Dogan komt toch niet naar MVV

19 aug 2021 11:44
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #46

Boys_in_Red schreef :

SjengSjo schreef : Deej duuk zoewiezoe op beij Aoke Nord, deenk dat ze 't op hun praotforum al dereuver höbben. ;)


Met hun "praotforum" bedoel je de gemeenteraad van Kerkrade neem ik aan? :lol:


Nei, dat neum iech de sponsor-raod ;) Bedoel hun Parkstadsiaans forum boe gein structuur in zit. Sjus even veur de flauwekul gekeken en wie 't sjeint steit Dogan noe in de belangstelling vaan hun. Mer good, dat is gein nuij trucske van Aoke Nord toch?

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:48
Zeus
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #47

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 12:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #48
Sparta heeft interesse in Pflücke. Kat-in-het-bakkie: Dogan kan dan naar Roda JC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 12:33
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #49

Frank Salemans schreef : Sparta heeft interesse in Pflücke. Kat-in-het-bakkie: Dogan kan dan naar Roda JC.


Om vervolgens in december gratis 'n veur niks naor Bakoe FC ofzoe te vertrikken? :P

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 12:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #50

Frank Salemans schreef : Sparta heeft interesse in Pflücke. Kat-in-het-bakkie: Dogan kan dan naar Roda JC.


Als MVV fan zou ik daar meteen voor tekenen!
Pflücke gaan ze echt missen daar, terwijl Dogan in mijn ogen extreem overgewaardeerd wordt door veel mensen hier op het forum.
Heeft als je puur naar de feiten kijkt in 10 jaar profvoetbal werkelijk niks gepresteerd, behalve 1 seizoen bij TOP Oss.
Lekker naar aken laten gaan dus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 13:27
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #51

Zeus schreef :

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.


En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 13:41
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #52

MVVke schreef :

Zeus schreef :

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.


En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?

Birger Maertens had gewoon getekend. Hij heeft dan wel geen wedstrijd voor ons gespeeld, maar hier hebben we wel een transfersom voor gekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 14:04 19 aug 2021 14:05 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #53

M-MVV schreef :

MVVke schreef :

Zeus schreef :

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.


En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?

Birger Maertens had gewoon getekend. Hij heeft dan wel geen wedstrijd voor ons gespeeld, maar hier hebben we wel een transfersom voor gekregen.


Het was Kurt van de Paar in 2004. Ik kan me nog een foto van hem herinneren op de MVV website in leren jasje.
www.vi.nl/nieuws/mvv-niet-in-zee-met-kurt-van-de-paar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 16:53 19 aug 2021 17:12 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #54

M-MVV schreef :

MVVke schreef :

Zeus schreef :

Napoleon schreef : Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .


Het is een jaar of 15 geleden nog een keer gebeurd. Ik meen met Mitchel van der Gaag. Twee spelers werden toen via een persbericht op MVV.nl aangekondigd, waarvan er een na een paar dagen toch niet bleek te komen.


En waor dit ouch neet 't geval mèt Joe Spiteri en Birger Maertens?

Birger Maertens had gewoon getekend. Hij heeft dan wel geen wedstrijd voor ons gespeeld, maar hier hebben we wel een transfersom voor gekregen.


Wètste dat hiel zeker? Iech dach naomelek ouch tot dit Kurt vd Paar waor. Sterker nog, iech rappeleer m'ch nog get vaan 'n rechzaak die de club had aongespanne in 't geval van Maertens. D'n oetslaag daovaan is m'ch oontsjote.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 17:19 19 aug 2021 17:24 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #55
Toentertijd hebben Van der Paar en MVV hebben het contract in onderling overleg ontbonden vanwege (vervelende) privéomstandigheden bij Vd Paar.
Birger Maertens had in Maart/April getekend en bleek later geen trek meer te hebben, hij wilde bij Club Brugge blijven cq kreeg daar een beter contract aangeboden. Dit resulteerde in een rechtzaak in november waarin MVV een afkoopsom is toegewezen, aangezien hij een rechtsgeldig contract had.

https://www.standaard.be/cnt/nfld16112001_010
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 17:35 19 aug 2021 17:37 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #56

TPC schreef : Toen ik zaterdag de naam Dogan hoorde maakte ik onbewust de vergelijking met Roland Alberg. De laatste jaren te weinig laten zien, ondanks mooie salarissen. Dan gaat er toch iets mis bij o.a. zijn mentaliteit. Qua zijn achtergrond/salaris vind ik het een totaal onrealistische speler voor MVV. De link met de trainer begrijp ik dan wel maar dan zou hij heel veel water bij de wijn moeten doen mocht dit tot een deal komen. Ik zou er niet aan beginnen.


Waar ik al een beetje bang voor was. Ik vermoed dat MVV niet fout heeft gehandeld in schijnbaar de pittige onderhandelingen met Dogan de laatste weken. Echter begrijp ik niet dat er weken vol is gegaan voor deze overschatte speler. Qua scouting mogen ze echt wel verder kijken dan één goed jaar in een carriere van een speler. Bekijk zijn CV en mentaliteit bij NAC (die was dus echt ruk) en je moet tot de conclusie komen dat je na één week onderhandelen gewoon verder moet kijken of liever niet aan beginnen. Jammer maar ook slecht gedaan van o.a. Ronny. Maar schijnbaar en logisch kwam deze speler uit de koker van Klaas.

ps: was er toen ook niet eens iets dat we 1 of 2 Brazilianen op de elftalfoto hadden (Sergio?) en dat ze vervolgens te duur bleken te zijn (buiten EU). En dat één of allebei toen naar NAC of zelfs roda gingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 17:40
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #57
Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 17:41
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #58
De twee Brazilianen waren een ruil met AZ voor Bouma en Perez als ik het goed heb. Vervolgens hebben die twee nooit gespeeld inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 17:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #59
Oets unne oefenwedstrijd gezeen met unne Duitser Erwin Palme, dee scoorde oet alle heuk mer nao dee oefenpot noets mie get vaan gehuurt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 18:27
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #60

Brncic schreef : Sergio en Cristiano hebben nooit bij MVV gespeeld. Ik denk dat jij twee Brazilianen bedoelt halverwege de jaren negentig. Eentje heette Alexandro of zoiets. Kwamen via Appolonius van Konijnenburg, toen zo ongeveer de enige echte voetbalmakelaar. Speelden een geweldige oefenpot tegen Meerssen, maar bleken daarna inderdaad onhaalbaar.


Sterk onthouden! Hieronder ook een link van de desbetreffende Alexandro.


https://www.vi.nl/nieuws/brazilianen-te-duur-voor-mvv
https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Alves_(footballer,_born_1975)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden