>
Ontvangen bedankjes 377
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb -helaas- vergelijkbare berichten gehoord. Het gaat financieel niet slecht, maar zeer slecht.Roed en Wit 70 schreef : Waar rook is, is vaak vuur. Zeker als het uit diverse bronnen komt. Professionaliseren heeft blijkbaar zijn prijs gehad , maar aan wat gaat in godsnaam alles op dan. Ze wilden wel die Amerikanen al bijna dwingen die andere 24% te betalen, maar die wachten af. (Sowieso mag iemand me echt de meerwaarde van deze partij aangeven.) Het is ook vreemd dat tov andere jaren en waarschijnlijk niet voor niets dat de sk verlenging voor begin juni moet zijn afgerond. Met de aangekondigde verhoging ca 1 ton meer inkomstem ALS iedereen verlengd en voor die datum. Ook in de lucht gegooide termen als spelersbudget verhogen, beveiliging, energie geloof ik zelf weinig van. Zeker met zo'n topjaar en binnengekomen recettes. Als de financiën uit de pas lopen, zou elke controller (dit geval ingehuurd via OFS sport) tegen Noor zeggen pas op de plaats te maken. En om al te bezuinigen gedurende het seizoen. Neem aan dat als de financiën echt zo slecht zijn, dat Jöris wat uit te leggen heeft. Op social media hemelt hij Noor nog flink op. Een algemeen directeur die vanwege 'de regio' nog voor einde seizoen stopt, dat komt vreemd over. Ben benieuwd dus Napoleon wat we te horen krijgen. Maar als het klopt, is het een must Souren en Matthys te verkopen, Remans te ontbinden. En hopelijk nog wat geld voor Ruben en Waem te krijgen. Dit en tezamen met het gedoe rondom contracten en spelers, gaat allemaal samenvallen met de playoffs.
Napoleon schreef : Hoe goed sportief MVV het op het veld doet hoe slecht gaat het erbuiten . Steeds meer verontrustende berichten worden gedeeld over de financieele malaise waarin MVV is terecht gekomen . Ondanks een topjaar als het gaat om recette lopen de tekorten giga op ( volgens bronnen rondom de club)
Het mooi weer verhaal van Noor en Co( in zijn laatste nietszeggende blog) staat dan ook echt haaks op de realiteit volgens de goed ingevoerde bronnen en wordt het zonder nieuw kapitaal bijna onmogelijk om een begroting in te dienen die op voetbal lijkt voor 2023-2024
Het puinruimen kan gaan beginnen had beter de titel kunnen zijn na wat ik begreep . We zijn dan nu al voor 24% afhankelijk van investeerders maar het zal niet lang duren voordat we de club helemaal kwijt zijn aan aandeelhouders . Het is het gevolg van 3 jaar wanbeleid van Erik Noor , de charmante narcist zo werd hij door oud personeel genoemd heeft er een puinhoop van gemaakt ( volgens insiders) , in ieder geval heeft hij er niet van gemaakt wat hij had beloofd een club met een stabiele financieele boekhouding en balans .
Voor velen is het wachten op de grote klap die gaat komen , het is daarom ook niet vreemd dat Noor nu vertrekt en het seizoen niet afmaakt, hij weet immers met een klein groepje hoe slecht MVV er eigenlijk voorstaat . De goedweer show kan alleen zoals gezegd door extern geld worden bekostigt , de prijs is meerderheid belang van MVV Maastricht uit 1902 !.
Velen liepen met Noor de polonaise maar de rekening van die leuke avond ( 3 jaar) komt altijd , in dit geval heeft de "ober" alles opgeschreven en bijgehouden
Hoop voor MVV dat de Amerikanen kunnen en gaan betalen , maar de wolken worden donker rondom MVV !
Ben Salemans schreef : Ik ben benieuwd naar de eindafrekening: wat heeft het professionaliseren van Noor MVV opgeleverd of gekost? Ik vrees de onthullingen over Noor die zullen volgen.