>
Ontvangen bedankjes 319
Duin schreef : Ik heb zelfs gehoord dat de schuld meer dan 5 miljoen is! Wat vinden we daarvan?
Wie biedt meer??
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mestreech28 schreef : We hebben een mooi sportief seizoen gehad. Daarbij hebben we een aantal mooie spelers welke nog een contract hebben en waar we óf volgend seizoen nog plezier van hebben óf welke we voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Zoals Larsbak zegt in het ander topic: bijna elke andere club van de KKD zit in hetzelfde schuitje, hebben allemaal huurspelers of koopspelers waarvan het contract afloopt, en hebben daarnaast allemaal schulden.
Mensen vergeten dat we gewoon een klein clubje uit de KKD zijn, zonder groot, nieuw mooi stadion en een grote begroting; waardoor ook op kantoor niet alles foutloos verloopt. Mensen verwachten elk seizoen wonderen van een club zonder geld. Mensen trekken elk seizoen conclusies voordat er uberhaupt conclusies getrokken kunnen worden. Als ik hier hoor dat er een bedrag van 2,5 miljoen schuld genoemd wordt zonder ook maar enige onderbouwing, vraag ik me echt af waar je mee bezig bent. Zoiets kun je toch niet roepen over je club zonder dat je hier ook maar enige goede onderbouwing voor hebt?
Daarnaast hebben we dit seizoen al regelmatig (grotere) clubs gewoon een pak slaag gegeven, zelfs in een uit-wedstrijd. Toen was iedereen in de wolken. Nu gaat het even wat minder en roepen mensen dat we de eerste ronde al uit de play-offs gegooid worden. Nou, mocht laatstgenoemde zo zijn wees dan eens trots op wat we gepresteerd hebben dit seizoen. Wees eens trots op je club in plaats van altijd maar onzin te roepen zonder onderbouwingen. Iedereen praat hier over wat er intern gebeurd bij MVV, maar ook jullie zorgen door die onzin zonder onbouwingen te roepen voor onrust binnen de club.
@Duin: ik zie je sarcasme deze keer ;P