>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tjonge gast, ik noemde maar een voorbeeld van spelers terug halen. Ik vergelijk Robben helemaal niet met Braken. Dat is niet echt logisch of wel.CatenaccioMestreech schreef : Hoe kun je Robben nu met Braken vergelijken?
CatenaccioMestreech schreef : Matthys kan prima bij een middenmotor van de Eredivisie keepen als je het mij vraagt.
Scherpen van Vitesse is boven de 2 meter en die maakt wekelijks de ene na de andere fout.
1.83 is klein voor een keeper maar ook keepers met die lengte hebben aardig carriere gemaakt.
Denk helaas ook gewoon dat MVV qua faciliteiten niet aantrekkelijk is voor jonge spelers die zich willen ontwikkelen.
Dan zal er toch echt een complex bij moeten lijkt me.
houtengerard schreef : Steuckers is destijds aan MVV uitgeleend om te herstellen van een flinke blessure en wedstrijd ritme te krijgen. Hij is niet afgeschreven door zijn huidige werkgever die ook gewoon een toekomst in hem ziet. Daarnaast schijnt hij al behoorlijk goed te verdienen in Sint Truiden voor Maastrichtse maatstaven. Dus een langer verblijf hier zal alleen in huurvorm zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid keert hij volgend seizoen terug naar Sint Truiden. Wat ook logisch is want daar heeft hij het beste perspectief.
www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-02-09/s...contractverlengingen