>
Ontvangen bedankjes 1606
sjengvandenboorn schreef : De twee Brazilianen waren een ruil met AZ voor Bouma en Perez als ik het goed heb. Vervolgens hebben die twee nooit gespeeld inderdaad.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brncic schreef : Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.
MVVke schreef :
M-MVV schreef :
Birger Maertens had gewoon getekend. Hij heeft dan wel geen wedstrijd voor ons gespeeld, maar hier hebben we wel een transfersom voor gekregen.MVVke schreef :
Zeus schreef :
Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .
Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.
En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?
Wètste dat hiel zeker? Iech dach naomelek ouch tot dit Kurt vd Paar waor. Sterker nog, iech rappeleer m'ch nog get vaan 'n rechzaak die de club had aongespanne in 't geval van Maertens. D'n oetslaag daovaan is m'ch oontsjote.
Brncic schreef : Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.