MVV algemeen

15 apr 2014 15:41
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1516

Joehoe schreef :
Is Jerry weer in het land?

Of I. Bah

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 16:48
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1517

Audiowaste schreef :

Joehoe schreef :
Is Jerry weer in het land?

Of I. Bah


I Bah? Get gemis??
Of Tommy van Bergen... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 10:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1518

MVVke schreef :

Audiowaste schreef :

Joehoe schreef :
Is Jerry weer in het land?

Of I. Bah


I Bah? Get gemis??
Of Tommy van Bergen... ;)

Blijkbaar, die was laatst bij het gemeentehuis in Meerssen om de een of andere reden.
Nadat hij weg was, was ook de mobiele telefoon van de vrouw die hem had geholpen weg.
Maar alles stond duidelijk op de camera.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 12:44
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV algemeen #1519
Fusie tussen 3 clubs is uitgesloten aangezien het supporters collectief over een vetorecht beschikt bij Fortuna.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 13:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1520
Ja en wij hebben een ledenraad zzzzzz.

HET. IS. NOOIT. UITGESLOTEN.
NOOIT.

Juist als je er zo gemakkelijk over denkt, kun je voor het blok gezet worden. Denk nog eens terug aan de periode bij jullie met Erkens, die maakte gewoon de club van binnenuit kapot/failliet. Dan kun je nog zo leuk een supporters collectief hebben, maar als het bestuur stiekem gigantische lijken in de kast verzamelt, dan ben je weg. Respect voor TOF en de mensen daaromheen, die jullie destijds voor de poorten van de hel weggesleept hebben. Dat meen ik echt. Maar dat lukt jullie niet nog eens, als hetzelfde nu weer zou gebeuren, dan krijgen jullie niet nog eens zoveel voor elkaar, simpelweg omdat de mensen denken "daar zijn ze weer hoor deze keer hebben ze pech gehad".

Ik zeg niet dat jullie bestuur hier mee bezig is, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Als MVV-fan zijn me iets heeft geleerd, dan is het dat wel. En wat dat betreft is Fortuna-fan zijn niet veel anders.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 14:29
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV algemeen #1521
Fortuna kan best failliet gaan, daar geef ik je gelijk in. Maar een fusie met Roda lijkt me zeer stug, omdat de leden van het Fortunasc daarover mogen stemmen. Vetorecht is vetorecht, dan kan Roda wel hoog en laag gaan springen, maar uiteindelijk ligt die beslissing bij de leden van het collectief.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 12:02 17 apr 2014 12:05 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1522

opadiehard schreef :

Jim Cemint schreef : Goed nieuws! Maar uhhh, is dit de grote sponsor die opadiehard pas aanhaalde op dit forum nadat hij met onze voorzitter had gesproken?


Ik heb via via vernomen dat de rabo achter dit gebeuren zit,het zou dan om sponsoring gaan van de BC...is het waar dat uit die hoek wat te verwachten valt?...gr opa ;).


Ben vanmorgen eens naar de training van MVV in stadion de Geussselt gaan kijken.
Viel mij op dat de Hoofdtribune nu de Rabobank Maastricht Tribune is geworden en de Business Lounge van MVV heet nu de Rabobank Maastricht Business Lounge.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 12:23 17 apr 2014 12:27 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1523
Rabobank voor drie seizoenen co-sponsor MVV
Door onze verslaggever

MAASTRICHT - Rabobank Maastricht en Omstreken is de komende drie seizoenen co-sponsor van MVV Maastricht. De samenwerking tussen de bank en de Maastrichtse voetbaltrots wordt morgen officieel bekrachtigd. Dat gebeurt is stadion de Geusselt in Maastricht voorafgaand aan de derby tussen MVV en Fortuna, waarvan de aftrap om 20 uur plaatsvindt.

Volgens Marc Cootjans, directievoorzitter van Rabobank Maastricht en Omstreken passen de ambities van MVV heel goed bij de coöperatieve gedachten van zijn bank. ,,Samen willen we werken aan het nieuwe imago van de club. Same goon veer nao väöre", zo laat hij weten.
www.dichtbij.nl/maastricht/regio/artikel...n-cosponsor-mvv.aspx
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 14:26 17 apr 2014 14:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1524
Zozo, Rabo-tribune. Nooit gedacht dat ik ooit nog in het Rabo-team kwam te zitten. :thumbsup:

Eindelijk weer eens goed nieuws voor de club, opa heeft gelijk gehad. Ik ben uiteraard benieuwd naar de cijfertjes en het complete verhaal morgen. Krijgen wij net zoveel liefde (lees: geld) van de Rabobank als de wieler- en schaatsploeg? Mag ik nu gaan dromen van een bank die zich achter een voetbalclub schaart, zoals dit ooit in Amsterdam is gebeurt? Of neemt de Rabobank een iets bescheidenere (doch dankbare) rol in? Ik ben benieuwd, het is toch een van de meest florerende banken van Nederland. Dat ze zich op de voetbalmarkt storten is vrij nieuw. Daar hielden ze zover ik weet altijd hun handen van af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1525
Lees ik er nu zo overheen, ik zie niets over een Rabo-tribune??

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 15:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1526

Jacques schreef : Lees ik er nu zo overheen, ik zie niets over een Rabo-tribune??

3 berichten voor jou bericht.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 15:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1527
Dank. Ik lees er dus inderdaad overheen. :lolno:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 15:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1528
Wie 'ch snel laos, sjrok 'ch. 'ch Dach veur è memint tot dao stoond R*d*-trebuun... :schamen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 16:07
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #1529
top nieuws! ben benieuwd naar de inhoud van de samenwerking

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 16:34
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1530
Houtengerard: het gaat om Rabobank Maastricht en Omstreken. Niet om Rabo Nederland.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden