MVV transfergeruchten 2024-2025
01 juli 2024 14:49
Selectie tot nu toe:
Keepers:
Romain Matthys
Verdediging:
Tim Zeegers
Lars Schenk
Andréa Librici
Kanou Sy
Özgür Aktaş
Wout Coomans
Middenveld:
Marko Kleinen
Nabil El Basri
Bryan Smeets
Luca Foubert
Stan Van Dessel
Saul Penders
Aanvallers:
Ferre Slegers
Dailon Livramento
Rayan Buifrahi
Camil Mmaee
Ayman Kassimi
Ilias El Hari
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 juli 2024 14:52
01 juli 2024 14:53 door Mosae.
Ik zou een verbeterd contract aanbieden en dan cashen. Livramento deed het bijna alleen. Kostons én van Bommel scoorde nog niet eens zoveel als Livramento, terwijl ze samen speelden. Van Livramento gaan we nog veel horen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek
01 juli 2024 15:09
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Mosae schreef : Ik zou een verbeterd contract aanbieden en dan cashen. Livramento deed het bijna alleen. Kostons én van Bommel scoorde nog niet eens zoveel als Livramento, terwijl ze samen speelden. Van Livramento gaan we nog veel horen.
Livramento vergelijken met die twee vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Denk zelf dat we weinig meer horen van hem maar gun hem het beste.
Denk eerlijk gezegd dat die niet verlengt.
Gaf al eens aan dat hij best een stap wilde maken en anders nog wel een jaartje MVV ziet zitten.
Dus dan lijkt me verlengen niet heel logisch voor hem.
01 juli 2024 15:27
Mijn mening is dat ik ze best wil vergelijken. Een aanvaller beoordeel ik op zijn productie. Voetbal draait om goals. Het maakt me verder niet uit, hoe hij ze maakt, maar om hoeveel. Maar los van dit, waren ze ook nog eens vaak erg mooi. Enfin, we zien het wel of hij blijft ja/nee en wat de ontwikkelingen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Obbins, Raadgek
01 juli 2024 18:32
01 juli 2024 19:16
01 juli 2024 19:16 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
El Hari blijkt te hebben getekend voor 2 jaar aldus zijn eigen Instagram pagina. Daar poseert hij met een MVV shirt. En het makelaarskantoor van Simon Francis meldt op social media dat deze speler een contract heeft getekend bij MVV. Ook hier inclusief foto met MVV shirt. MVV zelf liet weliswaar weten dat deze spelers op de eerste training waren, maar heeft nog niks bekend gemaakt via de officiële kanalen m.b.t. contracten.
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
01 juli 2024 19:38
01 juli 2024 19:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
DerMister schreef :
Sjappie schreef : Volgens het filmpje van RTV Maastricht is de selectie al compleet. Verwacht dus alleen nog nieuwelingen als er spelers vertrekken.
www.facebook.com/share/v/ryT3dLZAT8vhqkuP/?mibextid=WC7FNe
Hier geloof ik niks van!
Ik wel, zou niet weten waar we het geld vandaan moeten halen om nog meer spelers aan te trekken.
01 juli 2024 20:07
CatenaccioMestreech schreef :
DerMister schreef :
Sjappie schreef : Volgens het filmpje van RTV Maastricht is de selectie al compleet. Verwacht dus alleen nog nieuwelingen als er spelers vertrekken.
Hier geloof ik niks van!
Ik wel, zou niet weten waar we het geld vandaan moeten halen om nog meer spelers aan te trekken.
Ik heb verder niet heel veel verwachtingen, want nu we veilig zijn moeten we onze zegeningen wat dat betreft tellen. Er is alleen echt meer ervaring én body nodig om potten te kunnen breken. Als dat niet mogelijk is: prima, we leven als club nog (veel belangrijker!). Maar dan hoef je komend seizoen nog op niet veel te rekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, CatenaccioMestreech
01 juli 2024 20:10
opadiehard
Platinum Boarder
DerMister schreef :
Hier geloof ik niks van!
Dat is wel wat Hermans zei dat de selectie in principe compleet was.
Kan nog zijn dat als Smeets of Livra vertrekken er in dat geval er nog wel wat aangetrokken zal worden naar mijn mening!…mvrgr Ampa.
....
01 juli 2024 20:20
Waar zou Smeets mogelijk heen gaan, ik heb dat volledig gemist
01 juli 2024 21:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
since1902 schreef : Waar zou Smeets mogelijk heen gaan, ik heb dat volledig gemist
Nog nergens, ook nergens een club concreet geweest.
Maar hij zou wel graag een stap willen maken.
01 juli 2024 21:17
CatenaccioMestreech schreef :
since1902 schreef : Waar zou Smeets mogelijk heen gaan, ik heb dat volledig gemist
Nog nergens, ook nergens een club concreet geweest.
Maar hij zou wel graag een stap willen maken.
Wat voor stap wil hij maken dan? Ik snap het ergens wel als er komend seizoen geen perspectief is op betere spelers om hem heen. Alleen moet hij niet vergeten dat (Veer Zien) MVV hem ook geholpen heeft, nadat hij in Brussel op een dood spoor geraakt was.
Ik vermoed dat hij nog één keer flink wil cashen, waar dan ook en dat is zijn goed recht. Alleen zal een club daar ook geld voor moeten neerleggen en ik betwijfel of je voor Bryan met zijn leeftijd nog heel veel kan krijgen. Het moet hem dus gegund worden. Ik vind het een lastige, juist omdat je zijn ervaring heel goed kunt gebruiken.
02 juli 2024 16:34
opadiehard
Platinum Boarder
Hoorde vanmorgen van Ron dat onze keeper vertrokken is naar Genk,erg jammer vond het best wel een talent.
Spelers waar belangstelling voor is nl Romain en Livra is nog niks concreets ,ook Smeets wil nog wel een stap maken maar ook hier nog niks concreets.
Alleen de bovenste zin kwam van Ron.
Livra zag ik vanmorgen niet mee trainen maar wel rondlopen in sporttenue!…..mvrgr Ampa.
....
02 juli 2024 23:08
Karakter
Platinum Boarder
Over welke keeper heb je het nu? In zin 1 geef je aan dat onze keeper naar Genk vertrekt en in zin 2 heb je het erover dat er geen concrete interesse is voor Romain. Gaat het dan om Lambrix?
Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden