MVV transfergeruchten 2024-2025
02 juli 2024 23:48
Karakter schreef : Over welke keeper heb je het nu? In zin 1 geef je aan dat onze keeper naar Genk vertrekt en in zin 2 heb je het erover dat er geen concrete interesse is voor Romain. Gaat het dan om Lambrix?
Brent Stevens is terug naar Genk.
Livramento staat ook in de belangstelling. FC Groningen is het meest concreet.
Voor romain was er ook belangstelling vanuit een Belgische club. Maar, hier niets meer van vernomen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 juli 2024 04:32
opadiehard
Platinum Boarder
Karakter schreef : Over welke keeper heb je het nu? In zin 1 geef je aan dat onze keeper naar Genk vertrekt en in zin 2 heb je het erover dat er geen concrete interesse is voor Romain. Gaat het dan om Lambrix?
Mijn fout ik had het over talent Stevens….mvrgr Ampa.
....
03 juli 2024 05:20
Ben Salemans
Administrator
Gisteren hoorde ik dat MVV in onderhandeling is met Sven Braken. Een gerucht of zit hij er echt aan te komen?
03 juli 2024 08:34
03 juli 2024 08:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Zal wel een andere mening hebben. In mijn ogen dure klant, net als Smeets. Twee doelpunten gescoord bij Deinze. 521 minuten gespeeld, vanaf december bijna niks meer. Contract tm 2025? Kunt wel zeggen ervaring, maar is met zijn 31 oud mvv sentiment en te weinig ritme gehad. Braken dan ook alleen als Livramento gaat. En zou dan toch graag zo'n type Stan Braem erbij zien, kijken of die zich nog beter ontwikkelt op hoger niveau, maar misschien is 2 spitsen erbij wel too much. We hebben als dat goed uitpakt wel buitenspelers die hem vanaf de zijlijn kunnen bedienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
03 juli 2024 09:06
Napoleon
Platinum Boarder
Los van dat het een gerucht is , zal het ook zeker een wens van Sven zijn om af te sluiten bij MVV
Ik zie hem graag komen , alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen en dan heeft Sven zeker meerwaarde voor MVV1
Wat mij betreft een mooi gerucht en laat hem maar komen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
03 juli 2024 09:09
Napoleon schreef : Los van dat het een gerucht is , zal het ook zeker een wens van Sven zijn om af te sluiten bij MVV
Ik zie hem graag komen , alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen en dan heeft Sven zeker meerwaarde voor MVV1
Helemaal mee eens. Denk dat het voor Bryan Smeets ook een belangrijke reden zou zijn om te blijven. Zijn samen bij SC Jekerdal groot geworden. Hoe mooi zou het zijn als ze hier samen nog eens wat jaren kunnen spelen. Moeten wel goede back-ups achter de hand zijn, want qua fitheid zullen ze niet het hele seizoen kunnen spelen.
03 juli 2024 11:09
03 juli 2024 11:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Roed en Wit 70 schreef : Zal wel een andere mening hebben. In mijn ogen dure klant, net als Smeets. Twee doelpunten gescoord bij Deinze. 521 minuten gespeeld, vanaf december bijna niks meer. Contract tm 2025? Kunt wel zeggen ervaring, maar is met zijn 31 oud mvv sentiment en te weinig ritme gehad. Braken dan ook alleen als Livramento gaat. En zou dan toch graag zo'n type Stan Braem erbij zien, kijken of die zich nog beter ontwikkelt op hoger niveau, maar misschien is 2 spitsen erbij wel too much. We hebben als dat goed uitpakt wel buitenspelers die hem vanaf de zijlijn kunnen bedienen.
Kan misschien ook en/en dus en Sven en Stan maar financieel haalbaar misschien met het bedrag van de growdfunding erbij?…mvrgr Ampa.
Ps maar Sven en Brian spelend vlak achter elkaar zijn alle twee spelverdelers!
....
03 juli 2024 13:23
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Roed en Wit 70 schreef : Zal wel een andere mening hebben. In mijn ogen dure klant, net als Smeets. Twee doelpunten gescoord bij Deinze. 521 minuten gespeeld, vanaf december bijna niks meer. Contract tm 2025? Kunt wel zeggen ervaring, maar is met zijn 31 oud mvv sentiment en te weinig ritme gehad. Braken dan ook alleen als Livramento gaat. En zou dan toch graag zo'n type Stan Braem erbij zien, kijken of die zich nog beter ontwikkelt op hoger niveau, maar misschien is 2 spitsen erbij wel too much. We hebben als dat goed uitpakt wel buitenspelers die hem vanaf de zijlijn kunnen bedienen.
Belgische competitie is veel anders en stukken fysieker.
Hij heeft daar twee sterke spitsen voor zich.
Sven is een ideale KKD spits die je als MVV geweldig kan gebruiken.
Maar denk dat Sven alleen op huurbasis kan komen aangezien die nog een 1-jarig contract heeft.
Anders gok ik dat hij volgend jaar transfervrij komt.
Want hij wil heel graag hier afsluiten.
03 juli 2024 13:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
MVV heeft de komst van Robyn Esajas inmiddels bevestigd (wordt gehuurd van Fortuna). Nog geen nieuws van MVV zelf over Francis Simon en Ilias el Hari.
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
03 juli 2024 15:09
Napoleon schreef : Los van dat het een gerucht is , zal het ook zeker een wens van Sven zijn om af te sluiten bij MVV
Ik zie liever een speler komen die mvv als springplank wil gebruiken dan iemand die hier wil afbouwen. Compleet andere motivatie, plus de eerste levert hopelijk geld op.
Daarnaast betwijfel ik of hij terug zou komen voor het salaris waar wij meestal jonge talenten voor ophalen. Want als hij minder begint te worden of een jonger talent haalt hem in, dan heb je ineens een grootverdiener op de bank zitten. In zo'n situatie moeten we natuurlijk wel een coach hebben die durft iemand te passeren
03 juli 2024 15:32
03 juli 2024 15:36 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Als er geld genoeg was, kon dat allemaal. Precies waarom ik in eerste instantie een driejarig contract voor Bryan Smeets niet helemaal begreep na het seizoen ervoor weinig gespeeld te hebben. Vorig jaar al gezien dat er op het einde ook een aantal wedstrijden zonder Bryan prima werd gespeeld. Wel heeft bryan 11 keer gescoord, vijf assists, dat is gewoon prima. Wel benieuwd hoe het komend seizoen verloopt en eventueel zelfs een 3e jaar, uiteindelijk gaan jaren voor iedereen gelden. En datzelfde kan ook zijn als Braken komt na een jaar weinig spelen. Leuk dat iemand wil afbouwen bij een club, ingeschatte toegevoegde waarde over de contractduur moet vooropstaan en zo staat een TD er ook in. Als Livramento gaat, wellicht twee spitsen. En dan is het toch wel rond gezien ook Esajas nu op links erbij.
03 juli 2024 15:52
PERSBERICHT
3 juli 2024
MVV huurt Robyn Esajas van Fortuna Sittard
MVV heeft Robyn Esajas gehuurd van Fortuna Sittard. De 22-jarige Esajas kan uit de
voeten op de linksback- en de linksbuitenpositie.
Esajas werd opgeleid bij Feyenoord en speelde meest recent bij ADO Den Haag
waarvoor hij afgelopen seizoen vier keer in actie kwam. Fortuna Sittard legt hem nu
vast, en verhuurt hem meteen aan de Sterrendragers.
Technisch manager Ronny van Geneugden: “Robyn is een snelle en technische speler die
op de hele linkerflank uit de voeten kan. Dankzij onze goede relatie met Fortuna hebben
we hem nu kunnen huren.”
03 juli 2024 19:57
Mithrandir
Expert Boarder
Ik hoop wel dat er wat ervaring wordt toegevoegd. Het vertrek van Remans en Souren is vooralsnog opgevangen met nog jongere spelers.
03 juli 2024 21:21
03 juli 2024 23:19 door Ben Salemans.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Kijk eens naar de verdediging Aktas blijft gelukkig ,beide backs Zeegers en Schenk blijven maar zijn zwak Halve maar hun vervangers zijn kwarten ...Nieling is weg en z,n vervanger Cooman kwam het vorig jaar te kort op deze plaats .Hopelijk blijft Mathys als ervaren keeper om alles op zijn plaats te zetten en te corrygeren ....
05 juli 2024 18:25
Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden