MVV transfergeruchten 2023-2024

09 sept 2023 21:21 09 sept 2023 21:21 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #616

FatyPapy1990 schreef : Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde
Ze zullen niet duur zijn en voegen nog steeds iets toe.

Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
zou het aan de huidskleur liggen?
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Ik hoef niet perse lokale voetballers,
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)

Ik blijf elk bericht van jou altijd met verbazing lezen, wat een onzin kun jij verkondigen. Ik vind de berichten over Livramento hier ook discutabel, maar ieder zijn mening. Maar om dit nou op zijn huidskleur te gooien? Houd toch op man, dit heeft bij niemands mening ook maar iets ermee te maken. En denk eens na voordat je iets post. Want nogmaals je verkondigd 9 van de 10 keer de grootste onzin.
Discussie gesloten.
09 sept 2023 21:27
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #617

FatyPapy1990 schreef : Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde

Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)

Wat een achterlijk bericht man.
Livramento om zijn huidskleur afkraken?
Hij laat week in week uit zien dat die te kort komt.
En de Martinas de een speelt al 2 jaar niet en de ander speelt niet eens in Litouwen..
Maar de racistenkaart trekken dan ben je wel heel zielig menneke pum.
Discussie gesloten.
09 sept 2023 21:52
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #618

Kerel, Souren heeft toch ook een “kleurtje” …. Jij spreekt jezelf gewoon tegen in je eigen post.

En daarbij reken ik Livramento af of wat hij moet doen als spits, en dat is scoren. Laat hem nou net 2x op een cruciaal moment een dikke kans missen. En dat heb ik het nog niet over zijn voetballend “vermogen”.
Discussie gesloten.
10 sept 2023 01:12 20 jan 2024 00:56 door Ben Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #619
Shermar Martina zou als back goed meekunnen. Heeft een goede trap in de benen. Is ervaren. Of Shermaine mee zou kunnen, vraag ik me af
Discussie gesloten.
11 sept 2023 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #620

FatyPapy1990 schreef : Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......

Heel typisch dit, FatyPapy1990 kraakt in ieder bericht een speler als Schenk af (met het kinderachtige "ge-Schenk"). Maar is er wat onderbouwd tegengas tegen een speler die hij blijkbaar leuk vindt, dan wordt de racismekaart getrokken.

Het is ongelofelijk hoe jij in ieder bericht wil overtoepen. We moeten in België gaan voetballen, de club moet maar failliet gaan als we een boete krijgen voor bier gooien, en ga zo maar door. Begrippen als proportionaliteit en redelijkheid zijn je totaal vreemd. Het enige doel is een zo extreem mogelijke mening verkopen. Moet ontzettend vermoeiend zijn om zo te leven.

Inhoudelijk: als je goed kijkt, zijn de mensen die afgelopen wedstrijd het meest negatief zijn op Livramento, lovend over El Basri. Daar gaat je racisme-kaart al. Wederom complete onzin.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman
Discussie gesloten.
11 sept 2023 22:22
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #621
Natuurlijk hebben bepaalde spelers een streepje voor, zoals overal in de samenleving om welke redenen dan ook (de 2 backs uit Maastricht bv, maar ik denk ook dat zij mochten blijven en niet de andere 2 backs Zeegers PSV en Essers, omdat ze waarschijnlijk goedkoper waren, er is geen geld .....maar talentvolle amateurs kun je altijd zoeken).
Wil je promoveren dan zul je continue je zwakste schakels moeten vervangen (evtl met nieuwe veelbelovende spelers a la El Basri, of andere amateurs).
MVV kan alleen promoveren met goede mensen in het bestuur en een goede trainer (en slimmer te zijn als de concurrentie).
Uitgerekend nu hebben Ronny en Maurice (die waarschijnlijk steeds beter zal worden, als hij van zijn fouten leert).

ps Van El Basri was ik vorig jaar al fan (je hebt vast de tijd om dat terug te zoeken) , en heb me toen al afgevraagd of die niet ook in de defensie uit de voeten kan (Labylle wilde ooit ook op het middenveld spelen, lang geleden dacht ik). Enige malen heeft El Basri op back positie ingevallen (dat begrijp ik sowieso niet dat niet je beste spelers gebruikt, of ze omschoolt voor een andere plek)

Livramento: vorig jaar mocht hij enkele malen invallen, Nac thuis Denbosch uit etc. Het is echt te vroeg om hem op te geven. Hoe zou Livramento zich ontwikkeld hebben als hij een heel seizoen op de plek van Kostons had gestaan? Dan was hij nu wat wijzer /doeltreffender geweest.
Wat ik dus constateer is dat Livramento veel minder krediet krijgt dan bv de 2 backs.
Gelijk beoordeling en kansen voor allen? of niet ?

Misschien ligt het wel aan de fans dat we nooit promoveren… op de Sparta fan side wordt veel meer gezegd en geanalyseerd (ja hollanders draaien er niet omheen) .
Je moet alles continue ter discussie durven te stellen, maar wel op een faire manier (een kenmerk van een goede organisatie).

ohh Jacques je bent nog wat vergeten, ik had het beter gevonden als we een technisch directeur uit Belgie gehaald hadden (ook de commerciele man/vrouw). Ronny bevalt toch prima, dat was dan een logisch vervolg geweest.
Laura heeft de connecties naar de KnvB, misschien levert het wat op?

Hollandse trainers passen hier niet (Maurice was al te lang in het zuiden, hij kent de mentaliteit hier). Maastrichtse vrienden vertellen me dat overal Hollanders hier in Maastricht en omgeving de “managers/betere baantjes hebben”…
Kunnen Maastrichtenaren dat zelf niet..beginnende bij de burgemeester.
We moeten veel meer samenwerking zoeken in Belgie, dat is geografisch nogal wiedes lijkt me (de stad is vol in de weekends met mensen die Frans spreken).
Discussie gesloten.
11 sept 2023 22:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #622

FatyPapy1990 schreef : Natuurlijk hebben bepaalde spelers een streepje voor, zoals overal in de samenleving om welke redenen dan ook (de 2 backs uit Maastricht bv, maar ik denk ook dat zij mochten blijven en niet de andere 2 backs Zeegers PSV en Essers, omdat ze waarschijnlijk goedkoper waren, er is geen geld .....maar talentvolle amateurs kun je altijd zoeken).
Wil je promoveren dan zul je continue je zwakste schakels moeten vervangen (evtl met nieuwe veelbelovende spelers a la El Basri, of andere amateurs).
MVV kan alleen promoveren met goede mensen in het bestuur en een goede trainer (en slimmer te zijn als de concurrentie).
Uitgerekend nu hebben Ronny en Maurice (die waarschijnlijk steeds beter zal worden, als hij van zijn fouten leert).

ps Van El Basri was ik vorig jaar al fan (je hebt vast de tijd om dat terug te zoeken) , en heb me toen al afgevraagd of die niet ook in de defensie uit de voeten kan (Labylle wilde ooit ook op het middenveld spelen, lang geleden dacht ik). Enige malen heeft El Basri op back positie ingevallen (dat begrijp ik sowieso niet dat niet je beste spelers gebruikt, of ze omschoolt voor een andere plek)

Livramento: vorig jaar mocht hij enkele malen invallen, Nac thuis Denbosch uit etc. Het is echt te vroeg om hem op te geven. Hoe zou Livramento zich ontwikkeld hebben als hij een heel seizoen op de plek van Kostons had gestaan? Dan was hij nu wat wijzer /doeltreffender geweest.
Wat ik dus constateer is dat Livramento veel minder krediet krijgt dan bv de 2 backs.
Gelijk beoordeling en kansen voor allen? of niet ?

Misschien ligt het wel aan de fans dat we nooit promoveren… op de Sparta fan side wordt veel meer gezegd en geanalyseerd (ja hollanders draaien er niet omheen) .
Je moet alles continue ter discussie durven te stellen, maar wel op een faire manier (een kenmerk van een goede organisatie).

ohh Jacques je bent nog wat vergeten, ik had het beter gevonden als we een technisch directeur uit Belgie gehaald hadden (ook de commerciele man/vrouw). Ronny bevalt toch prima, dat was dan een logisch vervolg geweest.
Laura heeft de connecties naar de KnvB, misschien levert het wat op?

Hollandse trainers passen hier niet (Maurice was al te lang in het zuiden, hij kent de mentaliteit hier). Maastrichtse vrienden vertellen me dat overal Hollanders hier in Maastricht en omgeving de “managers/betere baantjes hebben”…
Kunnen Maastrichtenaren dat zelf niet..beginnende bij de burgemeester.
We moeten veel meer samenwerking zoeken in Belgie, dat is geografisch nogal wiedes lijkt me (de stad is vol in de weekends met mensen die Frans spreken).

Livramento heeft hele grote kansen gemist en voornamelijk ook echt véél kansen gemist.
Dat kun je totaal niet vergelijken met backs.
Je spits is misschien wel je belangrijkste positie en die word afgerekend op het aantal kansen en goals die hij mist/maakt. Daar laat hij tegen de amateurs leuke dingen zien maar in de kkd echt niks laten zien op wat intikkers na.
En ja, je kijkt altijd het meest kritisch naar je spits want die moet de goals voor je maken.

En hoe je nu toch zoiets achterlijks in je bericht kan zetten: 'Misschien ligt het wel aan de fans dat we niet promoveren'.
Omdat ze op een ander forum meer analyseren? Alsof wij niet zeggen wat wij vinden?
Echt weer een uitspraak die in de kast kan met de racismekaart van Livramento.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
13 sept 2023 07:31
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #623
FatyPapy1990 schreef : Hollandse trainers passen hier niet (Maurice was al te lang in het zuiden, hij kent de mentaliteit hier). Maastrichtse vrienden vertellen me dat overal Hollanders hier in Maastricht en omgeving de “managers/betere baantjes hebben”…

Hoeveel onzin krijg in 1 zin op papier...................
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman
Discussie gesloten.
06 jan 2024 14:32
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #624
Nu Kostons op weg naar de uitgang is en mogelijk ook Souren nog vertrekt, zal MVV zich misschien ook nog wel op de transfermarkt gaan begeven op zoek naar buitenkansjes. Livramento is in mijn ogen geen vaste basisspeler. Hij heeft het natuurlijk als invaller fantastisch gedaan, maar een vervanger van Koen is hij niet. Dan doen we een behoorlijke jas uit. Geen gerucht, maar waarom niet Sven Braken proberen te huren als vervanger van Koen? Die speelt volgens mij niet of nauwelijks bij Deinze. Ben heel erg benieuwd wat deze transferperiode ons gaat brengen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Discussie gesloten.
06 jan 2024 14:54
Farty
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #625

Jim Cemint schreef : Nu Kostons op weg naar de uitgang is (...). Geen gerucht, maar waarom niet Sven Braken proberen te huren als vervanger van Koen? Die speelt volgens mij niet of nauwelijks bij Deinze. (...)

Goede opmerking Jim Cemint; voor zover ik kan nagaan is Braken geen basisspeler bij Deinze en wordt hij voornamelijk als invaller gebruikt. Sterker nog, volgens de website Transfermarkt zat hij de laatste twee wedstrijden niet eens in de selectie bij Deinze. Sven lijkt mij een meer dan welkome vervanger voor Koen en zelfs mocht Koen toch blijven lijkt me het duo Koen en Sven een voorhoede om van te smullen.
Discussie gesloten.
06 jan 2024 16:26
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #626
Lijkt mij niet zo verstandig om Braken te halen veel te duur en vind het onmogelijk dat de 2 duurste spelers van MVV ook tevens de oudste dan zijn zonder toekomst
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
06 jan 2024 20:51 06 jan 2024 20:56 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #627
Braken zou naar mijn idee juist een prima optie zijn voor dit seizoen (korte termijn dus). Ervaring vervangen door ervaring kan nooit kwaad bij deze jonge groep. En huren zal nooit zoveel kosten als een meerjarig contract. Sven legt net als Koen veel energie in zijn spel en scoort daarnaast gemakkelijker dan Koen. We hebben eenzelfde kaliber speler niet in huis en als je voor je laatste kans voor het bereiken van de play offs wilt gaan, moet je dus een spits halen van minimaal hetzelfde niveau als Koen. Dat zou Sven in mijn ogen kunnen zijn. En dan tel ik het argument dat het een jongen van de club is nog niets eens mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Mosae
Discussie gesloten.
06 jan 2024 21:47 06 jan 2024 21:48 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #628
Mee eens. Ik zie Braken ook erg graag naar MVV komen. Maar Braken rendeert wel het beste met een tandem (o.a. Venema), dan alleen op een eiland, waar ik Koen dan weer beter vind presteren. Enfin, of MVV dit kan veroorloven. Ik denk het (nog) niet. De bekende zak met geld.
Discussie gesloten.
06 jan 2024 22:18 06 jan 2024 22:55 door itsman.
itsman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #629
@ manmetpet
Inderdaad ! Wat unne baseleer . Dee huit zich get oet zunne nek. Ergelijk .
Discussie gesloten.
07 jan 2024 01:33
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #630
Sven had de laatste wedstrijden een blessure, vandaar dat ie niet bij de selectie zat. Ondanks dat ie geen basisplek bezit, is mvv geen optie. Mvv kan m simpelweg niet betalen. Dus dat braken naar mvv komt is een hele grote fabel. Dat ie net als smeets en de kuuper wilt afsluiten bij mvv, dat staat wel vast... alleen wanneer nog niet
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden