Jong ajax - Mvv

16 feb 2023 20:56
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Onderwerp Auteur
Jong ajax - Mvv #1
Jong ajax - mvv tja zeg het maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2023 21:05
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Jong ajax - Mvv #2
Troosteloze ambiance werkt altijd in nadeel van MVV. Helaas 1-0.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2023 07:38
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong ajax - Mvv #3
Het eerste van Ajax heeft drie wedstrijden in een week, hopelijk pakt dat voor ons gunstig uit wat betreft de opstelling van Jong Ajax.

Het psychische aspect zal de doorslag geven. Kan de ploeg zich op een leeg trainingscomplex op maandagavond net zo opladen als in een volle Geusselt, dan moeten dit gewoon drie punten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2023 11:46
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Jong ajax - Mvv #4
Facts Jong Ajax-MVV Maastricht

Ondanks dat MVV tot drie keer toe sinds augustus afgelopen jaar bij Ajax heeft aangedrongen op verplaatsing van de wedstrijd, speelt MVV carnavalsmaandag in Amsterdam tegen Jong Ajax. Hoe dan ook, enkele facts over dit duel:

● De laatste ontmoeting tussen beide ploegen vond op vrijdag 16 september 2022 plaats, MVV won toen met mooie cijfers: 4-1. De laatste duels in Amsterdam gingen echter voor de Maastrichtenaren verloren (3-1 en 4-3). De laatste zege in Amsterdam notereerden we in het seizoen 2018\2019 (0-1).

● MVV won slechts twee van de laatste negen KKD-ontmoetingen met beloftenploegen (G2, V5), maar die twee overwinningen werden wel allebei geboekt op Jong Ajax (1-0 en 4-1 in 2022).

● Jong Ajax staat voor de tweede keer ooit op een reeks van tien Eerste Divisie-duels zonder zege (eerder 12 in 2015) en pakte in de laatste tien speelronden minder punten dan iedere andere club in de Keuken Kampioen Divisie (6 – G6, V4).

● Alleen Heracles Almelo heeft dit Keuken Kampioen Divisie-seizoen gemiddeld minder schoten nodig voor een goal (5,6) dan MVV Maastricht (6,4 – 46 goals met 292 schoten), dat in de laatste speelronde tegen TOP Oss vijf keer scoorde met zestien schoten.

● MVV’er Ruben van Bommel (18 jaar en 201 dagen op de wedstrijddag) kan de jongste speler worden ten tijde van zijn tiende KKD-doelpunt namens een niet-beloftenploeg sinds Perr Schuurs in 2018 (18 jaar en 131 dagen voor Fortuna Sittard).

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2023 11:55
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Onderwerp Auteur
Jong ajax - Mvv #5
Leuke statistieken peeke. Omdat het carnaval is laten we dan maar hopen op 2 doelpunt nr 10 en 11 van ruben. Eindstand 2 -3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2023 12:17
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Jong ajax - Mvv #6
Een plekje in de nacompetitie is het enige doel. Ik hoop nog op een verandering in de opstelling de komende tijd. Een beetje terug naar de succesvolle opstelling vóór het WK. Het kan dan op de training misschien anders uitzien, maar in het echt blijkt de andere opstelling toch succesvoller. Het kan het verschil gaan maken nacompetititie ja/nee. Ik heb weer geen flauw idee wat het wordt. Verdraaide opstellingen van jong elftallen is het risico op een maandag. Jong elftallen kunnen je op het einde van de competitie duperen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2023 22:25 17 feb 2023 22:27 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jong ajax - Mvv #7
Willem II, Eindhoven, Almere en Telstar punten verloren. Van de directe concurrenten heeft alleen VVV helaas in blessuretijd nog gewonnen. Toch weer een mooie kans om omhoog te kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2023 09:03
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Onderwerp Auteur
Jong ajax - Mvv #8
Andere uitslagen bekijken is mooi. Het belangrijkste is uiteraard zelf punten pakken.
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2023 11:00 18 feb 2023 11:09 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
Jong ajax - Mvv #9

peeke schreef : Ondanks dat MVV tot drie keer toe sinds augustus afgelopen jaar bij Ajax heeft aangedrongen op verplaatsing van de wedstrijd, speelt MVV carnavalsmaandag in Amsterdam tegen Jong Ajax.

Lekker collegiaal van Ajax. Ook raar dat de KNVB die wedstrijd op carnavalsmaandag zet. Hopelijk is MVV door dit irritante Ajax-gedrag tot op het bot gemotiveerd.

Misschien is het volgende een heel slecht idee. Maar toch. Ik zou het interessant vinden om eens te experimenteren met een versterkt middenveld met Kleinen erbij, ten koste van Blummel. Kleinen is ook snel, heeft een ziedend schot, en kan mee verdedigen bij aanvallen en counters van de tegenstander. Blummel maakt wat mij betreft een iets mindere fase door. Misschien zorgt een uitgebreid middenveld voor minder tegengoals?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2023 16:48
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Jong ajax - Mvv #10
Precies dit systeem kun je altijd spelen in de uitwedstrijden of als je voor komt te staat tegen sterke tegenstanders (ook thuis het laatste deel) .
Echter de zwakste schakel in dit elftal is ge-Schenk… die kun je in weze wisselen met iedereen:
El Basri, Labylle, de 2 Zeegers, en zelfs de middenvelders kun je er neerzetten (van Bommel of Kleinen en de nieuwe jonge weet ik niet).
Bij iedere mutatie gaat je team erop vooruit.

Vraag me wel eens af welke profile/eigenschappen moet een trainer hebben bij een vacature:
1. tot 11 kunnen tellen
2. weten dat een bal rond is… als ex voetballer heb je een streepje voor
3. een sympathiek woord zeggen tegen je spelers….dit noemt men sociaal (van Gaal was ook sociaal met Celissen, hij deelde hem mee waarom hij niet geselecteerd werd)
4. een interview kunnen geven (bv de waterval Klaas Waal/Wels ?).... maar deze man paste totaal niet bij de Maastrichtse cultuur, en zag alles door zijn eigen bril

Ik zou de volgende trainer eens een intelligentie test laten doen.
De trainer van Jong Utreg schatte ik het hoogste in mbt het laatste, van de laatste 5 die we gehad hebben (helaas was de reis naar het Zuiden iedere dag te ver). Hij had bovendien ervaring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2023 20:35 18 feb 2023 20:38 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Jong ajax - Mvv #11
De kritiek op Blummel vind ik zeer onterecht. Zal misschien ook eens wat foutjes maken, of een aanval niet optimaal afronden. Maar hem kun je in de regel met vertrouwen een bal toespelen zonder dat jehoeft te vrezen voor balverlies. Geeft ook misschien soms onopvallende, maar toch geniale passjes. Werkt hard. Deze jongen moet er altijd in!

Verberne, die heeft het uitstekend gedaan als interim en de eerste seizoenshelft. Misschien heb je nu iemand met ervaring nodig om het optimale op lange termijn eruit te blijven halen. Van Marwijk ernaast zetten zou ideaal zijn. Waarom niet, Dick doet het ook telkens weer..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2023 08:26 19 feb 2023 08:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Jong ajax - Mvv #12

Hill28 schreef : De kritiek op Blummel vind ik zeer onterecht. Zal misschien ook eens wat foutjes maken, of een aanval niet optimaal afronden. Maar hem kun je in de regel met vertrouwen een bal toespelen zonder dat jehoeft te vrezen voor balverlies. Geeft ook misschien soms onopvallende, maar toch geniale passjes. Werkt hard. Deze jongen moet er altijd in!

Verberne, die heeft het uitstekend gedaan als interim en de eerste seizoenshelft. Misschien heb je nu iemand met ervaring nodig om het optimale op lange termijn eruit te blijven halen. Van Marwijk ernaast zetten zou ideaal zijn. Waarom niet, Dick doet het ook telkens weer..


Ik vind het geen verkeerde gedachte met idee over Van Marwijk.
Maar aan de andere kant klinkt het ook een beetje wantrouwend naar Maurice toe,niet helemaal een motie van wantrouwen maar toch!
Ik denk ook dat je Van Marwijk niet meer in deze of ander vergelijkbare functie aan het werk zal zien(zijn eigen woorden).
Nogmaals het idee zou niet verkeerd zijn maar ik denk dat hij meer op de achtergrond moet,,coachen,,ga er sowieso van uit dat dit al gebeurd….mvrgr Opa.

Ps 2-2…..

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2023 20:15
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Onderwerp Auteur
Jong ajax - Mvv #13
Ai ai 7 minuten 2 aanvallen ajax en 2 0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2023 20:17
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Jong ajax - Mvv #14
Hoe kun je nou ZO slap aan de wedstrijd beginnen dat je na 7 minuten al met 2-0 achter staat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2023 20:18
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Jong ajax - Mvv #15

Sjappie schreef : Hoe kun je nou ZO slap aan de wedstrijd beginnen dat je na 7 minuten al met 2-0 achter staat..


Niet normaal,stap dan gewoon de bus niet meer in en bel af...zoooo slecht dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden