Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding)

05 apr 2024 13:00 05 apr 2024 13:02 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #121
Sowieso erg benieuwd naar de Noord-tribune vanavond. Er staat dat die is uitverkocht, maar dat zien we wel vaker. Daar zijn gratis kaartjes uitgedeeld en daar komt 50% niet van opdagen. Heel zonde, want nu kunnen mensen die wél willen betalen geen kaartje kopen.

Mooi dat de Angel Side iig vol zit en hopelijk gaat dat ook grotendeels voor de Boschpoort gelden. Zoals ik al eerder aangaf: Vanuit MVV is het stil. De supporters zijn het momenteel aan het doen. Zelfs Yvey doet een duit in het zakje. We weten niet wat er allemaal gaande is achter de schermen natuurlijk. Hopelijk zie ik vanavond ook collectanten in het stadion. Aan iedereen die zijn nek uitsteekt: Heel erg bedankt in ieder geval.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 16:35
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 329
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #122

Pierrot schreef : Sowieso erg benieuwd naar de Noord-tribune vanavond. Er staat dat die is uitverkocht, maar dat zien we wel vaker. Daar zijn gratis kaartjes uitgedeeld en daar komt 50% niet van opdagen. Heel zonde, want nu kunnen mensen die wél willen betalen geen kaartje kopen.


Ik wil niet al te negatief over komen, maar MVV heeft redelijk veel gratis kaarten weggegeven via het MUMC en volgens mij de gemeente. (en misschien ook wel via andere partijen)
Ik weet toevallig dat je via het MUMC 4 kaarten per persoon kon bestellen voor de laatste 3 wedstrijden (tribune naar keuze), inclusief een gratis drankje.
Dus als het vanavond wat drukker is dan normaal hoeft dit niet te komen door de kaartenactie van MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 16:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #123
Nog maar weer even onder de aandacht brengen:

Angel-Side official schreef : Ons clubje is morgen jarig! Geef alvast een cadeautje op de officiële crowdfunding, beheerd door Veer Zien MVV! We hebben het hard nodig! Deel dit bericht ook massaal aub! Nu moeten we opstaan !

#noetsdemoodverloreheet

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 17:05 05 apr 2024 17:06 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #124
Zwegel, zolang de totale opbrengst voor mvv maar hetzelfde blijft. Maar als er staat mumc en gratis drankje...hopelijk past mumc alles bij. Wij betalen straks 2 euro extra en deponeren die beker in een bak en de opbrengst is voor mvv.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 17:41 05 apr 2024 18:11 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #125

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.


De actie loopt heel goed! De grens van 1000 donaties werd ongeveer een half uur geleden gepasseerd.

Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 21:30u: via 1005 donaties is €53.388 ingezameld van het doelbedrag €75.000


Het loopt storm! Donaties uit heel het land stromen binnen. Nu, een uur later, 22:30u, is de tussenstand: via 1105 donaties (dus 100 donaties in 1 uur tijd) €54.738!


Nieuwe tussenstand crowdfundingactie op dit moment, vrijdag 5 april 2024, 17:40u: via 1414 donaties is €63.385 ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 22:38 05 apr 2024 22:43 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #126
Mooi dat de bedrijven in Nederland ook de weg beginnen te vinden voor meer bekendheid/reclame (o.a. Bentamar Consultancy, Briek Bartali etc.). Dat is de goede weg! Ze zijn een aparte vermelding waard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 00:18
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #127
Voor de wedstrijd was er op ESPN echt ruimschoots aandacht voor de actie dank daarvoor ESPN, deden ze echt heel netjes. Jammer dat Verbene wel zo benadrukt dat die bekertjes niet op het veld moeten komen en bijna niks zei over de actie zelf.

Wel apart dat er zo expliciet werd gezegd om het seizoen uit te spelen. Mij rest veel meer de vraag wat daarna? Want is er dan wel geld voor een volgend seizoen? Want heel eerlijk een spelersbudget van 5 ton in 2024 is niet wenselijk. Dat betekend nog geen 20.000 euro per speler, daarvan kan een persoon toch niet leven tenzij die nog bij zijn ouders woont. Maar 5 ton voor een stad als Maastricht, ik heb het eerder gezegd maar in de 2e divisie hebben veel teams hetzelfde budget voor de 1e selectie, en Quick Boys, Spakenburg en Ijsselmeervogels hebben zeker te weten een stuk meer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 00:35
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #128

Voetbalfanaat schreef : Voor de wedstrijd was er op ESPN echt ruimschoots aandacht voor de actie dank daarvoor ESPN, deden ze echt heel netjes. Jammer dat Verbene wel zo benadrukt dat die bekertjes niet op het veld moeten komen en bijna niks zei over de actie zelf.

Wel apart dat er zo expliciet werd gezegd om het seizoen uit te spelen. Mij rest veel meer de vraag wat daarna? Want is er dan wel geld voor een volgend seizoen? Want heel eerlijk een spelersbudget van 5 ton in 2024 is niet wenselijk. Dat betekend nog geen 20.000 euro per speler, daarvan kan een persoon toch niet leven tenzij die nog bij zijn ouders woont. Maar 5 ton voor een stad als Maastricht, ik heb het eerder gezegd maar in de 2e divisie hebben veel teams hetzelfde budget voor de 1e selectie, en Quick Boys, Spakenburg en Ijsselmeervogels hebben zeker te weten een stuk meer


Ik word gekeken naar een whoa. Er zijn ook gesprekken met de gemeente gaande. Er word ook nog altijd gezocht naar een aandeelhouder. We hebben in ieder geval een paar opties. Tot die tijd moeten wij als supporters alles blijven geven en ons MVVke blijven steunen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 02:45
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #129

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.

De actie loopt heel goed! De grens van 1000 donaties werd ongeveer een half uur geleden gepasseerd.
Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 21:30u: via 1005 donaties is €53.388 ingezameld van het doelbedrag €75.000

Het loopt storm! Donaties uit heel het land stromen binnen. Nu, een uur later, 22:30u, is de tussenstand: via 1105 donaties (dus 100 donaties in 1 uur tijd) €54.738!

Nieuwe tussenstand crowdfundingactie op dit moment, vrijdag 5 april 2024, 17:40u: via 1414 donaties is €63.385 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op zaterdag 6 april 2024, 02:45u: via 1607 donaties is €68.641 ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 03:08 06 apr 2024 03:10 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #130
Niet vergeten, correct me if i am wrong. De tv gelden in nl worden verdubbeld. Voor een club in nood zoals MVV Eerste geluiden zijn een kleine miljoen uitbetaling door espn (walt Disney). Dat betekend practisch verdubbeling van de tv gelden. En een welkome opsteker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 07:50
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #131
Gisteravond werd op ESPN uitgebreid stilgestaan bij de acties die door de supporters zijn georganiseerd. Dit is terug te zien op de facebook van ESPN, een aanrader. Mooi die landelijke aandacht! De verslaggever heeft het voor de grap over een benefietconcert van André Rieu in de Geusselt. Gaat uiteraard nier gebeuren, maar ik hoop wel van harte dat iemand de stoute schoenen aantrekt en hem (of Pierre) belt.

Verder zat de Geusselt op de AS en de BP goed vol. Dat kwam de sfeer ten goede en er was een mooie wisselwerking tussen beide tribunes. Het draagt allemaal bij aan het doel waar we mee bezig zijn: MVV overeind houden.

Benieuwd hoe de bekeractie liep en of iemand dit goed heeft bijgehouden. Had soms het idee dat de studenten achter de bar niet helemaal op de hoogte waren van deze actie, maar kan aan mij liggen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 08:06 06 apr 2024 08:07 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #132
Gisteravond werd op ESPN uitgebreid stilgestaan bij de acties die door de supporters zijn georganiseerd. Dit is terug te zien op de facebook van ESPN, een aanrader. Mooi die landelijke aandacht! De verslaggever heeft het voor de grap over een benefietconcert van André Rieu in de Geusselt. Gaat uiteraard niet gebeuren, maar ik hoop wel van harte dat iemand de stoute schoenen aantrekt en hem (of Pierre) belt. Iedere vorm van aandacht van hem brengt ons verder.

Verder zat de Geusselt op de AS en de BP goed vol. Dat kwam de sfeer ten goede en er was een mooie wisselwerking tussen beide tribunes. Het draagt allemaal bij aan het doel waar we mee bezig zijn: MVV overeind houden.

Benieuwd hoe de bekeractie liep en of iemand dit goed heeft bijgehouden. Had soms het idee dat de studenten achter de bar niet helemaal op de hoogte waren van deze actie, maar kan aan mij liggen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 08:26 06 apr 2024 08:45 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #133
Over de bekers gesproken. Kan aan ons liggen, maar het was niet grheel duidelijk waar we ze moesten laten. Dus maar in de ton voor de tent gegooid met het mvv logo op, daar lagen er nog veel meer in. Hoop maar dat dat goed was. Het geld staat wel op hun rekening en geen muntje teruggevraagd.

Aan MVV. Je maakt jezelf belachelijk als je de middag voor de wedstrijd aangeeft dat de gamin tribune uitverkocht is en savonds te zien is dat het nog niet voor de helft vol is. Mag toch hopen dag mvv komende twee wedstrijden geen kaarten aanbiedt en stoelen op verkoxhtg zet en dan de meesten toch niet komen. Zonde vh geld. Een goed resultaat tegen Emmen en alles zit vol.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 10:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1880
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #134

webmastersfm schreef : Niet vergeten, correct me if i am wrong. De tv gelden in nl worden verdubbeld. Voor een club in nood zoals MVV Eerste geluiden zijn een kleine miljoen uitbetaling door espn (walt Disney). Dat betekend practisch verdubbeling van de tv gelden. En een welkome opsteker.


TV gelden worden idd verdubbeld , al geldt dat niet voor ons . Alles hangt van ranglijst af en zo maar als we ergens 150. tot 190.000 euro per jaar extra krijgen dan houdt het op .
De jong teams gaan ook niet meer betalen voor deelnamen die euro's vallen er ook helaas af

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 11:40
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #135
Blijft het totale geschonken bedrag van 1 schenker onder de jaarlijkse vrijstelling voor de schenkbelasting? Dan hoeft u over dat bedrag geen belasting te betalen. Voor 2024 is dat € 2.658. Wel is het bij crowdfunding nodig dat er een administratie is van alle schenkingen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden