MVV algemeen

23 jan 2015 08:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2176
Vandaag in de Limburger krijg de technische staf(elsen) een veeg uit de pan van de trainer Jean Beijers van meerssen.
Hij vraagt zich af waarom een speler als Danny
Goessen is weggestuurd bij Mvv
Het lijkt wel of jongens uit eigen regio bij bvo minder krediet krijgen dan spelers die van ver komen.
Aldus Jean Beijers.
Dogan golpek is ook zo een voorbeeld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 08:49 23 jan 2015 08:49 door SintServaos. Reden: spelfout
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 520
Meer
MVV algemeen #2177
Die koume netuurlijk neet oet ut Elsencircuit en daan weure ze aofgeserveerd. Elsen haolt allein speulers vaan bevrunde makelaars. Elsen zit duudelijk te lang op de technische stool, tied veur unne frisse wind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 08:54
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV algemeen #2178
zucht...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 17:52
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2179
Even iets anders weer, ik weet niet wie er invloed op heeft, maar kan er in godsnaam iemand voor zorgen dat er weer eens het MVV clublied bij opkomst op het veld gedraaid kan worden.
Mijn god wat een ellende is dat nu. Leuk voor de spelers maar die zijn na max 4 jaar MVV vergeten. Terwijl wij, de supporters (lees; klanten), er na tig jaar nog zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er meer supporters achter de opkomsttune van nu staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, wsly, john68, opadiehard, Raffalaldo, De_Lange, Boer458, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 21:13
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #2180
Helemaal met je eens Gaston. Ik heb dat ook al ns eerder opgemerkt. Als spelers die herrie nodig hebben om zich te motiveren dan moeten ze maar ergens anders naar toe. Alsof een liedje het verschil kan maken..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 22:27 23 jan 2015 22:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2458
Meer
MVV algemeen #2181
Wist ff niet waar ik dit bericht moest posten,dan maar hier.
Kwam vandaag een mooie voetballer tegen uit de gouwe tijd van mvv,nl kowalik...heerlijk om met hem te praten deed dat het laatst op het eeuw feest in 2002.
Had het met hem over het feit dat mvv spelers ging aantrekken en zijn mening daarover.
Hij vertelde mij dat hij meermaals had aangeboden aan rinkens en elsen in een persoonlijk gesprek dat hij verschillende jonge jongens in de aanbieding had die niks hoefden te kosten alleen dat die zich in de picture wilden spelen maar dat mvv daar wel de transferrechten van op zou strijken.
Ik had het over onze nieuwe spits pascal huser...hij kon hem niet...ik zei dat ik liever een spelere had gezien met meer ervaring zoals bijv huub smeets,hij vertelde mij dat dit soort voetballers nu een slordige 2 miljoen euro kosten, en hij begon hard te lachen.
Hij vertelde mij dat mvv liever derde langs voetballers haalt van genk ipv verder te kijken.
Ik vertelde hem ook dat mvv het moet hebben van hun netwerk en niet van zijn scouts(elsen en daerden),jaja zei hij en dat netwerk wil ook betaald krijgen.
Ik was verrast over het aantal teams/landen waar hij spelers,,geposteerd,, heeft.
Hij noemde psv,ajax,feyenoord en ook als land italie.
Ik geloof ,,heilig,,in deze ,,oude,,club icoon,iedereen uit de gouwe tijd van us mvvke zal bevestigen zij hem in hun hart gesloten hebben en hem op zijn woord geloven en hem als persoon koesteren...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 00:11
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #2182
Spreek hem ook weleens! Hele aardige man!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 10:14
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2183
Kowalikske trek um aon zien p....
Leuke voetballer wist eigenlijk niet dat hij voetbalmakelaar was, ik dacht..die heeft ergens een krantenzaakje ofzo..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 17:29 24 jan 2015 17:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2184
Leuk stukje over Janusz: www.tvl.nl/nl/tvl-sportarena/sportarena/kowalik-en-boessen/


We zijn weer maatschappelijk bezig. :huh:

Los van het feit dat inhoudelijk best wel aandacht aan dit zware en problematisch thema gegeven mag worden,
is het wel een beetje hypocriet om dit na Vastelaovond te doen...


MVV Maastricht steunt 40 dagen geen alcohol

Woensdag 21 januari 2015



Actie ‘IkPas’ van start


Vandaag start in Zuid-Limburg de actie ‘IkPas’. De actie daagt iedereen uit gedurende veertig dagen geen alcohol te drinken, te beginnen op 18 februari: de dag na carnaval. De afdeling Verslavingspreventie van ggz-organisatie Mondriaan geeft in Limburg enthousiast invulling aan deze landelijke actie. MVV Maastricht ondersteunt deze actie. Middenvelder Niels Vorthoren is namelijk ambassadeur van ‘IkPas’.


Nederlanders zijn steeds meer gewend geraakt om bij meer gelegenheden, dus vaker in de week te drinken. Arthur Kleisterlee van Mondriaan Verslavingspreventie: “Het gaat vrijwel zonder nadenken: tijdens het eten, voor het slapen gaan, bij de vrijdagmiddagborrel, altijd tijdens het stappen en voor de buis bij een voetbalwedstrijd. En als je niet meedrinkt wordt dat als ongezellig ervaren.”

Mondriaan en MVV Maastricht willen deze gewoonte doorbreken. Ze roepen iedereen op mee te doen en zich aan te melden op www.ikpas.nl . MVV Maastricht geeft aan het goede voorbeeld te willen geven, mede omdat onder de supporters alle generaties zijn vertegenwoordigd, ook de jeugd.

Een periode niet drinken heeft een positief gezondheidseffect op de langere termijn, zo wijst onderzoek uit. Deelnemers van eerdere edities van ‘IkPas’ merkten dat ze door de actie niet alleen minder zijn gaan drinken, maar dat ze zich ook fitter voelen en beter slapen. Daarnaast verliezen sommige mensen gewicht en herstelt de conditie van de lever. Op de site www.ikpas.nl staan nog meer argumenten om mee te doen, maar ook tips om het vol te houden en recepten van lekkere, niet-alcoholische cocktails.

Meedoen kan door een eenvoudige registratie op www.ikpas.nl . Deelnemers kunnen zich daar aansluiten bij één van de volgende groepen: regio Zuid-Limburg of MVV Maastricht. MVV verloot onder de deelnemers een VIP-wedstrijdarrangement.

De actie ‘Ikpas’ wordt dit jaar voor het eerst in Limburg gehouden. Het project wordt gedragen door verschillende gezondheidsorganisaties en het Trimbos-instituut.

bron: MVV website

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 17:40
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2185
Kin vr neet ins beloave dat vr 40 daag laangk neet zoenne oonzin bedeenke wie die luij van "ik pas" dat bieveurbeeld doon. Mijne die luij noe eg dat inne sjtevige dreenker heij van oonder dn indruk keump???

Noa "drink water" weer un kaans veur oope doel veur mn *oda kollegaas.......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 17:59
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #2186

Algemeen directeur Frans Erens: ‘Het gaat goed met MVV’

Dinsdag 20 januari 2015

Frans Erens beschouwt aan het begin van het jaar 2015 vooruit op de komende periode. De algemeen directeur heeft er het volste vertrouwen in dat het met de club bergopwaarts gaat. Zijn verhaal…

“Het bedrijf MVV staat goed op de rails, zowel organisatorisch als financieel. Het gaat goed met de club. We hebben de weg omhoog ingeslagen. En dat is een rechtstreeks compliment aan allen die hier debet aan zijn: bestuur en medewerkers, maar let op, ook de vrijwilligers. Zonder vrijwilligers geen MVV. Zeker als je de situatie van voor 2010 met de huidige stand van zaken vergelijkt. Een verschil van dag en nacht. Een periode met ups en downs waar we door hard werken uitstekend uit zijn gekomen.

MVV kan het seizoen afsluiten met een positief saldo van meer dan een ton. Jammer is dat de jongens op dit moment op het veld minder succesvol zijn. Ze tonen inzet en passie zonder een evenredig resultaat te behalen. Voetbaltechnisch zit het allemaal uitstekend in elkaar. Complimenten en een pluim voor trainer Ron Elsen die samen met Hennie Bastiaans de selectie samenstelt. We maken te weinig doelpunten. In de transferperiode komt er versterking! (Spits Pascal Huser is inmiddels al aangetrokken)

Een groep oud spelers en ondernemers heeft onlangs initiatieven genomen om MVV positiever in de markt te zetten waardoor ‘kleine’ sponsoren mee gaan doen. Ook wil MVV de afdeling commercie uitbreiden met een medewerker. Iemand die zich vooral bezig gaat houden met het bezoeken van ‘kleine’ sponsoren. Samen met het bestuur zoeken we naar een oplossing hiervoor. Het verkleinwoord gebruik ik overigens liever niet. Al onze sponsoren zijn namelijk zeer belangrijk voor ons, groot of klein…

Recentelijk zijn gesprekken gestart om voor de problematiek rondom het ‘spelersfonds’ een oplossing te zoeken. Hier is licht aan de horizon. Dit betekent dat we e.e.a. omzetten in een lening die we, gespreid over een aantal jaren, kunnen aflossen. Vanaf januari zullen dan de transferopbrengsten weer voor MVV zijn. Volgend seizoen nemen we de laatste stap in de sanering en kan de weg omhoog definitief worden ingezet. De focus hierbij zal vooral op voetbal gericht zijn, op de jeugd en MVV 1.

Een sanering doorvoeren is in geen enkel bedrijf leuk om te doen. Onze financiële mensen houden zich strikt aan de mogelijkheden van de begroting. Alles wordt doorgerekend. Dat moet ook wel, anders komen we niet uit de malaise waar we te lang hebben ingezeten en die we nu langzaam achter ons laten.

Het gaat goed met MVV en het zal niet lang meer duren voordat MVV de status terug heeft die het verdient. Wij horen thuis in tenminste de top-5 van de Jupiler League…”

www.mvv.nl


Eindelijk klinkt er weer eens wat ambitie vanuit MVV kant. Dit wil ik nou graag horen. Nu zorgen dat we voor het seizoen 2015-2016 een goede en degelijke aanvals-linie hebben. Want, in mijn mening is vooral in de Jupiler-League de rest een bijzaak.

Een goede voorste linie, en je staat al zo in de top 5 van de Juup.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 18:02
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #2187

Boer458 schreef : Kin vr neet ins beloave dat vr 40 daag laangk neet zoenne oonzin bedeenke wie die luij van "ik pas" dat bieveurbeeld doon. Mijne die luij noe eg dat inne sjtevige dreenker heij van oonder dn indruk keump???

Noa "drink water" weer un kaans veur oope doel veur mn *oda kollegaas.......


Sorry hoor, maar dat jij je druk kunt maken om die Roda fans... En vooral om dit onderwerp.

Ik zou ze er toch heel simpel op wijzen dat het ook op hen van toepassing is:

- Ik pas ervoor om nog langer een club te steunen die al 20 jaar teert op kosten van de gemeente.

Dat zij zich maar druk maken over het voorbestaan van hun club ipv zich te bemoeien met wat er aan de goede zijde van Limburg gebeurd.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 20:18
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2188
Het zou mij niks verbazen als er ook geen bier getapt wordt in de Geusselt met die IkPas onzin.

En echt.. man man man kap eens met die zooi.. net als dat hele rookgebeuren... Mensen roken en drinken al duizenden jaren..
En voor iedereen die 40 dagen geen alcohol drinkt zal ik er wel eentje extra drinken :P Proost!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 22:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2189

gaston satijn schreef : Kowalikske trek um aon zien p....
Leuke voetballer wist eigenlijk niet dat hij voetbalmakelaar was, ik dacht..die heeft ergens een krantenzaakje ofzo..


Laat ook weer eens zien hoe ze bij MVV zijn en met grote ogen gericht op Elsen.(In mijn ogen toch de grote man die de beslissingen maakt)
Alleen ZIJN spelers komen bij MVV......

Natuurlijk niet alle spelers die Kowalik zal aanbieden is iets voor MVV maar er zal heus ook wel wat ertussen zitten.
Er is vaker gezegd geworden dat er spelers zijn aangeboden bij MVV maar dat ze er nog niet eens naartoe kijken en meteen alles de prullenbak in duwen.

Elsen doet ook goede dingen ,maar toch met dit soort dingen vind ik het een nare vent.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2015 23:07
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #2190

mvv4ever schreef :

gaston satijn schreef : Kowalikske trek um aon zien p....
Leuke voetballer wist eigenlijk niet dat hij voetbalmakelaar was, ik dacht..die heeft ergens een krantenzaakje ofzo..


Laat ook weer eens zien hoe ze bij MVV zijn en met grote ogen gericht op Elsen.(In mijn ogen toch de grote man die de beslissingen maakt)
Alleen ZIJN spelers komen bij MVV......

Natuurlijk niet alle spelers die Kowalik zal aanbieden is iets voor MVV maar er zal heus ook wel wat ertussen zitten.
Er is vaker gezegd geworden dat er spelers zijn aangeboden bij MVV maar dat ze er nog niet eens naartoe kijken en meteen alles de prullenbak in duwen.

Elsen doet ook goede dingen ,maar toch met dit soort dingen vind ik het een nare vent.


Dit is toch wel redelijk kort door de bocht?

We lezen enkel dat een spelersmakelaar tegen een MVV fan heeft gezegd dat hij een speler heeft aangeboden bij MVV, maar dat MVV daar niets mee doet.

Ze zijn toch niet verplicht om iets te doen met elke aangeboden speler? Voor hetzelfde geld is een speler van buiten de EU aangeboden. Die kan MVV met alle goede wil van de wereld niet accepteren....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden