MVV algemeen

10 apr 2014 19:56
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #1501
Ich geluif der niks vaan.... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 20:16 10 apr 2014 20:18 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #1502

Bung schreef : Uit betrouwbare bron vernomen dat er gesprekken gaande zijn om opnieuw tot een fusie te komen tussen de 3 clubs in zuid-limburg.
Daarbij werd duidelijk vermeld dat het initiatief uit Maastricht kwam.
:angry:


Van zoeen story berichtgeving en dan heb ik het alleen over bijv dit bericht wil ik maar een ding kwijt :puke: ...riool journalistiek jammer dat berichtgeving vanuit de publieke hoek steeds weer de kop op duikt,NEGEREN (Kon ik dat maar)alleen ik wilde toch ff reageren :schamen: ...gr opa ;)


Ps Bung... laat dit verlaag je niet.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 22:38
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #1503
laat een ding duidelijk zijn , ik ga niet zomaar iets roepen hier @Opa,

bron is een familielid van mij die werkt bij een overheidsinstantie waarbij een collega van hem nauw betrokken is bij het bestuur van R*oda, volgens die collega zijn er al gesprekken aan de gang en het het initiatief kwam uit maastricht.
en dan bedoel ik niet het provinciehuis.

ik wil geen onrust stoken want ik wil ook nooit met die moffen, deel dit alleen hier om te kijken/ vragen of er nog iemand zoiets heeft gehoord??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 22:59
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1504

Bung schreef : laat een ding duidelijk zijn , ik ga niet zomaar iets roepen hier @Opa,

bron is een familielid van mij die werkt bij een overheidsinstantie waarbij een collega van hem nauw betrokken is bij het bestuur van R*oda, volgens die collega zijn er al gesprekken aan de gang en het het initiatief kwam uit maastricht.
en dan bedoel ik niet het provinciehuis.

ik wil geen onrust stoken want ik wil ook nooit met die moffen, deel dit alleen hier om te kijken/ vragen of er nog iemand zoiets heeft gehoord??


Als dat inderdaad zo is, zal dit wellicht alleen over het onderbrengen van onze jeugd bij die daar achter zijn (is overigens al onacceptabel genoeg)?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 23:14 10 apr 2014 23:15 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #1505
Dat ze met hun hebben gesproken over de jeugd heb ik ook gehoord weet niet zijn naam maar is iemand die met de jeugd bij mvv werkt en die was behoorlijk over de zeik hierover en heeft het ook helemaal gehad met dit bestuur.
Is al een tijdje geleden weet niet of ze nog in gesprek zijn maar dat ze het gehad hebben is eigenlijk al te veel is gewoon een mes in de rug van ons supporters .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 23:21 10 apr 2014 23:22 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1506
Ik heb ook een gerucht gehoord en dat ging inderdaad over samenwerking tussen de 3 clubs, maar voor de jeugd.
Het initiatief kwam van de KNVB, zover ik heb begrepen (dat werd niet gezegd). Geen idee of het waar is.
Maar, onacceptabel als het waar is, ook met de jeugd niet samenwerken. Er is vaak genoeg gezegd dat een RJO niet werkt op de huidige manier. Al worden de voetballers er beter van, je directe concurrent wordt er dus evenveel beter van. Scheelt je dus 0 plaatsen op de ranglijst, t.o.v. je directe concurrent.
Maar goed, door de geruchten in de DDL, door van die mannetjes die denken dat ze wel weten wat goed voor ons is, etc. komt er weer een geruchtenstroom op gang. Niet veel van geloven totdat de plannen duidelijk zijn.
Ik neem aan dat iedereen die MVV een warm hart toedraagt en een beetje verstand heeft, weet dat een samenwerking met Hornbach onacceptabel is.
En nu doe ik dus even hard mee aan de geruchten....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2014 10:41
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #1507
MVV is in vijf jaar tijd ongeveer eenderde van zijn toeschouwersaantallen kwijtgeraakt.

Waar de Maastrichtse eerstedivisieclub in het seizoen 2008-2009 nog kon rekenen op gemiddeld 6230 toeschouwers per wedstrijd, is dat aantal in het huidige seizoen 2013-2014 gedaald naar iets meer dan 4000 (4040) betalende voetbalsupporters. Ook VVV uit Venlo raakte de afgelopen vijf jaar ongeveer eenderde van zijn aanhang kwijt.

Minder toeschouwers betekenen ook minder inkomsten voor de Limburgse clubs die al langere tijd in financiële moeilijkheden verkeren.

MVV werkt bijvoorbeeld noodgedwongen met een aanzienlijk kleinere begroting dan vijf jaar geleden en heeft onlangs een half miljoen euro moeten snijden om financieel het hoofd boven water te kunnen houden.

Bovendien heeft de club met als thuishaven stadion de Geusselt aangekondigd uit bezuinigingsoverwegingen de A- en B-jeugd te schrappen. Terwijl de jeugdopleiding wordt gezien als een belangrijke levensader voor voetbalclubs.

MVV heeft wat betreft jeugd de afgelopen vijf jaar al pas op de plaats moeten maken. Het A1 team van MVV speelt momenteel in de tweede divisie tegen louter amateurclubs en staat op het punt om te gaan degraderen. Bij degradatie zou MVV A1 tegen teams als Scharn A1 komen te spelen, ware het niet dat MVV vanaf komend seizoen stopt met de A- en B-jeugd.

Enige lichtpuntje voor MVV is dat de C-jeugd van de club in de middenmoot van de eerste divisie in die klasse speelt.

Vijf jaar na de afgeketste fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard betekenen deze ontwikkelingen daarom weinig reden tot optimisme in het Limburgse betaald voetbal.

bron: maastricht.gezien.nl/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2014 10:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1508
Pfffft, wat een goedkoop stukje weer. Ik heb het begin even herschreven:

MVV is in tien jaar tijd ongeveer eenderde in zijn toeschouwersaantallen gestegen.

Waar de Maastrichtse eerstedivisieclub in het seizoen 2003-2004 nog kon rekenen op gemiddeld 2620 toeschouwers per wedstrijd, is dat aantal in het huidige seizoen 2013-2014 gestegen naar iets meer dan 4000 (4040) betalende voetbalsupporters. VVV uit Venlo is een totaal niet boeiende club die 80 kilometer verderop ligt

Meer toeschouwers betekent ook meer inkomsten voor de Maastrichtse club die al sinds de jaren zeventig permanent in financiële moeilijkheden verkeert, ongeacht de toeschouwersaantallen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2014 12:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1509
Volgens mij is de schrijver van het bericht voorstander van een FC Limburg.... Het is namelijk een nietszeggend bericht zonder nieuws. Echter wil hij nog even benadrukken dat men 5 jaar geleden FC Limburg probeerde op te richten.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2014 14:05
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #1510
Wat ik ook niet snap is dat de kaartjes in het geuselt zo duur zijn.
Laatst nam ik mijn neefje van 16 mee, voor hem moest ik 18 euro betalen op de Q-park.

Is er iemand bij het bestuur die logisch na kan denken?? We willen toch niet eindigen als de Minerva/Pathé bioscoop.
Als je nou de kaartjes voor 10 euro verkoopt en kinderen 8, dan krijg je het zelfde effect als in Euroscoop Lanaken!

5 Jaar geleden toen ik zelf nog op school zat gingen wij met groepjes naar mvv en leefde dat ook op school, we gingen bij de Ultras staan en we zongen uit volle borst mee.
Nu vind ik het interessanter om om de wedstrijd beter te kunnen volgen dus zit ik op Qpark, maar met afschuw kijk ik naar het lege vak boven de Ultras, waar is de jeugd???
Kortom, De jeugd kan het niet opbrengen om veel geld te moeten betalen voor een kaartje. dit is de eerste stap om bezoekersaantallen terug te krijgen.

Verlaag de prijzen van de toegangskaartjes, we spelen geen championsleauge wedstrijden, wij spelen tegen FC Emmen, Telstar en FC OSS daar wil je geen 18 euro voor betalen!!

gratis advies, steek er get van op
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 10:14 12 apr 2014 10:15 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1511
Sofie Galle medewerkters MVV gaat werken voor de FIFA op het Wk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 17:07 12 apr 2014 17:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1512

ouwe rot schreef : Sofie Galle medewerkters MVV gaat werken voor de FIFA op het Wk.


Fantastisch ! Sinds haar eerste dag bij MVV stond deze sympathieke Belgische open voor onze supporters en ging uiterst klantvriendelijk en met respect te werk ! Verdiend zou ik zeggen ( deze stap) en veel succes Sofie, notre Diable Rouge !!! :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2014 13:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #1513
In dagblad de Leugeneer staat in het wedstrijdverslag van afgelopen zaterdag dat de sponsoren vorige week een mail hebben ontvangen over de tekorten

De betreffende passage:
Vorige week stuurde de MVV-top een mail naar de sponsors waarin stond dat dit seizoen slechts de helft van de opgelopen schulden (470.000 euro) zijn weggewerkt. De andere helft moet volgend seizoen worden weggepoetst. De belangrijkste reden: de teruglopende recettes.

Toch vreemd dat wij als supporters niet te horen krijgen. Was er afgelopen najaar al niet een gat van 2 ton gedicht. Het zou betekenen dat de afgelopen maanden nog maar 35.000 euro is binnengehaald.

Erg vreemd allemaal, al neem ik het wel met een korreltje zout, het komt uit de leugeneer maar helemaal gerust ben ik er toch niet op.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 15:08
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #1514
Spelers MVV krijgen bezoek van dieven
Verschillende spelers van MVV Maastricht zijn dinsdag slachtoffer geworden van diefstal. Uit de kleedkamer van de Jupiler League-club op trainingscomplex Klein Geusselt werden onder meer portemonnees en smartphones ontvreemd, meldt dagblad De Limburger.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 15:24
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
MVV algemeen #1515

Och jeh schreef : Spelers MVV krijgen bezoek van dieven
Verschillende spelers van MVV Maastricht zijn dinsdag slachtoffer geworden van diefstal. Uit de kleedkamer van de Jupiler League-club op trainingscomplex Klein Geusselt werden onder meer portemonnees en smartphones ontvreemd, meldt dagblad De Limburger.


Is Jerry weer in het land?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden