MVV transfergeruchten 2024-2025
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV transfergeruchten 2024-2025
21 Apr 2025 07:11
Ik ken de details van de gesprekken met Marko natuurlijk niet, maar zo’n jongen moet toch gewoon blij zijn als hij hier in zijn eigen omgeving een ‘mister MVV’ kan worden? Prima middenvelder voor ons maar veel te weinig bepalend en beslissend voor een stap hogerop. Vast en zeker een makelaar die hem het hoofd op hol brengt. Bovendien: ook al ligt hij hier vier jaar vast, als een club hem echt wil, zal dat geen miljoenrnbedrag zijn, dus weg kan hij altijd nog.
en tot slot: het artikel van Soccernews is geschreven door ene Björn Thimister, reden om er ook nog eens aan te twijfelen.
en tot slot: het artikel van Soccernews is geschreven door ene Björn Thimister, reden om er ook nog eens aan te twijfelen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Mosae
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Apr 2025 13:20
Björn Thimister is een Roda-fan. Kreeg het voor elkaar om als journalist zelfs bij De Limburger buitengegooid te worden, dat zegt best wel wat. Ik geloof er geen reet van dat die inside information van MVV heeft.
Het zou op zichzelf prima waar kunnen zijn, daar gaat het verder niet om.
Het zou op zichzelf prima waar kunnen zijn, daar gaat het verder niet om.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jovkle
- peeke
-
- Platinum Member
-
21 Apr 2025 13:20
vreemd tot de spelers opeens allemaal vertrekken volgens mij is er iets aan de hand in die groep spelers en de trainer anders weet ik het niet meer
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
22 Apr 2025 10:00
Dit zijn echt van die makelaarsspelletjes. Dit soort berichten de wereld in sturen om druk op een club te leggen.
Het is uiteraard een spel van vraag en aanbod. De speler mag vragen wat hij wil en de club mag bieden wat het haar waard is de speler te behouden.
Kleinen is voor MVV begrippen een goede speler om erbij te hebben. Lokale jongen, kan het huidige niveau aan.
Vraag is of hij echt een stap hoger zou kunnen zetten? Ik heb daar wel mijn twijfels over.
Het zou mooi zijn als hij blijft, maar als dit soort spelletjes gespeeld worden, liggen partijen vaak heel ver uit elkaar. Dit doe je niet voor 250 euro per maand verschil.
En voor de hoofdprijs is hij zeker vervangbaar. En wellicht nog een betere optie beschikbaar.
Het is uiteraard een spel van vraag en aanbod. De speler mag vragen wat hij wil en de club mag bieden wat het haar waard is de speler te behouden.
Kleinen is voor MVV begrippen een goede speler om erbij te hebben. Lokale jongen, kan het huidige niveau aan.
Vraag is of hij echt een stap hoger zou kunnen zetten? Ik heb daar wel mijn twijfels over.
Het zou mooi zijn als hij blijft, maar als dit soort spelletjes gespeeld worden, liggen partijen vaak heel ver uit elkaar. Dit doe je niet voor 250 euro per maand verschil.
En voor de hoofdprijs is hij zeker vervangbaar. En wellicht nog een betere optie beschikbaar.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
22 Apr 2025 17:30
Gezien de afzender een lage nieuwswaarde. Neem een kijkje op Soccernews.nl en bepaal zelf de waarde die je hecht aan dit bericht.
Zelfs als het waar zou zijn: Kleinen is het type voetballer dat blij mag zijn als MVV met hem door wil De clubs staan niet in de rij voor een speler die geen vaste basisplaats heeft bij de nummer 15 van de KKD.
Zelfs als het waar zou zijn: Kleinen is het type voetballer dat blij mag zijn als MVV met hem door wil De clubs staan niet in de rij voor een speler die geen vaste basisplaats heeft bij de nummer 15 van de KKD.
Time to create page: 0.310 seconds