>
Ontvangen bedankjes 131
Peekemvv01 schreef : Schenk en saul blieven roed wit? Schenk afgelopen half jaar prima speler geweest en ook een prima speler voor in te vallen, wat mmaee en penders hebben gedaan om te blijfen, is mij een raadsel die kunnen er allebei helemaal niks van,
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Peekemvv01 schreef : Zeker weten aleen Lars snap ik nog wel doet altijd zijn best maar penders hoe kun je daar potentie in zien, maar goed we hebben nog 2 maanden voor markt sluit, ben benieuwd of we nog aanwinsten kunnen verwachten, vorig jaar 20 contract spelers teller staat nu op 18 dat zou betekenen, tot er nog maar 2 aanwinsten bij gaan komen terwijl we nog geen extra linksback cv keeper linksbuiten hebben,
CatenaccioMestreech schreef :
Peekemvv01 schreef : Zeker weten aleen Lars snap ik nog wel doet altijd zijn best maar penders hoe kun je daar potentie in zien, maar goed we hebben nog 2 maanden voor markt sluit, ben benieuwd of we nog aanwinsten kunnen verwachten, vorig jaar 20 contract spelers teller staat nu op 18 dat zou betekenen, tot er nog maar 2 aanwinsten bij gaan komen terwijl we nog geen extra linksback cv keeper linksbuiten hebben,
Penders weinig minuten gemaakt en is ook vooral een goedkope kracht.
Ook kan hij nog gewoon bij de o21 spelen want ook daar willen ze natuurlijk stappen maken na het kampioenschap.
Overigens speelde hij toen tegen Willem 2 een uitstekende wedstrijd.
Onzin om zo'n jonge zo snel af te schrijven.
Wie weet als die zelfs meer minuten maakt dat hij zich doorontwikkeld.
Kijk naar een Schenk en ook een Livramento die zich heel erg heeft ontwikkeld.
Kleinen misschien nog als beter voorbeeld die erg belangrijk geworden is op het middenveld.
Geef jonge gasten de tijd, we zijn een ontwikkelclub.
Niet iedereen staat er gelijk zoals een Steuckers en Van Bommel.
Peekemvv01 schreef : Nee en die van ons is meestal pas op 31 augustus rond aleen zou nu niet weten wat ron wilt versterken als je nu kijkt na selectie zou je zeggen een keeper cv linksback linksbuiten maar of Ronny ook zo denk gaan we zien, maar een linksbuiten en linksback voor 9 augustes zou wel prettig zijn
Peekemvv01 schreef : Meen je dat nou serieus je hebt 2 keepers ja je moet er altijd 3 hebben, linksback heb je een en ok schenk kan gewoon 9 augustes starten maar als td wil je minimaal iedere positie 2 man hebben, als speler en keeper 3, dus lijkt me dan verstandig, om een 3 keeper en 2 linksback te halen.want nu 3 rechtsbuitens 3 rechtsback maar wel maar 1 linksback en 1 linksbuiten, we gaan zien wat Ronny nog gaat doen, maar een linksbuiten voor de 9 graag
Sander70 schreef : Is het mogelijk om Ronny te ontslaan en Peeke technisch directeur te maken? Dan is de selectie deze week nog compleet, daar ben ik van overtuigd. Zijn we 9 “augustes” ook al ingespeeld!