MVV algemeen

16 jan 2015 23:15 16 jan 2015 23:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2161

Boschpoort schreef : Heel goed plan van LRB.
Ik weet dat er diverse oud spelers worden uitgenodigd en hoop van harte dat Dick Nanninga erbij is.
Hij mag dan vooral een Roda hart hebben, het blijft voor mij een Nederlands voetbal icoon.


Bedankt :thumbsup:

De brunch is natuurlijk leuk, maar toch eerder een bobbo gebeuren dan voetbal-passie-Item.

Ik denk dat, mocht hij ertoe in staat zijn om naar de Geusselt te kunnen komen, Dick het warme bad van beide supportersgroepen een beter hart onder de riem steken zal, dan in de brunchruimte wat handjes schudden.... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 00:03 17 jan 2015 00:07 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2162
Ik plaats het maar hier. Was eens aan het snuffelen bij de site van onze geliefde oosterburen en trof tot mijn verbazing op de officiele supporterssite aan dat MVV de jaarlijkse prijs voor het klantvriendelijkste uitvak (in de juupleague) heeft gewonnen. Vremmd dat we daar van MVV zelf niks over hebben vernomen.
Link: www.sv-rodajc.nl/uitvak
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 11:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2163

pinobel schreef : Ik plaats het maar hier. Was eens aan het snuffelen bij de site van onze geliefde oosterburen en trof tot mijn verbazing op de officiele supporterssite aan dat MVV de jaarlijkse prijs voor het klantvriendelijkste uitvak (in de juupleague) heeft gewonnen. Vremmd dat we daar van MVV zelf niks over hebben vernomen.
Link: www.sv-rodajc.nl/uitvak


Misschien weet MVV het niet eens? Prijs wordt uitgereikt binnenkort en dan zal daar pers bij aanwezig zijn. Dan zullen we het wel weten. Trouwens, pakken we toch nog een prijs dit seizoen! ;)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 14:01
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV algemeen #2164
Laten wij als supporters het "Maatschappelijke Voetbal Vereniging" aub niet gaan gebruiken.

Dit is géén officiële naam van onze club, dat is gewoon MVV. Wat ooit als flauw bedenksel is geroepen, wordt nu te pas en te onpas misbruikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 17:54 17 jan 2015 17:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2165

Jim Cemint schreef :

Schapendonk schreef : Ik kan me ook herinneren dat Nanninga veel betekende voor MVV. Hij werd op een gegeven moment zelfs met Ernie Brands in de verdediging gezet om alle ballen weg te pompen, wat tegen de topclubs buiten gewoon goed uitpakte :thumbsup:


Nanninga en Brandts hebben weliswaar allebei een MVV verleden, maar ze hebben nooit samen bij MVV gespeeld hoor :)

klopt ik denk dat ik in de war was met Huub Smeets,Nanninga samen met Huub Smeets bedoelde ik.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2015 15:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2166
Een echte MVV-fan is stadsprins geworden: Odin Wijnhoven. Odin proficiat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Ben Salemans, Roei baank, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2015 22:34
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2167

pinobel schreef : Een echte MVV-fan is stadsprins geworden: Odin Wijnhoven. Odin proficiat!


Een hele echte!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 10:04
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV algemeen #2168
En lid vaan de Ledenraad vaan de Vereniging MVV ! In de Ledenraad is 'n fractie Supporters daor is de Hoeglöstigheid veurzitter vaan!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 10:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2169

Huib schreef : En lid vaan de Ledenraad vaan de Vereniging MVV ! In de Ledenraad is 'n fractie Supporters daor is de Hoeglöstigheid veurzitter vaan!!


D'n ierste Hoeglöstigheid met ut motto: Drink water! ;)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 16:45
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2170

Boe is dat feeske? schreef :

Huib schreef : En lid vaan de Ledenraad vaan de Vereniging MVV ! In de Ledenraad is 'n fractie Supporters daor is de Hoeglöstigheid veurzitter vaan!!


D'n ierste Hoeglöstigheid met ut motto: Drink water! ;)


dan wel toch zeker uit een eeuwenoude bron uit de diepe ondergrond van Schinnen...







"Door de plaatselijke bodemgesteldheid kan de brouwerij beschikken over bronwater van uitzonderlijke kwaliteit.
Dit zuivere bronwater wordt door middel van een eigen bron op ca. 140 m diepte onttrokken uit het kalksteenpakket in de diepere ondergrond en versneden met water uit de hoger liggende grindafzettingen.
Het is samen met de andere natuurlijke grondstoffen karakteristiek voor dit bier..."
bron: Grondboor en Hamer, jrg.43, no. 5/6, p. 399-400, 2 fig., november 1989

dat is geen water waar ik nee tegen zeg... ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 12:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2171
Frans Erens beschouwt aan het begin van het jaar 2015 vooruit op de komende periode. De algemeen directeur heeft er het volste vertrouwen in dat het met de club bergopwaarts gaat. Zijn verhaal…

“Het bedrijf MVV staat goed op de rails, zowel organisatorisch als financieel. Het gaat goed met de club. We hebben de weg omhoog ingeslagen. En dat is een rechtstreeks compliment aan allen die hier debet aan zijn: bestuur en medewerkers, maar let op, ook de vrijwilligers. Zonder vrijwilligers geen MVV. Zeker als je de situatie van voor 2010 met de huidige stand van zaken vergelijkt. Een verschil van dag en nacht. Een periode met ups en downs waar we door hard werken uitstekend uit zijn gekomen.

MVV kan het seizoen afsluiten met een positief saldo van meer dan een ton. Jammer is dat de jongens op dit moment op het veld minder succesvol zijn. Ze tonen inzet en passie zonder een evenredig resultaat te behalen. Voetbaltechnisch zit het allemaal uitstekend in elkaar. Complimenten en een pluim voor trainer Ron Elsen die samen met Hennie Bastiaans de selectie samenstelt. We maken te weinig doelpunten. In de transferperiode komt er versterking! (Spits Pascal Huser is inmiddels al aangetrokken)

Een groep oud spelers en ondernemers heeft onlangs initiatieven genomen om MVV positiever in de markt te zetten waardoor ‘kleine’ sponsoren mee gaan doen. Ook wil MVV de afdeling commercie uitbreiden met een medewerker. Iemand die zich vooral bezig gaat houden met het bezoeken van ‘kleine’ sponsoren. Samen met het bestuur zoeken we naar een oplossing hiervoor. Het verkleinwoord gebruik ik overigens liever niet. Al onze sponsoren zijn namelijk zeer belangrijk voor ons, groot of klein…

Recentelijk zijn gesprekken gestart om voor de problematiek rondom het ‘spelersfonds’ een oplossing te zoeken. Hier is licht aan de horizon. Dit betekent dat we e.e.a. omzetten in een lening die we, gespreid over een aantal jaren, kunnen aflossen. Vanaf januari zullen dan de transferopbrengsten weer voor MVV zijn. Volgend seizoen nemen we de laatste stap in de sanering en kan de weg omhoog definitief worden ingezet. De focus hierbij zal vooral op voetbal gericht zijn, op de jeugd en MVV 1.

Een sanering doorvoeren is in geen enkel bedrijf leuk om te doen. Onze financiële mensen houden zich strikt aan de mogelijkheden van de begroting. Alles wordt doorgerekend. Dat moet ook wel, anders komen we niet uit de malaise waar we te lang hebben ingezeten en die we nu langzaam achter ons laten.

Het gaat goed met MVV en het zal niet lang meer duren voordat MVV de status terug heeft die het verdient. Wij horen thuis in tenminste de top-5 van de Jupiler League…”

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Raffalaldo, Boys_in_Red, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 17:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
MVV algemeen #2172
Hetzelfde verhaal als 3 jaar geleden. Maar goed, we blijven altijd hopen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 20:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2173

Sjotelsplak schreef : Hetzelfde verhaal als 3 jaar geleden. Maar goed, we blijven altijd hopen.


Ja en nee. 3 jaar geleden was het voornamelijk 'maatschappelijk' dat als eerste naar voren kwam. Dat is nu niet weg maar ik ben toch blij dat deze zin er staat: "Volgend seizoen nemen we de laatste stap in de sanering en kan de weg omhoog definitief worden ingezet. De focus hierbij zal vooral op voetbal gericht zijn, op de jeugd en MVV 1."

Het lijkt een charme offensief van MVV om uit te dragen dat MVV 1 de hoogste prio heeft, want als je nieuws goed in de gaten hebt gehouden hoor je het laatste half jaar al minder over 'maatschappelijk'. Dat vind ik een breek met hiervoor, althans in PR.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2015 20:31
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2174

Sjotelsplak schreef : Hetzelfde verhaal als 3 jaar geleden. Maar goed, we blijven altijd hopen.


Uiteindelijk zal het originele stappenplan pas in 2018 afgelopen zijn. We kunnen uiteindelijk blij zijn dat we in het begin hele sportieve jaren hebben gekend waar we toch vrijwel ieder jaar Play-Offs speelden (buiten vorig jaar). Op dit moment ziet alles volgens plan uit en kan MVV volgend jaar zich weer alleen op voetbal storten. Vooral de jeugd opknappen en daar munt uit proberen te slaan, waardoor je zelf financiën binnenbrengt.

In 2018 kunnen we pas duidelijk zien waar MVV staat en hoe het bestuur het plan heeft gevolgd. Natuurlijk moeten we als fans altijd kritisch blijven en als we verbeterpunten zien, moeten we deze altijd aangeven. Iedereen heeft er uiteindelijk baat bij.
Maar dit bestuur heeft er ook wel voor gezorgd dat we (hoogstwaarschijnlijk) deze zomer weer eigen vermogen kunnen opbouwen. Al 2 jaar achter elkaar schrijven ze zwarte cijfers, al hebben we er kwaliteit voor moeten inleveren. Maar nu kunnen we stapje voor stapje weer omhoog gaan.

En als we kijken naar het eerste elftal, als je ze soms ziet spelen, vraag je je af waarom ze zo laag staan. Er worden veel kansen gecreëerd en het voetbal is met vlagen erg goed. Maar ook de supporter verdiend een compliment in deze. Ondanks dat we 19de staan, blijft het toeschouwersaantal nog vrij hoog. Onder de 3000 is het al jaren niet meer geweest (als ik me goed kan herinneren). Ook blijft iedereen in het stadion de jongens steunen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2015 13:52
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
MVV algemeen #2175

Raffalaldo schreef :

Sjotelsplak schreef : Hetzelfde verhaal als 3 jaar geleden. Maar goed, we blijven altijd hopen.


Uiteindelijk zal het originele stappenplan pas in 2018 afgelopen zijn. We kunnen uiteindelijk blij zijn dat we in het begin hele sportieve jaren hebben gekend waar we toch vrijwel ieder jaar Play-Offs speelden (buiten vorig jaar). Op dit moment ziet alles volgens plan uit en kan MVV volgend jaar zich weer alleen op voetbal storten. Vooral de jeugd opknappen en daar munt uit proberen te slaan, waardoor je zelf financiën binnenbrengt.

In 2018 kunnen we pas duidelijk zien waar MVV staat en hoe het bestuur het plan heeft gevolgd. Natuurlijk moeten we als fans altijd kritisch blijven en als we verbeterpunten zien, moeten we deze altijd aangeven. Iedereen heeft er uiteindelijk baat bij.
Maar dit bestuur heeft er ook wel voor gezorgd dat we (hoogstwaarschijnlijk) deze zomer weer eigen vermogen kunnen opbouwen. Al 2 jaar achter elkaar schrijven ze zwarte cijfers, al hebben we er kwaliteit voor moeten inleveren. Maar nu kunnen we stapje voor stapje weer omhoog gaan.

En als we kijken naar het eerste elftal, als je ze soms ziet spelen, vraag je je af waarom ze zo laag staan. Er worden veel kansen gecreëerd en het voetbal is met vlagen erg goed. Maar ook de supporter verdiend een compliment in deze. Ondanks dat we 19de staan, blijft het toeschouwersaantal nog vrij hoog. Onder de 3000 is het al jaren niet meer geweest (als ik me goed kan herinneren). Ook blijft iedereen in het stadion de jongens steunen.

Nou, als je op een begroting van +-3 miljoen euro weer een tekort van 500.000 euro weet te begroten, om vervolgens de komende 4 jaar zwarte cijfers te schrijven, maar wel met de hele club bezuinigd tot niveau armoedig, dan weet ik niet of je daar nou trots op moet zijn. Dat supporters met emmertjes om kleingeld moesten gaan bedelen voor het voortbestaan van de club zegt al genoeg. In 2010/2011 hoorde ik de woorden: We gaan nooit meer uitgeven dan dat er binnenkomt. 2 jaar later word er 500.000 euro meer uitgegeven. Met als gevolg dat we nu op het veld ook niks te zeggen hebben.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden