>
Ontvangen bedankjes 10
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Beetje ver gezocht dit. Dan ken je de voetbalcultuur niet. Drie spelers ieder 8% aandelen geven. En de rest een salaris op bijstandsniveau. Dat brengt alleen maar afgunst. Sorry maar heb het een beetje met verbazing gelezen dit keer. Een beetje een broodje aap verhaal. Overigens waardeer ik wel je meedenken, daar niet van afgezien.
mvv4ever schreef : Maar aan de andere kant is dit wel met Blummel samen de enigste goede spelers wat we nog hadden.
En aangezien de laatste jaren toch een aantal spelers verkocht zijn geworden en dit niet gezien heb in de selectie.(Toevallig afgelopen seizoen met Schrooijen wel)
Heb ik er nu ook geen vertrouwen in dat we ineens een leuke speler halen van dat geld.
mvv4ever schreef :
mvv4ever schreef : Maar aan de andere kant is dit wel met Blummel samen de enigste goede spelers wat we nog hadden.
En aangezien de laatste jaren toch een aantal spelers verkocht zijn geworden en dit niet gezien heb in de selectie.(Toevallig afgelopen seizoen met Schrooijen wel)
Heb ik er nu ook geen vertrouwen in dat we ineens een leuke speler halen van dat geld.
Nog blijf ik erbij dat je Deom never had moeten verkopen. Dan had je tenminste nog iets op het middenveld.
Nu zie je dat er niks gebeurd met het geld van Deom.
Want de wedstrijd was ver onder de maat en vooral de vraag waar was het middenveld??
houtengerard schreef : @Napoleon
Inhuurkrachten die beperkt seizoenswerk doen waar ze na hun 35e levensjaar niet meer geschikt voor zijn. Die bovenop hun tijdelijk aanstelling ook nog eens deeleigenaar worden van een bedrijf waar ze nooit tot hun pensioen zullen werken. Het moet niet gekker worden.. Na 3 jeugdlichtingen met dit systeem ben je failliet en alle aandeelhouders hebben nergens vermogen/connecties kunnen opbouwen om de club waar ze samen mede-eigenaar van zijn te helpen mits toevallig iemand een succesvolle maatschappelijke carrière ontwikkelt na zijn profcarrière .. Klinkt als een strak plan..
Vriethof18 schreef : Ik snap niet dat er nog zoveel supporters zijn die elk jaar weer hoge verwachtingen hebben van "us mvv".t / we zijn
We weten dat het elk jaar in de voorbereiding dramatisch is en dat is dit jaar niet anders.
Al 20 jaar bungelen we ergens in de middemoot van de eerste divisie, dus de term " tössejaor " snap ik dan ook niet.
We zullen gewoon moeten gaan accepteren dat we nu van het niveau helmond sport zijn ( helaas).
Ik hoop van harte dat er inderdaad iets van een investeerder zal inspringen anders zie ik de toekomst vaan us clubke somber in...
LRB schreef :
Vriethof18 schreef : Ik snap niet dat er nog zoveel supporters zijn die elk jaar weer hoge verwachtingen hebben van "us mvv".t / we zijn
We weten dat het elk jaar in de voorbereiding dramatisch is en dat is dit jaar niet anders.
Al 20 jaar bungelen we ergens in de middemoot van de eerste divisie, dus de term " tössejaor " snap ik dan ook niet.
We zullen gewoon moeten gaan accepteren dat we nu van het niveau helmond sport zijn ( helaas).
Ik hoop van harte dat er inderdaad iets van een investeerder zal inspringen anders zie ik de toekomst vaan us clubke somber in...
zonder op je plassertje te willen trappen, maar...
je bent fan of niet.
Net zoals een vrouw zwanger is of niet.....
maar een beetje zwanger bestaat niet !
Zo dus ook als zijnde MVV fan.
Een beetje MVV fan bestaat niet.
Mooi weer supporters heb je hier niet; zelfs in de tijden toen we de eerste keren degradeerden zater er 10.000 man in de Geusselt.
Vijfde plaatst qua toeschouwersaantallen in het betaald voetbal. OK, nu zijn er meer mogelijkheden tot vertier en plezier naast voetbal.
En qua hoge verwachtingen;
als je fan bent, heb je verwachtingen en "don't settle for second best "
Je trouwt toch ook niet de eerste beste "sjrapnel" met 'unne sjowwe kop" maar hoopt op beter,
ook al ben je geen mister Universe.., toch?
En de jonge gasten hopen tuurlijk op meer... na (de laatste) jaren van de bekende gifbeker leegdrinken.
Zeker als ze ook nog eens de verhalen van "aw buule" zoals ik, opa, roeibaank enzv over "vreuger" horen.
En dat geldt ook voor al die badjakkers die tussen ons 60+ers en die onder 20 zitten ; dat denkt en voelt ook zo.
Die hebben ook het nodige gezien en meegemaakt.
Dus wie ma Limpens zaoliger ut oets zag : MVV, mien leeve !
Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès,
Veer zinge steeds opnui dit leed:
Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet,
Noets de mood verloore heet.
bleif us aon 't hart gelege,ongeknak bis te gebleve, door euze ban van trouw aon diech !
Kortom, wij zijn geen mooi weer supporters, maar, tenminste die 2 tot 3 duizend diehards accepteren niks maar houden onze blik op de horizon en hopen op meer,
Misschien tegen beeter weten in ? Who knows....
Veer blieve diech altied genege...door alle iewen heer.