MVV transfergeruchten 2024-2025

19 juli 2024 22:42 19 juli 2024 22:50 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #331

M-MVV schreef :

opadiehard schreef : braken voor nop binnen gehaald…mvrgr Ampa


Ik vrees dat zijn salaris(wensen) een stuk hoger is dan dat van Livra.


Zeker, maar hij weet zelf ook dat hij niet een megasalaris bij ons krijgt.
En als je 4-5 ton krijgt voor Livramento dan heb je altijd nog geld over waar je als MVV mee kan investeren in je spelersgroep of andere belangrijke zaken.

Er zijn ook veel mensen die zeggen dat Sven geen restwaarde heeft etc.
Dat klopt zeker als je kijkt naar zijn eigen waarde.
Maar hij kan de jonge gasten beter maken en bij de hand nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 23:06 19 juli 2024 23:07 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #332

bokkesprongen schreef : @ Jacques ,

Als je je ergert aan Ongunjimi en Yldrim ga je je zeker ergeren aan Braken ........

Hou je Lavrimento moet er een speler als Kostons bij ........

Bied Lavriemento een nieuw verbetert 3 jarig contrcact aan of verkoop hem voor een half miljoen maar toch niet voor 200 000 euro .....


100 prezent met ins ! Sven kin sjoen lulle en gun 't häöm en ziene pap Edsje wel, meh veer höbbe gein zeekerheid met zien blesuregeveuligheid a la Robben en heer heet neet die kwaliteit (aanders waor heer wel heij of in Belsj aon de bak gekoume ipv lieg Italiaans nivoo...)

Geef Livro extra duite en geef de jäögd unne kans wie Livro dee kreeg naotot Kostons wegging. Dink neet tot Sven towgevoogde weerde heet...
What's next ? De Kuuper trök hoole ? Kom op; de Trost jonges zien manne gewoore meh neet beeter...Laot goon die gaste; voltooid verleden tijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 23:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #333
Het sterkste wapen van MVV de afgelopen 2 seizoenen was de omschakeling/counter . Daar voor heb je snelle aanvallers nodig . Ik zou Livramento niet voor minder dan een half miljoen laten gaan . Iedereen was vol lof over Kostons ( en terecht ) Maar MVV draaide na de winterstop zonder Kostons veel beter dan met Kostons .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , M-MVV, LRB, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 06:17
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #334
Met het gevaar dat dit een Livramento-Braken topic wordt: Livramento heeft het laatste half jaar natuurlijk uitstekend gepresteerd. Dan komt er interesse en als ik het interview met hem in DDL lees, wil hij graag een stap hogerop. Begrijpelijk, want zoveel kansen krijg je niet in de voetballerij. Voor MVV ook een uitgelezen kans want we zijn nu eenmaal een ontwikkelclub die ook nog eens (en dat lijkt en aantal vergeten) elke euro kan gebruiken. Ronny kijkt bij nieuwe spelers, zo zegt hij zelf, eerst in de eigen groentetuin. Dan is Sven Braken natuurlijk een logische naam. Spitsen van zijn kaliber liggen voor MVV niet voor het oprapen. Ander type dan Livramento, natuurlijk maar Sven heeft voldoende kwaliteiten om een aanwinst te zijn. Bovendien een leider in het veld (in Venlo aanvoerder) en dat hebben we nodig. Mits fit is Sven voor mij zeer welkom. Liefst met een talentvolle aanvaller erachter die aan zijn hand kan groeien. Dat zie ik helaas niet in Mmaee, maar die jongen ligt nu eenmaal vast…
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Jim Cemint

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 07:16 20 juli 2024 07:16 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #335
Ik lees met verbazing dat mensen hier in een adem door verwachten dat Livramento wel een verbeterd langer contract zal tekenen én dat Braken een hoger salaris krijgt dan Livramento.

Livramento zal momenteel niet veel verdienen. Hij wil ook geen nieuw contract tekenen. Maar heel hypothetisch; mocht MVV hem een salaris bieden dat Groningen kan bieden, dan is dat salaris echt nog een heel stuk hoger dan Braken bij MVV zal krijgen.

Het is vreemd om te acteren alsof Livramento wel even zijn contract verlengt aan een klein salaris. Livramento verlengt niet, punt uit. “Meerdere tonnen” voor hem vangen is gewoon een prima deal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Brncic, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 09:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1880
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #336
Ben het ook met Jacques eens in deze , daarbij wil ik aanvullen dat ik denk/weet dat Braken een hele goede aanwinst is voor dit MVV.
Zoals jullie weten heb ik ook de laatste jaren VVV van dichtbij gevolgd , en verleden jaar het jaar zonder Sven bij die club was mijn inziens het verschil tussen PO halen of dus niet halen , en dat laatste in gebeurd .
Sven is een aanspeelpunt in de spits en pakt gewoon zijn goaltjes mee en een speler met ervaring. Die kan MVV heel goed gebruiken. Samen met Smeets in de as zie ik dat wel zitten.

Daarnaast denk ik / weet ik dat wanneer Braken komt dit een extra streep is onder het huidige beleid ( althans in mijn ogen) een speler uit en van Maastricht .

Ik zou het als MVV zijnde doen , en natuurlijk moet het plaatje kloppen, ik verwacht dat Braken een 3 jaar contract wilt , maar goed als je fit bent kun je nog makkelijk mee als je 33 bent.

Dus heb vertrouwen en draag Braken als hij komt als speler , hij zal de club belonen met zijn persoonlijkheid en zijn spel
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 10:13
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #337

Jacques schreef : Ik lees met verbazing dat mensen hier in een adem door verwachten dat Livramento wel een verbeterd langer contract zal tekenen én dat Braken een hoger salaris krijgt dan Livramento.

Livramento zal momenteel niet veel verdienen. Hij wil ook geen nieuw contract tekenen. Maar heel hypothetisch; mocht MVV hem een salaris bieden dat Groningen kan bieden, dan is dat salaris echt nog een heel stuk hoger dan Braken bij MVV zal krijgen.

Het is vreemd om te acteren alsof Livramento wel even zijn contract verlengt aan een klein salaris. Livramento verlengt niet, punt uit. “Meerdere tonnen” voor hem vangen is gewoon een prima deal.

Als je Livra voor 5 ton kunt verkopen moet je dat ook meteen doen. Ik doelde er op dat Braken een hoger salaris zal willen dan Livra nu krijgt. (Ook logisch)
Persoonlijk zou ik dan eerder voor een aanvaller gaan van een jaar of 26, waar je van weet dat je hem later ook nog kunt verkopen. Van Braken weet je dat hij nog max 2 a 3 jaar door zal gaan en dat je hem niet meer zult doorverkopen. Zijn blessure verleden hierin mee genomen (ja, je weet nooit hoe lang iemand fit is, maar gezien zijn verleden is de kans op blessures bij Braken nou eenmaal redelijk aanwezig) zou ik echt kijken op de Belgische of Duitse velden waar genoeg talenten rondlopen, ook in de buurt wonen en waar je straks ook nog iets aan kunt verdienen.

Je hebt snelheid nodig voorin en een bal aannemen, vasthouden en voorgeven kan Smeets ook. Daar moet net wat meer snelheid omheen lopen, die zich snel vrij kan lopen of in elk geval 1 a 2 verdedigers naar zich toe trekt. Dat lukte met Livra afgelopen jaar ook goed. Wij zijn in een sterkte keukenkampioen divisie nu eenmaal niet de club die 65% bal bezit heeft en het spel zich voornamelijk op de helft van de tegenstander af speelt. Daar moet je ook naar kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 11:32
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #338
Ik kan me voorstellen dat MVV op zoek is naar ervaring. Met Smeets (als hij blijft) hebben we maar 1 ervaren 30-er in de selectie. Een goede mix tussen wat leeftijd en ervaring met talentvolle jongens is de optimale verdeling voor MVV. Zonder die ervaring en volwassenheid in de selectie heb je, wat Ajax vorig jaar ook had, alleen maar jonge spelers rondlopen die over het algemeen toch meer met zichzelf bezig zijn dan met het collectief en het resultaat.

Het laatste half jaar van Livramento is voor beide partijen een unieke kans. Wie had een half jaar geleden verwacht dat we, na het vertrek van Koen, zo'n goed einde zouden krijgen en Livramento, die tot dan toe toch niet echt kon overtuigen, zich zo zou ontwikkelen. Dit is voor hem een unieke kans om een stap te zetten en voor de club ook om hem te verkopen. Een mooie ontwikkeling voor beide partijen.

En met het geld dat daarmee binnen komt kan MVV wellicht wat extra investeren in het voetbal. En daarmee een duurdere jongen aankopen (Sven) maar die wel enorm belangrijk is voor de balans en volwassenheid van het team.

Enige punt bij Sven is altijd dat je moet hopen dat hij zo lang mogelijk fit en blessurevrij blijft. Dat is het enige risico dat ik zie als MVV met hem een contract zou afsluiten. Een fitte Sven is een enorme toevoeging voor dit jonge MVV. En mooi als hij als Maastrichtenaar weer kan spelen met de ster op de borst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 13:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #339
Zou het eventueel aantrekken van Braken alleen maar doorgaan als livra verkocht word?….mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 14:14
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #340

opadiehard schreef : Zou het eventueel aantrekken van Braken alleen maar doorgaan als livra verkocht word?….mvrgr Ampa


Ja
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 19:54 20 juli 2024 19:55 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #341
vond Sven altijd een fijne vent ( kopie vaan ziene peer kwa karakter) en een goede speler, ook al kwam het er het tweede/derde jaar goed uit.
Dat in tegenstelling tot de destijds heersende opinie van velen die het niet zo in hem zagen zitten.
Zellfde verhaal met King Koen die een prima start had jaren geleden in het oefenpotje met en in Jekerdal; werd ook afgeschreven, totdat....zjus ;)

Soit...

Maar kijk er nu wel van op dat velen hier nu een stijf plassertje krijgen bij het noemen van Sven's naam? Bedenkt : resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
En bij Venlook stond er een ander team om hem heen, waardoor hij beter functioneerde ...

Daarnaast gun ik ieder zijn "naat druimpke", maar er wordt weer gepraat alsof we iets te makken hebben. Dat hebben we dus niet en ik wil niet meer sluitspieroefeningen krijgen, omdat er maar uitgegeven wordt.
Zijn we de Noor erfenis al vergeten of de strubbelingen met Leers oppe Merret...Of de eerste keer ( zie krantenknipsel). Shörtsje höb iech ouch nog in de kast ligge

We zullen het met uzze jäögd moeten doen en een enkele aankoop van jong teams uit Wallonië en Belsj Limburg. Laat Sven als hij komt zich eerst maar bewijzen.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 21:01
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #342
Dailon Livramento volgens Sky Sports naar Hellas Verona in Italië.
Ik denk dat we daar toch een leuk bedrag voor hebben gevangen.

x.com/skysport/status/1815455613226201574?s=46
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 21:20
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #343
Ik mag hopen van wel, we missen nu een snelle en doelgerichte spits.
Ben overigens wel benieuwd wat we eraan over hebben gehouden.

Zou er nog een speler bij komen?

Iemand nog nieuws?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 21:25
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #344
Een speler van MVV naar de Serie A!

Geweldige transfer! Zeg nu nog eens dat we geen club zijn waar spelers zich goed kunnen ontwikkelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, MVVgirl , ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 21:47
Sjuulke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #345

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden