MVV transfergeruchten 2024-2025

01 juni 2024 08:09 01 juni 2024 08:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2461
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #61

Jim Cemint schreef : Hoorde vandaag een gerucht dat een speler van Meerssen 1 overstapt naar MVV. Bron wist geen naam. Heb eens naar hun selectie gekeken. Zou kunnen gaan om Joan David Nunez Mecedo. Is nog jong (18 volgens mij), dus waarschijnlijk voor O21. Heeft een verleden bij Excelsior.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

.

Hoorde van iemand een bevestiging omtrent dit gerucht hij zou voor de 021 aangetrokken worden,
Zal eens aan de buurvrouw vragen omtrent deze speler haar zoon speelt in het eerste van meerssen.
Speelt vanaf 15 februari 2024 bij meerssen,komt oorspronkelijk van Venezuela.
Aanvaller rechtsbenig 1.73 m wel de Nederlandse nationaliteit,misschien 1 van de 3/4 aangekondigde versterkingen volgens Ron en misschien is Librici er ook een van?…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2024 17:21
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2024-2025 #62
Vandaag gelezen dat Werker transfervrij mag vertrekken bij Ado. Misschien een interessante optie voor ons aangezien nieling vertrekt naar cambuur. Lijkt me een prima centraal duo samen met Aktas, tenzij er een betere centrale verdediger gehuurd kan worden of door kan stromen vanuit de jeugd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2024 11:49
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #63

Jacques schreef : Volgens de Genkse geruchtenmolen komt Kamiel van de Perre naar MVV. Speelde voor Genk, afgelopen jaren in tweede elftal, is nu transfervrij. Verdedigende middenvelder en een talentje, speelde veel voor België onder 16, 17, 18. Op papier zeker geen verkeerde aanwinst.

www.transfermarkt.nl/kamiel-van-de-perre/profil/spieler/655021


Helaas. Hij gaat naar Union.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2024 17:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #64
Veel begrijpelijkere keuze gezien zijn status, maar toch jammer. En vrees voor hem dat hij daar niet veel aan spelen gaat toekomen maar goed.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2024 18:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #65

Jacques schreef : Veel begrijpelijkere keuze gezien zijn status, maar toch jammer. En vrees voor hem dat hij daar niet veel aan spelen gaat toekomen maar goed.


(Jong) Genk wilde met hem door maar hij wilde zelf weg.
Zou het dan verassend hebben gevonden als hij voor mvv zou hebben gekozen. Jammer, maar anderzijds hoop ik op een meer ervaren speler op het middenveld voor de positie van Souren , zeker als Smeets ook besluit te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2024 14:14
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 104
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #66
Het blijft me wel iets te stil op dit gebied. Iemand die meer weet? Staan er deals op on hold tot de begroting sluitend is? Kan me niet voorstellen dat Van Geneugden niet al druk is met rondkijken/gesprekken voeren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2024 14:31 06 juni 2024 14:31 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #67

Pierrot schreef : Het blijft me wel iets te stil op dit gebied. Iemand die meer weet? Staan er deals op on hold tot de begroting sluitend is? Kan me niet voorstellen dat Van Geneugden niet al druk is met rondkijken/gesprekken voeren.


We zijn nog niet eens gered? Wat denk je zelf? Spelers presenteren voordat een begroting is ingediend of zelfs de WHOA is afgerond? En was dat wel het geval hebben wij alsnog 1 van de laagste budgets waardoor wij weer tot het laatste moment moeten wachten. Er zullen zeker deals klaar staan :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2024 14:53
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 104
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #68

Strucht schreef :

Pierrot schreef : Het blijft me wel iets te stil op dit gebied. Iemand die meer weet? Staan er deals op on hold tot de begroting sluitend is? Kan me niet voorstellen dat Van Geneugden niet al druk is met rondkijken/gesprekken voeren.


We zijn nog niet eens gered? Wat denk je zelf? Spelers presenteren voordat een begroting is ingediend of zelfs de WHOA is afgerond? En was dat wel het geval hebben wij alsnog 1 van de laagste budgets waardoor wij weer tot het laatste moment moeten wachten. Er zullen zeker deals klaar staan :)


Ik moet even geduld hebben begrijp ik (logisch ook). Goed te weten dat de deals klaarstaan. We wachten het af!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2024 13:10
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 927
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #69
Vandaag in de Limburger.
Laura van Leeuwen.
We zitten in de Whoa en zolang mag ik geen investeringen doen.
Ook geen geld voor het supporters home.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2024 13:30
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #70
Iemand in de gelegenheid het artikel hier te delen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2024 13:34
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 357
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #71
De Gouden Ster sloot in 2023.
De Gouden Ster sloot in 2023. — © Rob Oostwegel
Maastricht - De supporters van MVV moeten het ook in het begin van het komende seizoen nog stellen zonder supportershome. Tegelijkertijd zal er ook geen fanplein meer worden ingericht.
Emil Visser
Vandaag om 14:48




Het supportershome ‘De Gouden Ster’ sloot vorig jaar. MVV was van plan om op de plek van het fancafé een spelershome in te richten. Het supportershome zou dan verhuizen naar een plek onder de Boschpoorttribune. Er was echter geen geld om een nieuwe plek voor de supporters te maken. Ook het nieuwe spelershome is er op dit moment ook nog niet, wegens diezelfde financiële situatie.
Lees ook: Edmond en Marianne deelden in café De Gouden Ster jarenlang lief en leed met MVV-supporters, maar aan het einde van het seizoen stoppen ze
Vergunning
Om de fans toch een onderdak te bieden, werd afgelopen seizoen een fanplein ingericht. Maar dat kon alleen met een tijdelijke vergunning van de gemeente. Die vergunning wordt voor het komend seizoen niet meer verleend, zo laat directeur Laura van Leeuwen weten.
Saneringstraject
Zij zegt dat ze graag op korte termijn een supportershome wil inrichten. Inmiddels zijn er immers lokale investeerders opgestaan om de club te ondersteunen. „Maar dat kan ik dit moment nog niet doen”, zegt Van Leeuwen. „Want we zitten nu in de Whoa-procedure om straks een start zonder schulden te maken. Maar zolang dat saneringstraject loopt, mag ik geen investeringen doen. Ik kan ook geen geld uittrekken voor het supportershome. Het is wel mijn intentie om zo snel als mogelijk na het succesvol afronden van die Whoa-procedure een vaste plek voor de supporters in te richten punten.”
Lees ook: Maastricht Collectief geeft MVV nieuwe energie: ‘Kansloze missie? Wij dachten: Holy shit, wat een groeimogelijkheden!’
Wanneer de Whoa-regeling achter de rug is, is nog niet bekend. Onlangs stemde de gemeenteraad Maastricht in met het voorstel om de huurschuld van MVV te saneren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2024 13:45
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 927
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #72
Hoe lang duurt een WHOA procedure.?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2024 15:18 07 juni 2024 15:26 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #73
Bij VVV werd de procedure opgestart in augustus 2023 en afgerond in januari 2024. Bij ADO Den Haag duurde het nog langer: van mei (2021) tot en met februari (2022).

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2024 14:50
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 357
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #74
Nieling tekent tot 2027 bij Cambuur. Jammer dit weer. Had zo’n speler graag eens bij ons een langdurig contract zien tekenen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2024 15:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 680
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #75

Sander70 schreef : Nieling tekent tot 2027 bij Cambuur. Jammer dit weer. Had zo’n speler graag eens bij ons een langdurig contract zien tekenen.


Nieling had nog een jaar contract bij Fortuna door de optie die gelicht is, dus hem contracteren zou sowieso niet gaan aangezien we zouden moeten betalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden