MVV transfergeruchten 2024-2025

24 juni 2024 22:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #136

Peekemvv01 schreef : Zou Leroy been van 045 niks zijn voor ons?


Heb je geen leven meneer Bartels?




Kassimi ben ik eens benieuwd na. Denk alleen dat Slegers op het begin zal blijven starten als rechtsbuiten.(speelde niet onverdienstelijk)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 10:45 25 juni 2024 10:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #137
Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 11:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #138

Hill28 schreef : Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.


Ze gaan sowieso betalen want ze zijn nog in onderhandeling en het openingsbod van 250.000 zou verhoogd zijn.
Aan het contract houden betekend dus voor niks laten vertrekken?
Nee bedankt, verkopen die hap.
Leuk half seizoen gedraait maar kan net zo goed een eendagsvlieg zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 12:27 25 juni 2024 12:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #139
Aan het contract houden betekent wat mij betreft bij MVV houden tot iemand de vraagprijs op tafel legt. Er zijn wel meer clubs die een snelle en scorende spits zoeken..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 13:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #140

CatenaccioMestreech schreef :

Hill28 schreef : Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.


Ze gaan sowieso betalen want ze zijn nog in onderhandeling en het openingsbod van 250.000 zou verhoogd zijn.
Aan het contract houden betekend dus voor niks laten vertrekken?
Nee bedankt, verkopen die hap.
Leuk half seizoen gedraait maar kan net zo goed een eendagsvlieg zijn.

Dat denk ik toch niet. Hij kwam heel vaak in scoringspositie omdat hij zo enorm snel is. Die snelheid zal hij niet kwijtraken en inde eredivisie zal Groningen of een ander toch vaak vanuit de counter moeten spelen en dan komt hij goed tot zijn recht. Ik zou ook proberen de volledige vraagprijs te krijgen, vooral als er meerdere geinterreseerden zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 13:40
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #141

pinobel schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Hill28 schreef : Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.


Ze gaan sowieso betalen want ze zijn nog in onderhandeling en het openingsbod van 250.000 zou verhoogd zijn.
Aan het contract houden betekend dus voor niks laten vertrekken?
Nee bedankt, verkopen die hap.
Leuk half seizoen gedraait maar kan net zo goed een eendagsvlieg zijn.

Dat denk ik toch niet. Hij kwam heel vaak in scoringspositie omdat hij zo enorm snel is. Die snelheid zal hij niet kwijtraken en inde eredivisie zal Groningen of een ander toch vaak vanuit de counter moeten spelen en dan komt hij goed tot zijn recht. Ik zou ook proberen de volledige vraagprijs te krijgen, vooral als er meerdere geinterreseerden zijn.


In de Eredivisie heb je iets meer nodig dan alleen snelheid.
In de KKD kom je veel makkelijker weg.
In de Eredivisie zal die op voetballend gebied flinke stappen moeten maken.
Ik zeg nergens dat hij sowieso niet gaat presteren maar wel krijg ik gewoon het gevoel dat hij daar niet direct gaat presteren

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 14:21
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #142
wie wordt om 15.00 gepresenteerd ?
teaser op de socials....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 14:26
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #143
Ziet er een beetje uit als het silhouet van Remans?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 14:26
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 43
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #144
Op de foto ziet het beetje uit als ferre Slegers maar die moet dan verlengt worden,

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 14:27
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 43
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #145
Of stan van Dessel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 14:30
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #146
Het gaat inderdaad om Stan van Dessel aldus voetbalalert die eigenlijk heel vaak goed zit

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 15:00
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #147
Middenvelder Stan Van Dessel naar MVV Maastricht

Stan Van Dessel is MVV’er. De 23-jarige middenvelder zette deze week zijn handtekening onder een 3-jarig contract met de optie voor nog een extra jaar. De voormalig Belgisch jeugdinternational komt over van Lierse Kempenzonen.

Van Dessel doorliep de jeugdopleiding van OH Leuven en stapte in 2018 over naar Sint Truiden. Na zijn debuut in 2019 kwam hij in totaal 40 keer in actie in de hoogste Belgische competitie. Voor tweedeklasser Lierse speelde hij afgelopen seizoen 20 wedstrijden. Van Dessel is linksvoetig en inzetbaar op verschillende plekken op het middenveld en in de aanval. Technisch manager Ronny van Geneugden: “Na het vertrek van Nicky Souren zijn we op zoek gegaan naar een goede vervanger. Met Stan Van Dessel hebben we die gevonden. Stan heeft een goede trap in het linkerbeen en is op meerdere posities inzetbaar. Hij heeft bovendien ervaring opgedaan in de hoogste divisies in België. Ondanks interesse van onder andere eredivisieclubs heeft hij voor MVV gekozen, en daar zijn we zeer verheugd mee.”

Bron: mvv.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 15:29
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #148
Met deze speler mogen we blij zijn
Het middeveld is zo wel rond , al zou ik ook wel een fysiek sterke speler erbij hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 15:40
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #149
Ook ik ben blij met deze spelers , maar we beginnen wel wat erg veel Belgen in onze selectie te krijgen nu .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 16:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #150

Sjonnie schreef : Ook ik ben blij met deze spelers , maar we beginnen wel wat erg veel Belgen in onze selectie te krijgen nu .


Tja, maar Ronny kijkt in de achtertuin en dit is onze achtertuin… Spelers vanuit Nederland (en zeker boven Brabant) moet je vaak verhuisvergoeding betalen en huisvesting regelen. Dat zal vast meespelen. Van Dessel lijkt mij overigens een prima versterking. En meteen ook drie jaar. Mooi!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden