MVV algemeen

23 dec 2014 15:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2458
Meer
MVV algemeen #2146

Schapendonk schreef : Sorry vergeet Ospitalieri, die vind ik ook een van de betere bij MVV.



De laatste tijd zakt hij althans flink door het ijs...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2014 17:41
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2458
Meer
MVV algemeen #2147

pinobel schreef : www.limburger.nl/article/20141222/VTMVV0...rsfonds_nadert_einde

wist niet anders waar dit te plaatsen, Goede zaak lijkt me, komen we daar ook vanaf.


FF bij jou aansluiten ben blij als we er zo vanaf komen indd...
Nu over ome nol...eerst wist hij ergens bij tvl alweer te vertellen dat hij mvv voor het gerecht zou slepen het had hem lang genoeg geduurd zei hij?
En nu maanden later nog 220.000 in totaal over 4 jaar verdeeld :thumbsup:
Is dat ook niet die man die bij die zelfde omroep en bij l1 verkondigde...als de trainer vertrekt en 045 degradeerd steek IK 3.000.000 in de club!
Komop achteraf was het een lening!...terwijl 045 in cat 1 zat en zit...grootspraak/dementie of beiden?...ook maar ff hier gepost sorrie gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2014 07:03 24 dec 2014 07:05 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #2148
Als MVV dit meteen goed had aangepakt, i.p.v. dat touwtrekken, waren we nu al van die schulden af.
Hoorde Thal overigens gisteren bij L1 avondgasten zeggen dat MVV stabiel financieel beleid voert en dat hij ervan overtuigt is dat MVV over 3 jaar meedoet voor promotie naar de eredivisie. Voor wat het waard is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2014 12:25
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2149
kleding sponser Masita in grote problemen.
salarissen kunnen niet meer betaald worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2014 20:57
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2150

Het sportkledingbedrijf Masita is failliet. De leverancier van onder MVV, VVV Venlo, FC Groningen, AA Gent en andere bvo’s uit met name Nederland en België verkeerde al langere tijd in zwaar weer. Vandaag werd via de website van Wij Limburg bekend dat twee BV’s - Masita Sportswear BV en Masita Full Team Service Service BV ten onder zijn gegaan. Rino Soeters, voor MVV contactpersoon en contractonderhandelaar met het bedrijf uit Echt, wist vanavond van niks. “Maandag heb ik met de directeur van Masita een gesprek gehad over vier concepten van een nieuwe outfit voor het nieuwe seizoen.”

In de loop van dinsdag – gisteren - vernam Maastricht Gezien via een aantal bronnen dat het einde van Masita nabij zou zijn. Een bevestiging kwam er evenwel niet. Dat gebeurde wel dinsdag in de late middag. Rino Soeters begrijpt dat Masita de afgelopen dagen niet het achterste van de tong heeft laten zien. “Je gaat als bedrijfsleiding – zeker als je denkt dat het tij nog te keren valt - niet je klanten benaderen te zeggen dat het wellicht voorbij is. Zo werkt dat nu eenmaal. Maar nu het wel zo is, hadden ze er goed aan gedaan toch contact op te nemen. Nu moet ik het vernemen via Maastricht.Gezien. Dat had anders gekund."

Of het bedrijf – waar 40 mensen werken - een doorstart gaat maken in afgeslankte vorm is onbekend. Voor MVV kleeft er financieel noch wat betreft kledingvoorraad een nadeel aan het faillissement. Rino Soeters: “Zoals gezegd waren we intensief aan het onderhandelen over het nieuwe seizoen. Afgelopen maandag liet directeur Philip Ploegaerts mij weten spoedig met een voorstel te komen voor 2015/2016. Behalve levering van kleding is Masita ook sponsor van MVV. Al het geld van dit seizoen is evenwel door het bedrijf betaald.” Of de andere profclubs ook geen financieel of ander gemak hebben van het faillissement is onbekend.

Het bedrijf uit Echt kent een lange geschiedenis in de Limburgse sportwereld. Het van oorsprong Sittardse familiebedrijf leverde aan decennialang aan met name de amateursportwereld. Twee jaar geleden werd het bedrijf overgenomen door de Belg Philip Ploegaerts. Van 1986 tot en met 2004 voetbalde de Mechelaar bij tal van Belgische clubs. Zijn beste seizoenen (1992 tot en met 1998) kende hij bij Racing Mechelen. Die club acteerde in die jaren in de tweede en derde nationale.


Bron: Gezien.nl

Benieuwd of ze een doorstart kunnen maken of dat MVV een nieuwe kledingsponsor en sponsor moet vinden. Als MVV slim is gaan ze nu al kijken voor een andere kledingsponsor. Je moet nu niet op 1 paard inzetten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2015 17:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2151
www.mvv.nl/maatschappelijk/nieuws/voedse...icht?section=section

Ik zeg : Goed Bezig.
Ik had dit idee in een email aan MVV gestuurd vlak voor de winterstop vakantie.
Ik heb netjes een mail terug gekregen met de mededeling dat MVV dit plan heeft opgepakt en direct actie ondernomen heeft.
Wie zegt er nu dat MVV niet naar zijn supporters luistert!?
MVV Chappeau!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ben Salemans, Jacques, mvv4ever, Raffalaldo, Ivinho

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2015 16:34
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2152

gaston satijn schreef : www.mvv.nl/maatschappelijk/nieuws/voedse...icht?section=section

Ik zeg : Goed Bezig.
Ik had dit idee in een email aan MVV gestuurd vlak voor de winterstop vakantie.
Ik heb netjes een mail terug gekregen met de mededeling dat MVV dit plan heeft opgepakt en direct actie ondernomen heeft.
Wie zegt er nu dat MVV niet naar zijn supporters luistert!?
MVV Chappeau!!

En de weurs op dien winke bedeend :-)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2015 09:12 11 jan 2015 09:15 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #2153
Had Maatschappelijke Voetbal Vereniging dit niet zelf kunnen of moeten bedenken of had men dit zelf al bedacht misschien?

Prima idee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2015 09:53
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2154

Mienclub1902 schreef : Had Maatschappelijke Voetbal Vereniging dit niet zelf kunnen of moeten bedenken of had men dit zelf al bedacht misschien?

Prima idee.


Nee, ze waren nog niet op dit idee gekomen, soms is een beetje hulp van buitenaf nodig om je tot denken aan te zetten.
Ik kom vaker met een heel goede vriendin bij de voedselbank en zodoende kom je dan ook op zulke ideeën.
Dus, allemaal, als je zelf ideeën hebt wacht er niet mee maar maak ze kenbaar bij MVV, je ziet er wordt echt wel serieus mee omgegaan en bekeken wat mogelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 15:04 16 jan 2015 15:06 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2155
Naar aanleiding van bovenstaande stukje ( met dank aan Gaston :thumbsup: )
en de naam Nanninga in mijn artikel over de wedstrijd MVV-*oda uit 1974....
dacht ik het volgende

zou het beide clubs niet sieren en zeker de "Maatschappelijke" Voetbal Vereniging
om oud speler Dick Nanninga als eregast uit te nodigen?
....?
en te eren voor zijn bijdrage aan het voetbal..? Niet alleen zijn goal in de WK finale van 78

Deze man heeft voor beide clubs gespeeld, had een voorbeeldige mentaliteit als speler en nu zeer zeker...
nu hij een half jaartje geleden in september 2014 weer door een tragedie getroffen werd:
ditmaal werd zijn rechteronderbeen geamputeerd.
Twee jaar geleden werd het linkeronderbeen van de oud-international als gevolg van suikerziekte al afgezet.
Bij die laatste ingreep volgden complicaties waardoor Nanninga vijf maanden in coma raakte.
Viel dus in een diep gat en verdient ons respect en steun :thumbsup:


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 15:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2156
Hij en Neeskens maakten de enige WK-finale doelpunten. Nanninga maakte echter een zuiver doelpunt schitterend met het hoofd tegen Argentinië in 1978. Een zinderende finale, waar Nederland het kortste bij de wereldtitel ooit was, met een bal tegen de paal van Rob Rensenbrink in de laatste minuut met een 1-1 stand. Ik kan me ook herinneren dat Nanninga veel betekende voor MVV. Hij werd op een gegeven moment zelfs met Ernie Brands in de verdediging gezet om alle ballen weg te pompen, wat tegen de topclubs buiten gewoon goed uitpakte :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 15:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 843
Meer
MVV algemeen #2157

Schapendonk schreef : Ik kan me ook herinneren dat Nanninga veel betekende voor MVV. Hij werd op een gegeven moment zelfs met Ernie Brands in de verdediging gezet om alle ballen weg te pompen, wat tegen de topclubs buiten gewoon goed uitpakte :thumbsup:


Nanninga en Brandts hebben weliswaar allebei een MVV verleden, maar ze hebben nooit samen bij MVV gespeeld hoor :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 17:09
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2158
Op zondag 1 februari kunt u voorafgaand aan de derby MVV - Roda JC deelnemen aan een carnavaleske brunch. Speciaal voor deze wedstrijd hebben we een uniek pre-match arrangement samengesteld. Vanaf 11.30 uur verwelkomen we u graag in de Rabobank Maastricht Business Lounge. Na een heerlijke brunch blikt u met MVV en Roda JC coryfeeën vooruit op de spannende derby. Bovendien wordt de brunch muzikaal omlijst.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 17:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2159

Roei baank schreef : Op zondag 1 februari kunt u voorafgaand aan de derby MVV - Roda JC deelnemen aan een carnavaleske brunch. Speciaal voor deze wedstrijd hebben we een uniek pre-match arrangement samengesteld. Vanaf 11.30 uur verwelkomen we u graag in de Rabobank Maastricht Business Lounge. Na een heerlijke brunch blikt u met MVV en Roda JC coryfeeën vooruit op de spannende derby. Bovendien wordt de brunch muzikaal omlijst.


Ok, en wee deit 't laxeermiddel in 't ete vaan de r#d#-gaste? :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 18:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2160
Heel goed plan van LRB.
Ik weet dat er diverse oud spelers worden uitgenodigd en hoop van harte dat Dick Nanninga erbij is.
Hij mag dan vooral een Roda hart hebben, het blijft voor mij een Nederlands voetbal icoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden