Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding)

07 apr 2024 20:31
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #151
Frank, in de Successiewet staat ook een bepaling dat geen schenkbelasting is verschuldigd, wanneer je geld geeft aan iemand die niet in staat is zijn schulden te voldoen. Dit staat in artikel 33, onder punt 8, waarbij niet geheel duidelijk is of onder iemand ook rechtspersoon kan worden verstaan. Dat zoek ik nog uit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2024 20:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #152

Pierrot schreef : Is eigenlijk al bekend wat de bekeractie van afgelopen vrijdag heeft opgeleverd? Ik blijf een beetje wantrouwend, omdat er veel onduidelijk was en Yvey het heeft gebruikt voor de eigen verrijking.

Verder misschien oud nieuws, maar zag op de Facebook van RTV Maastricht dat er partijen in de gemeenteraad zijn die het ingezamelde bedrag willen verdubbelen. Wat zou dat (in beginsel) al een mooie geste zijn!

Dat is feitelijk toch een aalmoes voor de buhne. De Nederlandse dansdagen krijgen even 600.000 euro toegestoken omdat ze in Maastricht zijn. Theater aan het Vrijthof wordt voor 1 miljoen weer een zaaltje voor de elite verbouwd. Mecc is echt een bodemloze put met jaarlijks minimaal een miljoen.. Dat ze maar eens beginnen te praten over het kwijtschelden van de achterstallige huur voor hun bouwval als ze echt willen helpen. Die paar ton merken ze nog niet eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2024 23:47 27 apr 2024 02:41 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #153

Ben Salemans schreef : Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.
Tussenstand op do 4 april 2024, 21:30u: via 1005 donaties is €53.388 ingezameld.
Tussenstand op do 4 april 2024, 22:30u: via 1105 donaties (dus 100 donaties in 1 uur tijd) is €54.738 ingezameld!
Tussenstand op vr 5 april 2024, 17:40u: via 1414 donaties is €63.385 ingezameld.
Tussenstand op za 6 april 2024, 02:45u: via 1607 donaties is €68.641 ingezameld.
Tussenstand op za 6 april 2024, 17:00u: via 1717 donaties is €72.481 ingezameld. Het doelbedrag is verhoogd van €75.000 naar €100.000.

Tussenstand op zondag 7 april 2024, 23:45u: via 1823 donaties is €76.673 ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2024 18:18
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #154
De crowdfunding is zeer voortvarend van start gegaan. Het resultaat tot nu toe is ronduit prachtig te noemen. Ondanks dat maak ik me wel enige zorgen over het afnemende tempo waarop nieuwe donaties binnen komen. Het lijkt er een beetje op dat de bekendheid van de actie afneemt. Ik weet zelf even niet zo snel waar we de actie mog meer onder de aandacht kunnen brengen, maar het is belangrijk dat er een 'nieuwe' groep potentiële donateurs wordt gevonden. Rieu is diverse keren voorbij gekomen op dit forum. Wellicht zijn er nog andere 'grote' namen of bedrijven te vinden die de link kunnen delen. Wie heeft ideeën?..... v'r zalle ut same moote doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2024 20:57 08 apr 2024 21:13 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #155
De crowdfunding loopt inderdaad niet meer zo hard als de voorgaande dagen, dat viel mij ook al op. Chips. Er moeten toch nog manieren zijn voor extra centen los te weken bij de mensen?
Flyers? Bij andere Limburgse clubs tijdens thuiswedstrijden collecteren? Iets regelen met ESPN/L1 voor extra aandacht met een dagelijks reclamespotje?
Ik noem maar wat, want ik begin me toch weer zorgen te maken hier.

Wij supporters moeten nu doorpakken, want de mensen binnen Mvv zijn niet Mvv, NEE! VEER ZIEN MVV!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 00:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #156
Even iets dat hier indirect mee te maken heeft: het werd tegen Helmond al omgeroepen maar ik wil het nog eens onder de aandacht brengen. Teken de petitie dat Mosaqua open moet blijven op hun site. Het is al vele jaren een trouwe sponsor van MVV en zit nu zelf ook in de problemen. Het kost geen moeite en geen geld, maar teken de petitie! Wij helpen hun en zij helpen ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 06:51
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #157
Heb ik iets gemist of is Yvey nog steeds bezig met het tellen van het "enorme" aantal statiegeldbekers van afgelopen vrijdag?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, jasonke7, Pierrot

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 11:34
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #158
Waarom blijft MVV zelf zooooooooo stil?

Artikel in DDL vandaag is helder. Waarom blijven dezelfde mensen nog steeds op dezelfde post?

En waarom gaat de businessruimte /geusselt vrijdag niet open om emmen -mvv te bekijken?

Kleine entreeprijs en consumpties naar de clubkas?
(Want als MVV omvalt, heeft YveY ook NIETS meer alhier)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 12:17 09 apr 2024 13:00 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #159
iech (Cane Corso) steun MVV, Geer ouch ?

miene Noonk (LRB) liet miech doordeweeks oet veur e heitje ...
dat geit dus nao us MVV-ke!


dus old skool crew pensionadoos...

gein kloetesjoore mie,
maak vaan uuch "beerspiere" weer e six-pack en

begin ouch meh met 'n oetlaotservice in eur buurt veur MVV !
Alle klein bitsjes helleppe ;)

reekensömke:

€ 1 per kier = € 5 per week = € 20 dees maond
100 "aw buule" / old skool crew vaan de jaore 70 / pensionadoos = € 2.000
hoppaaaaa....!!!

dao is in Mestreech...

stand vaan zaake noe : €78.208
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 14:19
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #160
zelfs je hond kijkt al triest met wat er allemaal gebeurt :)

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 16:21
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #161

peeke schreef : zelfs je hond kijkt al triest met wat er allemaal gebeurt :)


Is neet miene keuter. B)
Meh dee vaan iemes in mien straot
leeze is e kunst…:side:
Meh me lepke !

Sjeis egal zeet de Pruus, dzjus de Belsj;


Weurd tied tot luij zellef get goon bedinke ipv zaake aon de AS of VZM euver te laote en te zeivere boerum dit wel en dit neet…

Kom op, laot uuch gries hersens werrekke…aon de geng !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 17:08 09 apr 2024 17:14 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #162

FC EMMEN - MVV op groot scherm!

Niet alleen op kantoor, maar ook op het veld is het spannend voor MVV. We doen weer vol op mee voor de playoffs ‼️

Kom samen met ons en Frans Theunisz in de businesslounge deze spannende pot kijken.

Een kaartje kost €7,50 en de opbrengst gaat volledig naar MVV.

Voor de lekkere trek is de hamburgerwagen van keeperstrainer Gerry ‘Gekko’ Oste ook aanwezig.

Tot vriedag!

En gere Deile dit event ! Massaal!

‼️ TICKETS

shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/noet...oreheet-FC-Emmen-MVV
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 17:10
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #163
Leuk idee maaan!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 19:19
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #164
Geweldig idee. Ben erbij!

Hopelijk gaat het overgrote deel van de drankinkomsten ook naar mvv. Misschien iets te regelen met Ivey dat ze uit de kosten zijn vwb inkoop en rest naar mvv

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 07:45 10 apr 2024 07:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #165
Prima initiatief weer.
Vraag die in het algemeen opkomt, ook nav de bekeractie. Hoe controleert mvv de drankomzet ? Bij VZM wist je, alles wat binnenkomt is voor mvv en het is goed geregeld. Bij Yvey persoonlijk al vanaf het begin geen goed gevoel.

Het gofund.me donatie bedrag stagneert nu. Stand 78488 euro. Groot gedeelte die dit seizoen op de tribunes heeft gezeten heeft (nog) niet gedoneerd. Na het delen door Fortuna en melden door espn zag je ook dat het goed opliep. Bekende mensen of organisaties kunnen dit alsnog aardig laten oplopen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.510 seconden