MVV transfergeruchten 2023-2024

30 aug 2023 10:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #571
Een speler die naar die club gaat wens ik geen succes - en ook geen blessures of zo - maar wel alle sportieve ellende die mogelijk is toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel, Hier menier, Mosae
Discussie gesloten.
30 aug 2023 11:00
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #572
Denk dat je het heel goed verwoord Frank. "fijn om erbij de hebben"..... Vond Dzepar in balbezit afgelopen seizoen vaak de minste. M.i. is Marco Kleinen ondanks pech met blessures al een stuk verder. Indien je de weg omhoog wil inslaan moet je doorselecteren en dan vind ik het logisch dat hij geen nieuw contract krijgt. basri is dan oa back up. Geld voor aanvullende breedte investering is er nog niet.... In Kerkrade eigenlijk ook niet maar daar zijn ze een stuk creatiever
Discussie gesloten.
30 aug 2023 11:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #573
Als Souren en kostons vandaag vertrekken is het Einde verhaal .
Discussie gesloten.
30 aug 2023 11:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #574

ouwe rot schreef : Als Souren en kostons vandaag vertrekken is het Einde verhaal .

Niet zo somber er is echt wel een plan b,dan heb je nog de tijd tot de 31ste middernacht.
En daarna ook nog ivm spelers zonder contract door dat contracten ontbonden worden op welk moment dan ook!
Ik verwacht dat Ronnie nog wel met een speler gaat komen los van het vertrek van Souren en Kostons!…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot
Discussie gesloten.
30 aug 2023 12:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #575
peter ik heb vandaag een rot gevoel.
Ik had wat meer verwacht van Mvv met het aantrekken van spelers.
Na 65 jaar Mvv moet ik beter weten.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 13:18 30 aug 2023 13:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #576
Nieuwe speler op huurbasis...de 20 jarige Baud Terwingen van Patro Eijsden. Speelt het liefst als aanvallende middenvelder, maar zegt ook daarom heen te kunnen spelen. Sommige posities zijn toch echt dubbel of meer bezet, behalve een echte spits. De gemiddelde leeftijd van de groep is erg jong.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 13:19
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #577
MVV is dit jaar eens vroeg met het vastleggen van spelers zodat veel van de voorbereiding samen gespeeld kan worden. En nog is niet iedereen tevreden.. Wat had je dan nog aan nieuwe spelers verwacht "Ouwe rot"?
Discussie gesloten.
30 aug 2023 13:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #578
MVV Maastricht heeft voor de rest van dit nog prille voetbalseizoen Baud Terwingen gehuurd. De 20-jarige Belg komt over van Patro Eisden uit Maasmechelen. Terwingen is een aanvallend ingestelde speler die op diverse plekken uit de voeten kan. (Klik HIER voor zijn eerste interview).

“Ik had hem al langer op het oog”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden. “Een goede technisch vaardige voetballer met veel diepgang die zeker zijn waarde voor MVV gaat tonen. Ook al omdat het Nederlandse voetbal hem beter ligt dan het Belgische.”

Voor Baud is de Geusselt geen onbekend terrein: “Mijn vriend Mart Remans speelt hier. Ik ben vaker naar hem komen kijken. Ik ben altijd onder de indruk van dit stadion, de ambiance. Kortom ik weet wat mij in Maastricht te wachten staat”, zegt Terwingen. “Ik hoop zo veel mogelijk minuten te maken, de ploeg beter te maken en uiteindelijk zo hoog mogelijk met MVV in de competitie te eindigen.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-huurt-baud-terwingen-van-patro-eisden
www.transfermarkt.nl/baud-terwingen/profil/spieler/774560

Speelt voornamelijk als linksbuiten.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 14:32 30 aug 2023 14:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #579

Roed en Wit 70 schreef : Nieuwe speler op huurbasis...de 20 jarige Baud Terwingen van Patro Eijsden. Speelt het liefst als aanvallende middenvelder, maar zegt ook daarom heen te kunnen spelen. Sommige posities zijn toch echt dubbel of meer bezet, behalve een echte spits. De gemiddelde leeftijd van de groep is erg jong.

Bij transfermarkt staat dat hij een contract had tot 30 juni 2023,hoe kan hij dan gehuurd zijn of zie ik iets over het hoofd?
Kan ook niet terug vinden of dat hij veel gespeeld heeft beetje apart dat Ron zegt dat hij gecharmeerd is van hem?
Wie heeft er aanvullende info ik vind niet echt iets?…Mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
30 aug 2023 15:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #580

opadiehard schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Nieuwe speler op huurbasis...de 20 jarige Baud Terwingen van Patro Eijsden. Speelt het liefst als aanvallende middenvelder, maar zegt ook daarom heen te kunnen spelen. Sommige posities zijn toch echt dubbel of meer bezet, behalve een echte spits. De gemiddelde leeftijd van de groep is erg jong.

Bij transfermarkt staat dat hij een contract had tot 30 juni 2023,hoe kan hij dan gehuurd zijn of zie ik iets over het hoofd?
Kan ook niet terug vinden of dat hij veel gespeeld heeft beetje apart dat Ron zegt dat hij gecharmeerd is van hem?
Wie heeft er aanvullende info ik vind niet echt iets?…Mvrgr Opa.

Kom niet verder dan 10 matchen de laatste jaren
Discussie gesloten.
30 aug 2023 15:53
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #581
Het enigste wat ik gelezen heb zijn vader is burgemeester van Maasmechelen.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 15:58
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #582
Op het eerste oog totaal geen kwaliteitsimpuls met 10 potjes op het derde niveau van België.
En nog amper tot niks meegedaan bij Patro Eisden op het 2e niveau of in de oefenduels.

Maar goed, Ronny heeft ons vaker verrast.
Hij kan op linksbuiten op 10 en volgens mij zelfs spits.
Dus een speler die op veel plekken uit de voeten kan voorin.

Hoop wel dat er nog een leuk buitenkansje in zit, maar ik denk dat we het hier mee gaan doen.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 16:41 30 aug 2023 16:42 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #583
Blijft hetzelfde probleem als in de nacompetitie...hopen dat Koen fit blijft. Livramento en Remans voldoen daar gewoonweg niet. Maar goed, keuzes met een weliswaar iets groter budget dan afgelopen seizoen, maar stelt nog niks voor tov de andere playoff kandidaten. Gemiddelde leeftijd is laag/weinig ervaring. Kunnen zij al snel kunnen doorgroeien naar iets hoger niveau zoals Steuckers of van Helden.. Gevoelsmatig zeg ik, er is nog wat budget over met Blummel, Dzepar, Waem, Zeegers, Essers weg.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 18:29
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #584
Doet me een beetje denken aan Jimmy Vijgen deze transfer……
Discussie gesloten.
30 aug 2023 19:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #585
Huren van Patro Eysden ? Pffffffffffff zegt al genoeg.......................
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden