MVV transfergeruchten 2024-2025

19 juli 2024 17:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 925
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #316
Kun je nog altijd lezen op de web site van de Limburger.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 18:00
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #317
Maastricht - Sven Braken vertrekt bij KMSK Deinze. De Maastrichtenaar en de Belgische club hebben in onderling overleg besloten om een einde aan hun samenwerking te maken. Hij had een contract tot de zomer van 2025, plus een optie voor nog een jaar.
Emil Visser
Gisteren om 09:35

Braken speelde één seizoen in het shirt van Deinze, dat uitkomt op het tweede niveau in België. Daarvoor was hij onder andere actief bij VVV, het Italiaanse Livorno, NEC en MVV. Bij de Belgische ploeg kende Braken een turbulent seizoen. Een slepende buikblessure hield hem lange tijd aan de kant, waardoor hij nauwelijks zijn stempel kon drukken.

Lees ook: Heftig eerste seizoen voor Sven Braken in België: een slepende blessure, een huwelijk en misschien wel promotie: ‘Ik voel me hier thuis’

„We zijn gisteren (woensdag, red.) tot een akkoord gekomen”, zegt Braken. „Ik wilde graag weg en de club wilde graag meedenken. De reisafstand naar de club werd langzaamaan een belasting. Ik heb een gezin met twee kinderen en als je dan ook nog eens weinig speelt, wordt dat steeds zwaarder. Daarom heb ik er nu voor gekozen om terug naar huis te gaan.”

Dat was letterlijk terug naar huis. Braken was met Deinze op trainingskamp in Alkmaar toen hij en de club tot overeenstemming kwamen om het contract te ontbinden. „Ik ben toen letterlijk in Alkmaar op de trein gestapt, naar Maastricht. Het is wel vreemd zo. Dit is voor het eerst in mijn carrière dat ik op zo’n manier ben vertrokken. Elke andere keer diende ik mijn contract uit of werd ik getransfereerd. Na mijn goede periode bij VVV had ik er hier meer van verwacht. Dat is het helaas niet geworden. Nu ben ik een vrije speler. Gratis op te halen. Ik kost alleen salaris.”

Want bij de 30-jarige Braken is geen enkele twijfel. „Ik wil zeker doorgaan met profvoetbal. En ik hoop dat ik snel ergens kan aansluiten. Ik wil niet lang stilstaan. Je kan voor jezelf wel gaan lopen, maar je kan nooit zo goed in je eentje trainen als met spelersgroep. Op dit moment zijn er geen concrete gesprekken met clubs. Ik ben pas een dag zonder contract. Dat balletje moet nu nog gaan rollen. Ik hoop vooral op een club in de buurt. Ik wil niet die grote afstanden reizen.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 18:02 19 juli 2024 18:03 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #318
Als we dan toch bezig zijn: volgens de geruchten heeft Braken al tegen Roda gezegd dat hij daar niet wil komen voetballen. Is tijdens zijn vrijgezellenfeest gebeld door Sibum.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 18:13
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #319

BOCA schreef : Maastricht - Sven Braken vertrekt bij KMSK Deinze. De Maastrichtenaar en de Belgische club hebben in onderling overleg besloten om een einde aan hun samenwerking te maken. Hij had een contract tot de zomer van 2025, plus een optie voor nog een jaar.
Emil Visser
Gisteren om 09:35

Braken speelde één seizoen in het shirt van Deinze, dat uitkomt op het tweede niveau in België. Daarvoor was hij onder andere actief bij VVV, het Italiaanse Livorno, NEC en MVV. Bij de Belgische ploeg kende Braken een turbulent seizoen. Een slepende buikblessure hield hem lange tijd aan de kant, waardoor hij nauwelijks zijn stempel kon drukken.

Lees ook: Heftig eerste seizoen voor Sven Braken in België: een slepende blessure, een huwelijk en misschien wel promotie: ‘Ik voel me hier thuis’

„We zijn gisteren (woensdag, red.) tot een akkoord gekomen”, zegt Braken. „Ik wilde graag weg en de club wilde graag meedenken. De reisafstand naar de club werd langzaamaan een belasting. Ik heb een gezin met twee kinderen en als je dan ook nog eens weinig speelt, wordt dat steeds zwaarder. Daarom heb ik er nu voor gekozen om terug naar huis te gaan.”

Dat was letterlijk terug naar huis. Braken was met Deinze op trainingskamp in Alkmaar toen hij en de club tot overeenstemming kwamen om het contract te ontbinden. „Ik ben toen letterlijk in Alkmaar op de trein gestapt, naar Maastricht. Het is wel vreemd zo. Dit is voor het eerst in mijn carrière dat ik op zo’n manier ben vertrokken. Elke andere keer diende ik mijn contract uit of werd ik getransfereerd. Na mijn goede periode bij VVV had ik er hier meer van verwacht. Dat is het helaas niet geworden. Nu ben ik een vrije speler. Gratis op te halen. Ik kost alleen salaris.”

Want bij de 30-jarige Braken is geen enkele twijfel. „Ik wil zeker doorgaan met profvoetbal. En ik hoop dat ik snel ergens kan aansluiten. Ik wil niet lang stilstaan. Je kan voor jezelf wel gaan lopen, maar je kan nooit zo goed in je eentje trainen als met spelersgroep. Op dit moment zijn er geen concrete gesprekken met clubs. Ik ben pas een dag zonder contract. Dat balletje moet nu nog gaan rollen. Ik hoop vooral op een club in de buurt. Ik wil niet die grote afstanden reizen.”


Merci!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 19:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 860
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #320
@ Jacques ,

Als je je ergert aan Ongunjimi en Yldrim ga je je zeker ergeren aan Braken ........

Hou je Lavrimento moet er een speler als Kostons bij ........

Bied Lavriemento een nieuw verbetert 3 jarig contrcact aan of verkoop hem voor een half miljoen maar toch niet voor 200 000 euro .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , LRB, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 19:36
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #321

bokkesprongen schreef : @ Jacques ,

Als je je ergert aan Ongunjimi en Yldrim ga je je zeker ergeren aan Braken ........

Hou je Lavrimento moet er een speler als Kostons bij ........

Bied Lavriemento een nieuw verbetert 3 jarig contrcact aan of verkoop hem voor een half miljoen maar toch niet voor 200 000 euro .....



Als MVV hem niet verkoopt loopt die weer gratis de deur uit. Je meent toch niet dat hij gaat bijtekenen? Draai nog een leuk seizoen, en je ontvangt een dikke teken bonus bij een leuke club.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 20:09 19 juli 2024 20:13 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #322

CatenaccioMestreech schreef :

Mosae schreef : Dat Livramento weg wilt, kan ik me heel goed voorstellen. MVV draaide opeens als een tierelier. Transfervrij straks of niet. Je verdient nog veel meer geld als je promoveert. Jullie Braken gaat hier niets aan veranderen.


Want Livramento gaat ons even naar de Eredivisie schieten komend seizoen?
Lachwekkend

Nee, Braken met 2 ton voor Livramento wel zeker. Dat is nog veel lachwekkender. Bokkesprongen heeft gelijk. Een verbeterd contract, of 5 ton dan zitten we meer in de goede richting, en anders hup, raap je kruimels maar weer op. Daar kom je ver mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 20:25
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #323

Mosae schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Mosae schreef : Dat Livramento weg wilt, kan ik me heel goed voorstellen. MVV draaide opeens als een tierelier. Transfervrij straks of niet. Je verdient nog veel meer geld als je promoveert. Jullie Braken gaat hier niets aan veranderen.


Want Livramento gaat ons even naar de Eredivisie schieten komend seizoen?
Lachwekkend

Nee, Braken met 2 ton voor Livramento wel zeker. Dat is nog veel lachwekkender. Bokkesprongen heeft gelijk. Een verbeterd contract, of 5 ton dan zitten we meer in de goede richting, en anders hup, raap je kruimels maar weer op. Daar kom je ver mee.



Waar komt die 2 ton vandaan? MVV heeft zelf aangeven Livramento niet te willen verkopen voor onder de 5 ton en daarbij zijn er meerdere geïnteresseerden. 5 ton is heel veel geld voor MVV en kun je heel wat spelers van halen. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 21:04
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #324
Waar die 2 (paar) ton vandaan komt? Van jezelf?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 21:16
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #325

Mosae schreef : Waar die 2 (paar) ton vandaan komt? Van jezelf?


Een paar ‘ton’ bedoel ik geen 2 ton mee. Anders had ik het wel zo beschreven. MVV wilt Livramento niet verkopen voor onder de 5 ton. Dat jij dit anders interpreteert tja.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 21:32 19 juli 2024 21:35 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #326
Oké op die manier. Goed dat ik nu weet, in wat voor omgeving ik me begeef. Dank je wel voor de duidelijkheid. Een paar ton is dus hetzelfde of kàn hetzelfde betekenen als 5 ton. Ik ga het noteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 21:55 19 juli 2024 21:55 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #327

Mosae schreef : Oké op die manier. Goed dat ik nu weet, in wat voor omgeving ik me begeef. Dank je wel voor de duidelijkheid. Een paar ton is dus hetzelfde of kàn hetzelfde betekenen als 5 ton. Ik ga het noteren.


Ik zal het de volgende keer anders verwoorden met ‘meerdere tonnen’.

Fijne avond. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 22:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #328

Jacques schreef : Als we dan toch bezig zijn: volgens de geruchten heeft Braken al tegen Roda gezegd dat hij daar niet wil komen voetballen. Is tijdens zijn vrijgezellenfeest gebeld door Sibum.


Bedankt Jacques mooiste bericht ever,nee maar wel iets waar ik een beetje bang voor ben/was hoop dat hij snel gepresenteerd word hopenlijk zondag afscheid livra en braken gepresenteerd als MVVer….mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 22:08 19 juli 2024 22:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #329

Mosae schreef : Oké op die manier. Goed dat ik nu weet, in wat voor omgeving ik me begeef. Dank je wel voor de duidelijkheid. Een paar ton is dus hetzelfde of kàn hetzelfde betekenen als 5 ton. Ik ga het noteren.


Jammer dat je schrijft goed dat ik nu weet in wat voor een omgeving ik me begeef?
Laten we toch niet zeveren we zijn allemaal MVV supporter en heel klaar een prima deal als het het gebeurd livra voor 5 ton verkocht en braken voor nop binnen gehaald…mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 22:13 19 juli 2024 22:14 door M-MVV.
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #330

opadiehard schreef : braken voor nop binnen gehaald…mvrgr Ampa


Ik vrees dat zijn salaris(wensen) een stuk hoger is dan dat van Livra.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden