Dogan komt toch niet naar MVV

18 aug 2021 18:51
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #16
Dogan en zijn entourage waren akkoord met het filmpje en het persbericht vrijdag. Hij wilde enkel wachten met tekenen. Ik vind dan ook niet dat je MVV iets kunt verwijten. Een man een man, een woord, een woord. Maar blijkbaar niet bij deze meneer. Had hier een half jaar fit willen worden en dan weer cashen in de zandbak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:04 18 aug 2021 19:09 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 254
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #17
Dogan als je dit leest: ik gun je het slechtste!!!!!
Als je het waacht om naar 045 te gaan heb je 29-10 een vet probleem!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:10
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #18
Hoe dan ook terug bij af. Ik kan me herinneren dat enkele sponsoren wegliepen bij mvv enkele jaren terug hetgeen zo maar kon omdat er geen getekende contracten waren opgemaakt.....
Dat werd zelfs door mvv bevestigd. Je kunt niet zeker genoeg zijn van je zaak blijkbaar.
Geen verwijt maar een constatering.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #19
Ik had al zo’n akelig vermoeden dat er een kink in de kabel was gekomen…
Op basis van de informatie van MVV (wat natuurlijk met MVV-bril op is benaderd) is Dogan een hufterige klootzak, die zijn afspraken niet nakomt. Heeft ons lang aan het lijntje gehouden. Zal in het weekend wel een hoger aanbod van een andere club (zal Roda wel zijn indd) hebben ontvangen. Typische brood-voetballer die niet kiest voor zijn sportieve carrière maar puur voor het geld. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld binnenharken. Dat is een keuze en ook prima.
Balen voor Wels. Dit was een prima aankoop geweest die ons verder had kunnen helpen. Nu begint de zoektocht weer opnieuw.
Noor had gelijk dat het een bijzondere week zou worden…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #20
Het is graag of niet.
Denk dat deze speler wel al iets achter de hand heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:35
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #21
Wat een anti-climax.. Nou veel succes nog Dogan.
Vind dat MVV ook niets te verwijten valt. Als een speler het shirt aantrekt, op de foto gaat en er een persmoment wordt ingepland, mag je dat als club gewoon naar buiten brengen.

Vind het overigens ook een sterk bericht op de website. Gewoon man en paard benoemen: Dogan stelde opeens belachelijke aanvullende eisen, een vertrek in de winterstop en geen enkele zichzelf serieus nemende ploeg gaat hiermee akkoord. Alles beter dan verhullende termen als 'we zijn er toch niet uitgekomen' of 'Dogan gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging.'
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 19:41
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #22
Bah bah wat een amateurisme allemaal, dit kan alleen weer bij Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 20:12
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #23
Tuurlijk valt Mvv hier in iets te verwijten, dit is gewoon een enorme blunder van Mvv.

Hoe bedoelen jullie ‘als je als spelers het shirt aan trekt van Mvv dan snap ik dat ze het publiceren en dan kunnen we er vanuit gaan dat het rond is’?

Wie bepaalt hier wie het shirt aan trekt van onze club? Een speler of Mvv zelf? Een speler hoort het shirt van onze club aan te trekken als het definitief rond is. Dit om dit soort ongein zoals nu is gebeurd te voorkomen. Je presenteert Dogan, hij wordt groots binnen gehaald als bij wijze van de redder of althans als een grote speler voor ons Mvv, met een presentatie filmpje. Dan moet het gewoon rond zijn!

Gewoon een blunder van Mvv. Presenteren inclusief chique filmpje moet gewoon zijn definitief getekend zodat er geen bullshit achteraf kan ontstaan.

Buiten het feit dat het een belachelijke eis is van Dogan is dit enorme amateurisme, zeker in tijden waar fans snakken naar goed transfer nieuws.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 20:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #24
Het verhaal over die NOW gelden is even bezopen als het verhaal over DOGAN......... Het verhaal over de Investeerder ..................~??'' .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 20:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #25
Ff professioneel :mondeling euvereinkomst is rechtsgeldig, ouch zoonder handteikening. Puur juridisch is sprake vaan contractbreuk e de zow MVV in dit geval sjaojvergeujing kinne eise en in mien ouge zellefs moote eise, beij de gesprekke zit aoltied miejer daan eine persoon, dus d'r zien getuige
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 20:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #26

SintServaos schreef : Ff professioneel :mondeling euvereinkomst is rechtsgeldig, ouch zoonder handteikening. Puur juridisch is sprake vaan contractbreuk e de zow MVV in dit geval sjaojvergeujing kinne eise en in mien ouge zellefs moote eise, beij de gesprekke zit aoltied miejer daan eine persoon, dus d'r zien getuige


Hij laat zich zelfs presenteren in mvv shirt, dus ze zouden toch een sterke zaak moeten hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 20:57
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #27
Als het allemaal waar is wat ze schrijven;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 21:31
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #28
Als het zo gegaan is als MVV schrijft moet je natuurlijk bljj zijn als zo iemand niet in je selectie zit. En of MVV iets te verwijten valt? Denk het niet. Als een speler mondeling akkoord is en met het shirt wil poseren en daarbij ook nog eens een bekende van de trainer is, kun je niet verwachten dat dit gebeurd. Dus een fout nee, beetje naïef ja.

Persoonlijk vind ik dit helemaal niet zo erg dat deze 'verlosser' niet komt. Ik vraag me namelijk al langer af wat de meerwaarde van deze Dogan zou zijn?
Als je naar de feiten kijkt heeft hij in 10 jaar profvoetbal echt niks gepresteerd hoor? 1 seizoen inderdaad heel succesvol geweest bij TOP, maar in al die andere jaren in totaal maar 15x gescoord! Dat is de helft van Naudts en die kwam voor niks...
Dus eigenlijk denk ik dat er voor hetzelfde geld.wel betere spelers te halen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 21:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Onderwerp Auteur
Dogan komt toch niet naar MVV #29
Ik vermoed dat dit verhaal Dogan heeft geholpen aan nieuwe onderhandelingen met een andere club.
Strikje erom en wegwezen.
Het is wel jammer hoe MVV het heeft aangepakt.
Hij is idd als een soort verlosser aangekondigd.
Dit is voor veel MVV fans een flinke domper. Het gaf hoop op meer maar is omgeslagen naar een dieptepunt.
Zeker als je net daarvoor huur speler (keeper nr3) nr 8 presenteert. Dat geeft weinig hoop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 21:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #30

HIER!! schreef : Als het allemaal waar is wat ze schrijven;)


Precies, een verhaal heeft altijd twee kanten. Zo zal het verhaal van kamp Dogan tegenstrijdig zijn met dat van MVV. Beide proberen hun eigen straatje schoon te vegen. Waar de waarheid ligt? Waarschijnlijk ergens in het midden.

Jammer , maar ik neem aan dat er meerdere op het lijstje staan. Positieve noot in deze is dat MVV bereid is om haar nek (financieel gezien) om dragende spelers in de as aan te trekken. Er lopen meerdere spelers van het kaliber Dogan rond die in dat geval haalbaar moeten zijn.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden