Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding)

03 apr 2024 09:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 646
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #76
Klinkt heel mooi en romantisch maar volgens mij interesseert Rieu het helemaal niks.
Zag ook dat hij wegens ziekte terug was gekomen van zijn show dus de dat dan hij in de Geusselt komt staan voor ons lijkt me dan erg klein

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 09:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1879
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #77

CatenaccioMestreech schreef : Klinkt heel mooi en romantisch maar volgens mij interesseert Rieu het helemaal niks.
Zag ook dat hij wegens ziekte terug was gekomen van zijn show dus de dat dan hij in de Geusselt komt staan voor ons lijkt me dan erg klein


Als de beste man niet wordt gevraagd of benaderd door mensen die met hem in contact staan is het antwoordt vooraf al "nee"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 10:08
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 102
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #78

CatenaccioMestreech schreef : Klinkt heel mooi en romantisch maar volgens mij interesseert Rieu het helemaal niks.
Zag ook dat hij wegens ziekte terug was gekomen van zijn show dus de dat dan hij in de Geusselt komt staan voor ons lijkt me dan erg klein


Al zou Rieu de doneeractie alleen delen op zijn socials dan kom je al een heel eind. Je kan je toch bijna niet voorstellen dat hij zich te groot zou voelen om dat te doen? Niet geschoten is in ieder geval altijd mis, dus hij zou op z'n minst benaderd moeten worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:01
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 837
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #79
André Rieu heeft wat met Maastricht en (dus) ook met MVV. Jaren geleden verzamelde ik handtekeningen voor een petitie die aan de gemeente Maastricht zou worden overhandigd voor het behoud van MVV. De allerlaatste handtekening die ik kreeg was van André Rieu (in supermarkt Cobben op de Glacisweg in Sint Pieter)! "Tuurlijk moet MVV blijven", zei hij toen hij zijn handtekening zette. Het lijkt me zeker geen kansloze missie om hem (via zijn zoon Pierre?) te benaderen om bijv. wat reclame te maken voor MVV en de crowdfundingactie.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:03 05 apr 2024 18:17 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 837
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #80
Tussenstand crowdfundingactie op dit moment, woensdag 3 april 2024, 12:00u: via 538 donaties is €40.041 ingezameld van het doelbedrag €75.000.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 646
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #81

Ben Salemans schreef : André Rieu heeft wat met Maastricht en (dus) ook met MVV. Jaren geleden verzamelde ik handtekeningen voor een petitie die aan de gemeente Maastricht zou worden overhandigd voor het behoud van MVV. De allerlaatste handtekening die ik kreeg was van André Rieu (in supermarkt Cobben op de Glacisweg in Sint Pieter)! "Tuurlijk moet MVV blijven", zei hij toen hij zijn handtekening zette. Het lijkt me zeker geen kansloze missie om hem (via zijn zoon Pierre?) te benaderen om bijv. wat reclame te maken voor MVV en de crowdfundingactie.


Dan hoop ik dat André ook dit keer helpt.
Al is het de actie/crowdfunding delen op zijn Instagram.
Zoiets helpt enorm met een miljoen volgers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 855
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #82
Waarom is het streef bedrag 75 000 euro ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:52 03 apr 2024 12:52 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 102
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #83
De enige reden die ik kan bedenken voor hem om het niet te doen, is dat hij al betrokken is bij andere liefdadigheidsinstellingen die daar grof geld voor betalen. Maar laten we daar niet vanuit gaan. Ik ben benieuwd wie het heft in handen neemt om (wellicht via Pierre) contact met hem op te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 14:25 03 apr 2024 14:32 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 839
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #84
Erg flauw trouwens dat mensen bij hun donatie soms een fictieve naam plaatsen. Fijn dat ze doneren, dat staat voorop... maar doe dat dan anoniem als je je eigen naam niet in de lijst wil terugzien. Dat Onno Hoes € 1000 doneert en Ruben van Bommel € 250 wil ik dan nog wel geloven (super!). Maar Jurgen Streppel € 5, Donald Trump € 10, Erik Noor € 10... :-(

Nu ik de naam Ruben van Bommel zie staan... Nog een idee voor de organisatie: Benader zo veel mogelijk oud spelers en maak een online "Wall of Fame" met de spelers die een donatie doen. Foto van de betreffende speler (bij voorkeur uit hun MVV-tijd) en het gedoneerde bedrag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 15:30
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #85
Van Erik Noor 10€ geloof ik anders ook wel....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 17:18
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #86

Jim Cemint schreef : Erg flauw trouwens dat mensen bij hun donatie soms een fictieve naam plaatsen. Fijn dat ze doneren, dat staat voorop... maar doe dat dan anoniem als je je eigen naam niet in de lijst wil terugzien. Dat Onno Hoes € 1000 doneert en Ruben van Bommel € 250 wil ik dan nog wel geloven (super!). Maar Jurgen Streppel € 5, Donald Trump € 10, Erik Noor € 10... :-(


Ja super kinderachtig dat ze uit 045 (ga ik vanuit) doneren onder namen als Daneels, Paulissen, Streppel, Rutjes etc. Maar hoe gek het ook klinkt, ik ben hun wel dankbaar dat ze toch geld doneren, al is het met een dolletje vanuit hun kant. We kunnen al het geld goed gebruiken op dit moment. Alle kleine beetjes helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 17:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 472
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #87

Mosae schreef : Van Erik Noor 10€ geloof ik anders ook wel....


Nee hoor, Eric Noor zou er alleen maar geld uit halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 19:26 03 apr 2024 19:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 792
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #88
Het is maar erg stil vanuit mvv zelf en bedoel ik niet het filmpje met Frans Theunisz. Vrees dat het veel te lokaal wordt gezocht. Vitesse komt continue in de media. Wat loopt er richting oud spelers met netwerken, lokale en landelijke bedrijven ? Waar is de commerciële afdeling mee bezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 19:51
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #89
Welke commerciële afdeling?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 20:25 03 apr 2024 20:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 792
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfunding) #90
www.mvv.nl/nieuws/drie-nieuwe-collega-rs...eling-mvv-maastricht Januari begonnen, maar misschien zijn ze al weggestuurd voor een aantal pikante foto's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden