MVV transfergeruchten 2024-2025

25 juni 2024 16:39
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #151

Sjonnie schreef : Ook ik ben blij met deze spelers , maar we beginnen wel wat erg veel Belgen in onze selectie te krijgen nu .

Hebben altijd veel Belgen gehad en nu met onze Belgische TD is dat natuurlijk de vijver waar hij uit vist.
Als ze maar goed kunnen ballen in ons rood-witte shirt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 18:13
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #152
Tja wat maakt het uit, Belgen of Nederlanders. Limburgers zijn er bijna niet op dit niveau (eigenlijk triest). Ziet er wel al prima uit, op papier prima aankopen en jongens die vorig jaar stappen hebben gezet (Kleinen, Basri). Belangrijkste is dat er voorin iemand staat die doelpunten maakt.

25 juni 2024 19:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #153

Buurke76 schreef : Tja wat maakt het uit, Belgen of Nederlanders. Limburgers zijn er bijna niet op dit niveau (eigenlijk triest). Ziet er wel al prima uit, op papier prima aankopen en jongens die vorig jaar stappen hebben gezet (Kleinen, Basri). Belangrijkste is dat er voorin iemand staat die doelpunten maakt.

Dat word hopenlijk Stan Braem….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

25 juni 2024 21:54
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2024-2025 #154

Sjonnie schreef : Ook ik ben blij met deze spelers , maar we beginnen wel wat erg veel Belgen in onze selectie te krijgen nu .

Wij hebben belgen, die anderen in het noorden hebben heel veel duitsers aangetrokken. Waar maken we ons druk om?

25 juni 2024 22:15 25 juni 2024 22:15 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #155
Is er iets wat we kunnen concluderen uit het feit dat er al spelers worden gepresenteerd voordat de Whoa-procedure is afgerond? Als ik het goed begrijp zijn deze spelers gehaald door de vrijgekomen ruimte in het salarishuis. Er worden in ieder geval langdurige contracten uitgedeeld, mooi!

Kunnen we nog échte kanonnen verwachten als de procedure is afgerond? Ik zou graag nog wat meer fysiek en ervaring toegevoegd zien, maar volgens mij kunnen we helemaal niet ontevreden zijn met wat er tot nu toe gepresenteerd is.

Erg benieuwd wat er met het geld van Livramento (als hij wordt verkocht) gaat gebeuren. Waar steek je dat geld in? De selectie, supportershome, vlees op de botten?

25 juni 2024 23:11
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #156
Middenveld rond? We hebben er 4 spelen met 3 een extra middenveld zou geen luxe zijn

26 juni 2024 03:24 26 juni 2024 10:38 door Boschpoort.
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #157
Zag tot blummel transfervrij is mis terughalen?

EDIT MOD: weer een onzin bericht. Zie je PB.

26 juni 2024 21:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #158

Jim Cemint schreef : Middenvelder Stan Van Dessel naar MVV Maastricht

Ondanks interesse van onder andere eredivisieclubs heeft hij voor MVV gekozen, en daar zijn we zeer verheugd mee.”

Bron: mvv.nl

Ik ken de hele speler niet, maar dat zegt helemaal niets.
De gequote passage in het nieuwsbericht van MVV vind ik totaal overbodig. Je meent toch werkelijk niet dat zo’n speler MVV verkiest boven (ook nog eens ENKELE) eredivisieclubs?
Dat is hooguit een onderhandelingsstrategie van zijn zaakwaarnemer geweest.
Spelers op die leeftijd gaan altijd voor het hoogst haalbare.
Maar met zo’n passage creëer je ook druk voor die speler. Je schept een verwachtingspatroon. Die Buifrani (ofzoiets) kwam vorig jaar ook met de grote trom binnen. MVV had enkele Belgische topclubs afgetroefd! Verder hebben we die speler amper gezien vorig seizoen. Hopelijk heeft Van Dessel meer succes.

26 juni 2024 21:38 26 juni 2024 21:49 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #159

Maosbrögk schreef :

Ondanks interesse van onder andere eredivisieclubs heeft hij voor MVV gekozen, en daar zijn we zeer verheugd mee.”

De gequote passage in het nieuwsbericht van MVV vind ik totaal overbodig. Je meent toch werkelijk niet dat zo’n speler MVV verkiest boven (ook nog eens ENKELE) eredivisieclubs?
Maar met zo’n passage creëer je ook druk voor die speler. Je schept een verwachtingspatroon. Die Buifrani (ofzoiets) kwam vorig jaar ook met de grote trom binnen. MVV had enkele Belgische topclubs afgetroefd! Verder hebben we die speler amper gezien vorig seizoen. Hopelijk heeft Van Dessel meer succes.

Buifrahi had bijv voordat hij naar MVV kwam nog nooit op een eerste elftal gespeeld en Van Dessel al 20 wedstrijden in de Jupiler Pro League.
Werd gezien als groot talent en STVV wilde hem behouden. Maar Van Dessel wilde persé spelen en bij STVV was hij nog wel vaker bankspeler.
Dus toen naar Lierse SK gegaan.
Daar gewoon 20 van de 30 wedstrijden gespeeld.

Zeker moet je die verhalen dat grote clubs er achter aan zaten vaak met een korreltje zout nemen.

Maar PSV heeft wel achter Van Dessel aangezeten:

www.truineer.be/2023/07/psv-biedt-op-stan-van-dessel/
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

26 juni 2024 21:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #160

CatenaccioMestreech schreef :

Maosbrögk schreef :

Buifrahi heeft bijv nog nooit op eerste elftal gespeeld en Van Dessel al 20 wedstrijden in de Jupiler Pro League.
Werd gezien als groot talent en STVV wilde hem behouden. Maar Van Dessel wilde persé spelen en bij STVV was hij nog wel vaker bankspeler.
Dus toen naar Lierse SK gegaan.
Daar gewoon 20 van de 30 wedstrijden gespeeld.

Zeker moet je die verhalen dat grote clubs er achter aan zaten vaak met een korreltje zout nemen.

Maar PSV heeft wel achter Van Dessel aangezeten:

www.truineer.be/2023/07/psv-biedt-op-stan-van-dessel/

Daarnaast gezien zijn contractduur, zal deze bij de groot verdieners gaan horen. Daar hoort ook druk bij.

26 juni 2024 22:26
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #161
Martje na top Oss deze gaan we niet missen lijkt me, zat ook wel hoog in salaris huis beter een andere linksbuiten Van Halen

26 juni 2024 22:40
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #162

Peekemvv01 schreef : Martje na top Oss deze gaan we niet missen lijkt me, zat ook wel hoog in salaris huis beter een andere linksbuiten Van Halen

Sidney dit is de topic transfergeruchten.
Niet van Remans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

26 juni 2024 23:21
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #163
Heerlijk onnavolgbaar en niet volgbaar Nederlands ook net zoals op Facebook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, CatenaccioMestreech

27 juni 2024 08:57 27 juni 2024 09:03 door Sjengcity.
Sjengcity
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #164
Beste heren,

Ik weet dat peeke erg veel stuurt en onodige dingen op dit forum plaatst, ik lees normaal alleen en schrijf normaal niks, maar ik heb toch even het gevoel dat ik moest reageren...

als iemand hier een uitgaande transfer poost zoals peeke doet, wel of niet meer onder contract bij MVV dan lijkt mij dat geen probleem, ja ik stoor mij vaak aan de dingen die hij post maar we hoeven niet op alles te klagen en te zoeken, maar goed dat is mijn meening...

verder kwa inkomende transfers, het lijkt mij toch wel aardige spelers wat tot nu toe binnen zijn gehaald, er kwam hier laatst een spits voorbij (even zijn naam vergeten) zal dat iemand zijn die pas komt op het moment dat livramento verkocht word of wil MVV deze speler zoiezo halen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, Sander70

27 juni 2024 15:14 27 juni 2024 15:14 door Peekemvv01.
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #165
Schenk en saul blieven roed wit? Schenk afgelopen half jaar prima speler geweest en ook een prima speler voor in te vallen, wat mmaee en penders hebben gedaan om te blijfen, is mij een raadsel die kunnen er allebei helemaal niks van,

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden