MVV algemeen

06 dec 2014 17:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2131
Voor alle duidelijkheid. Het MVV forum wordt gelezen en( kritische) opmerkingen en bruikbare tips worden gebruikt in de verdere besluitvorming. Uiteraard indien mogelijk.
Een nobele gedachte fin d'année zou ik nog willen delen. Het zou sjiek zijn als we volgend jaar niet meer over Ze(het bestuur) en Zij (de supporters) zouden praten maar over we en wij. Wij zijn immers allen MVV.
Als we dit kunnen bewerkstelligen dan zou dit een grote stap voorwaarts zijn voor Us MVV-ke.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2014 19:37
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2132

Roei baank schreef : Voor alle duidelijkheid. Het MVV forum wordt gelezen en( kritische) opmerkingen en bruikbare tips worden gebruikt in de verdere besluitvorming. Uiteraard indien mogelijk.
Een nobele gedachte fin d'année zou ik nog willen delen. Het zou sjiek zijn als we volgend jaar niet meer over Ze(het bestuur) en Zij (de supporters) zouden praten maar over we en wij. Wij zijn immers allen MVV.
Als we dit kunnen bewerkstelligen dan zou dit een grote stap voorwaarts zijn voor Us MVV-ke.

Een nobele gedachte Roei Baank als we dan ook vanaf nu als gelijke worden behandeld hetgeen betekent kennis krijgen van alles
Supporters doen alles voor de club nietwaar?

Wat zijn de nobele gedachten vanuit MVV naar de supporters toe?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 11:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #2133
Roei baank, leuk idee maar "zij" hebben ons wel weet in de kou laten staan afgelopen maandag. Dus zolang "zij" niet naar hun achterban luisteren zal het "wij" verhaal een moeilijk verhaal gaan worden. Of als de duimschroeven zijn aangedraaid door deze of gene afgelopen maandag kunnen "zij" best open kaart spelen over het hoe en waarom. Zolang dit niet gebeurt is "wij" een utopie
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjop, Hartmans1973, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 13:32
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2134
Het is maar een gedachte,

Bestuur en directie zullen uitleg geven over de uiteindelijke besluitvorming betreffende de nieuwe voetbalpiramide op maandag 15 december tijdens een extra ingeplande bijeenkomst met het supportersoverleg.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 13:37
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2135
Ze kunnen uitleg geven wat ze willen, voor mij hebben ze alle goodwill die ze de laatste tijd hadden opgebouwd verloren met deze actie. :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 23:11
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV algemeen #2136
Weet iemand iets over het bericht van Thal?
Trotse shirtsponsor #phinx back in the day. Tijden gaan weer herleven.

Is dit een positief bericht??

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2014 07:32
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2137
Wat ik niet begrijp. Ik woon zelf in Lanaken, ik zie hier nooit affiches hangen voor eender welke voetbalclub. (behalve de amateurs). Waarom probeert MVV niet hier in de grensstreek nieuwe supporters te zoeken. In gemeente Lanaken wonen +25.000 mensen..in de gemeente Riemst +16.000 mensen en nog iets verder in de gemeente Tongeren +200.000,
Ik zou zeggen begin hier eens met marketing en wie weet. Ga voor mijn part een nog verdere samenwerking met Genk aan en verkoop desnoods combi seizoenskaarten KRC Genk/MVV. Er moet iets gaan gebeuren willen we de toeschouwers aantallen vergroten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2014 09:37
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2138
Na 64 jaar ben ik vrijwillig ,niet aanwezig geweest bij een thuiswedstrijd Van MVV.
Dit heeft niets te maken met een boycot, maar met het belachelijke naieve spel dat
ons voorgeschoteld wordt en waar Elsen zo trots op is,"we gaan door met deze strijd
wijze want we voetballen goed."
Nou, na mijn mening voetballen we niet goed, we hebben het steeds over een spits
het verbaast me dat er geen kritiek komt over het middenveld, geen strijd geen duel
en kopkracht en totaal geen scorend vermogen. Hier is maar een man verantwoordelijk
voor,n.l. Elsen. Naar mij mening heeft hij MVV genoeg geplunderd in al die jaren dat
hij niets gepresteerd heeft en moet hij zijn verantwoordelijkheid nemen.
Ik zal wel een storm van kritiek over mij heen krijgen, het zij zo.
middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 00:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2139
www.limburger.nl/article/20141222/VTMVV0...rsfonds_nadert_einde

wist niet anders waar dit te plaatsen, Goede zaak lijkt me, komen we daar ook vanaf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Meerssen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 06:22
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2140

pinobel schreef : www.limburger.nl/article/20141222/VTMVV0...rsfonds_nadert_einde

wist niet anders waar dit te plaatsen, Goede zaak lijkt me, komen we daar ook vanaf.


Dit lijkt mij inderdaad een goede zaak. Waren toch wel veel vraagtekens over het hoe en wat van het spelersfonds. Alleen jammer dat we geen top-speler hebben rondlopen dan waren we nu in een klap uit de financiële malaise geweest bij de verkoop daarvan. Wellicht Mustafa en Kuipers snel een contract aanbieden. Hopelijk heeft MVV wel rekening gehouden met een versnelde afbetaling van het fonds en komt die 55.000€ per jaar niet als extra on-gecalculeerde kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 07:35
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2141
Denk dat er 45.000 (boete) begroot is, nu dus 55.000, althans, mag hopen dat dit jaar nog geen boete is betaald. Die 66.000 van Labylle (zo weinig???) zal wel onvoorzien zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 11:27
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2142
Eindelijk weer eens een lichtpuntje. Deze oplossing scheelt MVV enorm veel geld ieder jaar. En het geeft helaas Nol de gelegenheid om in RJC te investeren. (denk niet dat hij dat gaat doen)

Maar serieus, Labylle verkopen voor 66.000 euro? De sterspeler van het elftal? Ik kan me voorstellen dat Nol akkoord gaat met 55.000 euro per jaar. Meer zal hij niet meer kunnen verwachten met dit soort keuzes aan de onderhandelingstafel. 100.000-150.000 euro was een koopje geweest voor Labylle destijds. Maar 66.000 euro, dat is voor niks weggeven, zeker aan een club met een stabiele eredivisie begroting. Nu kost je dat zwak onderhandelen, zeker twee jaar 55.000 euro (110.000) extra.

Ik hoop dat de Leugenaar dat bedrag uit zijn duim zuigt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 13:32 23 dec 2014 13:37 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2143

houtengerard schreef : Eindelijk weer eens een lichtpuntje. Deze oplossing scheelt MVV enorm veel geld ieder jaar. En het geeft helaas Nol de gelegenheid om in RJC te investeren. (denk niet dat hij dat gaat doen)

Maar serieus, Labylle verkopen voor 66.000 euro? De sterspeler van het elftal? Ik kan me voorstellen dat Nol akkoord gaat met 55.000 euro per jaar. Meer zal hij niet meer kunnen verwachten met dit soort keuzes aan de onderhandelingstafel. 100.000-150.000 euro was een koopje geweest voor Labylle destijds. Maar 66.000 euro, dat is voor niks weggeven, zeker aan een club met een stabiele eredivisie begroting. Nu kost je dat zwak onderhandelen, zeker twee jaar 55.000 euro (110.000) extra.

Ik hoop dat de Leugenaar dat bedrag uit zijn duim zuigt.


Leroy Labylle was voor het seizoen 2012-2013 transfervrij omdat Standard Luik waar hij onder contract stond, geen gebruik maakte van de optie om het contract van Leroy te verlengen.
Het gerucht ging toendertijd dat MVV het salaris dat Leroy Labylle vroeg niet kon of wilde betalen. De transfervrije Labylle wilde wel bij MVV tekenen onder de voorwaarde dat bij doorverkoop de transfersom gedeeld werd. De helft voor MVV en de andere helft voor Leroy Labylle. Dat zou betekenen dat PEC Zwolle een totale transferssom van 2 x 66.000 = 132.000 euro zou hebben moeten betalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 15:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2144
Dat betekent dus dat MVV nog 220.000 euro aan Nol moet betalen en daarna zijn we van hem af....En het geld van verkochte spelers gaat nu regelrecht naar de kassa van MVV. Maar wie van MVV heeft echt waarde op dit moment. De enige zijn Smeets en Moustafa en Brouwers waarvan ik denk dat iets meer waard zijn. En Kuipers en Braken en Knops misschien een beetje..De rest is gehuurd of krijg je nog niet kwijt aan een 3e klasser.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 15:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2145
Sorry vergeet Ospitalieri, die vind ik ook een van de betere bij MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden