MVV algemeen

13 feb 2015 14:17
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #2236
Ik heb vandaag eens geinformeerd op mijn werk als er een mogelijkheid is dat mosa.tegels misschien iets voor mvv kan betekenen met betrekking tot renoveren wc in het stadion. Ik bedoel hier tegels sponsoren.
als ik meer informatie heb zal ik dit zsm hier delen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, mvv4ever, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 14:51
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2237
Dave is good op dreef. Ik denk dat er meer sponsoren zijn die geïnteresseerd zijn om materialen te leveren voor een proper zeibelbajis. Als er vervolgens hendige supporters bereid zijn om een en ander te realiseren dan kunnen we aan de slag. Ik zal alvast een aantal sponsoren benaderen voor materiaal.

Project proper zeibelbajis.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 18:03 13 feb 2015 18:04 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2238
Mvv huurt toch, hier moet de verhuurder zijn verantwoording nemen. Natuurlijk mooi als het initiatief vanuit de supporters en sponsoren van mvv komt.
Het wordt multifunctioneel maar de sanitaire voorzieningen jagen alle bezoekers snel weg. Wij zijn het inmiddels gewend....alhoewel het blijft misselijk makend.

Maar dat er iets moet gebeuren dat is duidelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 00:25 14 feb 2015 00:26 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2239

dave op dreef schreef : Ik heb vandaag eens geinformeerd op mijn werk als er een mogelijkheid is dat mosa.tegels misschien iets voor mvv kan betekenen met betrekking tot renoveren wc in het stadion. Ik bedoel hier tegels sponsoren.
als ik meer informatie heb zal ik dit zsm hier delen.


Ik ben 5 jaar werkzaam geweest bij Mosa. Het zou fantastisch zijn als ze dat deden!
Ik weet dat ze PSV in het groot sponsoren, daar hebben ze ook een skybox.

Het zou natuurlijk mooi zijn als zo een bedrijf wat al eeuwen lang in Maastricht ligt, groot in MVV zou willen inversteren.
Al zou het renoveren van de wc's ook al mooi zijn :thumbsup:

PS: Vraag wel voor rechte en haakse tegels, anders gaat de tegelzetter overuren draaien. Ik ken de Mosa kwaliteit door en door haha.... :lolno:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 07:28
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2240

Ivinho schreef :

dave op dreef schreef : Ik heb vandaag eens geinformeerd op mijn werk als er een mogelijkheid is dat mosa.tegels misschien iets voor mvv kan betekenen met betrekking tot renoveren wc in het stadion. Ik bedoel hier tegels sponsoren.
als ik meer informatie heb zal ik dit zsm hier delen.


Ik ben 5 jaar werkzaam geweest bij Mosa. Het zou fantastisch zijn als ze dat deden!
Ik weet dat ze PSV in het groot sponsoren, daar hebben ze ook een skybox.

Het zou natuurlijk mooi zijn als zo een bedrijf wat al eeuwen lang in Maastricht ligt, groot in MVV zou willen inversteren.
Al zou het renoveren van de wc's ook al mooi zijn :thumbsup:

PS: Vraag wel voor rechte en haakse tegels, anders gaat de tegelzetter overuren draaien. Ik ken de Mosa kwaliteit door en door haha.... :lolno:


Ik ben net als Ivinho drie jaar werkzaam geweest bij de MOSA.
Ik heb ook al eens een boompje opgezet met de directeur marketing over het sponsoren van MVV.
De club is echter te klein voor dit soort bedrijven omdat zij met klanten van over de hele wereld de wedstrijden bezoeken. Dan heeft PSV toch een grotere uitstraling. Ik denk wel dat mocht MVV ooit promoveren het wel gebeurt dat zulke bedrijven zeker geïnteresseerd zijn hierin.
Maar als het lukt dat MVV in ieder geval de tegels gesponsord krijgt is al wat.
Nu nog een paar tegelzetters en de rest van de materialen.
Je kunt natuurlijk als MVV met de eigenaar van het stadion afspreken dat je renovaties in eigen beheer doet en dit als aftrekkosten op de huur krijgt. Met 6 toiletgroepen renoveren heb je het al snel over een bedrag van 70.000 euro.
Die kan MVV weer goed gebruiken. Hier is vast wel een maatschappelijke draai aan te geven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 15:32 14 feb 2015 15:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2241
Als bedrijven als MOSA Psv in het groot sponsoren (ik wist dit niet) dan is dit nogal leuk zeg.... :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 17:19
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2242

Schapendonk schreef : Als bedrijven als MOSA Psv in het groot sponsoren (ik wist dit niet) dan is dit nogal leuk zeg.... :thumbsdown:


Tussen de stad Maastricht en de club MVV is volgens mij toch nog een grote kloof, sinds MVV bivakkeert in de Jupiler League.
Vindt dat MVV en gemeente Maastricht meer samen kunnen werken en dan heb ik het totaal niet over geld. Maastricht wilt zich uiten als Internationale stad en duwt veel energie in Cultuur. Qua sport valt het in Maastricht (nota bene de grootste en hoofdstad van de provincie) vies tegen.

Maastricht moet eens een netwerk opzetten om bedrijven/potentiële sponsoren kennis te laten maken met verschillende sporten. Laat nieuwe bedrijven kennis maken met bijv. MVV. Hoe je het ook bekijkt, uiteindelijk draait het allemaal om geld.

Het is jammer dat MOSA geen grote sponsor is bij MVV. Zag ze zelfs ook niet op de site staan van MVV tussen de sponsoren. Dat vind ik dan nog erger. Misschien eens benaderen om iets te betekenen voor de jeugd? Kan MOSA als Maastrichts bedrijf een (financiële) voedingsbodem worden voor de jeugdopleiding van de lokale voetbalploeg. Zou toch mooi zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 19:17
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2243
Er zijn meerdere grotere bedrijven in de stad Maastricht en/of in de directe omgeving die MVV zouden kunnen sponsoren en dat nu niet doen of maar op hele kleine schaal.

Bijvoorbeeld een Enexis, Vodafone, Sappi, UMC+ noem maar op.
Soms willen deze bedrijven dat gewoonweg niet maar een poging wagen om eens een gesprek aan te gaan zou een taak zijn van een echte commerciele man binnen het bestuur van MVV.

Wie die niet waagt wint nooit wat. Maar ik zie deze hele discussie elk jaar weer terug op het forum dus tja.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2015 23:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2458
Meer
MVV algemeen #2244
Mosa en mvv al jaren een begrip dus wat kan er mis gaan ;) ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2015 10:10
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 207
Meer
MVV algemeen #2245

Janepie schreef : Er zijn meerdere grotere bedrijven in de stad Maastricht en/of in de directe omgeving die MVV zouden kunnen sponsoren en dat nu niet doen of maar op hele kleine schaal.

Bijvoorbeeld een Enexis, Vodafone, Sappi, UMC+ noem maar op.
Soms willen deze bedrijven dat gewoonweg niet maar een poging wagen om eens een gesprek aan te gaan zou een taak zijn van een echte commerciele man binnen het bestuur van MVV.

Wie die niet waagt wint nooit wat. Maar ik zie deze hele discussie elk jaar weer terug op het forum dus tja.


Om hierop in te haken, op dit moment heeft het sponsoren van een club in de Jupiler League voor deze organisatie nauwelijks tot geen toegevoegde waarde. Dat zit hem voornamelijk in het gebrek aan media-exposure, het beperkte achterland en het aantal potentiële klanten dat zo'n organisatie wil bereiken.

Ik ben het echter helemaal met Janepie eens dat je met deze bedrijven in gesprek moet gaan, maar belangrijker, in gesprek moet blíjven! Ook al levert het niet meteen een contract op, blijf proberen deze organisaties (actiever) bij MVV te betrekken, blijf contact houden, zorg ervoor dat op moment dat het beter gaat een voet tussen de deur hebt bij deze bedrijven. De afgelopen jaren hebben uitgewezen dat een periodetitel voor elk team haalbaar is, je zomaar kan promoveren als club met een extreem kleine begroting (Dordrecht).. elk succesje wat je kan boeken kan voor dergelijke organisaties een reden zijn iets met MVV te gaan doen, al is het bij wijze van spreken maar een gesponsorde tegelmuur. Dit is niks anders dan actief aan je marketing en PR werken. Daar zit een stuk lange termijn visie bij... en daar wringt 'm nogal eens de schoen, zullen we maar zeggen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2015 14:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2246
Het blijft natuurlijk zaak om bij "grote" bedrijven aan de deur te blijven kloppen, maar er zijn echter al een aantal die niet geïnteresseerd zijn of willen zoals Vodaphone.
Toen deze Libertel overnam, klopte Anita :thumbsup: daar al aan de deur maar kreeg als antwoord dat men alleen winnaars / toppers sponsorde zoals Schumi in de Formule 1 en ManU destijds.
Andere oer-Maastrichtse bedrijven zijn opgekocht door buitenlandse bedrijven ( KNP eerst Leykam en later Sappi), ENCI, Sfinx, MOSA of noem ze maar op...bedrijven die totaal geen binding en boodschap hebben met of aan Maastricht....laat staan onze voetbalclub.

Zaak is daarom de middenstand erbij te betrekken en sponsoren zoals Napoleon warm te houden en niet voor het hoofd te stoten ( Euphonie destijds...) en te zorgen dat er langzaam licht aan de horizon van het sportieve vlak komt, want met de resultaten wordt ook de naamsbekendheid en sponsoring interessant ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2015 16:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2247

les rouges blancs schreef : Het blijft natuurlijk zaak om bij "grote" bedrijven aan de deur te blijven kloppen, maar er zijn echter al een aantal die niet geïnteresseerd zijn of willen zoals Vodaphone.
Toen deze Libertel overnam, klopte Anita :thumbsup: daar al aan de deur maar kreeg als antwoord dat men alleen winnaars / toppers sponsorde zoals Schumi in de Formule 1 en ManU destijds.
Andere oer-Maastrichtse bedrijven zijn opgekocht door buitenlandse bedrijven ( KNP eerst Leykam en later Sappi), ENCI, Sfinx, MOSA of noem ze maar op...bedrijven die totaal geen binding en boodschap hebben met of aan Maastricht....laat staan onze voetbalclub.

Zaak is daarom de middenstand erbij te betrekken en sponsoren zoals Napoleon warm te houden en niet voor het hoofd te stoten ( Euphonie destijds...) en te zorgen dat er langzaam licht aan de horizon van het sportieve vlak komt, want met de resultaten wordt ook de naamsbekendheid en sponsoring interessant ;)


Een mogelijkheid is dat dee vaan Erens met dee vaan Sjeunmeeker ....
's middag met de selectie of een deel er van ( de Mestrteechteneere beveurbeeld)....
bij pootensjeele sponsoore langs geit...zoe we ze dat vreuger aoch deeje... ;)
Het Eerste op receptie bij Priem Rozenberg t.g.v. het openen van zijn nieuwe zaak:


het team traint toch 's ochtends, dus in de late middag zijn er mogelijkheden...niet geschoten is altijd mis, nietwaar...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2015 16:30 17 feb 2015 16:36 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2248

les rouges blancs schreef :

les rouges blancs schreef : Het blijft natuurlijk zaak om bij "grote" bedrijven aan de deur te blijven kloppen, maar er zijn echter al een aantal die niet geïnteresseerd zijn of willen zoals Vodaphone.
Toen deze Libertel overnam, klopte Anita :thumbsup: daar al aan de deur maar kreeg als antwoord dat men alleen winnaars / toppers sponsorde zoals Schumi in de Formule 1 en ManU destijds.
Andere oer-Maastrichtse bedrijven zijn opgekocht door buitenlandse bedrijven ( KNP eerst Leykam en later Sappi), ENCI, Sfinx, MOSA of noem ze maar op...bedrijven die totaal geen binding en boodschap hebben met of aan Maastricht....laat staan onze voetbalclub.

Zaak is daarom de middenstand erbij te betrekken en sponsoren zoals Napoleon warm te houden en niet voor het hoofd te stoten ( Euphonie destijds...) en te zorgen dat er langzaam licht aan de horizon van het sportieve vlak komt, want met de resultaten wordt ook de naamsbekendheid en sponsoring interessant ;)


Een mogelijkheid is dat dee vaan Erens met dee vaan Sjeunmeeker ....
's middag met de selectie of een deel er van ( de Mestrteechteneere beveurbeeld)....
bij pootensjeele sponsoore langs geit...zoe we ze dat vreuger aoch deeje... ;)
Het Eerste op receptie bij Priem Rozenberg t.g.v. het openen van zijn nieuwe zaak:


het team traint toch 's ochtends, dus in de late middag zijn er mogelijkheden...niet geschoten is altijd mis, nietwaar...


@ Bestuur:

Handelsonderneming Priem Rozenberg B.V.
Adres: Kotterweg 21, 6222 NR Maastricht

ter info: Priem Rozenberg is nu sinds augustus 2014 onderdeel van TC – Automotive
technischecentrale.nl/priem/

•Joep Quaedvlieg – 0622 903881
•Marko Koetsier – 0615 098830
•Ronald Claessens – 088- 1234015
•Maurice Penners – 088-1234015

aon de geng MVV bestuurs-Sjenge...haol die aajt sponsor trök de Geusselt in :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 08:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2249
Mvv krijg van KNVB een boete als er voor 1 maart .
Geen assistent trainer met diploma is.
Ook de À jeugd heeft geen trainer met diploma.
Bron de Limburger.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 08:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2250
Dus bonfrere, die olympisch kampioen geworden is, heeft geen trainersdiploma?! Voor wat het waard is dan.

Overigens, men vergeet hier dat het MVV was die Ron Elsen op de trainerspositie geposteerd heeft, dit wilde Ron volgens mij eigenlijk niet maar het was een uit nood geboren tijdelijke oplossing. Echter met teruglopende kaartverkoop, verplicht 2de elftal volgend jaar (dus kosten), het aflossen van Ome Nol, en misschien nog wat KNVB boetes voor vuurwerk op t veld en geen assistent trainer, zie ik MVV geen trainer kunnen betalen in 2015-2016

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden