MVV transfergeruchten 2024-2025
- jovkle
-
- Platinum Member
-
Re: MVV transfergeruchten 2024-2025
03 Apr 2025 10:28We weten allemaal toch al dat we zeker niet voor de prijzen meespelen?
Snap alleen de verlenging van Slegers niet, de rest snap ik wel.
Optimist
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
03 Apr 2025 11:04
Op de verlenging van het contract van El Basri na begrijp ik hier weinig niets van. Kleinen laat ook al jaren niets zien, om van Slegers nog maar te zwijgen. Beide spelers voegen voetballend helemaal niets toe, Slegers is gewoon te licht bevonden, zowel technisch als fysiek. Over Buifrahi twijfel ik ook; de laatste weken heeft hij wel meer de kans gekregen maar ik raakte nog niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Het wordt - ben ik bang - het 26ste overgangsjaar volgend seizoen. Het bericht dat sponsoren (waaronder ikzelf overigens) verheugd zouden zijn over de toekomstplannen vind ik erg overtrokken. Er is helaas nog niet veel om over te juichen. Wel de redding van MVV en het toetreden van de Japanse investeerder zijn successen te noemen. Maar het stadion is hopeloos verouderd, de trainingsfaciliteiten zijn belabberd, de kleedkamers zijn van een schandalig niveau en ga zo maar door. Wie wil hier als speler voetballen? In zo'n armoedige omstandigheden? Een nieuw stadion is de enige optie om de toekomst in te gaan maar voordat dat in 'sportstad' Maastricht is gerealiseerd zijn we zeker 10 jaar verder, waarvan 8 jaar praten. Overigens dit alles zeg ik wel met veel respect voor datgene wat de piepkleine organisatie van MVV en de investeerdersgroep wel hebben bereikt!
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
03 Apr 2025 13:31 - 03 Apr 2025 13:33
Met alle respect maar dat weet je toch? We zaten vorige zomer aan de grond.
We zitten nog steeds in de Geusselt. Iets wat ons alleen maar geld kost.
Zolang er geen grote verbouwing plaats vindt of een nieuw stadion komt zullen we blijven aanmodderen.
Over de verlengingen van Kleinen, El Basri en Buifrahi snap ik de club wel.
Slegers begrijp ik ook niks van want die heeft amper iets van groei laten zien en speelt amper.
Ben ook wel een beetje klaar met al die Vlaamse ideale schoonzonen als Slegers en Coomans.
Ben al lang blij dat er veel veranderd in de organisatie en dat het collectief nu ook met de Japanners extra geld binnen brengen.
Nu hopen dat de gemeente ook eens een beetje meewerkt met de toekomst van MVV met een trainingcomplex en een nieuw stadion in de toekomst.
Dat is voor de club en de stad het allerbeste.
We zitten nog steeds in de Geusselt. Iets wat ons alleen maar geld kost.
Zolang er geen grote verbouwing plaats vindt of een nieuw stadion komt zullen we blijven aanmodderen.
Over de verlengingen van Kleinen, El Basri en Buifrahi snap ik de club wel.
Slegers begrijp ik ook niks van want die heeft amper iets van groei laten zien en speelt amper.
Ben ook wel een beetje klaar met al die Vlaamse ideale schoonzonen als Slegers en Coomans.
Ben al lang blij dat er veel veranderd in de organisatie en dat het collectief nu ook met de Japanners extra geld binnen brengen.
Nu hopen dat de gemeente ook eens een beetje meewerkt met de toekomst van MVV met een trainingcomplex en een nieuw stadion in de toekomst.
Dat is voor de club en de stad het allerbeste.
Last edit: 03 Apr 2025 13:33 by CatenaccioMestreech.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
03 Apr 2025 16:52
Ik snap de keuze om die opties te lichten eigenlijk wel. Wat ik echt vreemd vind, is hoe flets Slegers dit seizoen speelt. In zijn eerste jaar liet hij echt zien dat hij talent had, maar om de een of andere reden komt dat er nu totaal niet uit. Blijkbaar zien ze er toch nog genoeg potentie in om die optie te gebruiken.
Ik las net in de krant dat de langdurig geblesseerden weer op de weg terug zijn — Sy en Van Dessel stonden er ook bij. Ik was ze eerlijk gezegd al een beetje vergeten, omdat ze al zo lang niet gespeeld hebben. Maar als je terugdenkt aan de eerste maanden van het seizoen, toen we nog compleet waren, hebben we toch echt een paar wedstrijden op behoorlijk hoog niveau gespeeld. Met een paar gerichte versterkingen moet er toch gewoon weer een ploeg kunnen staan die prima mee kan draaien in de middenmoot.
Hopelijk weet Ronny komend seizoen weer wat konijnen uit z’n hoed te toveren!
Ik las net in de krant dat de langdurig geblesseerden weer op de weg terug zijn — Sy en Van Dessel stonden er ook bij. Ik was ze eerlijk gezegd al een beetje vergeten, omdat ze al zo lang niet gespeeld hebben. Maar als je terugdenkt aan de eerste maanden van het seizoen, toen we nog compleet waren, hebben we toch echt een paar wedstrijden op behoorlijk hoog niveau gespeeld. Met een paar gerichte versterkingen moet er toch gewoon weer een ploeg kunnen staan die prima mee kan draaien in de middenmoot.
Hopelijk weet Ronny komend seizoen weer wat konijnen uit z’n hoed te toveren!
- Sugarray
-
- New Member
-
03 Apr 2025 18:31
Buifrahi was toch verkocht aan Club Brugge in de winterstop? Die miljoenen lopen we dan ook mis.
Ik heb de hoop op Slegers ook nog niet opgegeven. Hij werd gehaald als aanvallende middenvelder, maar krijgt daar weinig tot geen kansen. Smeets heeft op papier die positie, dus veel kansen zullen er niet komen voor hen.
Ik heb de hoop op Slegers ook nog niet opgegeven. Hij werd gehaald als aanvallende middenvelder, maar krijgt daar weinig tot geen kansen. Smeets heeft op papier die positie, dus veel kansen zullen er niet komen voor hen.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
03 Apr 2025 19:03
Slegers is typisch een speler die vertrouwen nodig heeft. Vorig seizoen speelde hij prima op een voor hem vreemde positie (rechtsbuiten) Die jongen kan echter totaal niet invallen, dan is hij telkens flets en onzichtbaar. Hij moet de schroom van zich af gooien, en investeren in uurtjes in de sportschool, want dat hij kan voetballen weten we. El Basri, Kleinen en Buifrahi snap ik ook wel, zit alledrie nog rek in. Ik zag op Instagram dat Thijs Lambrix vertrekt, dus in de goal hebben we een uitdaging volgend seizoen. Volgens mij staan we er nu zo voor:
Keepers: ??
Achterin: Zeegers, Librici, Sy, Breugelmans, Francis, Coomans, Hofland, Schenk, Djairo
Midden: Kleinen, Van Dessel, Amgar, Smeets, Slegers, El Basri
Voorin: Mmaee, Kassimi, Braken, Silva Timas
Dan hebben we nog: Klaasen, Foubert, El Hari, Penders, Esajas van wie het contract afloopt of die gehuurd zijn.
Keepers: ??
Achterin: Zeegers, Librici, Sy, Breugelmans, Francis, Coomans, Hofland, Schenk, Djairo
Midden: Kleinen, Van Dessel, Amgar, Smeets, Slegers, El Basri
Voorin: Mmaee, Kassimi, Braken, Silva Timas
Dan hebben we nog: Klaasen, Foubert, El Hari, Penders, Esajas van wie het contract afloopt of die gehuurd zijn.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
03 Apr 2025 21:37
El Hari heeft nog een jaar contract. Zeegers loopt af en zijn contract is net als bij Penders tot nu toe formeel opgezegd.
Betekend natuurlijk niet dat MVV niet nog met ze in gesprek gaat.
Hopelijk dat Klaasen nog een contractje krijgt.
Betekend natuurlijk niet dat MVV niet nog met ze in gesprek gaat.
Hopelijk dat Klaasen nog een contractje krijgt.
- Pierrot
-
- Premium Member
-
03 Apr 2025 22:06
Waarom hebben we die El Hari nooit zien spelen tot nu toe eigenlijk?
Time to create page: 0.324 seconds