Voorbereiding Seizoen 2021-2022

28 juli 2021 10:41 28 juli 2021 10:44 door De heeg.
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #76
Mvv heeft helaas maar enkele sterkhouders in de selectie. Wat mij in de wedstrijd tegen Patro Eisden opviel is dat in balbezit Mvv met 3 verdedigers lijkt te gaan spelen en de linkback ver mee naar voren komt. Dit kan met Labylle wel eens gaan werken. Er missen nog een goede middenvelder (alleen dzepar en surmeli basismateriaal) en een goede linksbuiten. Mits op deze 2 posities nog toppers komen staat er een redelijke basiself.

Opstelling zal denk ik als volgend worden.

Aankoop - Ntelo - Blummel

Dzepar. - Aankoop
Surmeli

Labylle - Waem - Delferriere - Kalala
Nijhuis


Mits de huurlingen van Luik het goed gaan doen en er nog 2 sterhouders bijkomen is dit een prima basiself
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 10:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #77

Schapendonk schreef : Beetje ver gezocht dit. Dan ken je de voetbalcultuur niet. Drie spelers ieder 8% aandelen geven. En de rest een salaris op bijstandsniveau. Dat brengt alleen maar afgunst. Sorry maar heb het een beetje met verbazing gelezen dit keer. Een beetje een broodje aap verhaal. Overigens waardeer ik wel je meedenken, daar niet van afgezien.



Afgunst is er helaas toch ook in de voetbalwereld
Spelers als Smeets , Braken en Kuipers zouden een goed salaris ontvangen , het beste wat MVV kon betalen vanuit t budget , alleen zou dat nooit genoeg zijn om ze over te streep te trekken . Dus vandaar dit idee ! Kijk alle 3 zijn oer MVVers en Kuiipers onderneemt zelfs in Maastricht , Braken is een prachtig uithangbord en Smeets js heel apart !
Ik snap je reactie en waardeer deze ook .
Bedoel zonder 400-500 k per jaar extra , gaan we nooit ergens om mee doen . Als het geld er niet komt dan moet t anders , dit zou een optie kunnen zijn !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 10:52
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #78
Ipv aandelen opties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 11:45
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #79
Je kunt je natuurlijk nu ook afvragen,hoe heeft kalezic van de spelers die nu een contract hebben 4 man een contract kunnen geven (t zeegers r.zeegers van Bommel en bosing). deze mannen komen in alle facetten te kort voor betaald voetbal en dan over onprofessioneel gesproken.

Dhr kalezic wist zich zelf de hemel te prijzen en mvv constant zwart te maken met on professionele sportklimaat etc.
Als de man echt ballen had gehad dan was hij ook het 2e seizoen aangegaan!!.
Eventuele versterkingen voor dit seizoen hebben die intervieuws van dhr kalezic gezien/ gehoord en zullen toch twijfels hebben wat te doen.

Klaas wels heb ik goed gevoel bij.
en hij zal ook denken hoe heeft dhr kalezic die 4 mannen een contract kunnen geven.

Die 4 verdienen niet de hoofdprijs maar op een staf/spelersbegroting van 700.000 is dit toch al een hapje.

De trainer kunnen we pas beoordelen als hij zijn volledige selectie heeft. Maar wat ik af en toe zie op trainingen, wil hij echt gaan proberen de tegenstander onze wil opleggen en dan Heb ik het vooral over de thuiswedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 12:32 28 juli 2021 12:36 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #80
@Napoleon

Inhuurkrachten die beperkt seizoenswerk doen waar ze na hun 35e levensjaar niet meer geschikt voor zijn. Die bovenop hun tijdelijk aanstelling ook nog eens deeleigenaar worden van een bedrijf waar ze nooit tot hun pensioen zullen werken. Het moet niet gekker worden.. Na 3 jeugdlichtingen met dit systeem ben je failliet en alle aandeelhouders hebben nergens vermogen/connecties kunnen opbouwen om de club waar ze samen mede-eigenaar van zijn te helpen mits toevallig iemand een succesvolle maatschappelijke carrière ontwikkelt na zijn profcarrière .. Klinkt als een strak plan..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 16:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #81
Zoals velen hiervoor ook al schreven het was een trieste prestatie van usmvvke.... tegen amateurs die pas in september met hun competitie beginnen.
Er zat en zit geen voetbal in dit team. Blummel is nog een positieve uitzondering. En de huurlingen van Standard zijn hopelijk ook aanwinsten.
Maar het ergste is nog afgezien van dat er geen creativiteit of individuele surplus is, dat er in de wedstrijd van gisteren geen lijn in zit en dat vele simpele zaken als passing regelmatig niet goed ging.... en dan blijft er dus weinig positiefs over.
Ook verwijten sommige schrijvers Kalezic dat hij vertrokken is. Nou ik kan het heel goed begrijpen en hij zal er geen spijt van hebben. Hij had iets opgebouwd, een duidelijk en logisch verhaal, het maximale eruit gehaald en om de volgende stap te zetten heb je budget nodig... En dat is er dus helaas niet... misgelopen NOW subsidie, Corona omstandigheden en sponsors die weglopen. En dan is er dus niks mogelijks en weer opnieuw beginnen. Behalve Maaskant heeft iedere volgende trainer hier mee te maken gehad... Klaas loat us drumme. Niks nieuws onder de zon dus.
Ook triest dat MVV behalve Scharn thuis geen enkele thuiswedstrijd heeft gespeeld in de voorbereiding... tsja hoe wil je dan dat de mensen warm lopen voor dit MVV?
Mijn verwachting ... een verloren seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 16:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #82

mvv4ever schreef : Maar aan de andere kant is dit wel met Blummel samen de enigste goede spelers wat we nog hadden.
En aangezien de laatste jaren toch een aantal spelers verkocht zijn geworden en dit niet gezien heb in de selectie.(Toevallig afgelopen seizoen met Schrooijen wel)
Heb ik er nu ook geen vertrouwen in dat we ineens een leuke speler halen van dat geld.


Nog blijf ik erbij dat je Deom never had moeten verkopen. Dan had je tenminste nog iets op het middenveld.
Nu zie je dat er niks gebeurd met het geld van Deom.
Want de wedstrijd was ver onder de maat en vooral de vraag waar was het middenveld??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 17:11
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #83

mvv4ever schreef :

mvv4ever schreef : Maar aan de andere kant is dit wel met Blummel samen de enigste goede spelers wat we nog hadden.
En aangezien de laatste jaren toch een aantal spelers verkocht zijn geworden en dit niet gezien heb in de selectie.(Toevallig afgelopen seizoen met Schrooijen wel)
Heb ik er nu ook geen vertrouwen in dat we ineens een leuke speler halen van dat geld.


Nog blijf ik erbij dat je Deom never had moeten verkopen. Dan had je tenminste nog iets op het middenveld.
Nu zie je dat er niks gebeurd met het geld van Deom.
Want de wedstrijd was ver onder de maat en vooral de vraag waar was het middenveld??


Never nooit, nu hebben we geld ervoor gekregen zodat we geen 5 stappen achteruitgaan, maar 3 stappen ;) Het is de enige manier zodat we stapjes kunnen maken, waarom verkoopt Ajax dan haar beste spelers?
Wel gelijk met het laten gaan in eerste instantie van Koston, Naudts etc Want daar is nog minder voor terugekomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 19:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #84

houtengerard schreef : @Napoleon

Inhuurkrachten die beperkt seizoenswerk doen waar ze na hun 35e levensjaar niet meer geschikt voor zijn. Die bovenop hun tijdelijk aanstelling ook nog eens deeleigenaar worden van een bedrijf waar ze nooit tot hun pensioen zullen werken. Het moet niet gekker worden.. Na 3 jeugdlichtingen met dit systeem ben je failliet en alle aandeelhouders hebben nergens vermogen/connecties kunnen opbouwen om de club waar ze samen mede-eigenaar van zijn te helpen mits toevallig iemand een succesvolle maatschappelijke carrière ontwikkelt na zijn profcarrière .. Klinkt als een strak plan..



Maak je niet druk Houten dit zal niet snel gebeuren . Maar als ik jou zo lees moet iedere aandeelhouder tot aan zijn dood verbonden blijven aan het bedrijf ( of werkzaam zijn)

In dit idee ( het is geen plan) zou je hypothetisch voor de korte termijn 3 jaar , "eredivisie" kwaliteit binnen kunnen halen die je normaal als MVV nooit kunt betalen . En daarbij doe je dit met bv maximaal vooraf vastgesteld gedeelte van de aandelen ( vol is vol bv 24 %)
Ik vind het idee zelf helemaal niet zo slecht omdat ik MVV op dit moment helemaal niet die stap zie maken dat spelers van dit niveau haalbaar zijn . Daarin moet het spelersbudget gewoon met 200-300 K per jaar omhoog . En eigenlijk structureel met 500.000 per jaar .

Want wat is de visie van MVV eigenlijk ?? Hoe denkt de club op het veld kansrijk te worden om top 8 te spelen , kans te maken op een play off plek of zelfs kansrijk zijn voor promotie .
Misschien heb ik dat gemist maar ik heb dat nergens gelezen, ja een investeerder toe laten treden dat weten we allemaal. Maar tegen welke condities dan , tegen welk bedrag(en) en bv kennis en netwerk .
Erik Noor was toch aangesteld om het commercieel netwerk te vergroten , dat waren zijn eigen woorden , wat is daar nu concreet van terecht gekomen
Noor is niet aangesteld om een investeerder aan te trekken .
Dus eigenlijk is het nu alle ballen op de investeerder , en dat is prima alleen moet die in mijn ogen minimaal 51 procent van de aandelen hebben zodat hij/zij ook wat te zeggen heeft en structureel 500.000 per jaar in contanten toevoegen aan het besteedbare vermogen van de club .
Mij lijkt bovenstaande op dit moment onhaalbaar dus ik had gewoon het idee om het niet te doen met cash maar met spelers .
Drie jongens van Maastricht , gepokt en gemazeld in de stad en die zich goed hebben ontwikkeld en het elftal kunnen dragen in het veld en buiten het veld .
Jij vind het helemaal niks , dat mag . Dan vertel mij eens dan hoe je spelers binnen de lijnen krijgt die ons kansrijk maken voor promotie !??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 19:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #85
Voor MVV begrippen hebben we nu nog 1 Ganse Blummel en 2 of 3 bijna Ganse Bv Surmelli de verdediger Dle lifriera en de nieuw middenvelder .Dzepar

Dat was vorig jaar nog 6 Ganse bv Koopman ,Deom ,Schroyen eventueel Mares Blummel en de spits , en die jonge van Fortuna Dianessey of ziiets was toch een leuke voetballer........

MVV gaat de Martina,s en Kostons nog missen het ware halve maar er komen kwarten voor terug ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 21:46 28 juli 2021 21:47 door Vriethof18.
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #86
Ik snap niet dat er nog zoveel supporters zijn die elk jaar weer hoge verwachtingen hebben van "us mvv".
We weten dat het elk jaar in de voorbereiding dramatisch is en dat is dit jaar niet anders.
Al 20 jaar bungelen we ergens in de middemoot van de eerste divisie, dus de term " tössejaor " snap ik dan ook niet.
We zullen gewoon moeten gaan accepteren dat we nu van het niveau helmond sport zijn ( helaas).

Ik hoop van harte dat er inderdaad iets van een investeerder zal inspringen anders zie ik de toekomst vaan us clubke somber in...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 23:35 28 juli 2021 23:53 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #87

Vriethof18 schreef : Ik snap niet dat er nog zoveel supporters zijn die elk jaar weer hoge verwachtingen hebben van "us mvv".t / we zijn
We weten dat het elk jaar in de voorbereiding dramatisch is en dat is dit jaar niet anders.
Al 20 jaar bungelen we ergens in de middemoot van de eerste divisie, dus de term " tössejaor " snap ik dan ook niet.
We zullen gewoon moeten gaan accepteren dat we nu van het niveau helmond sport zijn ( helaas).

Ik hoop van harte dat er inderdaad iets van een investeerder zal inspringen anders zie ik de toekomst vaan us clubke somber in...


zonder op je plassertje te willen trappen, maar...
je bent fan of niet.
Net zoals een vrouw zwanger is of niet.....
maar een beetje zwanger bestaat niet !
Zo dus ook als zijnde MVV fan.
Een beetje MVV fan bestaat niet.
Mooi weer supporters heb je hier niet; zelfs in de tijden toen we de eerste keren degradeerden zater er 10.000 man in de Geusselt.
Vijfde plaatst qua toeschouwersaantallen in het betaald voetbal. OK, nu zijn er meer mogelijkheden tot vertier en plezier naast voetbal.

En qua hoge verwachtingen;

als je fan bent, heb je verwachtingen en "don't settle for second best "
Je trouwt toch ook niet de eerste beste "sjrapnel" met 'unne sjowwe kop" maar hoopt op beter,
ook al ben je geen mister Universe.., toch?

En de jonge gasten hopen tuurlijk op meer... na (de laatste) jaren van de bekende gifbeker leegdrinken.
Zeker als ze ook nog eens de verhalen van "aw buule" zoals ik, opa, roeibaank enzv over "vreuger" horen.
En dat geldt ook voor al die badjakkers die tussen ons 60+ers en die onder 20 zitten ; dat denkt en voelt ook zo.
Die hebben ook het nodige gezien en meegemaakt.

Dus wie ma Limpens zaoliger ut oets zag : MVV, mien leeve !

Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès,
Veer zinge steeds opnui dit leed:
Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet,
Noets de mood verloore heet.

bleif us aon 't hart gelege,ongeknak bis te gebleve, door euze ban van trouw aon diech !

Kortom, wij zijn geen mooi weer supporters, maar, tenminste die 2 tot 3 duizend diehards accepteren niks maar houden onze blik op de horizon en hopen op meer,
Misschien tegen beeter weten in ? Who knows....

Veer blieve diech altied genege...door alle iewen heer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 07:56
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #88

LRB schreef :

Vriethof18 schreef : Ik snap niet dat er nog zoveel supporters zijn die elk jaar weer hoge verwachtingen hebben van "us mvv".t / we zijn
We weten dat het elk jaar in de voorbereiding dramatisch is en dat is dit jaar niet anders.
Al 20 jaar bungelen we ergens in de middemoot van de eerste divisie, dus de term " tössejaor " snap ik dan ook niet.
We zullen gewoon moeten gaan accepteren dat we nu van het niveau helmond sport zijn ( helaas).

Ik hoop van harte dat er inderdaad iets van een investeerder zal inspringen anders zie ik de toekomst vaan us clubke somber in...


zonder op je plassertje te willen trappen, maar...
je bent fan of niet.
Net zoals een vrouw zwanger is of niet.....
maar een beetje zwanger bestaat niet !
Zo dus ook als zijnde MVV fan.
Een beetje MVV fan bestaat niet.
Mooi weer supporters heb je hier niet; zelfs in de tijden toen we de eerste keren degradeerden zater er 10.000 man in de Geusselt.
Vijfde plaatst qua toeschouwersaantallen in het betaald voetbal. OK, nu zijn er meer mogelijkheden tot vertier en plezier naast voetbal.

En qua hoge verwachtingen;

als je fan bent, heb je verwachtingen en "don't settle for second best "
Je trouwt toch ook niet de eerste beste "sjrapnel" met 'unne sjowwe kop" maar hoopt op beter,
ook al ben je geen mister Universe.., toch?

En de jonge gasten hopen tuurlijk op meer... na (de laatste) jaren van de bekende gifbeker leegdrinken.
Zeker als ze ook nog eens de verhalen van "aw buule" zoals ik, opa, roeibaank enzv over "vreuger" horen.
En dat geldt ook voor al die badjakkers die tussen ons 60+ers en die onder 20 zitten ; dat denkt en voelt ook zo.
Die hebben ook het nodige gezien en meegemaakt.

Dus wie ma Limpens zaoliger ut oets zag : MVV, mien leeve !

Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès,
Veer zinge steeds opnui dit leed:
Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet,
Noets de mood verloore heet.

bleif us aon 't hart gelege,ongeknak bis te gebleve, door euze ban van trouw aon diech !

Kortom, wij zijn geen mooi weer supporters, maar, tenminste die 2 tot 3 duizend diehards accepteren niks maar houden onze blik op de horizon en hopen op meer,
Misschien tegen beeter weten in ? Who knows....

Veer blieve diech altied genege...door alle iewen heer.


Sorry, ben totaal niet op mijn plassertje getrapt.

In mijn ogen zijn (Hoge) verwachtingen en fan zijn van iemand of iets totaal twee verschillende dingen.. En dan laat ik die zwangere vrouw nog maar achter wegen.

Maar goed, laten we met zn allen hopen dat er snel meer geld ter beschikking komt, alleen dan kunnen we iets meer gaan verwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 18:40
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #89
Tussenstand lommel - mvv na 40 minuten: 1-1 (doelpunt ntelo). www.flashscore.nl/wedstrijd/x0johz6n/#samenvatting-wedstrijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 19:48
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #90
87ste minuut MVV kump op unne 2-1 veurspreunk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden