Dogan komt toch niet naar MVV

19 aug 2021 18:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #61
mooi om te lezen wat een afgeketste transfer van Dogan allemaal niet aan herinneringen los maakt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 23:49 19 aug 2021 23:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #62

sjengvandenboorn schreef : De twee Brazilianen waren een ruil met AZ voor Bouma en Perez als ik het goed heb. Vervolgens hebben die twee nooit gespeeld inderdaad.


Mutsaers en Vd Weert kwamen voor Perez. Beide waardeloos overigens. Mocht Dogan naar R*d* gaan dan heb ik alle vertrouwen erin dat hij na Croux en consorten eveneens geen reet gaat presteren daar. En als ze toch op jacht zijn in Aken-Noord, laat ze dan ook meteen onze o zo betrouwbare autoverkoper wegplukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 04:50
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #63

Brncic schreef : Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.


Was die oefenpot niet tegen Sibbe? Beiden maakten 10 goals samen van de 12 meen ik. Naast deze 2 waren er nog 3 hier maar die hebben alleen meegetraind

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 12:17
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #64
Wie zuut ut oet met Christos Gyros, kump dee noe wel of neet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 19:21
Zeus
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #65

MVVke schreef :

M-MVV schreef :

MVVke schreef :

Zeus schreef :

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.


En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?

Birger Maertens had gewoon getekend. Hij heeft dan wel geen wedstrijd voor ons gespeeld, maar hier hebben we wel een transfersom voor gekregen.


Wètste dat hiel zeker? Iech dach naomelek ouch tot dit Kurt vd Paar waor. Sterker nog, iech rappeleer m'ch nog get vaan 'n rechzaak die de club had aongespanne in 't geval van Maertens. D'n oetslaag daovaan is m'ch oontsjote.


Jullie hebben gelijk! Betreft inderdaad Van der Paar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2021 09:11 23 aug 2021 09:11 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #66

Brncic schreef : Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.


Ah ik had al het vermoeden dat het de jaren 90 was.

Hierbij nog een aanvulling uit mijn archief. Alexandro op de selectie foto en Marcello rechts apart...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden