkt budget. Het is aan de technische staf om creatief om te gaan om een spelersgroep bij elkaar te krijgen.
Door de komst van de huurlingen en aanvulling vanuit eigen jeugd hebben we wel de beschikking over een brede bank. Dat er nog basis spelers bij moeten gaan komen, moge duidelijk zijn. Helaas staan dat soort spelers hier niet in de rij, die willen hun kansen afwachten elders, om hoger te kunnen spelen of voor een beter aanbod (wat zou jij zelf doen).

Zolang de transferperiode niet wordt aangepast, zal dit spelletje in stand blijven.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het gehele spelersbudget nu op is en verwacht dan nog wel een aantal spelers die ons komen versterken.

Positief of negatief staat hier helemaal los van, het is de harde realiteit waarin wij ons bevinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 19:41
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #99
'n Ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
ipv elk jaar in dezelfde slechte situatie terecht komen kun je mi met 't zelfde budget en 'n paar andere ezels dit probleem ook oplossen.
en als je dat niet kunt moet je gewoon 'n andere job zoeken, danwel ontslagen worden vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2021 20:30 02 aug 2021 20:36 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #100
Nog zeven dagen en dan weten we of we in de sfeervolle entourage van sportcomplex Zoudenbalch in Utrecht voor-, achter- of gelijkstaan. De vraag is nu: waar staan we precies één week voor aanvang van de competitie? En om meteen maar een antwoord te geven: ik weet het niet. Ik denk dat niemand hier op het forum het weet. En sterker nog, ik denk zelfs dat onze eigen technische staf het niet weet. Simpelweg omdat de meest gewilde spelers waarschijnlijk pas ergens in aanloop naar de transferdeadline op 31 augustus gaan tekenen.

Wat weten we wel? Dat we een hele brede bank gaan hebben. En ook aan huurlingen hebben we geen gebrek (Nijhuis, Delferierre, Ntelo, Kalala, Matthys, Libert en Aziz). In de voorbereiding mocht ook veel eigen jeugd meedoen (T. Zeegers, Van Bommel, Kleinen, Cavcic, Nijsten, Visser en Delrock). En verder zijn er dan nog R. Zeegers, Blummel, Sürmeli, Bösing, Waem, Dzepar en Mami (gehaald voor MVV O21). Als ik dan de contractloze jeugdspelers er van af trek kom ik uit rond het minimale aantal contractspelers van zestien. Overigens zaten de nog niet gecontracteerde linksbacks Labylle en Keulen afgelopen zaterdag nog bij de wedstrijdselectie tegen Lommel.

Ik heb in aanloop naar deze competitiestart weinig kunnen zien, maar ik zou op basis van deze namen tot de volgende opstelling kunnen komen (als Wels al 4-3-3 gaat spelen):

Ntelo - Mami - Blummel

Dzepar - Kleinen - Sürmeli

Labylle? - Waem - Delferierre - Kalala

Nijhuis

Als je het zo bekijkt is het erg karig (daarbij moet wel worden aangetekend dat ik de drie huurlingen van Eupen nog niet heb zien spelen). Ik ga er dan ook gemakshalve van uit dat er nog drie à vier spelers (voor de basis) worden gehaald. Er van uitgaande dat Labylle gaat tekenen (die wens is uitgesproken in interviews en waarom houd je hem anders zolang erbij) zijn dat dus nog twee à drie spelers. Ik mag hopen dat daar nog minimaal een echte spits bij zit. In de nacht van 31 augustus op 1 september weten we zeker wie er op de elftalfoto komen te staan. Kunnen ze dan ook meteen de selectie op de site bijwerken ;) Even zonder gekkigheid, ik vind dat MVV het tegenwoordig online best aardig doet. Veel social updates (Instagram, Facebook en Twitter) en een mailtje eens in de zoveel tijd in je inbox met wat updates en wat berichten op de site. Maar inderdaad, de foto's van de selectie updaten zou wel wat eerder kunnen. Je kunt ook de spelers die er niet meer zijn weghalen en een bannertje plaatsen met 'under construction' o.i.d.

Dan nog wat losse opmerkingen:

- Noor die riep dat-ie inzet op 2500 seizoenskaarten is erg ambitieus. Zeker als je alleen een banner online zet, maar verder weinig acties op touw zet om de kaarten aan de man te brengen. Van de andere kant, je kunt beter ambitie uitspreken in plaats van helemaal niets te doen. Een passende actie om de daad bij het woord te voegen had ik echter sterker gevonden.
- Noor heeft Wels en Van Geneugden binnen gehaald. Twee mensen die bij mij de indruk wekken vaklui te zijn die MVV op dit moment verder kunnen helpen (luister bijvoorbeeld de podcast met Van Geneugden maar eens). Maar het blijft natuurlijk allemaal afwachten.

Kortom: het enige dat zeker is, is dat een hoop onzeker is op het veld. Ik hoop in ieder geval dat het niet aan de support zal liggen. Overigens is door het kabinet vanmorgen bekend gemaakt dat de voetbalstadions tot 1 september maar voor 2/3e gevuld mogen zijn. Dat levert voor ons dus weinig problemen op ;)

Vooraf is het moeilijk inschatten, achteraf is het makkelijk praten. Volgende week rond kwart voor tien weten we meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, jovkle, Brncic, Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2021 23:09 02 aug 2021 23:28 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #101
het enige wat telt is dat we de "proces" man gelukkig kwijt zijn en een no nonsens man rijk(er) zijn.
Daarnaast verwacht ik niet dat ome Klaas geit greine en jenke wie Darijke al vrij rap deed, omdat Klaas weet dat hij (nog) niks heeft en aan een avontuur begon

Klaas moet het met minder doen dan als zijn voorgangers de laatste 10 jaar en zeurt niet, werkt onverstoorbaar door, waarvoor respect.
Laat ons de eerste wedstrijden een paar keer 'n oplewej krijgen of onderuitgaan. Positief is dat we elkaar weer kunnen zien.
Al die goore bavies, tettemoijle, bloete batsegeziechte en eerappelköp. Sjiek en sjoen toch ?!
Ik kan ook niet meer neeve Boer zitte, so what ?

't speul ?




mer laote veer hoope op mie !

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 00:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #102

M.V.V. 1902 schreef : Nog zeven dagen en dan weten we of we in de sfeervolle entourage van sportcomplex Zoudenbalch in Utrecht voor-, achter- of gelijkstaan. De vraag is nu: waar staan we precies één week voor aanvang van de competitie? En om meteen maar een antwoord te geven: ik weet het niet. Ik denk dat niemand hier op het forum het weet. En sterker nog, ik denk zelfs dat onze eigen technische staf het niet weet. Simpelweg omdat de meest gewilde spelers waarschijnlijk pas ergens in aanloop naar de transferdeadline op 31 augustus gaan tekenen.

Wat weten we wel? Dat we een hele brede bank gaan hebben. En ook aan huurlingen hebben we geen gebrek (Nijhuis, Delferierre, Ntelo, Kalala, Matthys, Libert en Aziz). In de voorbereiding mocht ook veel eigen jeugd meedoen (T. Zeegers, Van Bommel, Kleinen, Cavcic, Nijsten, Visser en Delrock). En verder zijn er dan nog R. Zeegers, Blummel, Sürmeli, Bösing, Waem, Dzepar en Mami (gehaald voor MVV O21). Als ik dan de contractloze jeugdspelers er van af trek kom ik uit rond het minimale aantal contractspelers van zestien. Overigens zaten de nog niet gecontracteerde linksbacks Labylle en Keulen afgelopen zaterdag nog bij de wedstrijdselectie tegen Lommel.

Ik heb in aanloop naar deze competitiestart weinig kunnen zien, maar ik zou op basis van deze namen tot de volgende opstelling kunnen komen (als Wels al 4-3-3 gaat spelen):

Ntelo - Mami - Blummel

Dzepar - Kleinen - Sürmeli

Labylle? - Waem - Delferierre - Kalala

Nijhuis

Als je het zo bekijkt is het erg karig (daarbij moet wel worden aangetekend dat ik de drie huurlingen van Eupen nog niet heb zien spelen). Ik ga er dan ook gemakshalve van uit dat er nog drie à vier spelers (voor de basis) worden gehaald. Er van uitgaande dat Labylle gaat tekenen (die wens is uitgesproken in interviews en waarom houd je hem anders zolang erbij) zijn dat dus nog twee à drie spelers. Ik mag hopen dat daar nog minimaal een echte spits bij zit. In de nacht van 31 augustus op 1 september weten we zeker wie er op de elftalfoto komen te staan. Kunnen ze dan ook meteen de selectie op de site bijwerken ;) Even zonder gekkigheid, ik vind dat MVV het tegenwoordig online best aardig doet. Veel social updates (Instagram, Facebook en Twitter) en een mailtje eens in de zoveel tijd in je inbox met wat updates en wat berichten op de site. Maar inderdaad, de foto's van de selectie updaten zou wel wat eerder kunnen. Je kunt ook de spelers die er niet meer zijn weghalen en een bannertje plaatsen met 'under construction' o.i.d.

Dan nog wat losse opmerkingen:

- Noor die riep dat-ie inzet op 2500 seizoenskaarten is erg ambitieus. Zeker als je alleen een banner online zet, maar verder weinig acties op touw zet om de kaarten aan de man te brengen. Van de andere kant, je kunt beter ambitie uitspreken in plaats van helemaal niets te doen. Een passende actie om de daad bij het woord te voegen had ik echter sterker gevonden.
- Noor heeft Wels en Van Geneugden binnen gehaald. Twee mensen die bij mij de indruk wekken vaklui te zijn die MVV op dit moment verder kunnen helpen (luister bijvoorbeeld de podcast met Van Geneugden maar eens). Maar het blijft natuurlijk allemaal afwachten.

Kortom: het enige dat zeker is, is dat een hoop onzeker is op het veld. Ik hoop in ieder geval dat het niet aan de support zal liggen. Overigens is door het kabinet vanmorgen bekend gemaakt dat de voetbalstadions tot 1 september maar voor 2/3e gevuld mogen zijn. Dat levert voor ons dus weinig problemen op ;)

Vooraf is het moeilijk inschatten, achteraf is het makkelijk praten. Volgende week rond kwart voor tien weten we meer.


Ik kan me heel goed vinden in jouw verhaal. Wellicht komt dit ook omdat we dit gewoonweg gewend zijn. Ergens is dit ook wel goed, anders zat er niemand meer op de tribune. Niet zozeer goed, maar omdat het niet anders is. Ik heb vaker gezegd; (niet hier) al spelen we ieder seizoen laatste dan kom ik alsnog kijken. Ook ik denk dat Wels de beste man voor MVV is op dit moment. Niet zeiken maar poetsen. De minuten die ik van Dzepar heb gezien zouden wel eens kunnen resulteren in een speler waarvoor ik naar de Geusselt kom, laat Labylle een beetje terug in vorm komen dan heb ik al 2 spelers om te gaan.

Buiten dat, heb ik wel de oefenwedstrijd tegen Patro gezien en dat verstoorde mijn optimistische visie van dit seizoen wel even. Toch was dit een oefenwedstrijd, volgende week gaat het pas om de eerste knikkers. Ons forumlid HIER plaatste dat het weer eens tijd was voor nieuws. Normaliter is hij goed geïnformeerd, ik hou morgen dus iig de socialmedia in de gaten voor het bekendmaken van de parel(tjes) die gecontacteerd worden. Tot snel mannen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 07:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #103
Goeie analyse MVV1902! Ter vergelijking: vorig jaar in Almere begonnen we met:
Lathouwers, Zeegers, Martina, Heerings, Last, Van Acker, Déom, Zamouri, Schroijen, Stavitski, Kostons.

Meer ervaring, maar van dat team zou ik nu alleen Déom er nog graag bij hebben. Ook het elftal dat MVV1902 schetst moet in staat zijn Jong Utrecht te verslaan lijkt mij. En wie weet wat er qua spelers nog in het vat zit. Heb ergens begrepen dat Wels 22-24 spelers wil hebben. Dan heeft Van Geneugden nog genoeg te doen, en dat betekent stevige concurrentie voor een basisplaats. Alleen maar goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 07:52 03 aug 2021 07:54 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #104
Op papier leek de basis van vorig jaar beter , maar toen vielen er een aantal flink door de mand( o.a Heerings, Zamouri staviski )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 09:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #105
Het lastige daarnaast is dat we kunnen wel een blauwdruk van de selectie van MVV maken , maar de meeste van ons hebben geen idee wat andere teams hebben ingekocht en hoe die er voor staan. VVV heeft aardig ingekocht maar een hele matige voorbereiding bijvoorbeeld . Die gaan ook echt geen top 5 spelen dit jaar
Roda JC is ook lastig te zeggen , voor mij ook geen top 5 ploeg .

Er gaan zeker nog een paar A-kern spelers komen daar ben ik niet bang voor
Na de eerste 10 matchen zullen we zien hoe we ervoor staan , er zitten wat zwakkere tussen maar ook gelijk ploegen als Emmen, ADO , Graafschap en VVV en Volendam . Ploegen die je normaal in de top 8 eindigen .

Ook hoe Wels wil gaan spelen daar ben ik erg benieuwd naar , welke spelopvattingen hij heeft en straks zijn tactisch vermogen en inzichten. Wels gaat met veel meer druk te maken krijgen bij ons als in Oss , ben erg benieuw hoe hij zijn weg daarin gaat vinden
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.510 seconden