>
Ontvangen bedankjes 35
FatyPapy1990 schreef : Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde
Ze zullen niet duur zijn en voegen nog steeds iets toe.
Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
zou het aan de huidskleur liggen?
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Ik hoef niet perse lokale voetballers,
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)
FatyPapy1990 schreef : Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde
Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)
FatyPapy1990 schreef : Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
FatyPapy1990 schreef : Natuurlijk hebben bepaalde spelers een streepje voor, zoals overal in de samenleving om welke redenen dan ook (de 2 backs uit Maastricht bv, maar ik denk ook dat zij mochten blijven en niet de andere 2 backs Zeegers PSV en Essers, omdat ze waarschijnlijk goedkoper waren, er is geen geld .....maar talentvolle amateurs kun je altijd zoeken).
Wil je promoveren dan zul je continue je zwakste schakels moeten vervangen (evtl met nieuwe veelbelovende spelers a la El Basri, of andere amateurs).
MVV kan alleen promoveren met goede mensen in het bestuur en een goede trainer (en slimmer te zijn als de concurrentie).
Uitgerekend nu hebben Ronny en Maurice (die waarschijnlijk steeds beter zal worden, als hij van zijn fouten leert).
ps Van El Basri was ik vorig jaar al fan (je hebt vast de tijd om dat terug te zoeken) , en heb me toen al afgevraagd of die niet ook in de defensie uit de voeten kan (Labylle wilde ooit ook op het middenveld spelen, lang geleden dacht ik). Enige malen heeft El Basri op back positie ingevallen (dat begrijp ik sowieso niet dat niet je beste spelers gebruikt, of ze omschoolt voor een andere plek)
Livramento: vorig jaar mocht hij enkele malen invallen, Nac thuis Denbosch uit etc. Het is echt te vroeg om hem op te geven. Hoe zou Livramento zich ontwikkeld hebben als hij een heel seizoen op de plek van Kostons had gestaan? Dan was hij nu wat wijzer /doeltreffender geweest.
Wat ik dus constateer is dat Livramento veel minder krediet krijgt dan bv de 2 backs.
Gelijk beoordeling en kansen voor allen? of niet ?
Misschien ligt het wel aan de fans dat we nooit promoveren… op de Sparta fan side wordt veel meer gezegd en geanalyseerd (ja hollanders draaien er niet omheen) .
Je moet alles continue ter discussie durven te stellen, maar wel op een faire manier (een kenmerk van een goede organisatie).
ohh Jacques je bent nog wat vergeten, ik had het beter gevonden als we een technisch directeur uit Belgie gehaald hadden (ook de commerciele man/vrouw). Ronny bevalt toch prima, dat was dan een logisch vervolg geweest.
Laura heeft de connecties naar de KnvB, misschien levert het wat op?
Hollandse trainers passen hier niet (Maurice was al te lang in het zuiden, hij kent de mentaliteit hier). Maastrichtse vrienden vertellen me dat overal Hollanders hier in Maastricht en omgeving de “managers/betere baantjes hebben”…
Kunnen Maastrichtenaren dat zelf niet..beginnende bij de burgemeester.
We moeten veel meer samenwerking zoeken in Belgie, dat is geografisch nogal wiedes lijkt me (de stad is vol in de weekends met mensen die Frans spreken).
Jim Cemint schreef : Nu Kostons op weg naar de uitgang is (...). Geen gerucht, maar waarom niet Sven Braken proberen te huren als vervanger van Koen? Die speelt volgens mij niet of nauwelijks bij Deinze. (...)