Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding)

04 apr 2024 07:46 05 apr 2024 18:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 848
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #91
Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 08:49
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1377
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #92
Het doelbedrag is vaak maar een tussendoel op dit soort sites. Als die 75.000 gehaald wordt zal het doelbedrag hoger worden. Inmiddels boven 45k. Kom op sjengen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 09:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1880
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #93
Inderdaad een hele mooie start 45390 op dit moment

Als we inzomen op dat bedrag dan wordt dat door 709 donateurs bij elkaar gebracht
Als we daar nog dieper naar gaan kijken dan doet de top 10 donateurs 21800 euro ( dat zijn voornamelijk de supporterslubs etc)

Een bedrag van van 23590 wordt dan opgehoest door 699 donateurs en dat is een gemiddelde van € 33,75

Dus het reken model voor de komende weken zal meer gericht zijn op dat gemiddelde tenzij er nog hele grote partijen aansluiten met 5000 euro en meer

Note : Youp van het Hek speelt in Maastricht , gisteren geweest , hij had het in zijn show nog over MVV en natuurlijk over Ajax.
Maar misschien valt er contact met hem te zoeken hij speelt tm zaterdag om een fimpje te maken , ik denk zeker dat van het Hek daar voor open staat als het gaat om de redding van MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 11:01 04 apr 2024 11:03 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 528
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #94
Stel dat de 75.000€ wordt gehaald. Wat ik trouwens wel gauw zie gebeuren (klasse!) Het bedrag is 200.000€ om het seizoen te kunnen afmaken. Wie gaat het gat van 125.000€ dan dichten? Wie anders dan de gemeente Maastricht is nog te benaderen. Een sprookjesturk hebben we niet. Allerlei vragen, die bij mij dan opkomen. Ook voor komend seizoen heh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 11:56
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 128
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #95
Ondanks dat vooral op het Roda forum lacherig wordt gedaan, wil ik de roda fans die doneren wel bedanken. Rivaliteit is het mooiste wat er is, van mij mogen ze iedere wedstrijd met 20-0 verliezen, maar verdwijnen.. dat hoeft niet.

Tevens zag ik ook fortuna fans en zelfs genk fans doneren! Mooi om te zien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 13:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #96

Mosae schreef : Stel dat de 75.000€ wordt gehaald. Wat ik trouwens wel gauw zie gebeuren (klasse!) Het bedrag is 200.000€ om het seizoen te kunnen afmaken. Wie gaat het gat van 125.000€ dan dichten? Wie anders dan de gemeente Maastricht is nog te benaderen. Een sprookjesturk hebben we niet. Allerlei vragen, die bij mij dan opkomen. Ook voor komend seizoen heh.

Ik neem aan (hoop) dat dit wordt gedicht door de verkoop van de passe-partouts. Het valt me wel op dat MVV wat dit betreft maar stil blijft. Ik mag hopen dat er tijdig wordt gecommuniceerd wanneer er nog een tandje bij moet. (En wanneer het vertrek van Jöris in gang wordt gezet).

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 13:39
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #97
Als Mvv uit de competitie wordt gehaald is Roda 6 punten kwijt.
En Groningen 4 punten.
Dus dat zou slecht kunnen uitvallen voor Roda.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 13:46
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 344
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #98

ouwe rot schreef : Als Mvv uit de competitie wordt gehaald is Roda 6 punten kwijt.
En Groningen 4 punten.
Dus dat zou slecht kunnen uitvallen voor Roda.


Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar dat Mvv gewoon blijft bestaan ……………………… wat boeit ons nou wie hoeveel punten zou verliezen als wij de kloten op zouden gaan??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 13:56
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #99
Ouwe Rot doelt op de donaties van fans van 045. Het lijkt mij zaak als om als fan te zorgen dat de diverse initiatieven zoveel mogelijk geld opleveren. Ook ik ben razend benieuwd naar de stand van zaken maar laten we ons richten op processen waar we invloed op hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 16:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 445
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #100

Ben Salemans schreef :

Frank Salemans schreef :

webmastersfm schreef : Komt er allemaal aan. Er staan tig dingen te gebeuren, belangrijker is alle initiatieven te inventariseren, dit allemaal te kanaliseren en iedere groep/vereniging dit toe te wijzen. Anders wordt het een chaos met dubbele initiatieven etc


Prima om dit goed te coördineren. Ik hoop dat een goed opgezette crowdfundingactie onderdeel kan zijn van de plannen. Ik zie VZM hier bijvoorbeeld als een betrouwbare penningmeester.


Stichting MSF-2002 bestaat ook nog steeds. In 2001 opgericht, toen MVV ook in financiële problemen verkeerde, weet je nog?


Deze stichting bestaat niet meer, Frank. De stichting is uitgeschreven bij de KvK.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 16:29
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #101
STRAOL ‘T OET!
In samenwerking met GotShirts.nl - the Maastricht shirt printing company hebben wij deze shirts en cap ontworpen. De opbrengst hiervan zal volledig naar MVV gaan. Het bestelproces is deze keer volledig automatisch en u kunt kiezen voor afhalen of verzending. Klik op de volgende link om naar de webshop te gaan.
Angelside.got-shirts.nl

Doneer ook jouw bijdrage op de GoFundme!
www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Deile gere♻️
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 17:39 04 apr 2024 18:04 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 848
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #102
Is er iemand of een organisatie die acties coördineert of organiseert? Ik zie hier namelijk allerlei leuke ideeën langskomen, maar ik weet niet of die door iemand worden opgepakt.

Neem nou André Rieu. Ik kan me voorstellen dat dat Frans Theunisz met een camera (namens MVV of bijv. RTV Maastricht?) bij André Rieu langsgaat en hem vraagt wat ondersteunende woorden over MVV en de crowdfundingsactie uit te spreken (en en passant ook effe aan André Rieu vragen of hij op zijn site reclame wil maken voor die crowdfundingactie voor MVV). Verder zou Frans Theunisz ook naar Youp van 't Hek (vanavond, 4 april, nog in Theater aan het Vrijthof; in zijn programma heeft hij het over MVV) kunnen gaan. Ook kan hij bij andere bekende Maastrichtenaren / Limburgers langsgaan; ik denk aan Brokamp, Bonfrere, burgemeester Wim Hillenaar, Beppie Craft, John Tana, Hadewych Minis, noem maar op. Nogmaals mijn vraag: coördineert of organiseert iemand dit soort ideeën?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 18:43
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #103
Zoep veur d'n club en dui 'm drin!
In samenwerking met YveY hebben we een unieke actie opgezet. Je kunt voor, tijdens en na de wedstrijd je statiegeldbeker achterlaten bij speciale inleverpunten. De opbrengst (2€) per beker gaat volledig naar de redding van MVV. Je kunt dit na je laatste biertje doen, maar beter is na ieder biertje!

♻️Deile

Doneer ook jouw bijdrage op de GoFundme!
www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 19:01
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #104
Misschien is deze vraag eerder langsgekomen. Dan mijn excuses.

Maar kan iemand vertellen of MVV zelf überhaupt met iets bezig is?
Ik zie en lees enkel supporters initiatieven.

Verder is bijna ieder initiatief gericht op telkens dezelfde doelgroep. Althans is dat mijn overtuiging!

De oproep om het stadion "uit te verkopen" lijkt niet echt geweldig te lukken. Via de website is te zien dat nog vele vakken leeg zijn.

En dan vraag ik me oprecht af waar MVV zelf mee bezig is.

Gaan medewerkers ZELF langs bij bedrijven in bv beatrixhaven of andere instustrie terreinen?
De bedrijven die dagelijks letterlijk OVER de geusselt vliegen en landen op MAA?

De bedrijven welke oa "leven" van MVV, zoals L1 en dagblad de Limburger?

Onze cateraar? Als MVV omvalt hebben ook zij daar nadeel van!

Onze grote buur naast het stadion met dezelfde grote beginletter?

En zijn er geen vermogende roots uit Maastricht succesvol ergens in de wereld in sportmarketing, fan
beleving etc? Met know how bedoel ik dan. (Met beetje googlen vind je deze snel)

Afwachten dat men naar MVV komt werkt helaas niet.

En dan de gemeente. Nee, een Kerkraadse oplossing zou welkom zijn maar dat mag je niet verwachten.

Maar.....als eigenaar blijft de gemeente ernstig in gebreke in haar onderhoud van het stadion, faciliteiten en infrastructuur.

Tot slot vanaf een zijlijn bekeken is en blijft het toch echt een ons kent ons mentaliteit bij MVV.

Enkel met totaal nieuwe elan naast Laura welke met de vuisten op tafel slaan en met een winnaarsmentaliteit zal MVV de storm overleven.

(Excuses veur sjrieffoute)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 19:14
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #105
MVV zal ook echt keuzes moeten gaan maken, waar gaat het mis? VVV las je begin van het seizoen dat ze failliet zouden gaan, maar hoor je nu niks over. Hoe kan dat? Die hebben via zo’n schuldeisers traject het kunnen kwijt schelden. Doet MvV ook iets via die weg? ADO heeft dat ook gedaan.

Vanuit de club hoor of zie je niks! Zijn die lamgeslagen? Of is het een storm in een glaswater? Ik kan er met mijn kop niet bij hoe een club als MVV uit een stad als Maastricht volgend jaar met een begroting moet werken die verdomme gelijk is aan fucking Kozakken Boys of de Treffers. Hoe kan dat in godsnaam? Is er niemand op de commerciële afdeling?

En oja dat heb ik hier totaal nog nergens gelezen maar over 1 jaar vervallen de rechten van bettingkantoren. Die mogen dan niet meer sponsoren. Nu weet ik toevallig dat die bettingpartners echt grof geld betalen en soms wel 3x zoveel voor de rechten betalen als dat een bouwbedrijf zou doen. Onze hoofdsponsor is een betting partner en we zijn qua commerciële inkomsten heel erg van hun afhankelijk! Zij mogen straks niet meer op het shirt staan of zichtbaar aanwezig zijn in het stadion waardoor die partij geen geld meer zal stoppen in MVV hoe de fuck gaat MVV dat oplossen? Want dan valt er gewoon een paar ton weg!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.514 seconden