MVV transfergeruchten 2024-2025

11 mei 2024 12:28
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2024-2025 #1
Nu het seizoen voorbij is kunnen we het weer over vertrekkende en nieuwe spelers gaan hebben. Ik weet dat het heel vroeg is daarvoor, maar gisteren bij wat is loos gaf Bryan Smeets aan dat hij nog niet weet of hij volgend seizoen nog in de geusselt speelt. Ben benieuwd naar deze ontwikkeling, vandaar mijn post.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 22:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 982
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #2
MVV zou bezig zijn om met Remans te verlengen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 22:47 11 mei 2024 22:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 822
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #3
Remans in 3 jaar : 20 doelpunten, 9 assist, 13 gele kaarten. Zou verwachten dat gewacht wordt met verlengen totdat ook meer bekend is over Livramento bijv. waar zeker clubs voor gaan komen. Remans zal geen goedkope speler zijn na drie jaar contract. Zou persoonlijk ook dat geld eerder gebruiken om te proberen met souren te verlengen, maar die zal wel weggaan aangezien meerdere clubs belangstelling hebben die gegarandeerd beter kunnen betalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2024 23:14
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 357
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #4
Laat Mart maar blijven, vind het wel een leuke jongen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 07:05 12 mei 2024 07:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 855
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #5

Roed en Wit 70 schreef : Remans in 3 jaar : 20 doelpunten, 9 assist, 13 gele kaarten. Zou verwachten dat gewacht wordt met verlengen totdat ook meer bekend is over Livramento bijv. waar zeker clubs voor gaan komen. Remans zal geen goedkope speler zijn na drie jaar contract. Zou persoonlijk ook dat geld eerder gebruiken om te proberen met souren te verlengen, maar die zal wel weggaan aangezien meerdere clubs belangstelling hebben die gegarandeerd beter kunnen betalen.

Ik weet niet hoe zwaar Remans op de begroting drukt, maar voor mij mag hij blijven. Harde werker, gaat er af en toe stevig in en kan lekker klieren, is de afgelopen jaren toch steeds beter gaan spelen. Als we Livramento - hij ligt nog voor een jaar vast - een langjarig contract zouden kunnen aanbieden, zou dat prima zijn. Hij is een heerlijk snelle en efficiënte spits. Voor mij mag het grootste deel van het team blijven, dan zit het wel snor. Ik vond Zeegers en Slegers wat minder dit seizoen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 08:59
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 104
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #6

Vriethof18 schreef : Nu het seizoen voorbij is kunnen we het weer over vertrekkende en nieuwe spelers gaan hebben. Ik weet dat het heel vroeg is daarvoor, maar gisteren bij wat is loos gaf Bryan Smeets aan dat hij nog niet weet of hij volgend seizoen nog in de geusselt speelt. Ben benieuwd naar deze ontwikkeling, vandaar mijn post.


Bryan Smeets heeft nog een meerjarig contract toch? Dus die kan niet zomaar weggaan lijkt me. Opvallend vind ik het wel en ben dan ook benieuwd wat hij zelf voor ogen heeft. Denkt hij nog hogerop te kunnen?

Mart Remans heeft zich bewezen de tweede seizoenshelft. Toch blijf ik ervan overtuigd dat hij meer een spits is dan buitenspeler. Voor hem de pech dat Livramento zich zo stormachtig ontwikkeld heeft. Hopelijk lukt het om het contract van beiden te verlengen. Kan me van Remans wel voorstellen dat hij zijn geluk ook eens elders wil beproeven.

Zou verder mooi zijn als Nieling en Tasci nog een seizoen geleend kunnen worden. Als je die kunt behouden dan heb je een sterke basis voor komend seizoen. Alleen voor Souren zal een waardige vervanger gezocht moeten worden, daar ligt de uitdaging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 09:13
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #7
Smeets krijgt het iedere keer voor elkaar om niet heel handige opmerkingen te maken. Rond de winterstop cynische opmerkingen over te kritisch thuis publiek naar zijn persoon, vervolgens stevige uitspraken over mvv supporters (deels overigens terecht) en nu weer over wel of niet blijven terwijl je nog een contract voor 2 jaar hebt.

Mijn mening, Bryan laten vertrekken. Gein leider, te weinig laten zien en als persoon past hij niet bij de club die MVV is op dit moment.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 09:46 12 mei 2024 09:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 822
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #8
Remans was in ieder geval destijds de eerste speler die met een lang contract werd vastgelegd dus die zal bij de beter betaalden horen. Is geen vaste basisspeler denk ik, maar in de breedte ok. Hangt natuurlijk ook af van het totale spelersbudget, wat er op de markt beschikbaar is aan vergelijkbare spelers en wat die kosten. Wat goed zou zijn voor het budget is de verkoop van Matthys, Livramento, liggen nog maar een jaar vast (Souren is al gratis weg). En eventueel vertrek Smeets. Persoonlijk geen fan. Combinatie van dure speler, datgene hij zelf heeft laten zien, de verwachting daarbij en nu weer die opmerking over komend seizoen wel/niet "we gaan het zien" daarmee aangevend dat hij er niet echt naar uitkijkt. Staat ontwikkeling Basri in de weg die meer moet spelen en die zich echt goed heeft laten zien ondanks dat deze ook nog veel te leren heeft. En zelfs Sleegers die een tien zou zijn, zou daar in de voorbereiding meer geprobeerd moeten worden. Vond 't met Souren geen goede combi, als Smeets blijft en erop komt ligt het dus ook aan wie erbij komt voor Souren. Nieuwe rechtsback (librici kan prima rechtshalf/rechtsbuiten), Links cv (Nieling nog een jaar huren?), vervanging voor Souren is het belangrijkst. Keeper/spits indien Matt/Livra vertrekken. Maar de nieuwe trainer zal ook zijn gedachten hebben over de selectie. Denk dat er in de O21 te weinig zit anders hadden sommige spelers al meer minuten gemaakt?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 13:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 864
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #9
Foi , foi altijd maar kritiek op Brain om hem moet je een elftal bouwen ...hij ziet voetbal die heb je hard nodig nu Nicky weg is en Koen weg is het is een hele klus die twee voetbal lezende spelers te ver vangen ....

Wat meer respect verdient Brain zeker ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Driver, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 13:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #10

bokkesprongen schreef : Foi , foi altijd maar kritiek op Brain om hem moet je een elftal bouwen ...hij ziet voetbal die heb je hard nodig nu Nicky weg is en Koen weg is het is een hele klus die twee voetbal lezende spelers te ver vangen ....

Wat meer respect verdient Brain zeker ....


Schrijf dan op zijn minst zijn naam goed als je het over respect hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 16:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 751
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #11
Heeft iemand een overzicht van de contracten? Even uit het hoofd: Librici, Schenk, Souren, Penders, Remans en Mmaee lopen volgens mij af. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Librici al verlengd heeft. Souren zal vertrekken. Schenk en Penders zijn goedkope krachten die prima zijn voor basis (Schenk) of breedte (Penders). Remans was ik nooit zo kapot van maar tweede seizoenshelft speelde hij goed. Mmaee heeft nog geen enkele indruk kunnen maken, ontzettend houterige speler. Hoop dat er snel meer duidelijk is over het Maastrichts Collectief, want dan weet Ronny ook welk budget hij heeft. Dat zal ook meespelen in bijvoorbeeld het wel/niet verlengen van Remans.
Maar al met al staat er al best een aardige selectie als verder niemand verkocht wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 16:20 12 mei 2024 16:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 822
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #12
Mmae heeft een optie, maar nergens gelezen dat die gelicht is, kwam op amateurbasis. Is idd wat houterig, maar wel technisch, geen idee hoe hij op trainingen is. Nieling en Tasci weg, terug naar Fortuna. Matthys, Livramento optie gelicht voor nog een jaar, maar normaal worden bij elke club zulke spelers in de etalage gezet om wat geld te laten binnenkomen dus afwachten of deze nog gaan. Je zou zeggen dat er voor beide interesse is, maar Matthys is zelfs na afgelopen seizoen niet gegaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 18:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2461
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #13

webmastersfm schreef :

bokkesprongen schreef : Foi , foi altijd maar kritiek op Brain om hem moet je een elftal bouwen ...hij ziet voetbal die heb je hard nodig nu Nicky weg is en Koen weg is het is een hele klus die twee voetbal lezende spelers te ver vangen ....

Wat meer respect verdient Brain zeker ....


Schrijf dan op zijn minst zijn naam goed als je het over respect hebt.


Iemand die misschien dyslexie heeft maar niet goed is in het de Nederlandse taal mag je niet zo wegzetten is mijn mening!
Ik vind los van dat dat Bok super gelijk heeft als hij het heeft over respect!…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 18:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2461
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #14

Roed en Wit 70 schreef : Mmae heeft een optie, maar nergens gelezen dat die gelicht is, kwam op amateurbasis. Is idd wat houterig, maar wel technisch, geen idee hoe hij op trainingen is. Nieling en Tasci weg, terug naar Fortuna. Matthys, Livramento optie gelicht voor nog een jaar, maar normaal worden bij elke club zulke spelers in de etalage gezet om wat geld te laten binnenkomen dus afwachten of deze nog gaan. Je zou zeggen dat er voor beide interesse is, maar Matthys is zelfs na afgelopen seizoen niet gegaan.



Mmae hoeft voor mij geen contract gepresenteerd krijgen komt te kort ondanks dat hij bijna geen speelminuten kreeg!…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2024 19:46
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 395
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #15
Ik denk niet dat Mvv verder gaat met Mmae, hij is een paar keer te laat op de training verschenen tot ergernis van de technische staf, zijn instelling is niet goed.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden