MVV algemeen

04 apr 2014 15:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1471
Dat vliegveld is er voor de supporters van Real Madrid of Dinamo Kiev te vervoeren in de CL.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 15:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1472

Schapendonk schreef : Dat vliegveld is er voor de spelers/ supporters van Real Madrid of Dinamo Kiev te vervoeren in de CL.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 15:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1473
Sorry foutje kon het niet aanpassen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 17:42 04 apr 2014 17:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1474
Het zal me waarschijnlijk niet zo in dank worden afgenomen door sommigen, maar ik begin er ook net als Seppo steeds minder moeite mee te krijgen als er een soort van fusie kwam met Fortuna (maar alleen met Fortuna!!) om op die manier de concurrentie met Roda aan te gaan. Stadion in Beek. Rood shirt en groene broek of geel en wit. Als we hiermee eredivisie voetballen en 15 tot 20000 toeschouwers trekken en een dubbele harde kern. Ik heb het gevoel dat het redelijk samen gaat. Ik zeg niet dat ik dit wil. Ik ga nog het liefst voor alleen een MVV maar de gedachte is soms verleidelijk. Het komt misschien ook een beetje door de diepe haat richting het oosten. Ik kan in ieder geval de gedachtegang van Seppo begrijpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 17:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1475
Dan kunnen we beter meteen omvallen....
Liever omvallen dan fuseren want daar heb je uiteindelijk ook niks aan geen club met geschiedenis , wie zegt dat het perse goed gaat lopen misschien vallen de prestaties dan ook tegen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 17:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1476
Kijk, hier zijn zoveel verschillende meningen over. Die vind dit en die vind dat. Maar om eerlijk te zijn is het bij allebei al heel lang kommer en kwel. En nu ze in het oosten op kiepen staan kun je een leuke zet doen. Maar nogmaals. Het is puur een gedachtegang, meer niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 18:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1477

Schapendonk schreef : Als we hiermee eredivisie voetballen en 15 tot 20000 toeschouwers trekken en een dubbele harde kern.


Als ''we''..?? Dat is gein ''we''. D'r is mer ein ''we'' veur us, en dat is eus eige M.V.V., weier niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 18:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1478
Klopt. Laat ook maar. Verkeerd onderwerp :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 23:21
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1479

Jacques schreef : Inhoudelijk op je bericht: Sporting Limburg heeft laten zien dat grote bedrijven zich er helemaal niet mee WILLEN bemoeien, dat is een gigantische fabel. DSM gaat echt niet opeens 5 miljoen per jaar sponsoren. Toeschouwers gaan, ook niet met de trein, echt niet massaal in eens naar Beek afreizen. Laat staan met het vliegtuig, wat heeft dat vliegveld er in hemelsnaam mee te maken? Een eventuele fusieclub of nieuwe Zuid-Limburgse club zal op de korte termijn nooit een grotere begroting halen dan Roda nu heeft dus zal meteen tegen degradatie strijden. Compleet nutteloos, zo'n nieuwe club/fusieclub. Ik snap niet dat dat fusiespook maar steeds weer komt opdoemen.

Hoe vaak je dit verhaal ook vertelt. 3 uur later zijn sommigen het alweer vergeten...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 23:30
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1480
Ja als Mvv niet meer zou bestaan, dan wordt het het alternatieve roet-en-wit standard luik (met een leuke bier ambiance) of misschien Fc koelle :) maar toch nooit fc limburg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 00:56 05 apr 2014 00:57 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #1481
Noets saame met die moffe of boere! Wie hoalste 't in dien harses 'm dao ouch mer ein seconde euver te deenke!? Sjaom diech! Goan d'r vaanoet dasse diech verdaold höbs of zaat waors?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 07:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1482
Mijn oprechte excuses, dat ik zo'n grote hekel aan die club uit het oosten heb, en mij even liet afdwalen. Ik ga er niet meer over beginnen. Zand erover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 12:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1483

Schapendonk schreef : Mijn oprechte excuses, dat ik zo'n grote hekel aan die club uit het oosten heb, en mij even liet afdwalen. Ik ga er niet meer over beginnen. Zand erover.


Esse astrein 10 pèls giefs en mörge braaf geis beechte, is 't d'ch vergeve ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 14:21 05 apr 2014 14:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1484
Je hebt gelijk, het is principe een doodzonde maar ik denk dat de "onze vrouwe" dan morgen overvol zou moeten zitten. De intense hekel aan die rotclub doet me bijna mijn eigen club vergeten. Maar ik had al gezegd "zand erover". Wil best nog wat vrachtwagens erover kiepen :lol: Laat ik het zo zeggen: ik koop nog altijd 5 aandelen van MVV, maar na 14 jaar kommer en kwel van in de totaal 36 jaar(en dan heb ik het vooral over de laatste 14) verlang ik weer eens iets terug. En ik verlang geen 5 jarenplan en een overgangsjaar en hoe goed MVV maatschappelijk bezig is. En ook geen "winterkampioen" waarna bijna geen een thuiswedstrijd meer wordt gewonnen. Ik wordt daar soms heel moe van. Mag ik? Ja dat mag ik in een stad als Maastricht!! En als je dan ziet hoe bij die club uit het oosten een supporter wordt toegelaten, om een brief voor te lezen aan de selectie, of een programma maken met Eric van der Leur of Jack Vinders (of hoe heet het Tokkie-hoofd), en ze daar keer op keer op de emotionele toer gaan, voordat ze bijna degraderen. Dan denk ik: hoeveel brieven en programma"s waren dan niet voor een MVV-selectie nodig geweest??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 14:24
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #1485
Tja soms krijg je zo een gedachte als je het niet meer ziet zitten! Ook ik hoop natuurlijk dat MVV blijft bestaan, maar betrap me er wel op dat ik er niet meer naar uit kijk om te gaan kijken als de resultaten, inzet, toeschouwersaantallen tegen blijven vallen...

Snap nu ook wel dat het slimmer is op mn gedachtes voor me te houden ;) Dacht ik vrij snel erna al, maar kon mn bericht niet meer verwijderen :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden