MVV transfergeruchten 2023-2024

30 aug 2023 19:45
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #586
Idd.. dat patro was toch helemaal niks in de voorbereiding. iemand die er daar dan niet aan te pas komt… ben benieuwd
Discussie gesloten.
30 aug 2023 22:58 30 aug 2023 22:59 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #587
''Arbitragecommissie doet uitspraak: Volendam moet meewerken aan transfer Eiting

Carel Eiting mag de overstap van FC Volendam naar FC Twente maken. Dat heeft de arbitragecommissie van de KNVB woensdagavond bepaald. Daarmee is een slepend conflict tussen speler en club tot een einde te komen.

Na opnieuw een zitting in Zeist vol met verwijten over en weer, is er nu dus duidelijkheid. Volendam moet vóór 1 september meewerken aan het beëindigen van de arbeidsovereenkomst. Twente, dat Eiting graag wil overnemen, moet een transfersom van 1 miljoen euro betalen.

Twente had al eerder aangegeven die miljoen euro te willen betalen. Morgen wordt Eiting gekeurd in Enschede.
''

nos.nl/artikel/2488628-arbitragecommissi...-aan-transfer-eiting

Het kan nog snel gaan op de transfermarkt de komende dagen. Wellicht dat Volendam dan alsnog doorschakelt naar Souren. Het zou een aderlating voor MVV zijn, maar een paar ton voor MVV zou een goede zaak zijn. Wellicht iets meer financiële slagkracht dan voor de broodnodige versterking op de flanken.
Discussie gesloten.
30 aug 2023 23:00
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #588
MVV moet nu gewoon hun poot stijf houden en niet meer meer verkopen . Souren is een belangrijke speler op het middenveld .
Discussie gesloten.
30 aug 2023 23:38
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #589

Lummel schreef : ''Arbitragecommissie doet uitspraak: Volendam moet meewerken aan transfer Eiting

Carel Eiting mag de overstap van FC Volendam naar FC Twente maken. Dat heeft de arbitragecommissie van de KNVB woensdagavond bepaald. Daarmee is een slepend conflict tussen speler en club tot een einde te komen.

Na opnieuw een zitting in Zeist vol met verwijten over en weer, is er nu dus duidelijkheid. Volendam moet vóór 1 september meewerken aan het beëindigen van de arbeidsovereenkomst. Twente, dat Eiting graag wil overnemen, moet een transfersom van 1 miljoen euro betalen.

Twente had al eerder aangegeven die miljoen euro te willen betalen. Morgen wordt Eiting gekeurd in Enschede.
''

nos.nl/artikel/2488628-arbitragecommissi...-aan-transfer-eiting

Het kan nog snel gaan op de transfermarkt de komende dagen. Wellicht dat Volendam dan alsnog doorschakelt naar Souren. Het zou een aderlating voor MVV zijn, maar een paar ton voor MVV zou een goede zaak zijn. Wellicht iets meer financiële slagkracht dan voor de broodnodige versterking op de flanken.

Volendam ontvangt zelf maar 650.000 van die 1 miljoen. Op VI staat in een artikel dat Eiting heeft op 35% van de transfersom.

www.vi.nl/nieuws/arbitragecommissie-vole...ar-twente-laten-gaan

MVV kan vragen wat het wil, en zo vlak voor het einde van de transfermarkt moet je niemand meer laten gaan, tenzij je een niet te weigeren voorstel krijgt. Marktwaarde volgens transfermarkt 400.000, dus die moet je minstens vragen, en zo kort voor het einde van de transferwindow misschien wel 1,5 tot 2x de marktwaarde..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie
Discussie gesloten.
31 aug 2023 09:05
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #590
De transfermarkt is nog twee dagen open en het kan snel gaan nu Volendam direct een vervanger zoekt. Met alle opleidingsvergoedingen en het deel dat naar Eiting en zijn zaakwaarnemer gaat, is het maar de vraag hoeveel Volendam te besteden heeft. In ieder geval Souren niet laten gaan voor minder dan 4 ton.
Met nog een éénjarig contract en een speler die zelf graag hogerop wil, is onze onderhandelingspositie nu ook weer niet zó sterk.

En Terwingen... uiteraard nooit zien spelen maar een speler die over een aantal maanden 21 wordt en er nog niet aan te pas is gekomen op het derde niveau van België lijkt op het eerste oog geen directe versterking. Met Tasci, Buifrahi en Slegers in de plaats van Van Bommel, Steuckers en Blummel zijn we er voorin zeker niet sterker op geworden.
Discussie gesloten.
31 aug 2023 10:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #591
Volendam heeft bovendien een investeringsfonds in spelers dus ik gok dat een groot deel van de transfersom van Eiting die niet naar speler/makelaar gaat, daar in gaat. Ik vergis me misschien maar kan me nauwelijks voorstellen dat Volendam meer dan een paar ton voor Souren wil betalen. Denk dat je met vier ton echt je handen mag dichtknijpen, en ben het er tegelijkertijd mee eens dat je het niet voor veel minder moet doen.

Terwingen lijkt me inderdaad duidelijk voor de breedte, zal niet veel kosten. Echte versterkingen komen pas als er nog iemand gaat voor een leuk bedrag en dan zijn we nog afhankelijk van wie er nog beschikbaar is en of er überhaupt nog tijd is om die persoon te halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
31 aug 2023 10:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #592
Ik las dat Eiting afziet van zijn tekengeld. Daardoor zou Twente in staat zijn een miljoen op tafel te leggen voor Volendam.
Mij lijkt dat Volendam dat pakt en dan kan het nog snel gaan. Die hebben vast al een en ander voorbereid mbt de speler(s) die ze als vervanging op het oog hebben.
Discussie gesloten.
31 aug 2023 10:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #593

Boschpoort schreef : Ik las dat Eiting afziet van zijn tekengeld. Daardoor zou Twente in staat zijn een miljoen op tafel te leggen voor Volendam.
Mij lijkt dat Volendam dat pakt en dan kan het nog snel gaan. Die hebben vast al een en ander voorbereid mbt de speler(s) die ze als vervanging op het oog hebben.

Hij ziet af van zijn tekengeld, maar in het bericht op VI staat dat hij wel recht heeft op 35% van de transfersom. Daar zie ik niks over staan, dat hij daar vanaf ziet.
Discussie gesloten.
31 aug 2023 14:15
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #594
Wellicht wordt de tandem Labylle- Schroyen in ere hersteld...
Hij wil en mag vertrekken in het Tilburgse.
Wat denken jullie?
Discussie gesloten.
31 aug 2023 14:27
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #595
Allebei wel echt over hun top. Labylle bankt momenteel door schenk hetgeen wel iets zegt en Shroyen heeft heel weinig gespeeld in Tilburg. Joeri vaker gesproken. Sympathieke kerel maar ik zie in hem geen mentor voor die jonge jongens in de groep en dan is de meerwaarde beperkt. Zou ik eerder inzetten op iemand met nog groeipotentie.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
31 aug 2023 17:06 31 aug 2023 17:10 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #596
Van de Hurk transfervrij naar Helmond sport . Die had ik graag terug zien komen .
Discussie gesloten.
31 aug 2023 17:28 31 aug 2023 17:30 door MVVFAN1984.
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #597
Nog iemand wat vernomen van Mvv en Jort van der Sande
Discussie gesloten.
31 aug 2023 17:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #598

MVVFAN1984 schreef : Nog iemand wat vernomen van Mvv en Jort van der Sande

Die is naar ADO
Discussie gesloten.
31 aug 2023 17:32
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #599

MVVFAN1984 schreef : Nog iemand wat vernomen van Mvv en Jort van der Sande

Dit zit bij ado, is ook nooit sprake van geweest
Discussie gesloten.
01 sept 2023 08:28
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #600
Hopelijk gaan Mathys (RKC ?), Souren (Volendam?) en Kostons (Serie C) niet weg vandaag om 23.59 uur.

Ik had er nog graag een ervaren spits bij gehad, als pinchhitter want zo iemand missen we toch wel de afgelopen jaren. Iemand met body die wat kan forceren.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden