MVV transfergeruchten 2024-2025

27 juni 2024 17:13
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #166

Peekemvv01 schreef : Schenk en saul blieven roed wit? Schenk afgelopen half jaar prima speler geweest en ook een prima speler voor in te vallen, wat mmaee en penders hebben gedaan om te blijfen, is mij een raadsel die kunnen er allebei helemaal niks van,

Zeiden we een jaar geleden niet hetzelfde over Livramento?
Spelers zijn nog jong en moeten zich ontwikkelen om zo in de schijnwerpers te komen en waarschijnlijk erna gelijk verkocht kunnen worden. Ronny zal er wel potentie in zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2024 17:29
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #167
Lars Schenk en Saul Penders spelen ook volgend seizoen in het rood-wit van MVV Maastricht. Linksback Schenk (22) verlengde zijn contract met twee jaar met een optie voor een derde seizoen. De geboren Geullenaar debuteerde in 2022 in het eerste elftal en kwam sindsdien tot 47 wedstrijden. Vorig seizoen wisselde hij stuivertje met Leroy Labylle op de linksbackpositie, maar wist hij in de succesvolle laatste fase van het seizoen zijn basisplaats te veroveren. Maastrichtenaar Penders (21) tekende voor één jaar bij, met een optie voor nog een extra jaar. De middenvelder debuteerde in 2021 en kwam 25 keer in actie voor MVV.

Technisch manager Ronny van Geneugden: “Onze visie is eigen spelers opleiden, en zowel Lars als Saul heeft laten zien er te staan als MVV hen nodig heeft. Ik ben er trots op dat we deze jongens uit de eigen kweek langer aan ons kunnen binden.”

Misschien eerst even het nieuws brengen in dit topic. In een selectie heb je ook reserves en waterdragers nodig. Lars en Saul zullen niet de hoofdprijs vragen, hebben geleverd als ze speelden (Lars inderdaad wel meer dan Saul), en ze komen uit de buurt. Prima verlengingen wat mij betreft.

27 juni 2024 17:38 27 juni 2024 17:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #168
Groningen zou ook bezig zijn met spits Thijs Oosting van Willem II. Vraag is in hoeverre er nog interesse is in Livramento. Ook over Matthys geen geruchten...als hij niet vertrekt gaat ook hij gratuit weg eind van dit seizoen.

27 juni 2024 18:02
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #169
Zeker weten aleen Lars snap ik nog wel doet altijd zijn best maar penders hoe kun je daar potentie in zien, maar goed we hebben nog 2 maanden voor markt sluit, ben benieuwd of we nog aanwinsten kunnen verwachten, vorig jaar 20 contract spelers teller staat nu op 18 dat zou betekenen, tot er nog maar 2 aanwinsten bij gaan komen terwijl we nog geen extra linksback cv keeper linksbuiten hebben,

27 juni 2024 18:31 27 juni 2024 18:31 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #170
Wacht maar gewoon eens rustig af. Duurt nog wel even totdat het seizoen begint. Geen een selectie in de kkd is nu al compleet.

27 juni 2024 18:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #171

Peekemvv01 schreef : Zeker weten aleen Lars snap ik nog wel doet altijd zijn best maar penders hoe kun je daar potentie in zien, maar goed we hebben nog 2 maanden voor markt sluit, ben benieuwd of we nog aanwinsten kunnen verwachten, vorig jaar 20 contract spelers teller staat nu op 18 dat zou betekenen, tot er nog maar 2 aanwinsten bij gaan komen terwijl we nog geen extra linksback cv keeper linksbuiten hebben,

Penders weinig minuten gemaakt en is ook vooral een goedkope kracht.
Ook kan hij nog gewoon bij de o21 spelen want ook daar willen ze natuurlijk stappen maken na het kampioenschap.

Overigens speelde hij toen tegen Willem 2 een uitstekende wedstrijd.
Onzin om zo'n jonge zo snel af te schrijven.
Wie weet als die zelfs meer minuten maakt dat hij zich doorontwikkeld.
Kijk naar een Schenk en ook een Livramento die zich heel erg heeft ontwikkeld.
Kleinen misschien nog als beter voorbeeld die erg belangrijk geworden is op het middenveld.

Geef jonge gasten de tijd, we zijn een ontwikkelclub.
Niet iedereen staat er gelijk zoals een Steuckers en Van Bommel.

27 juni 2024 19:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #172

CatenaccioMestreech schreef :

Peekemvv01 schreef : Zeker weten aleen Lars snap ik nog wel doet altijd zijn best maar penders hoe kun je daar potentie in zien, maar goed we hebben nog 2 maanden voor markt sluit, ben benieuwd of we nog aanwinsten kunnen verwachten, vorig jaar 20 contract spelers teller staat nu op 18 dat zou betekenen, tot er nog maar 2 aanwinsten bij gaan komen terwijl we nog geen extra linksback cv keeper linksbuiten hebben,

Penders weinig minuten gemaakt en is ook vooral een goedkope kracht.
Ook kan hij nog gewoon bij de o21 spelen want ook daar willen ze natuurlijk stappen maken na het kampioenschap.

Overigens speelde hij toen tegen Willem 2 een uitstekende wedstrijd.
Onzin om zo'n jonge zo snel af te schrijven.
Wie weet als die zelfs meer minuten maakt dat hij zich doorontwikkeld.
Kijk naar een Schenk en ook een Livramento die zich heel erg heeft ontwikkeld.
Kleinen misschien nog als beter voorbeeld die erg belangrijk geworden is op het middenveld.

Geef jonge gasten de tijd, we zijn een ontwikkelclub.
Niet iedereen staat er gelijk zoals een Steuckers en Van Bommel.

Uiteindelijk wil je alle posities minimaal dubbel bezet en dan is het goed als je kiest voor een lokale speler
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Brncic, CatenaccioMestreech

28 juni 2024 02:46 28 juni 2024 02:47 door Peekemvv01.
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #173
Maar penders vergelijken met een kleinen gaat me echt te ver kleinen is in alles een veel betere voetballer maar, als die goedkoop prima. Tot nu toe geen huurspelers ook goed, ben eens benuid wat Ronny nog op zijn wensenlijstje heeft staan sommige posities 3x bezet sommige pas 1. Kijk naar linksback linksbuiten keeper cv weet niet of Ron die nog wilt versterken

28 juni 2024 02:50
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #174
Nee en die van ons is meestal pas op 31 augustus rond aleen zou nu niet weten wat ron wilt versterken als je nu kijkt na selectie zou je zeggen een keeper cv linksback linksbuiten maar of Ronny ook zo denk gaan we zien, maar een linksbuiten en linksback voor 9 augustes zou wel prettig zijn

28 juni 2024 06:07
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #175
Alsjeblieft kerel, probeer gewoon te slapen ‘‘s nachts. Ik gun je echt je plek op het forum maar dit gaat gewoon te ver. Dit gaat over geruchten over mogelijke nieuwe spelers, hou het daar svp bij. Je doet jezelf misschien een plezier zo, maar ik zie helaas meerdere serieuze forumleden afhaken. Nogmaals: het is geen chatbox…
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, jovkle, Sjengcity, M-MVV

28 juni 2024 13:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #176

Peekemvv01 schreef : Nee en die van ons is meestal pas op 31 augustus rond aleen zou nu niet weten wat ron wilt versterken als je nu kijkt na selectie zou je zeggen een keeper cv linksback linksbuiten maar of Ronny ook zo denk gaan we zien, maar een linksbuiten en linksback voor 9 augustes zou wel prettig zijn

Waarom een keeper?
We hebben Matthys en Stevens nog dus.....
Linksback hebben we Schenk dus niet noodzakelijk om een paniekaankoop te doen.

28 juni 2024 13:39
Peekemvv01
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #177
Meen je dat nou serieus je hebt 2 keepers ja je moet er altijd 3 hebben, linksback heb je een en ok schenk kan gewoon 9 augustes starten maar als td wil je minimaal iedere positie 2 man hebben, als speler en keeper 3, dus lijkt me dan verstandig, om een 3 keeper en 2 linksback te halen.want nu 3 rechtsbuitens 3 rechtsback maar wel maar 1 linksback en 1 linksbuiten, we gaan zien wat Ronny nog gaat doen, maar een linksbuiten voor de 9 graag

28 juni 2024 13:49
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #178

Peekemvv01 schreef : Meen je dat nou serieus je hebt 2 keepers ja je moet er altijd 3 hebben, linksback heb je een en ok schenk kan gewoon 9 augustes starten maar als td wil je minimaal iedere positie 2 man hebben, als speler en keeper 3, dus lijkt me dan verstandig, om een 3 keeper en 2 linksback te halen.want nu 3 rechtsbuitens 3 rechtsback maar wel maar 1 linksback en 1 linksbuiten, we gaan zien wat Ronny nog gaat doen, maar een linksbuiten voor de 9 graag

Ah zoe...
Een linksbuiten voor de 9?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

28 juni 2024 13:59
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #179
Is het mogelijk om Ronny te ontslaan en Peeke technisch directeur te maken? Dan is de selectie deze week nog compleet, daar ben ik van overtuigd. Zijn we 9 “augustes” ook al ingespeeld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jesfen, jovkle, jasonke7, Brncic

28 juni 2024 14:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #180

Sander70 schreef : Is het mogelijk om Ronny te ontslaan en Peeke technisch directeur te maken? Dan is de selectie deze week nog compleet, daar ben ik van overtuigd. Zijn we 9 “augustes” ook al ingespeeld!

Dan heb je een leuke selectie maar dan heb je ook 6 miljoen schuld gok ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden