MVV transfergeruchten 2024-2025

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

Re: MVV transfergeruchten 2024-2025

01 Jul 2024 10:49
Peekemvv01 wrote: Of stan van Dessel

Laot m toch lekker posten..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 11:22 - 01 Jul 2024 11:25
CatenaccioMestreech wrote:
Hill28 wrote: Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Ik wens ze alvast een prettige degradatie.

Leuk half seizoen gedraait maar kan net zo goed een eendagsvlieg zijn.
Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed. Livramento voor 3 jaar vastleggen, voordat het dalijk weer te laat is, en in het rijtje komt, van Chadli, Mbuyamba, van Bommel etc etc etc.
Last edit: 01 Jul 2024 11:25 by Mosae.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl , Obbins

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 11:26
Mosae wrote:
Hill28 wrote: Groningen is gepromoveerd en wil onze topscorer wegplukken. Als ze niet willen betlalen gaan ze maar ergens anders proberen. Ik hoop dat dit geen Okita verhaal wordt. Zowel, dan zou ik als MVV dit keer gewoon vasthouden aan het contract, we zijn wel vaak genoeg genaaid nu met Waem, Van Bommel, Okita en weet ik wie nog allemaal. Groningen moet gewoon betalen en anders wegwezen. Wie wil er sws naar Groningen verhuizen vraag je je af..

Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed.

Een one-season wonder.
En eigelijk niet eens een seizoen maar een half seizoen.
Valt niet veel aan te snappen verder.
Hij heeft een half jaar leuk gescoord en je bent nooit verzekerd dat die lijn word doorgetrokken.

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:MVV transfergeruchten 2024-2025

01 Jul 2024 12:18 - 01 Jul 2024 12:18
FC Groningen haalt Thijs Oosting van Willem 2 definitief. Eerder werd gesproken over een transfersom van 1 miljoen, maar zou een clausule van 4 ton in zijn contract hebben staan. Staat los van interesse in Livramento. FCG wil hem nog steeds halen echter niet voor de prijs die MVV vraagt.

Het blijft een onderhandelingsspel en. 2.5 ton is veel te weinig, maar gratis de deur uit is voor mvv ook niet goed.
Last edit: 01 Jul 2024 12:18 by Roed en Wit 70.

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 12:56
Deze vraag hoort niet in dit topic maar is vandaag de training begonnen en wat zijn de trainingsuren?

• Pierrot
  • Pierrot's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Jul 2024 13:03
Veel jonge talenten erbij. Hopelijk komen de ervaren (duurdere) krachten ook een beetje vlot, nu de whoa-procedure is afgerond. Lengte en body is ook wat ontbreekt wmb.

MVV met brede selectie op eerste training

De nieuwbakken MVV-trainer Edwin Hermans verwelkomt een brede selectie van 22 spelers en drie doelmannen op de eerste training voor het seizoen 2024-2025 af. Onder hen de nieuwe aanwinsten Stan Van Dessel, Ayman Kassimi en Luca Foubert. Ook Simon Francis (Belgische verdediger afkomstig van STVV, 19 jaar) en Ilias El Hari (Marokkaanse buitenspeler, afkomstig van Westerlo, 18 jaar) sluiten maandag aan, net als Max Sangen, Milan Hofland en Djairo Tehubyuluw uit de U21.
De eerste training van MVV start maandag 1 juli om 10.30 uur. Op 3 juli is de eerste oefenwedstrijd van MVV in en tegen vijfdeklasser Berg. Aanvang is 19.00 uur. MVV opent het seizoen met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur Leeuwarden op 9 augustus.

De selectie van MVV is nu als volgt: Romain Matthys, Thijs Lambrix, Joren op de Beeck; Andréa Librici, Tim Zeegers, Kanou Sy, Özgür Aktas, Wout Coomans, Milan Hofland, Simon Francis, Djairo Tehubyuluw, Lars Schenk; Marko Kleinen, Bryan Smeets, Stan Van Dessel, Nabil El Basri, Saul Penders, Ferre Slegers; Ayman Kassimi, Ilias El Hari, Dailon Livramento, Max Sangen, Rayan Buifrahi, Luca Foubert en Camil Mmaee.
The following user(s) said Thank You: jovkle, peeke, bokkesprongen

• Pierrot
  • Pierrot's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Jul 2024 13:53
Dan nog een gerucht van het doorgaans betrouwbare Transferwatch.nl

Fortuna bezig met Esajas

Fortuna Sittard heeft zijn zinnen gezet op de diensten van Robyn Esajas. De oud (jeugd)speler van Feyenoord, 1. FC Nürnberg en AZ kwam tot gisteren uit voor ADO Den Haag onder-21.

Esajas is in Den Haag ondertussen uit contract gelopen en heeft een concreet voorstel van Fortuna Sittard op zak. Er leven concrete ideeën om de 22-jarige linksbuiten uit te lenen binnen de Keuken Kampioen Divisie.

MVV is de club die op een uitleenperiode wil toehappen. Esajas speelde vier maal eerder een duel op het tweede niveau van Nederland. De aanvaller traint al mee in Maastricht.

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 14:10
Die staat al in de Geusselt op het trainingsveld

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 14:14
Drie nieuwelingen erbij dus:

Simon Francis (geen profiel op transfermarkt.nl), 19 jaar CV
Ilias El Hari: www.transfermarkt.nl/ilias-el-hari/profil/spieler/1142136 , rechtsbuiten/linksbuiten
Robyn Esajas ( www.transfermarkt.nl/robyn-esajas/profil/spieler/591876 ), linksback/linksbuiten

25 man op training lees ik, dat is voor MVV-begrippen zeer ruim in deze fase!

• Pierrot
  • Pierrot's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Jul 2024 14:24
Je ziet wel duidelijk dat Van Geneugden een plan heeft. Hij pikt de grootste transfervrije talenten op uit België en deelt meerjarige contracten uit. Niet iedereen zal slagen, maar er zitten volgens mij echt wel wat pareltjes bij. Ik noem een Sy, maar ook Librici vind ik hier een goed voorbeeld van. We gaan hier zeker de vruchten van plukken als ze verkocht worden voor een mooi bedrag. Heb er heel veel vertrouwen in.

• iggyinthehouse
  • iggyinthehouse's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

01 Jul 2024 14:34
Misschien heb ik wat gemist maar geen Labylle op trainingsveld?

• Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

01 Jul 2024 14:37
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 14:40 - 01 Jul 2024 14:44
Mosae wrote:

Een eendagsvlieg. Hoeveel moet je je nog bewijzen. Maakte meer doelpunten dan Kostons, en bewees dat hij geen eendagsvlieg is. Ik begrijp deze opmerking niet zo goed.

Een one-season wonder.
Hij heeft een half jaar leuk gescoord en je bent nooit verzekerd dat die lijn word doorgetrokken.
Maar dan kun je ook niet het omgedraaide zeggen (half-season wonder), want je weet nooit of die lijn wordt doorgetrokken. Je eigen woorden. Bij niemand kun je dat trouwens. Dus ik vind dat makkelijk praten. Ik snap niet dat sommige spelers dan meteen voor "vol" worden aangezien (o.a.van Bommel) en Livramento niet. Maar goed, het zal wel de naam zijn, de vader en opa....Livramento is niet te stoppen. Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven. En dat bleek.
Last edit: 01 Jul 2024 14:44 by Mosae.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl , Obbins, Raadgek

• MF
  • MF's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Jul 2024 14:41
iggyinthehouse wrote: Misschien heb ik wat gemist maar geen Labylle op trainingsveld?

Einde contract.
The following user(s) said Thank You: iggyinthehouse

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2024 14:46
Mosae wrote:
Mosae wrote:

Een one-season wonder.
Maar dan kun je ook niet het omgedraaide zeggen (half-season wonder), want je weet nooit of die lijn wordt doorgetrokken. Je eigen woorden. Bij niemand kun je dat trouwens. Dus ik vind dat makkelijk praten. Ik snap niet dat sommige spelers dan meteen voor "vol" worden aangezien (o.a.van Bommel) en Livramento niet. Maar goed, het zal wel de naam zijn, de vader en opa....

Van Bommel was buitencategorie dat zie je nu toch ook bij AZ?
Livramento heeft valt voetballend nog heel erg mee en moet het vooral van zijn snelheid hebben.
Ik zou lekker cashen nu het nog kan want anders is die na komend seizoen voor niks weg.

Time to create page: 0.381 seconds