MVV transfergeruchten 2024-2025

06 juli 2024 23:45 06 juli 2024 23:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #241
Bijna overtuigd Sven komt,en livra maakt een transfer!…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 10:03
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 978
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #242
Ik ga er ook vanuit dat Livramento vertrekt. Als je twee wedstrijden niet mee doet en ook niet aanwezig bent bij die wedstrijden, dan kun je er vanuit gaan dat hij vertrekt. Ik hoop voor het juiste bedrag.

Schroijen lijkt me niet dat die komt. Ik hoop eerder op zowel Braem als Braken als aanwinsten. Want ik ben totaal niet overtuigd van Mmaee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 12:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 860
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #243
Met Braken is altijd iets geblesseerd of geschorst of z,n Moeder is jarig heb hem voor weinig is het een toevoeging voor de jonge gasten maar die speelt geen 20 wedstrijden .

Die Stan Bream lijkt mij een betere keuze .......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 12:51
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #244
Als je vanuit mvv de hele tijd het woord ontwikkelclub gebruikt, zou je in eerste instantie niet Braken moeten halen, maar een spits waarvan je hoopt/verwacht dat deze geld gaat opleveren. Zeker als Braken ook een salaris ala Smeets krijgt. Of je moet met het geld van Livramento twee spitsen binnenhalen zoals het voor het vertrek van Kostons was, dan is 't prima. Zoals hier aangegeven zal die niet fit genoeg zijn en vaker afwezig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 13:11 07 juli 2024 13:23 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #245

Roed en Wit 70 schreef : Als je vanuit mvv de hele tijd het woord ontwikkelclub gebruikt, zou je in eerste instantie niet Braken moeten halen, maar een spits waarvan je hoopt/verwacht dat deze geld gaat opleveren. Zeker als Braken ook een salaris ala Smeets krijgt. Of je moet met het geld van Livramento twee spitsen binnenhalen zoals het voor het vertrek van Kostons was, dan is 't prima. Zoals hier aangegeven zal die niet fit genoeg zijn en vaker afwezig.


1 spits hebben we al, dus kan me niet voorstellen dat er 2 spitsen bijkomen.
Overigens weet ik ook niet of Braken de juiste keuze is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 13:17 07 juli 2024 13:18 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #246

Roed en Wit 70 schreef : Als je vanuit mvv de hele tijd het woord ontwikkelclub gebruikt, zou je in eerste instantie niet Braken moeten halen, maar een spits waarvan je hoopt/verwacht dat deze geld gaat opleveren. Zeker als Braken ook een salaris ala Smeets krijgt. Of je moet met het geld van Livramento twee spitsen binnenhalen zoals het voor het vertrek van Kostons was, dan is 't prima. Zoals hier aangegeven zal die niet fit genoeg zijn en vaker afwezig.


Sven Braken heeft een contract t/m 2025 bij KMSK Deinze en ook nog een optie van 1 jaar. Mochten de geruchten kloppen, zal het om huur gaan. mocht KMSK Deinze geen gebruik maken van zijn optie, kun je hem transfervrij overnemen of hij kan zijn contract laten ontbinden. Ik verwacht niet dat Sven Braken een enorm salaris zal verdienen wanneer het huur betreft. Mocht die geblesseerd raken of het niveau niet meer aankunnen, dan maak je gewoonweg geen gebruik van zijn transfervrije status.

Stan Braem zou ik hoe dan ook contracten mochten we een leuk bedrag vangen voor Livramento.

Camil Mmaee is momenteel nog niet goed genoeg. Laat hem eerst maar een jaartje meedraaien met de U21.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 13:29 07 juli 2024 13:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #247
Braken zal niet voor niets in Heugem zijn geweest. Ideaal gezien gaat het om huur van Braken en betaald Deinze grootste deel van zijn salaris, En Mmaee vergeten idd, zegt al genoeg al vond ik hem wel kracht inbrengen als hij inviel. En hij is technischer dan we denken. Kan hij beter, geen idee. Maar eigenlijk was Livramento een jaar geleden verder dan hem. En een wapen met zijn snelheid. Zou niet op Braken en Mmaee inzetten. Maar goed, mogen blij zijn dat we nog bestaan, dan is zo'n brede selectie nog 'n meevaller.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 13:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 860
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #248
Je moet het publiek ook iets te bieden hebben als voor 5 a 6 duizend toeschouwers wilt voetballen en zo,n 3000 sezoens kaarten wilt verkopen

Vertrekt Livromento moet je wel Braken en Braem halen .........
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 14:55
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #249
Je kan best een ontwikkel club zijn, maar om jongens te ontwikkelen hebben ze speelminuten nodig, en ervaring om zich heen. Een selectie met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar is vragen om problemen. De jaren van Ajax onder Ten Hag was een perfecte mix tussen jong en oud.

Je hebt ook hiërarchie nodig in een elftal, spelers die andere jongens even op zijn plek zetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 15:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #250

Mithrandir schreef : Je kan best een ontwikkel club zijn, maar om jongens te ontwikkelen hebben ze speelminuten nodig, en ervaring om zich heen. Een selectie met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar is vragen om problemen. De jaren van Ajax onder Ten Hag was een perfecte mix tussen jong en oud.

Je hebt ook hiërarchie nodig in een elftal, spelers die andere jongens even op zijn plek zetten.


Stel dat Braken komt, dan hebben we dat toch? Aktas, Smeets en Braken met ervaring in de as, Van Dessel en Kleinen hebben al aardig wat wedstrijden op de teller, Matthys idem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 22:33
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #251
Jongens hou toch met braken!!! Denk je nu echt dat ie hier voor een appel en ei komt voetballen. Mag die niet komen kijken naar ex ploeggenoten?
Vergeet t aub..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 22:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #252

bokkesprongen schreef : Met Braken is altijd iets geblesseerd of geschorst of z,n Moeder is jarig heb hem voor weinig is het een toevoeging voor de jonge gasten maar die speelt geen 20 wedstrijden .

Die Stan Bream lijkt mij een betere keuze .......


Ik denk ook dat ze niet alle twee komen!….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 22:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #253

dijkie1975 schreef : Jongens hou toch met braken!!! Denk je nu echt dat ie hier voor een appel en ei komt voetballen. Mag die niet komen kijken naar ex ploeggenoten?
Vergeet t aub..


Laat je net als mij verrassen!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 22:46 07 juli 2024 22:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #254

Roed en Wit 70 schreef : Braken zal niet voor niets in Heugem zijn geweest. Ideaal gezien gaat het om huur van Braken en betaald Deinze grootste deel van zijn salaris, En Mmaee vergeten idd, zegt al genoeg al vond ik hem wel kracht inbrengen als hij inviel. En hij is technischer dan we denken. Kan hij beter, geen idee. Maar eigenlijk was Livramento een jaar geleden verder dan hem. En een wapen met zijn snelheid. Zou niet op Braken en Mmaee inzetten. Maar goed, mogen blij zijn dat we nog bestaan, dan is zo'n brede selectie nog 'n meevaller.


Maar heb gehoord Braken zou niet gehuurd worden als hij komt dus contract ontbinding met wijderziidse goedvinding!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2024 22:54 07 juli 2024 22:54 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #255

dijkie1975 schreef : Jongens hou toch met braken!!! Denk je nu echt dat ie hier voor een appel en ei komt voetballen. Mag die niet komen kijken naar ex ploeggenoten?
Vergeet t aub..


Beide partijen zijn toch blijkbaar echt met elkaar gesprek.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden