Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding)

04 apr 2024 19:17
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #106
Tom Dumoulin is anders ook een mooi uithangbord, en volgens mij ook MVV supporter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 19:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1880
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #107
Belangrijk is dat de actie viraal gaat ( landelijk) makkelijker gezegd dan gedaan . Maar het grote publiek moet hem "adopteren"
Je hebt daar influencers voor nodig en wellicht idd Vandaag Inside . Wie brengt Brokamp naar de uitzending( Moet Willy natuurlijk ook wel willen) om samen met Johan Derksen 2 minuten over MVV te hebben en de aandacht op MVV en de actie te richten

Acteurs van Flikken Maastricht ?

Verder zou ik als ik MVV was de achterkant van het shirt waar toch geen zinnige sponsor opstaan gaan bedrukken met de doneer actie , of een of andere pakkende tekst . Die plek is toch vrij .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 19:49
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #108

Napoleon schreef : Belangrijk is dat de actie viraal gaat ( landelijk) makkelijker gezegd dan gedaan . Maar het grote publiek moet hem "adopteren"
Je hebt daar influencers voor nodig en wellicht idd Vandaag Inside . Wie brengt Brokamp naar de uitzending( Moet Willy natuurlijk ook wel willen) om samen met Johan Derksen 2 minuten over MVV te hebben en de aandacht op MVV en de actie te richten

Acteurs van Flikken Maastricht ?

Verder zou ik als ik MVV was de achterkant van het shirt waar toch geen zinnige sponsor opstaan gaan bedrukken met de doneer actie , of een of andere pakkende tekst . Die plek is toch vrij .


Afgelopen uur heeft ESPN en het AD de crowdfunding gedeeld.
Volgens mij komt er nu steeds meer aandacht.
Verwacht vrijdag in het schakelkanaal ook aandacht er voor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 19:56
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #109
Oprecht allemaal goede ideeën, maar wellicht wel handig dat er vanuit hier dan ook doorgepakt wordt. Zaken benoemen is 1, maar dan moet het ook daadwerkelijk uitgevoerd worden. Is dit niet het moment om je ondernemerschap en je connecties in beweging te zetten. Ik denk als iemand het kan ben jij het wel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 21:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 925
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #110
fFortuna gaat ons ook helpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 21:35 05 apr 2024 18:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #111

Ben Salemans schreef : Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


De actie loopt heel goed! De grens van 1000 donaties werd ongeveer een half uur geleden gepasseerd.

Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 21:30u: via 1005 donaties is €53.388 ingezameld van het doelbedrag €75.000.

Zeg het voort: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 21:40
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #112
Wow ik ben echt verbaasd over de vele donaties uit het hele land. Zie donaties vanuit Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Veendam, Haarlem.

Zo zie je maar voetbal verbroedert en niemand wil dat een club kapot gaat. Ook hier werken mensen die hun brood verdienen en anders op straat staan. Of wat te denken van de duizenden fans die straks zonder hun club zitten. Prachtig dit vanuit het hele land. Op 1 regio na dat stink Parkstad. Daar zien ze ons liever wel omvallen. Als we dan omvallen dan toch graag voor het einde van het seizoen zodat die gasten niet promoveren. Maar wij vallen niet om! Wij komen er boven op

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 21:49 04 apr 2024 21:50 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #113

Angel-Side official schreef : STRAOL ‘T OET!
In samenwerking met GotShirts.nl - the Maastricht shirt printing company hebben wij deze shirts en cap ontworpen. De opbrengst hiervan zal volledig naar MVV gaan. Het bestelproces is deze keer volledig automatisch en u kunt kiezen voor afhalen of verzending. Klik op de volgende link om naar de webshop te gaan.
Angelside.got-shirts.nl



Doneer ook jouw bijdrage op de GoFundme!
www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Deile gere♻️


Enkele uren geleden een paar shirts besteld. Ralph van Got Shirts Maastricht meldde mij kort daarna dat hij al erg veel bestellingen had ontvangen.

Wees er dus snel bij, want die shirts worden echte collector's items! En natuurlijk help je MVV ermee!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 21:51
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #114
Trouwens waar ik ook helemaal klaar mee ben zijn de vele boetes die onze eigen fans hebben veroorzaakt het werd wel is gezged je maakt je eigen club hier mee kapot. En dat gebeurt nu misschien wel letterlijk. Zuip je klem voor de club maar houdt dat biertje op het vak, en laat dat uitvak lekker gaan. Maar 1 ding telt en dat is MVV. We hoeven. Iet het liefste jongetje van de klas te zijn. Maar mogen wel wat meer sympathie krijgen als we ons ook gedragen dan zie je ook gelijk meer steun vanuit het land.

—————-

Insiders, iemand enig idee hoe een stad als Maastricht de begroting heeft van een middenmoter uit de 2e divisie? Heb ik het over spelersbudget alleen. Want met 5 ton haal je het linkerrijtje misschien net in de 2e divisie. Hoe komt dat? Is er zo weinig commercie hier?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 22:32 05 apr 2024 18:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #115

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 07:45u: via 698 donaties is €44.995 ingezameld van het doelbedrag €75.000.


De actie loopt heel goed! De grens van 1000 donaties werd ongeveer een half uur geleden gepasseerd.

Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, donderdag 4 april 2024, 21:30u: via 1005 donaties is €53.388 ingezameld van het doelbedrag €75.000


Het loopt storm! Donaties uit heel het land stromen binnen. Nu, een uur later, 22:30u, is de tussenstand: via 1105 donaties (dus 100 donaties in 1 uur tijd) €54.738!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 00:44
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #116
Ik vind het toch wel hartverwarmend moet ik zeggen. Veel Fortuna Sittard erbij, die als geen ander weten hoe het is, maar zelfs Cambuur Leeuwarden en Go Ahead Eagles. Doet wel goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 00:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #117
Het AD schenkt ook aandacht aan de actie. Mooi om te zien hoe MVV ook buiten Maastricht blijkt te leven. En prachtig dat supporters van Fortuna Sittard en Roda JC ook doneren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 07:32
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #118
Prachtig om te zien hoe de actie (mede dankzij Fortuna) landelijk wordt opgepikt! Nu is het aan MVV om ook (misschien vanavond al) iets los te laten over waar ze mee bezig zijn. Het is me iets te stil.

Ik hoop op een vollere Geusselt vanavond dan ik nu op de ticketpagina zie. Erg veel zin in. Deze pot worst cruciaal met het oog op de rest van het seizoen. Win je, dan speel je nog ergens voor de komende tijd en zal het stadion sowieso voller zitten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 08:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #119
Prachtig dat Fortuna onze actie op haar eigen socials heeft gezet!
https://www.vi.nl/nieuws/fortuna-sittard-steunt-crowdfunding-voor-goede-buur-mvv

Kippenvel om te zien hoeveel andere clubs er doneren (als de gegevens daadwerkelijk kloppen, want er staan soms echt onzin namen tussen).
Hartelijk dank naar alle collega-fans in Nederland en België!
Zonder clubs is er geen competitie en dus geen voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 08:52 05 apr 2024 09:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 813
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #120
Prima initiatieven opgezet naar de mogelijkheden die de organiserende partijen hebben. Er is al veel geld binnen, maar wel flink gedeelte van de supportersgroepen zelf en nu ook steun van buiten Maastricht. Top overigens dat Fortuna die gofund actie steunt, heel netjes. Mag ik dan toch zeggen dat het veel meer had moeten ziin. Als je bedenkt dat er zeg 4000 man op de tribune zitten, met uitzonderingen nog hoger en er ook vele nier meer komen, maar mvv toch een warm hart toedragen, hebben er ook velen mvv (nog) niet gesteund. Uiteraard zit niet iedereen op social media, dus wellicht 'n grote groep ook niet bereikt. Veel gehoord argument is de vele boetes die mvv heeft gekregen en men o.a. daarom niets geeft of commentaar heeft.
Dan een serieuze vraag aan de organiserende partijen. Gaat men voordat geld wordt overgemaakt een plaats aan de tafel bij MVV afdwingen. Enerzijds meedenken over de organisatie. Anderzijds dat men toch wil weten waar dot geld aan wordt besteedt. Godweet aan wat voor een onzin nu nog geld aan wordt uitgegeven. En gaat worden komend seizoen.

Vanuit MVV is het echt veel te rustig. Met nog 5-6 weken voetbal te gaan, hopelijk nog een toetje, komt men niet verder dan iech mats mvv passe-partout. En wat standaard berichten op social media. Zo'n kaartactie draai je in een half uur in elkaar. En het lijkt nu dat deze niet voldoende van de grond komt. Het idee van virtuele kaarten is sowieso niet aan gedacht. De supportersgroepen werken heel hard, maar waar is het kantoor van mvv allemaal mee bezig op dit moment ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden