MVV transfergeruchten 2024-2025

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV transfergeruchten 2024-2025

16 Apr 2025 00:17 - 17 Apr 2025 20:38
Ga lekker nog 2 jaartjes bij Helmond Sport of bij Eindhoven spelen , krijg je het volgend seizoen een draai om je oren in de Geusselt .
Last edit: 17 Apr 2025 20:38 by Ben Salemans.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Apr 2025 07:39 - 17 Apr 2025 20:38
Sluit me aan bij Buurke. Smeets steekt er voetballend met kop en schouders bovenuit, maar aan de andere kant is hij voor zijn status weinig beslissend en komt hij qua loopvermogen vaak te kort. In zijn interviews en soms gedrag vind ik hem bovendien zeer negatief over team en medespelers. Dan is het inderdaad beter om hem nog een uitdaging te gunnen. Alternatieven zijn aanwezig zoals Buurke schrijft.
Last edit: 17 Apr 2025 20:38 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Buurke76, CatenaccioMestreech

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Apr 2025 10:33 - 17 Apr 2025 20:39
Ik snap Smeets zijn reactie wel. Hij is 32 jaar. Bij MVV hoef je de komende jaren niets te verwachten omdat ze voor de lange termijn willen gaan opbouwen (daar hopen we al 25 jaar op, maar goed). 
Je ziet dat er hier op korte termijn weinig perspectief is. Als voetballer wil je winnen en heb je ambitie. Met zijn leeftijd snap ik dan best dat je niet nog 2 jaar voor jan lul wil spelen. 
Als men hier de hoofdtrainer zijn contract verlengt en niet ingrijpt terwijl we al maanden dramatisch presteren, dan weet je dus ook genoeg over de ambitie van de club.
Zoals het nu gaat is het dus blijkbaar naar tevredenheid. De onderkant van de middenmoot. Wat kabbelend je wedstrijdjes spelen. Eigenlijk zoals de jong-teams dat al jaren doen.
Maar als speler wil je wedstrijden spelen met druk erop. Als Smeets die wedstrijden elders wél kan spelen de komende 2 jaar, dan geef ik hem gelijk.
Bij MVV hoeft ie die, m.u.v. de wedstrijden tegen roda, niet te verwachten.
Uiteindelijk is het ZIJN carrière.
Last edit: 17 Apr 2025 20:39 by Ben Salemans.

• Larsbak
  • Larsbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

16 Apr 2025 11:42 - 17 Apr 2025 20:39
Ik kan prima volgen wat Bryan zegt. Het is geen prettig vooruitzicht om nog een paar jaar in de marge te spelen als je 32 bent en nog een hoger niveau aan kan dan rechterrijtje van de KKD. Getuigt voor mij juist van een hele goede instelling. 

Het siert hem daarnaast dat hij gewoon zegt wat hij vindt en eerlijk uitkomt voor zijn ambities.  Beter dan een standaardantwoord dat hij zich richt op de laatste wedstrijden van het seizoen en daarna wel ziet wat er gaat gebeuren.

The following user(s) said Thank You: MVVke, Tuor, Lassie80, jovkle

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Apr 2025 18:56 - 17 Apr 2025 20:39
Ik vind dat Bryan ook wel voorzichtig iets laat doorschemeren wat we van MVV mogen verwachten de komende jaren. Toch wel iets van teleurstelling. Ik had meer verwacht. Of is het iets van hooghartigheid. Ik kan het niet plaatsen.
The following user(s) said Thank You: Obbins, Raadgek, Pinhawwe

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Apr 2025 19:33 - 17 Apr 2025 20:40
Ik kan prima volgen wat Bryan zegt. Het is geen prettig vooruitzicht om nog een paar jaar in de marge te spelen als je 32 bent en nog een hoger niveau aan kan dan rechterrijtje van de KKD. Getuigt voor mij juist van een hele goede instelling. 

Het siert hem daarnaast dat hij gewoon zegt wat hij vindt en eerlijk uitkomt voor zijn ambities.  Beter dan een standaardantwoord dat hij zich richt op de laatste wedstrijden van het seizoen en daarna wel ziet wat er gaat gebeuren.

Ben je nou serieus ?? Wie denk je dat er nog op Bryan Smeets zit te wachten ??  Het hoogste wat hij bereikt heeft is onderkant middenmoot eredivisie met Sparta . Bryan is voor MVV begrippen een goede speler , maar heeft een ego waar je niet goed van word . Voor mij mag hij vandaag nog gaan . Voor hem 10 anderen .

Last edit: 17 Apr 2025 20:40 by Ben Salemans.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Apr 2025 08:48 - 17 Apr 2025 20:43
Tsja. 7 jaar geleden was ik blij dat Verheydt en Nkoyi gingen als spitsen,
wan Nkoyi was vaak geblesseerd en Verheydt was een goede speler maar te langzaam voor het counterspel dat we speelden. 

De vervangers waren helaas Ogunjimi en Yildirim. Ogunjimi was gewoon klaar als profvoetballer en hebben we na een paar wedstrijden niet meer gezien, en Yildirim was precies even traag als Verheydt maar voor de rest gewoon nog eens een stuk slechter. Dus wat een logische stap vooruit leek, was uiteindelijk een grote achteruitgang.

Dat gevoel heb ik ook bij Smeets. Ik zie hem graag spelen want fantastische pass en lokale jongen. Maar niet onmisbaar. Maar wie gaat er spelen als zijn vervanger? Als dat niveau Yildirim wordt (maar dan de middenveld-variant), laten we dan alsjeblieft Smeets gewoon houden. Als we daarentegen een goede middenvelder terug halen, dan krijgt Smeets van mij een groot applaus en veel dank voor de bewezen diensten, maar prima dat hij vertrekt. 
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 17 Apr 2025 20:43 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Lassie80, peeke, RoedWitHart

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

17 Apr 2025 09:35 - 17 Apr 2025 20:41
Inderdaad Jacques. Het ligt er maar aan wie hem komt vervangen.

In het verleden hebben we ook gezien dat MVV zijn spelconcept soms bijna volledig lijkt af te stemmen op een speler. Dat was bijvoorbeeld het geval met Koen Kostons. Alle ballen op Koen! Toen hij vertrok leek dat een ramp. Haha, ik mis hem nog altijd. Maar het leverde wel op dat Livramento meer speelminuten kreeg en kans kreeg zich te ontwikkelen. En hij brak door. En er kwamen nieuwe spelpatronen. En toen Livramento wegviel, brak Camil Mmae door. 

Bij het huidige MVV lijkt er in de selectie ook een voorkeur te bestaan om alle ballen bij Brian in te leveren. Daar is MVV naar mijn smaak te afhankelijk van geworden. "Kijken wat Smeets met de bal kan". 

Brian is met kop en schouders de beste MVV-speler. Ik hoop dat hij blijft. En dat Van Dessel blessurevrij blijft en zijn waarde kan bewijzen. Maar er zal meer kwaliteit bij moeten, zodat de vanzelfsprekendheid c.q. afhankelijkheid van Smeets minder wordt. En als er kwaliteit bijkomt, is de kans ook groter dat Brian blijft, dunkt me 
Last edit: 17 Apr 2025 20:41 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, Jacques, opadiehard, Tuor, jovkle, Brncic, itsman, peeke, mvv veur altied

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Apr 2025 22:37
Een goede voetballer als Brain Smeets moet je koesteren immers ze zijn grillig en kunnen slecht tegen kritiek en ik moet zeggen de MVV supporters zijn zeer negatief tegen Smeets dat waren Mvv suppoters ook over Brokamp die ook op het laatst niets meer met Mvv wilde te maken hebben .

• Pierrot
  • Pierrot's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Apr 2025 10:36 - 19 Apr 2025 10:37
Cercle Brugge heeft concrete interesse in Romain Matthys. Mooie stap, mocht hij eerste keeper worden.
Last edit: 19 Apr 2025 10:37 by Pierrot.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

20 Apr 2025 00:10
Op het forum/prikbord "Wij zijn ..." van Ro** J* stelt ene JP na het dramatisch verlies bij Vitesse: "Ik ga olie op t vuur gooien haal gvd Smeets van Mvv die heeft verdomme passie in. Z'n flikker."
Steun MVV als VZM-donateur: veerzienmvv.nl
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Apr 2025 02:03
Ze roepen maar wat in rondte.
Smeets wil zeg maar voor de knikkers ergens meespelen en dat kun je bij roda ook vergeten.
No way dat hij daar uberhaupt heen zou gaan.

Zie hem eerder naar een club in België gaan of een middenmotor Eredivisie.

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

20 Apr 2025 09:51 - 20 Apr 2025 10:50
In soccernew.nl ( www.soccernews.nl/news/middenveldmotor-w...euwe-aanbieding-mvv/ ) lezen we dat middenvelder Marko Kleinen (23) afgelopen week een vierjarige contractaanbieding van MVV geweigerd heeft te ondertekenen.

Onlangs lichtte MVV nog een optie, waardoor de middenvelder, die afgelopen vrijdag nog een fraaie goal scoorde tegen Jong Utrecht, ook komend seizoen 2025-2026 voor MVV speelt.

Maar na volgend seizoen loopt Maastrichtenaar Marko Kleinen in principe dus transfervrij De Geusselt uit, als verdere onderhandelingen op niets uitlopen. Dat zou toch heel vervelend zijn... Hopelijk krijgt hij een verbeterd contractvoorstel. Marko Kleinen hoort wat mij betreft gewoon nog vele jaren bij MVV te spelen.
Steun MVV als VZM-donateur: veerzienmvv.nl
Last edit: 20 Apr 2025 10:50 by Ben Salemans.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Apr 2025 13:48
Is er dan helemaal geen kans dat Smeets blijft? Hij spreekt volgens mij gewoon zijn ambities uit. Dat is zijn goed recht. Zo dramatisch was het overigens niet. Als het een tikkeltje anders was gegaan, en meerdere wedstrijden niet in de laatste minuten waren weggegeven, dan was MVV gewoon in de top 10 geëindigd. Dat wat Smeets wilt, kan in een nieuw seizoen met MVV, eenvoudig lukken.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Brncic, Pinhawwe

• LRB
  • LRB's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Apr 2025 23:57
Cercle Brugge heeft concrete interesse in Romain Matthys. Mooie stap, mocht hij eerste keeper worden.

Dik verdeend ! Vind 't jaommer veur us en us MVV-ke, meh dao kos men op wachte.
Hoop veur häöm tot 't doorgeit en wins häöm veul suukses en gelök in Belsj

groete MERCI Romain

The following user(s) said Thank You: jovkle

Time to create page: 0.388 seconds