MVV transfergeruchten 2024-2025
- MF
-
- Premium Member
-
Re: MVV transfergeruchten 2024-2025
02 Jul 2024 23:48Karakter wrote: Over welke keeper heb je het nu? In zin 1 geef je aan dat onze keeper naar Genk vertrekt en in zin 2 heb je het erover dat er geen concrete interesse is voor Romain. Gaat het dan om Lambrix?
Brent Stevens is terug naar Genk.
Livramento staat ook in de belangstelling. FC Groningen is het meest concreet.
Voor romain was er ook belangstelling vanuit een Belgische club. Maar, hier niets meer van vernomen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 04:32Karakter wrote: Over welke keeper heb je het nu? In zin 1 geef je aan dat onze keeper naar Genk vertrekt en in zin 2 heb je het erover dat er geen concrete interesse is voor Romain. Gaat het dan om Lambrix?
Mijn fout ik had het over talent Stevens….mvrgr Ampa.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
03 Jul 2024 05:20Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV transfergeruchten 2024-2025
03 Jul 2024 08:34 - 03 Jul 2024 08:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 09:06Ik zie hem graag komen , alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen en dan heeft Sven zeker meerwaarde voor MVV1
Wat mij betreft een mooi gerucht en laat hem maar komen !
- Pierrot
-
- Premium Member
-
03 Jul 2024 09:09Napoleon wrote: Los van dat het een gerucht is , zal het ook zeker een wens van Sven zijn om af te sluiten bij MVV
Ik zie hem graag komen , alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen en dan heeft Sven zeker meerwaarde voor MVV1
Helemaal mee eens. Denk dat het voor Bryan Smeets ook een belangrijke reden zou zijn om te blijven. Zijn samen bij SC Jekerdal groot geworden. Hoe mooi zou het zijn als ze hier samen nog eens wat jaren kunnen spelen. Moeten wel goede back-ups achter de hand zijn, want qua fitheid zullen ze niet het hele seizoen kunnen spelen.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 11:09 - 03 Jul 2024 11:15Roed en Wit 70 wrote: Zal wel een andere mening hebben. In mijn ogen dure klant, net als Smeets. Twee doelpunten gescoord bij Deinze. 521 minuten gespeeld, vanaf december bijna niks meer. Contract tm 2025? Kunt wel zeggen ervaring, maar is met zijn 31 oud mvv sentiment en te weinig ritme gehad. Braken dan ook alleen als Livramento gaat. En zou dan toch graag zo'n type Stan Braem erbij zien, kijken of die zich nog beter ontwikkelt op hoger niveau, maar misschien is 2 spitsen erbij wel too much. We hebben als dat goed uitpakt wel buitenspelers die hem vanaf de zijlijn kunnen bedienen.
Kan misschien ook en/en dus en Sven en Stan maar financieel haalbaar misschien met het bedrag van de growdfunding erbij?…mvrgr Ampa.
Ps maar Sven en Brian spelend vlak achter elkaar zijn alle twee spelverdelers!
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 13:23Roed en Wit 70 wrote: Zal wel een andere mening hebben. In mijn ogen dure klant, net als Smeets. Twee doelpunten gescoord bij Deinze. 521 minuten gespeeld, vanaf december bijna niks meer. Contract tm 2025? Kunt wel zeggen ervaring, maar is met zijn 31 oud mvv sentiment en te weinig ritme gehad. Braken dan ook alleen als Livramento gaat. En zou dan toch graag zo'n type Stan Braem erbij zien, kijken of die zich nog beter ontwikkelt op hoger niveau, maar misschien is 2 spitsen erbij wel too much. We hebben als dat goed uitpakt wel buitenspelers die hem vanaf de zijlijn kunnen bedienen.
Belgische competitie is veel anders en stukken fysieker.
Hij heeft daar twee sterke spitsen voor zich.
Sven is een ideale KKD spits die je als MVV geweldig kan gebruiken.
Maar denk dat Sven alleen op huurbasis kan komen aangezien die nog een 1-jarig contract heeft.
Anders gok ik dat hij volgend jaar transfervrij komt.
Want hij wil heel graag hier afsluiten.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 13:51Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
- Dylan93
-
- Junior Member
-
03 Jul 2024 15:09Napoleon wrote: Los van dat het een gerucht is , zal het ook zeker een wens van Sven zijn om af te sluiten bij MVV
Ik zie hem graag komen , alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen en dan heeft Sven zeker meerwaarde voor MVV1
Ik zie liever een speler komen die mvv als springplank wil gebruiken dan iemand die hier wil afbouwen. Compleet andere motivatie, plus de eerste levert hopelijk geld op.
Daarnaast betwijfel ik of hij terug zou komen voor het salaris waar wij meestal jonge talenten voor ophalen. Want als hij minder begint te worden of een jonger talent haalt hem in, dan heb je ineens een grootverdiener op de bank zitten. In zo'n situatie moeten we natuurlijk wel een coach hebben die durft iemand te passeren
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 15:32 - 03 Jul 2024 15:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
03 Jul 2024 15:523 juli 2024
MVV huurt Robyn Esajas van Fortuna Sittard
MVV heeft Robyn Esajas gehuurd van Fortuna Sittard. De 22-jarige Esajas kan uit de
voeten op de linksback- en de linksbuitenpositie.
Esajas werd opgeleid bij Feyenoord en speelde meest recent bij ADO Den Haag
waarvoor hij afgelopen seizoen vier keer in actie kwam. Fortuna Sittard legt hem nu
vast, en verhuurt hem meteen aan de Sterrendragers.
Technisch manager Ronny van Geneugden: “Robyn is een snelle en technische speler die
op de hele linkerflank uit de voeten kan. Dankzij onze goede relatie met Fortuna hebben
we hem nu kunnen huren.”
- Mithrandir
-
- Premium Member
-
03 Jul 2024 19:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2024 21:21 - 03 Jul 2024 23:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2024 18:25Please Log in or Create an account to join the conversation.