Dogan komt toch niet naar MVV

18 aug 2021 21:50 18 aug 2021 21:56 door mvv925.
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #31
Vergeet een schadevergoeding of eventuele rechtszaak. Voor de geïnteresseerden: een overeenkomst bestaat (juridisch) uit een aanbod en aanvaarding daarvan. Aanbod en aanvaarding kan inderdaad mondeling, maar het is alleen een aanbod in juridische zin als - ik citeer - 'de voornaamste elementen van de inhoud van de eventueel te sluiten overeenkomst in het aanbod zitten, zodat men met een eenvoudig ‘ja’ de overeenkomst tot stand kan laten komen.' Dat is hier overduidelijk niet het geval. Je kunt niet mondeling met een simpel 'ja' akkoord gaan dat je bij een club komt spelen. Dit is wat anders als je iets koopt op een rommelmarkt, en daar zijn die mondelinge overeenkomsten ook voor bedoelt. Bij een spelerscontract komt veel meer kijken: salaris, arbeidsvoorwaarden, eventuele clausules etc. Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of een arbeidscontract überhaupt mondeling kan worden afgesloten (maar dat is dan weer niet mijn rechtsgebied).

En stel dat MVV op een wonderbaarlijke manier die rechtszaak wint. Wat dan? Dogan gaat ook dan niet komen en die schadevergoeding gaat echt geen vetpot zijn. Het kost je meer dan het oplevert.

Enfin, dit soort spelers moet je gewoon niet in je team willen. MVV had al langer interesse, maar hij wachtte op een betere club. Die is niet gekomen, en dus maar met tegenzin bij MVV spelen. Mits hij natuurlijk de mogelijkheid had om na een half jaar gratis alsnog naar een betere club te gaan. Mooi niet dus. Goed dat MVV zich dan niet alsnog laat ompraten. Liever een hardwerkende halve dan een ongemotiveerde ganse.

Les voor de volgende keer: Iemand kan dus echt pas gepresenteerd worden als de handtekening is gezet en vertrouw nooit iemand op zijn blauwe ogen, hoe triest het ook is dat dat tegenwoordig niet meer kan.

Hoe nu verder? De tijd begint nu toch echt te dringen. Er lijkt me nog geld zat met de verkoop van Deom en Surmeli, en slechts een handvol contractspelers. Het probleem lijkt nu niet het geld, maar het vinden van gemotiveerde spelers. Het laatste goede seizoen (2016-2017) was niet succesvol door een zak geld of geweldige spelers, maar door een goed gemotiveerd team met jongens die er trots op waren om voor MVV te spelen. Wat zouden we nu toch spelers als Kuipers, Ippel en Verheydt goed kunnen gebruiken... Die werkte in eerste instantie voor MVV, en pas in tweede instantie voor hun salaris. Laat het nou juist dat soort spelers zijn die zo moeilijk te vinden zijn.

Om positief te eindigen: Ik heb absoluut vertrouwen in van Geneugden, Wels en Elsen. Wie weet wat ze de komende twee weken nog uit de hoge hoed toveren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u EA043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #32
Als supporter hoop je dit soort dingen natuurlijk niet , een mooie aankoop die toch niet doorgaat .

Ik heb nog nooit meegemaakt dat de speler in kwestie al gepresenteerd werd en dan 5 dagen later toch niet kwam .

MVV is aan een professionalisering slag bezig .Mijn inziens worden er meer amateuristische fouten gemaakt dan ooit . De slordigheden volgen elkaar op . Weten ze t nu dan nog niet …leg dingen vast op papier ! lesgeld NOW regeling , lesgeld Dogan eerst presenteren als de handtekening er staat .

Het seizoen begon met vuurwerk , maar waarmee gaat t eindigen ?! Iets met een kaars ????
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:05
Mapen
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #33
 if you pay peanuts, you get monkeys
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:07
Mapen
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #34
Is wel zo dat MVV meer wilde betalen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #35
Wat een opportunistische mismieter. Walgelijke mentaliteit.
Ik moet me beheersen om niet te schrijven wat ik zo iemand toewens maar ik hoop dat hij op geen enkel Nederlands voetbalveld nog te zien is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:16
Mapen
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #36
Mvv denkt dat verkopen het zelfde is als sluiten/closen. Je kunt wel een goede verkoper zijn maar daar heb je niks aan als je closing skills hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:55
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #37
Bin ouch errug teleurgesteld meh, ,meh jong wat un jenkers hei eedere kier.
Dit is treurig maar gebeurd overal. Mensen de Messi soap blijkbaar gemist??? Die zou toch ZEKER terugkomen na de korte zomerstop.... Snotslap met un paar unne drin, veur de camera verschijnen en door noa Paris..... Brobbey Leipzig, toch weer Ajax en dan weer Leipzig.... enz
Ja, (misschien) naief om een media momentje te creeren als er blijkbaar nog geen officiele handtekening is maar
als je onderhandelingen hebt gevoerd en constuctief gesproken hebt en uiteindelijk er een heel goed gevoel bij hebt dan is dit het laatste dat je verwacht. Ik ben er niet bij geweest maar ik kan dit wel volgen, helemaal in het kader van je achterban die je oh zo graag enig perspectief biedt terwijl je achteraan moet sluiten als het om een knip met inhoud gaat rondom het gedrocht dat transferwindow heet. Ik had me om eerlijk te zijn erg verheugd op zijn komst en gehoopt dat hij vrijdag mee zou doe meh hiel fijn dat dee mismieter zien kaarte heet op toafel heet gegoeid. Waor sjoen verhoal gewoare. 5 gooi potsjes en menier vertrok... Dit zeet hiel voal euver speulers anno 21. Good gehandeld MVV. Hopleijk toch nog paar nuije met de gooi mentaliteit en op zn minst einige loyaliteit noa de werkgever
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 22:56 18 aug 2021 23:14 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #38
Ongelofelijk. Wat er allemaal onder die Noor gebeurt heb ik nog nooit meegemaakt in de 25 jaar die ik kom kijken. Het enige dat ooit nog gekker was; die zogenaamde Turkse investeerder die MVV in de champions league zou brengen.

De eis van Dogan om transfervrij te mogen vertrekken binnen een paar maanden, ja die is natuurlijk belachelijk en goed dat MVV die niet geaccepteerd heeft. Maar dat je een transfer aankondigt voordat die echt rond is, dat is toch echt amateurisme van de bovenste plank. De vergelijking met Barcelona maken: die voorzitters komen er ook niet genadig vanaf hoor bij het gros van de fans. En ook zeer terecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 23:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #39
Dogan zal niet gedwongen op de foto zijn gegaan met een MVV-shirt, en ik schat in dat hij ook niet ontoerekeningsvatbaar is. Dus bij zijn volle verstand ja gezegd om hier te komen spelen en ook ja gezegd om al een presentatie moment in te lassen voordat de handtekening op papier stond. Ik vind dan niet dat MVV zo heel veel te verwijten valt in deze zaak. Makkelijk om weer allemaal met het vingertje te wijzen. Blij dat hij uiteindelijk niet komt en goed dat MVV haar poot stijf houdt. Ik vind deze houding professioneler dan dat ze alsnog akkoord zouden zijn gegaan. Het is graag of niet, en spelers die er op deze manier in staan zijn we liever kwijt dan rijk.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 23:27
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #40
Zo, nu ik een beetje afgekoeld ben baal ik nog het meeste van dat mvv weer opnieuw moet beginnen voor het halen van een speler die op de positie van dogan speelt en ook ongeveer dezelfde kwaliteiten heeft. Die zal wel weer eerst wekenlang overtuigd moeten worden om voor ons te komen spelen. Zo schiet het nooit op… dan zal die ook wel nog niet fit genoeg zijn en zo zijn we strakjes in de winterstop nog niet ingespeeld met onze beste 11 :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2021 23:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Onderwerp Auteur
Dogan komt toch niet naar MVV #41
Nou ja, nee niet alleen Noor maar een gezamenlijke blunder. Ik zie dit als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Echter ondanks dat de kans klein was dat het fout zou gaan is het verstandiger eerst een handtekening te hebben alvorens je de zogenaamde Messias presenteert. Zeker gezien de wens van de supporters. Deze naam spookte al langer rond bij de geruchten. En door deze speler waren de verwachtingen (door MVV zelf gecreëerd) ook hoog. MVV heeft verder goed gehandeld niet op de bizarre eisen in te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:02
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #42
lessons learned geen foto bij geen handtekening maar was n mismieter die Dogon. Denkt ie dat ie de grote verlosser is of zo. Niet eens fit en dan paar wdstrijdjes voetballen en dan in de winterstop gaan cashen in n zandbak.

En zou me inderdaad niet verbazen als ie morgen achter de wahwah linie opduikt bij onze grote vrienden. Vast nog wel n gemeentelijk potje voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:15
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #43
Hopelijk wel een plan B. Anders zijn we in de winterstop nog steeds niet compleet.
Benieuwd wel budget er over is om ons elftal nog te versterken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:32
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #44
Deej duuk zoewiezoe op beij Aoke Nord, deenk dat ze 't op hun praotforum al dereuver höbben. ;)

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:39
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Dogan komt toch niet naar MVV #45

SjengSjo schreef : Deej duuk zoewiezoe op beij Aoke Nord, deenk dat ze 't op hun praotforum al dereuver höbben. ;)


Met hun "praotforum" bedoel je de gemeenteraad van Kerkrade neem ik aan? :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden