Voorbereiding Seizoen 2021-2022

06 juli 2021 21:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #31
Uitslagen zeggen uiteraard niet veel , maar dit was erg dramatisch. Hoop toch dat die testers alleen daar zijn om te zorgen dat je genoeg man hebt om te kunnen oefenen.
De eerste 1.5 week van de voorbereiding is dan compleet nutteloos behalve dan dat je wat conditie kan opbouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2021 22:27
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #32
Jordie van der schoot nieuwe spits van mvv?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2021 11:09
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #33
MVV -Fortuna van 10 juli is afgelast vanwege Coronabesmetting.
Zie website MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2021 11:21
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #34
Is de seizoenskaart teller op de mvv website verdwenen ? Wat is de tussenstand ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2021 11:56
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #35
MVV speelt zo meteen een wedstrijd tegen Genk:

Basis: Koot, R. Zeegers, Waem, Sarr, Bourdouxhe, Sürmeli, van Kleef, Bösing, Spahiu, Blummel, Mami
Wissels: Nijhuis, Coveliers, Plezier, Dianganga, Kleinen, Nijsten, Delrock, Visser
Geblesseerd: van Bommel, Dzepar, T. Zeegers, Cavcic

Namen wel op formulier maar doorgestreept: Kalala, Delferriere en Ntelo

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2021 13:38
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #36
5-2

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2021 16:16
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 455
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #37
Van DDL:

MVV verliest oefenduel tegen Genk: 5-2
Vandaag om 13:52 door Emil Visser

MVV heeft de oefenwedstrijd tegen KRC Genk verloren. In België werd het 5-2.
De beginfase ging enigszins gelijk op, hoewel de thuisploeg meer balbezit had. MVV gaf prima tegengas en hield de Belgen prima tegen.

Na 20 minuten was Amine El Taibi namens de thuisploeg het dichtst bij een goal. Uit een hoekschop kreeg hij een vrije kopkans op vijf meter van het doel. Testdoelman Rowen Koot voorkwam met een voetreflex de tegentreffer.

Vijf minuten later kreeg ook MVV een grote kans. Adam Mami, door MVV overgenomen van VVV, kon vrij uithalen. Met het te zwakke schot maakte hij het doelman Tobe Leysen niet al te lastig.

Fraaie goal

Een fraaie goal van Kai Bösing zette MVV iets later op voorsprong. Gebk-spits Cyriel Dessers dacht een strafschop te krijgen na een duel met Rico Zeegers, maar de arbiter zag geen overtreding. In de daaropvolgende counter kreeg Bösing de bal op de punt van de 16. Hij krulde de bal vervolgens in de verre bovenhoek. Lang kon MVV niet genieten van de voorsprong. Een minuut later werd Joseph Paintsil in de zestien gevloerd. Dessers benutte de daaropvolgende strafschop.

In de blessuretijd van de eerste helft sloeg MVV nogmaals toe. Matteo Waem stoomde op vanuit de verdediging en gaf een pass op maat richting Sven Blummel. Blummel maakte koeltjes af.

Opnieuw kwam Genk al snel gelijk. Cyriel Dessers werd een minuutje na de rust weggestuurd en speelde om de ingevallen doelman Thijmen Nijhuis heen. Daarmee was het verzet van MVV gebroken. De Maastrichtenaren kwamen vervolgens nauwelijks in het spel voor en Genk zette mede door enkele wissels nog eens flink aan. Luca Oyen, Kelvin John en Sekou Diawara lieten MVV met nog een kwartier spelen tegen een 5-2 achterstand aankijken.

De ploeg van Klaas Wels moest alle zeilen bijzetten om niet nog ruimer het schip in te gaan. Mede doordat het vizier bij de Belgen niet meer helemaal op scherp stond, bleeft het bij 5-2.

Bij MVV speelden opnieuw de nodige testspelers mee. In de verdediging speelde Marian Sarr de hele wedstrijd en ook Lorenzo van Kleef maakte de 90 minuten vol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2021 16:18
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 455
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #38
En dit schrijft 1Limburg:

MVV met testspelers fors onderuit tegen Genk

MVV Maastricht leek een helft lang in staat te kunnen stunten tegen KRC Genk, maar heeft uiteindelijk een duidelijke nederlaag geleden tegen de Belgische topploeg: 5-2.

Genk speelde zaterdag nog de Belgische supercup tegen Club Brugge en trad in het oefenduel tegen MVV voornamelijk met reserves aan. De wedstrijd werd gespeeld op het trainingscomplex van Genk.

Bösing en Blummel
Kai Bösing zette MVV na een halfuur voetbal op voorsprong, maar de Sterrendragers zagen de thuisploeg snel op gelijke hoogte komen via een door Cyriel Dessers benutte penalty. Pal voor rust stiftte Sven Blummel de Maastrichtse 1-2 tegen de touwen.

Omgedraaid
Na de pauze stelde Genk, afgelopen seizoen de nummer twee in de Belgische competitie, dan toch orde op zaken. In een tijdsbestek van 5 minuten draaiden Dessers en Luca Oyen de stand om naar 3-2, later tekenden Kelvin John en Sekou Diawara nog voor de 5-2 eindstand.

Testspelers
MVV trad met behoorlijk wat testspelers aan: zo stonden onder meer Rowwen Koot (ex-Helmond Sport), Jason Bourdouxhe, Lorenzo van Kleef (beiden ex-FC Eindhoven) en Marian Sarr (voormalig Borussia Dortmund) binnen de lijnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2021 23:05
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #39
Omdat het geen transfergerucht is, plaats ik het even hier. Zou Leroy Labylle niks voor ons zijn? Is transfervrij, heeft ervaring, kent de club en is een linksback met aanvallende intenties en creativiteit. Heeft afgelopen seizoen kennelijk 17 wedstrijden voor RFC Seraing gespeeld en twee keer gescoord. Ik zie alleen de statistieken. Wellicht dat iemand er meer over kan zeggen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, sjengvandenboorn, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 01:04
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #40
De speler is ons wel bekend en wat hij bijdraagt. Voor mij welkom maar wel tegen betaalbaar salaris en meerjarig contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 09:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #41

M.V.V. 1902 schreef : Omdat het geen transfergerucht is, plaats ik het even hier. Zou Leroy Labylle niks voor ons zijn? Is transfervrij, heeft ervaring, kent de club en is een linksback met aanvallende intenties en creativiteit. Heeft afgelopen seizoen kennelijk 17 wedstrijden voor RFC Seraing gespeeld en twee keer gescoord. Ik zie alleen de statistieken. Wellicht dat iemand er meer over kan zeggen?


Ik zeg niet meer aan beginnen,vond hem de tweede keer bij ons al niet meer zo sterk als de eerste keer…..mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Kletswief, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 14:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #42

opadiehard schreef :

M.V.V. 1902 schreef : Omdat het geen transfergerucht is, plaats ik het even hier. Zou Leroy Labylle niks voor ons zijn? Is transfervrij, heeft ervaring, kent de club en is een linksback met aanvallende intenties en creativiteit. Heeft afgelopen seizoen kennelijk 17 wedstrijden voor RFC Seraing gespeeld en twee keer gescoord. Ik zie alleen de statistieken. Wellicht dat iemand er meer over kan zeggen?


Ik zeg niet meer aan beginnen,vond hem de tweede keer bij ons al niet meer zo sterk als de eerste keer…..mvrgr Opa


Maar nog steeds een van de betere dus ik zeg probeer tegen een normaal salaris en meerjarig contract te laten komen.
Hij had toen wel Schrooijen nog waar hij regelmatig mooie driehoekjes mee had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 21:45
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #43
Nee Leroy had geen driehoekjes met Schrooijen …hij stuurde Schrooijen met een dieptepas diep en van de 4x deed die er dan 1 keer iets mee.
Nee Leroy had wel mooie driehoekjes met Malcolm Esajas, links buiten, die was technisch ook heel goed en had een vernietigend schot.
Leroy is inmiddels 30 jaar….als hij niet te veel kost mag hij komen, ..... maar dan kun je misschien beter de Martina’s terughalen, die zijn 5 jaar jonger.
Ik zal nooit de wedstrijd vergeten waar Leroy bijna in zijn eentje Volendam thuis oprolde... 5-2 of zoiets. Meer spelers uit Luik en als ze goed zijn meteen aanvoerder maken (bv Deom), maar toch niet een Mares .....zucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 03:19
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #44

opadiehard schreef :

M.V.V. 1902 schreef : Omdat het geen transfergerucht is, plaats ik het even hier. Zou Leroy Labylle niks voor ons zijn? Is transfervrij, heeft ervaring, kent de club en is een linksback met aanvallende intenties en creativiteit. Heeft afgelopen seizoen kennelijk 17 wedstrijden voor RFC Seraing gespeeld en twee keer gescoord. Ik zie alleen de statistieken. Wellicht dat iemand er meer over kan zeggen?


Ik zeg niet meer aan beginnen,vond hem de tweede keer bij ons al niet meer zo sterk als de eerste keer…..mvrgr Opa


Mee eens opa!
Ik heb genoten van Leroy! Zeker in combinatie met Youri. Een wapen aan de linkerkant.
Maar het is verleden tijd. Als ik me het goed herinner... Leroy is naar Seraing gegaan dat op dat moment 3e klasse speelde, hoogste niveau amateurs België. Vanwege corona omstandigheden is de competitie afgemaakt... Echter wegens te weinig clubs in 2e en andere clubs licentieproblemen hadden is Seraing, ondanks een slecht seizoen, toch het volgend seizoen mogen starten in 2e klasse. Leroy had in zijn contract staan dat bij promotie een premie werd toegekend. Het bestuur van Seraing wilde deze niet toekennen omdat dit volgens hun alleen van toepassing zou zijn bij een "sportieve cf competitie" promotie zijn en derhalve heeft Leroy nog weinig gespeeld.
Wat mij betreft verleden tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 19:41
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 658
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #45
We worden op onze wenken bediend...(of niet)

www.limburger.nl/cnt/dmf20210722_93815603
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.957 seconden