MVV transfergeruchten 2023-2024
01 sept 2023 09:21
Voor MVV niet onbelangrijk: de Belgische transfermarkt is nog tot en met 6 september open. Wat mij betreft slecht dat er binnen West-Europa nog verschillen zitten. Best kans dat een Matthys dus volgende week nog vertrekt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
01 sept 2023 09:30
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Mbt Kostons en Crotone schijnt niet door te gaan, maar dat kan natuurlijk zomaar nog omslaan. Na vandaag zijn Polen/Roemenië (4 sept) , België/Hongarije (6 sept) , Bulgarije (7 Sept), Griekenland (11 Sept) , Turkije (15 Sept) bijv nog open. Het verbaasd hoe weinig echte interesse er is in deze spelers. Als Souren niet gaat, kan hij enkel nog in de winterstop gaan, anders helaas gratis de deur uit. Of nog een jaar verlengen tegen beter salaris, vraag is of hij daar voor open staat.
Discussie gesloten.
01 sept 2023 11:33
Roed en Wit 70 schreef : Mbt Kostons en Crotone schijnt niet door te gaan, maar dat kan natuurlijk zomaar nog omslaan. Na vandaag zijn Polen/Roemenië (4 sept) , België/Hongarije (6 sept) , Bulgarije (7 Sept), Griekenland (11 Sept) , Turkije (15 Sept) bijv nog open. Het verbaasd hoe weinig echte interesse er is in deze spelers. Als Souren niet gaat, kan hij enkel nog in de winterstop gaan, anders helaas gratis de deur uit. Of nog een jaar verlengen tegen beter salaris, vraag is of hij daar voor open staat.
Alle leuke spelers lopen hier al jaren gratis de deur uit
Discussie gesloten.
01 sept 2023 18:19
Jim Cemint
Platinum Boarder
Schroijen naar Helmond Sport
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Discussie gesloten.
01 sept 2023 18:42
Zach Booth, nieuwe middenvelder voor Volendam. Dus geen Souren?
Discussie gesloten.
08 sept 2023 15:48
dijkie1975
Junior Boarder
Ik kan t me niet voorstellen, omdat mvv vooruit wil, maar hoor zojuist t gerucht dat de gebroeders martina terug naar mvv komen. Nogmaals ik kan t me niet voorstellen.
Discussie gesloten.
08 sept 2023 16:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
dijkie1975 schreef : Ik kan t me niet voorstellen, omdat mvv vooruit wil, maar hoor zojuist t gerucht dat de gebroeders martina terug naar mvv komen. Nogmaals ik kan t me niet voorstellen.
Vriend van Sidney Bartels toevallig? Want die gooide dit fake nieuwtje al eens eerder de lucht in.
Die kunnen totaal niet het niveau aan en eentje staat zelfs nog onder contract in Litouwen.
Discussie gesloten.
08 sept 2023 16:21
Dit gerucht ook vernomen!!
Komt van een vd Martina’s zelf!!
Discussie gesloten.
08 sept 2023 16:42
Ben Salemans
Administrator
Voor mij zijn de Martina's welkom!
Discussie gesloten.
08 sept 2023 16:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Ben Salemans schreef : Voor mij zijn de Martina's welkom!
Alleen als ze het niveau nog aankunnen.
Want daar vrees ik een beetje voor
Discussie gesloten.
08 sept 2023 17:58
CatenaccioMestreech schreef :
Waarom zouden ze het niveau niet meer aankunnen ?? Je doet net alsof die gasten halverwege de 30 zijn , ze zijn een paar maanden geleden 27 geworden .
Discussie gesloten.
08 sept 2023 18:04
Kletswief
Platinum Boarder
Sjonnie schreef :
Waarom zouden ze het niveau niet meer aankunnen ?? Je doet net alsof die gasten halverwege de 30 zijn , ze zijn een paar maanden geleden 27 geworden .
Gerucht komt ook ieder jaar terug... nog effe en ze staan ook bij BP tankstation.
Leeftijd en conditie hoeft niet het probleem te zijn maar het niveau en de kwaliteit daar komen ze tekort. En nu kun je beter de jeugd een kas geven... Dit is geld in de maas gooien. Ik vertrouw op Maurice en de TD:cheer:
Discussie gesloten.
09 sept 2023 19:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde
Ze zullen niet duur zijn en voegen nog steeds iets toe.
Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
zou het aan de huidskleur liggen?
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Ik hoef niet perse lokale voetballers,
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)
Discussie gesloten.
09 sept 2023 19:15
FatyPapy1990 schreef : Ja laat de 2 Martina"s maar komen, ze zijn beiden zeker beter als de backs die we nu hebben!
Ook prima voor de PO om ze erbij te hebben.... ze hebben al PO-ervaring 3e ronde
Ze zullen niet duur zijn en voegen nog steeds iets toe.
Livramento is inmiddels ook (na 2 gemiste kansen) de kop van jut als ik hier bepaalde berichten lees.......
zou het aan de huidskleur liggen?
Werk veel met buitenlanders van verder samen, soms denk ik zelfs wat een verademing in tegenstelling tot vele mensen van hier.
Ik hoef niet perse lokale voetballers,
Voor mijn part stellen ze 11 Eskimo's op, als we maar promoveren...dat moet het doel zijn.
Ja leuk als we goede lokale voetballers hebben zoals Souren Smeets, Kostons etc etc maar ze moeten wel het nivo hebben.
En een lokale voetballer zal met minder genoegen nemen want hij heeft al een woonplek /appartement in de buurt (dus minder kosten).
Dat is bij de Martina"s het geval (verder zijn het nog steeds jongens van de club)
Ik hoop dat je niet serieus bent..
Discussie gesloten.
09 sept 2023 19:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Sjonnie schreef :
Het kkd niveau is geen bal op het dak hè?
Het niveau in de kkd is in de jaren stukken omhoog gegaan.
De een speelt niet eens bij een club uit Litouwen en de ander heeft al 2 jaar geen club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden