MVV algemeen

09 nov 2014 00:52
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2101
En nu, nu is dit ingediend en op tafel gebracht, waarvoor een dikke chapeau!

Wat zijn de vervolgstappen?
Zijn er deadlines verbonden aan weer en wederhoor? etc?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 09:38
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2102
Na het lezen kreeg ik weer hoop voor de jupiler league.
Hopelijk wordt hier wat mee gedaan door de knvb en zeker gesteund door alle andere clubs.
Jong elftallen terecht weg in aparte competitie, wedstrijddagen aanpassen en terug naar de oude promotie regeling.

Het lijkt te mooi om waar te zijn..........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 09:41
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2103

Janepie schreef : En nu, nu is dit ingediend en op tafel gebracht, waarvoor een dikke chapeau!

Wat zijn de vervolgstappen?
Zijn er deadlines verbonden aan weer en wederhoor? etc?


Zoals ik in de bijlage las is 20 november een belangrijke datum waarop een besluit genomen wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 11:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3883
Meer
MVV algemeen #2104
Dit is natuurlijk een onderhandelingspositie, niet alles zal lukken. Maar als we een paar punten binnen kunnen halen ben ik al tevreden. Wat me niets zou verbazen is als de promotieregeling zo blijft (eredivisie gaat nooit instemmen met twee rechtstreekse degradanten) en als tweede elftallen in juup blijven (want Ajax! PSV! we weten hoe de KNVB op die clubs geilt). Dat in ruil voor geen wedstrijden op maandag en extra geld voor de clubs in de juup, dat zie ik wel gebeuren.

Ik hoop uiteraard op meer maar om eerlijk te zijn zie ik de tweede elftallen niet meer verdwijnen uit de juup, nu het eenmaal ooit is toegestaan. Had meteen voorkomen moeten worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 12:21
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #2105
Ik vraag me ook af hoe interessant die promotie/degradatieregeling is. Kijk nu naar deze competitie. Eigenlijk is die al voorbij voor de maand november begonnen is. NEC en Roda worden eerste en tweede. Voor de derde plek wordt het wellicht nog spannend. Een groot deel van de clubs speelt dan echt een heel seizoen voor letterlijk niks. Zeker in een competitie zonder degradatie wordt het zo echt een heel saaie competitie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 13:40
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2106
In het voorstel van het supportersoverleg worden de periode kampioen schappen gehandhaafd.
4 periodes. Winnaars spelen voor promotie. Periode 1 tegen periode 4 en periode 2 tegen periode 3 met een thuis- en uitwedstrijd. Winnaars spelen in 2 wedstrijden tegen elkaar om te bepalen wie tenslotte tegen de nr. 16 van de Eredivisie mag spelen. Dit ook weer in 2 duels. Tevens staat er in het plan dat de laatste 2 teams degraderen uit de Juup league naar de nieuw te vormen landelijke divisie. Het blijft dus spannend tot de het eind van de competitie zowel boven als onder aan de ranglijst.
De jong elftallen zouden ondergebracht worden in een Beneliga voor belofte teams naar voorbeeld van de Beneliga voor vrouwen. In België wordt er al jaren geklaagd dat deze teams te weinig weerstand krijgen omdat er een groot niveauverschil is binnen deze teams van de eerste klasse van het Belgisch voetbal. Dus het is zeer aannemelijk dat zij positief hierop zullen reageren. Wedstrijden zoals Jong Anderlecht-Jong Ajax of Jong PSV-Jong Standard op de maandagavond zijn toch mooie affiches waar Fox ook belangstelling voor zal hebben.
Diep in de Ardennen wordt gefluisterd dat Roland Duchâtelet , groot voorstander van een Beneliga, het plan ook heeft ontvangen. Wordt vervolgd.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 17:28
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV algemeen #2107

Belgske schreef : Eigenlijk is die al voorbij voor de maand november begonnen is. NEC en Roda worden eerste en tweede.


Dan ken je de wetten van de Jupiler League nog niet.
Ik kan me nog niet zo lang geleden herinneren dat we herfstkampioen werden en ik weet niet hoeveel punten los van de nummer twee, uiteindelijk net de playoffs behaald via de eindstand.
Zowel NEC als Roda zullen hun periode nog tegenkomen waarbij 4 punten uit 6 wedstrijden (ongeveer) behaald gaan worden.
Ik maak me nog geen zorgen dat onze vrienden rechtstreeks zullen promoveren.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 09:59
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #2108

Dixi schreef : Dan ken je de wetten van de Jupiler League nog niet.
Ik kan me nog niet zo lang geleden herinneren dat we herfstkampioen werden en ik weet niet hoeveel punten los van de nummer twee, uiteindelijk net de playoffs behaald via de eindstand.
Zowel NEC als Roda zullen hun periode nog tegenkomen waarbij 4 punten uit 6 wedstrijden (ongeveer) behaald gaan worden.
Ik maak me nog geen zorgen dat onze vrienden rechtstreeks zullen promoveren.

Dixi

Ik zie wel een groot verschil tussen onze situatie toen en die van NEC en Roda nu. NEC en Roda nu waren op voorhand al dé twee grote twee titelkandidaten en maken dit nu ook waar. MVV was dé verrassing die op een wolk speelde en waarbij een periode alles meezat. Maar ik ben het met je eens dat beide ploegen nog wel een mindere periode zullen krijgen. Dit seizoen lijkt er mij echter weinig maat te staan op deze twee clubs.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 10:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2109
Mvv verlaat na 20 jaar klein geusselt.
Alles gaat naar het stadion.(lees dagblad de Limburger en l1)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 11:43 10 nov 2014 11:44 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2110
MVV verlaat Klein Geusselt na ruim 20 jaar

Roel Wiche, Geplaatst op maandag 10 november 2014 - 6:12

Na ruim twintig jaar verlaat MVV de accommodatie op het trainingscomplex Klein Geusselt.
Het gebouw, dat al jaren in een deplorabele staat verkeert, staat op de nominatie om te worden gesloopt. Spelers en technische staf zullen vanaf deze week hun uitvalsbasis hebben in het stadion.

Sef Vergoossen
Klein Geusselt werd in het begin van de jaren negentig geopend. Sef Vergoossen, de toenmalige trainer, was de drijvende kracht achter het trainingscomplex aan de rand van de wijk Amby, op loopafstand van Stadion Geusselt. Na de degradatie uit de eredivisie, gevolgd door financiële problemen, raakte het gebouw in verval.

Een verhuizing werd steeds op de lange baan geschoven, omdat MVV en de gemeente Maastricht niet op één lijn zaten. De club heeft nu besloten om alles samen te ballen in het stadion.

Kunstgras
MVV hoopt dat er vanaf komend seizoen kunstgras in de Geusselt ligt, waarop dagelijks getraind kan worden. De rest van dit seizoen zal de selectie trainen bij VV Scharn of op de velden die liggen naast het te slopen gebouw op Klein Geusselt.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 12:48 10 nov 2014 12:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2111

Janepie schreef : MVV verlaat Klein Geusselt na ruim 20 jaar

Roel Wiche, Geplaatst op maandag 10 november 2014 - 6:12

Na ruim twintig jaar verlaat MVV de accommodatie op het trainingscomplex Klein Geusselt.
Het gebouw, dat al jaren in een deplorabele staat verkeert, staat op de nominatie om te worden gesloopt.


Tip voor de driehoek en Onno-ke:
Dump daar voor en tijdens de derby dat *oda gepeupel ...
Kost de sloop geen geld ;)
Is er geen onrust in het stadion ;)
Kin de goofie , met naome de ME , ins good oefene met de matrak !!! :cheer:
Hoove veer aajtgedeende us neet te sjageneere aon die inteelfiguure :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 13:15
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2112

les rouges blancs schreef :

Janepie schreef : MVV verlaat Klein Geusselt na ruim 20 jaar

Roel Wiche, Geplaatst op maandag 10 november 2014 - 6:12

Na ruim twintig jaar verlaat MVV de accommodatie op het trainingscomplex Klein Geusselt.
Het gebouw, dat al jaren in een deplorabele staat verkeert, staat op de nominatie om te worden gesloopt.


Tip voor de driehoek en Onno-ke:
Dump daar voor en tijdens de derby dat *oda gepeupel ...
Kost de sloop geen geld ;)
Is er geen onrust in het stadion ;)
Kin de goofie , met naome de ME , ins good oefene met de matrak !!! :cheer:
Hoove veer aajtgedeende us neet te sjageneere aon die inteelfiguure :evil:

Este 't deis, doeg 't daan good en sleet die inteeltfigure op in 't gebouw en ros daan de sloopkogel dreuver :)
Mer good, veer dwaale aof vaan 't topic oonderwerrep ;)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2014 18:27
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1206
Meer
MVV algemeen #2113
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen , dus doe ik het maar hier .

De jeugd heeft de toekomst! Dat is wat MVV Maastricht zich maar al te goed realiseert. De club wil het belang van jeugdige supporters dan ook onderstrepen door alle jeugd tot en met 12 jaar voortaan gratis toegang te geven tot al haar thuiswedstrijden in Stadion de Geusselt.

Directeur Frans Erens: “95% van de jeugd die op jonge leeftijd in aanraking komt met een voetbalclub als MVV Maastricht ontwikkeld een band met de club voor het leven. Van daaruit ontwikkelt de jeugd belangrijke zaken als sociale contacten en passie voor sport. Veel jeugdigen worden daarnaast door voorbeeldgedrag van spelers en club geïnspireerd om zelf te gaan sporten.”

Alle jeugd, geboren na 1 juli 2001, kan met ingang van vrijdag 16 januari 2015 (MVV Maastricht – Almere City FC) gratis naar de wedstrijd. Restrictie is wel, dat per gratis kind tenminste één volwassen begeleider het stadion mee betreedt met een geldige toegangskaart (wedstrijdticket of seizoenkaart). Voor het kind dient een vrijkaart te worden afgehaald bij de kassa van betreffende tribune.

Kinderen die in deze categorie vallen en die dit seizoen reeds een seizoenkaart hebben, ontvangen bericht van MVV Maastricht en krijgen een vergoeding voor reeds betaalde kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2014 19:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2114
Lijkt me een goede ontwikkeling :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2014 20:00
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2115
Eindelijk het besef van het belang van de jeugd, die zijn onze toekomst als speler maar eerder als toeschouwer.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden