MVV algemeen

01 apr 2014 13:08
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1426
Voor ieder die nog twijfelt aan het Red Bull bericht, ja ook jij Lambik. Spreek de naam van de marketingmedewerkster maar eens snel achter elkaar uit.

Ik was inderdaad Leipzig vergeten. :thumbsup:
En nu verder over die lommelekriemer uit het oosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 13:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1427
Wat is met hem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 14:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1428

houtengerard schreef : Spreek de naam van de marketingmedewerkster maar eens snel achter elkaar uit.

:cheer:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 16:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1429

MVVke schreef : Weurd 't neet 'ns tied tot M.V.V. zier rap 'n dudelek beriech de deur oet deit aongaonde de kwestie Hendriks? V'r zien en hure al maonde niks mie, en dat zint m'ch niks.


En MVV reageert sjus! Toch fein um evekes e goot geluid te huure!

www.l1.nl/sport/249681-mvv-heeft-geen-schuld-bij-hendriks

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 16:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1430
Dat Nol zich lekker met zijn laatste jaren bezig houd met die duitsers in aachen noord, want als hij er niet meer is bestaan ze snel niet meer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 18:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #1431
Ik vermoed dat Nol bang is dat MVV uit het niets promoveert, net als GAE verleden seizoen en probeert op deze wijze onrust te stoken in de club om dit te voorkomen. Nol heeft al veel uitspraken gedaan waar achter af niets van bleek te kloppen, het rare is dat alleen L1 met dit bericht kwam, eerst kreeg Nol nog 6 ton in totaal, gisteren was het restbedrag nog 3,5 ton en vandaag zegt hij dat de totale schuld van MVV bij hem 1,1 milj was , waarvan al ongeveer de helft is afgelost sinds 2010. :huh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 18:22 01 apr 2014 18:23 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1432
Eve sprekend es neutraol persoen/doemdinker;
Veer goon d'r es M.V.V. supporters noe vaanoet tot Rinkens de woerheid sprik op L1, en Hendriks 'ne leugeneer is.
Ouch iech gaon dao veur 't gemaak eve vaanoet. Mer es v'r noe 'ns gans ierlek zien, daan kinne veer toch niks aanders es concludere tot veer 't es supporter allein mer vaan gesproke wäörd mote höbbe vaan Rinkens en Nol. Daan is 't dus eigelek nog steeds neet helder wee vaan de 2 noe de woerheid sprik toch?

Iech suggereer noe zeker neet tot Rinkens steit te lege en Nol de woerheid sprik, mer wat iech wèl aongeve is: laote veer ezzebleef wakker blieve en neet alles wat positief is veur M.V.V., es woerheid aonnùmme.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 18:49 01 apr 2014 18:50 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #1433
Wat ik raar vind, is dat Hendriks zèlf zegt dat MVV hem al 500k heeft terug betaald. Hoe komt hij er dan bij dat MVV geen enkele verplichting nakomt? 500k is naar mijn idee niet bepaald een slecht bedrag voor een JL-club.

Ik veronderstel dat dat terugbetaalde geld via het spelersfonds bij hem terecht komt. Is dat ook niet precies de afspraak die er gemaakt is? Het is geen op te eisen schuld, maar hij heeft wel recht op (een deel van) de opbrengst van verkochte spelers?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 19:42
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #1434
Jongens, dit onderwerp is al zo vaak besproken. MVV heeft geen schuld aan het spelersfonds. Het spelersfonds heeft rechten op eventuele transfergelden. Niet meer en niet minder; geen transferopbrengsten, geen rechten, geen geldstroom. Het zou toch wel heeeeeeel vreemd zijn als nu ineens sprake zou zijn van een opeisbare schuld......dan zou dit toch helemaal niet spelen nu...dan was dat allang gebeurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Jacques, opadiehard, pinobel, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 20:07
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV algemeen #1435
Meneer ziet nu dat zijn favoriete speeltje hopeloos verloren is,dus uit onmacht en woede,
Wil hij nu mvv gaan breken,nee nol houd je nu ook met roda bezig,misschien kun je daar nog wat terughalen,
Moet je wel snel zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 20:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1436
Ik stel voor Nol een lokaal stadionverbod te geven vanwege laster en opruiing. Als we misschien weer tegen de wahwah's moeten spelen, kan hij er hier bij ons niet bij zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 21:58 01 apr 2014 21:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #1437
Nu hij op het punt staat om bij 045 de macht over te nemen gaat hij vind ik zijn boekje nao die vaan us ver te buiten...ik ga er vanuit dat paul de waarheid spreekt.
En als dat zo is dan word ,,nol,,eindelijk publiekelijk te kakken gezet...hoge bomen vangen (te) veel wind!...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 22:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1438
Volgens sommige Roda fans is die dementerende lompenhandelaar bezig met een achterbaks spelletje om een FC Limburg te creëren als Roda degradeert.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 22:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1439

Boschpoort schreef : Volgens sommige Roda fans is die dementerende lompenhandelaar bezig met een achterbaks spelletje om een FC Limburg te creëren als Roda degradeert.

Ik heb vandaag met een *oda supporter op het werk gesproken. De supporters daar hebben absoluut geen vertrouwen in Nol.
Ze zien hem niet graag komen, het enige waar hij op uit is om er geld aan te verdienen. Ze vertrouwen hem even hard als wij.

(Overigens nadat ik hem eerst blij had gemaakt met de 1 april grap dat NEC 5 punten in mindering had gekregen vanwege de financiële situatie aldaar, hahaha (idee gestolen van mebwaster))

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 22:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1440

MVV4life schreef :
(Overigens nadat ik hem eerst blij had gemaakt met de 1 april grap dat NEC 5 punten in mindering had gekregen vanwege de financiële situatie aldaar, hahaha (idee gestolen van mebwaster))

:cheer: :lachen: :lachen: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden