MVV transfergeruchten 2024-2025

01 juli 2024 10:49
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #181

Peekemvv01 schreef : Of stan van Dessel

Laot m toch lekker posten..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2024 11:22 01 juli 2024 11:25 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #182

CatenaccioMestreech schreef :

Hill28 schreef : Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.

Leuk half seizoen gedraait maar kan net zo goed een eendagsvlieg zijn.

Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed. Livramento voor 3 jaar vastleggen, voordat het dalijk weer te laat is, en in het rijtje komt, van Chadli, Mbuyamba, van Bommel etc etc etc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , Obbins

01 juli 2024 11:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #183

Mosae schreef :

Hill28 schreef : Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed.

Een one-season wonder.
En eigelijk niet eens een seizoen maar een half seizoen.
Valt niet veel aan te snappen verder.
Hij heeft een half jaar leuk gescoord en je bent nooit verzekerd dat die lijn word doorgetrokken.

01 juli 2024 12:18 01 juli 2024 12:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #184
FC Groningen haalt Thijs Oosting van Willem 2 definitief. Eerder werd gesproken over een transfersom van 1 miljoen, maar zou een clausule van 4 ton in zijn contract hebben staan. Staat los van interesse in Livramento. FCG wil hem nog steeds halen echter niet voor de prijs die MVV vraagt.

Het blijft een onderhandelingsspel en. 2.5 ton is veel te weinig, maar gratis de deur uit is voor mvv ook niet goed.

01 juli 2024 12:56
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #185
Deze vraag hoort niet in dit topic maar is vandaag de training begonnen en wat zijn de trainingsuren?

01 juli 2024 13:03
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #186
Veel jonge talenten erbij. Hopelijk komen de ervaren (duurdere) krachten ook een beetje vlot, nu de whoa-procedure is afgerond. Lengte en body is ook wat ontbreekt wmb.

MVV met brede selectie op eerste training

De nieuwbakken MVV-trainer Edwin Hermans verwelkomt een brede selectie van 22 spelers en drie doelmannen op de eerste training voor het seizoen 2024-2025 af. Onder hen de nieuwe aanwinsten Stan Van Dessel, Ayman Kassimi en Luca Foubert. Ook Simon Francis (Belgische verdediger afkomstig van STVV, 19 jaar) en Ilias El Hari (Marokkaanse buitenspeler, afkomstig van Westerlo, 18 jaar) sluiten maandag aan, net als Max Sangen, Milan Hofland en Djairo Tehubyuluw uit de U21.
De eerste training van MVV start maandag 1 juli om 10.30 uur. Op 3 juli is de eerste oefenwedstrijd van MVV in en tegen vijfdeklasser Berg. Aanvang is 19.00 uur. MVV opent het seizoen met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur Leeuwarden op 9 augustus.

De selectie van MVV is nu als volgt: Romain Matthys, Thijs Lambrix, Joren op de Beeck; Andréa Librici, Tim Zeegers, Kanou Sy, Özgür Aktas, Wout Coomans, Milan Hofland, Simon Francis, Djairo Tehubyuluw, Lars Schenk; Marko Kleinen, Bryan Smeets, Stan Van Dessel, Nabil El Basri, Saul Penders, Ferre Slegers; Ayman Kassimi, Ilias El Hari, Dailon Livramento, Max Sangen, Rayan Buifrahi, Luca Foubert en Camil Mmaee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, peeke, bokkesprongen

01 juli 2024 13:53
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #187
Dan nog een gerucht van het doorgaans betrouwbare Transferwatch.nl

Fortuna bezig met Esajas

Fortuna Sittard heeft zijn zinnen gezet op de diensten van Robyn Esajas. De oud (jeugd)speler van Feyenoord, 1. FC Nürnberg en AZ kwam tot gisteren uit voor ADO Den Haag onder-21.

Esajas is in Den Haag ondertussen uit contract gelopen en heeft een concreet voorstel van Fortuna Sittard op zak. Er leven concrete ideeën om de 22-jarige linksbuiten uit te lenen binnen de Keuken Kampioen Divisie.

MVV is de club die op een uitleenperiode wil toehappen. Esajas speelde vier maal eerder een duel op het tweede niveau van Nederland. De aanvaller traint al mee in Maastricht.

01 juli 2024 14:10
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #188
Die staat al in de Geusselt op het trainingsveld

01 juli 2024 14:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #189
Drie nieuwelingen erbij dus:

Simon Francis (geen profiel op transfermarkt.nl), 19 jaar CV
Ilias El Hari: www.transfermarkt.nl/ilias-el-hari/profil/spieler/1142136 , rechtsbuiten/linksbuiten
Robyn Esajas ( www.transfermarkt.nl/robyn-esajas/profil/spieler/591876 ), linksback/linksbuiten

25 man op training lees ik, dat is voor MVV-begrippen zeer ruim in deze fase!

01 juli 2024 14:24
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #190
Je ziet wel duidelijk dat Van Geneugden een plan heeft. Hij pikt de grootste transfervrije talenten op uit België en deelt meerjarige contracten uit. Niet iedereen zal slagen, maar er zitten volgens mij echt wel wat pareltjes bij. Ik noem een Sy, maar ook Librici vind ik hier een goed voorbeeld van. We gaan hier zeker de vruchten van plukken als ze verkocht worden voor een mooi bedrag. Heb er heel veel vertrouwen in.

01 juli 2024 14:34
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #191
Misschien heb ik wat gemist maar geen Labylle op trainingsveld?

01 juli 2024 14:37
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #192
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

01 juli 2024 14:40 01 juli 2024 14:44 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #193

Mosae schreef :

Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed.

Een one-season wonder.
Hij heeft een half jaar leuk gescoord en je bent nooit verzekerd dat die lijn word doorgetrokken.

Maar dan kun je ook niet het omgedraaide zeggen (half-season wonder), want je weet nooit of die lijn wordt doorgetrokken. Je eigen woorden. Bij niemand kun je dat trouwens. Dus ik vind dat makkelijk praten. Ik snap niet dat sommige spelers dan meteen voor "vol" worden aangezien (o.a.van Bommel) en Livramento niet. Maar goed, het zal wel de naam zijn, de vader en opa....Livramento is niet te stoppen. Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven. En dat bleek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , Obbins, Raadgek

01 juli 2024 14:41
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #194

iggyinthehouse schreef : Misschien heb ik wat gemist maar geen Labylle op trainingsveld?

Einde contract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u iggyinthehouse

01 juli 2024 14:46
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #195

Mosae schreef :

Mosae schreef :

Een one-season wonder.

Maar dan kun je ook niet het omgedraaide zeggen (half-season wonder), want je weet nooit of die lijn wordt doorgetrokken. Je eigen woorden. Bij niemand kun je dat trouwens. Dus ik vind dat makkelijk praten. Ik snap niet dat sommige spelers dan meteen voor "vol" worden aangezien (o.a.van Bommel) en Livramento niet. Maar goed, het zal wel de naam zijn, de vader en opa....

Van Bommel was buitencategorie dat zie je nu toch ook bij AZ?
Livramento heeft valt voetballend nog heel erg mee en moet het vooral van zijn snelheid hebben.
Ik zou lekker cashen nu het nog kan want anders is die na komend seizoen voor niks weg.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden