MVV transfergeruchten 2024-2025

20 aug 2024 10:27
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #391

tuutsje schreef : Hermans gaf gisteren in de voorbeschouwing aan dat er niks meer bij gaat komen. Ergens ook wel logisch als je ziet dat iedere positie dubbel bezet is en we bijna failliet waren.


Jammer. Had nog graag een extra spits gezien. Die paar minuten wat Mmaee gisteren meedeed waren genoeg om me geweldig op de kast te krijgen. Laatste counter van de wedstrijd helpt hij zo om zeep met een ontzettend slordige kaats. Mocht Braken eens geblesseerd raken, heb je een geweldig probleem. Of hij moet zich al zo stormachtig ontwikkelen als Livramento, maar tot nu toe zie ik het niet gebeuren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2024 16:55
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #392
Ook in De Limburger werd vandaag aangegeven dat de kans klein is dat er nog iets gaat bijkomen deze transferperiode:

Vanuit De Geusselt in Maastricht en De Koel in Venlo hoeven we weinig transferspektakel meer te verwachten. Beide clubs hebben al meermaals aangegeven dat de selecties al compleet zijn. Er is bovendien ook nauwelijks geld in de portemonnee om nog te winkelen. Het is echter niet uitgesloten dat technisch manager Ronny van Geneugden van MVV nog ergens een Belgisch talentje uit de hoge hoed tovert. Daarbij is het wel ongelukkig dat de Belgische transfermarkt pas enkele dagen later sluit. Daardoor is bij het verstrijken van de deadline in Nederland nog niet duidelijk welke spelers bij de Belgische clubs buiten de boot vallen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2024 19:46 28 aug 2024 19:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #393

Jim Cemint schreef : Ook in De Limburger werd vandaag aangegeven dat de kans klein is dat er nog iets gaat bijkomen deze transferperiode:

Vanuit De Geusselt in Maastricht en De Koel in Venlo hoeven we weinig transferspektakel meer te verwachten. Beide clubs hebben al meermaals aangegeven dat de selecties al compleet zijn. Er is bovendien ook nauwelijks geld in de portemonnee om nog te winkelen. Het is echter niet uitgesloten dat technisch manager Ronny van Geneugden van MVV nog ergens een Belgisch talentje uit de hoge hoed tovert. Daarbij is het wel ongelukkig dat de Belgische transfermarkt pas enkele dagen later sluit. Daardoor is bij het verstrijken van de deadline in Nederland nog niet duidelijk welke spelers bij de Belgische clubs buiten de boot vallen.


Je kunt nog altijd shoppen door het aantrekken van spelers zonder club of contract toch?
Hoe zit het met aantrekken van spelers met een amateur contract?
Trouwens wat vreselijk irritant al die reclame die er tussendoor komt!….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2024 19:58
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 446
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #394
ADDblock plus installeren op je pc, dan ben je van die advertenties verlost

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2024 20:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #395
Stan Braem zit nog altijd zonder club .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2024 22:08
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 813
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #396
Die was ideaal geweest, maar Mmae moest zo nodig een contract voor 2 jaar krijgen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2024 07:48
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #397

Roed en Wit 70 schreef : Die was ideaal geweest, maar Mmae moest zo nodig een contract voor 2 jaar krijgen.

De salariseisen van beide spelers liggen erg ver uit elkaar, dus dat staat er los van.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2024 11:00 29 aug 2024 11:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #398

Sjonnie schreef : Stan Braem zit nog altijd zonder club .


Nu Weghorst zijn keuze heeft gemaakt zet ik ook in op Stan Braem,wel apart dat deze nog steeds geen club heeft vooral als ik de positieve info over hem lees?….mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2024 11:49
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #399
Ergens hoop ik nog de laatste dagen op een spitsje erbij. Idd, als Braken er niet bij is, heb je een groot probleem. Bij Livramento heb ik overigens ook een tijd mijn twijfels heb gehad of hij écht zou gaan doorbreken, maar uiteindelijk is dat wel gelukt. Ik hoop ergens dat dat met Mmaee ook lukt in de toekomst, maar qua motoriek, talent en snelheid komt hij (zeker in vergelijking met Livramento) momenteel erg te kort. Of ze geven hem (achter Braken) de kans en mocht het niet werken dan in de winsterstop maar toeslaan?? Je kunt zeggen: "Dan loop je de kans dat het seizoen al ruim verloren is", maar als je naar vorig jaar kijkt dan hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Bovendien kent de KKD nog altijd het periodesysteem.
Het is ook even afwachten dat de andere nieuwe aanvallers weer fit zijn, als we dan offensief meer kunnen brengen dan hoeft een extra spits misschien niet eens nodig te zijn... De tijd zal het leren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2024 20:41
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #400

jovkle schreef : ADDblock plus installeren op je pc, dan ben je van die advertenties verlost


Het probleem is vooral op de telefoon, pc is adblock inderdaad een oplossing. Ik betrap me erop steeds minder op het forum te komen daardoor, zonde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2024 01:10
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #401

Karakter schreef :

jovkle schreef : ADDblock plus installeren op je pc, dan ben je van die advertenties verlost


Het probleem is vooral op de telefoon, pc is adblock inderdaad een oplossing. Ik betrap me erop steeds minder op het forum te komen daardoor, zonde.



Brave browser downloaden op je telefoon. Brave browser heeft een AD blocker ingebouwd.

IOS: apps.apple.com/nl/app/brave-browser-%C3%...machine/id1052879175

Android: play.google.com/store/apps/details?id=com.brave.browser&pli=1

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2024 09:11
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #402

Sjonnie schreef : Stan Braem zit nog altijd zonder club .

De kans was al klein dat hij zou komen, maar nu kan er definitief een streep door. Hij gaat naar FC Knokke (eerste nationale).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2024 10:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #403
Ik heb Luca Foubert nog niet eerder gezien als afgelopen vrijdag. Is hij geen betere achtervang voor Braken als MMae? Nog erg jong en is ook een centrumspits en knalde e bal er toch lekker in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden