MVV transfergeruchten 2024-2025

18 juli 2024 14:58
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #301
Dat Livramento maar snel weg gaat als het toch al 100% zeker is dat die vertrekt! Dan kun je als club tenminste ook door. Braken zal immers ook niet nog weken kunnen blijven wachten totdat Livramento weg is. En als het toch zo zou zijn zit je weer met een niet fitte speler.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2024 15:50
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #302
Voor mij mag Livramento blijven en hoef braken niet voor mij
Livramento heeft een super laatste half jaar gedraaid
Wat heeft braken nog gepresteerd zijn contract word niet voor niks ontbonden
Ik zou natuurlijk braken wel heel graag erbij hebben samen met Livramento
Maar of dat mogelijk is geen idee
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2024 15:59
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #303

Silverav schreef : Voor mij mag Livramento blijven en hoef braken niet voor mij
Livramento heeft een super laatste half jaar gedraaid
Wat heeft braken nog gepresteerd zijn contract word niet voor niks ontbonden
Ik zou natuurlijk braken wel heel graag erbij hebben samen met Livramento
Maar of dat mogelijk is geen idee


Livramento word verkocht voor een paar ton. Braken komt transfervrij. Kortom, de club gaat erop vooruit qua financiën en hopelijk komt dit ten goede van de selectie op langere termijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 15:58
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #304
Nee, we hebben een snelle en behendige spits nodig zoals een Livramento. Jong, snel en doelgericht dat hebben we nodig. Zoals afgelopen seizoen al vaak gezien, snelheid is de sleutel tot goalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:18 19 juli 2024 16:19 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #305
Inderdaad @MVVgirl Braken is op dit moment achteruitgang t.o.v. Livramento. Die schiet er geen 15+ in. Maar daar komt men straks wel achter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:22
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #306

Mosae schreef : Inderdaad @MVVgirl Braken is op dit moment achteruitgang t.o.v. Livramento. Die schiet er geen 15+ in. Maar daar komt men straks wel achter.


Nogmaals, Braken is transfervrij. Livramento levert enkele tonnen op. Livramento heeft een 1 jarig contract en heeft aangegeven een stap te willen maken. Mocht die nu niet verkocht worden, loopt die volgend seizoen gratis de deur uit. Met deze tonnen die Livramento oplevert, Kan MVV nu of in de toekomst gericht spelers aantrekken en een aantal posities versterken. Het is geen kwestie van willen, maar, moeten verkopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:25 19 juli 2024 16:26 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #307
Dat Livramento weg wilt, kan ik me heel goed voorstellen. MVV draaide opeens als een tierelier. Transfervrij straks of niet. Je verdient nog veel meer geld als je promoveert. Jullie Braken gaat hier niets aan veranderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:30 19 juli 2024 16:35 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #308

Mosae schreef : Dat Livramento weg wilt, kan ik me heel goed voorstellen. MVV draaide opeens als een tierelier. Transfervrij straks of niet. Je verdient nog veel meer geld als je promoveert. Jullie Braken gaat hier niets aan veranderen.


Dat is het punt niet. Braken heeft ervaring en is voor MVV een buitenkansje vanwege de ervaring. De resterende tonnen van de transfer van Livramento kunnen over de hele selectie verdeeld worden. Niemand verwacht dat Braken meer gaat scoren dan Livramento; Livramento heeft immers meer snelheid en potentieel om nog beter te worden. Maar een paar ton is veel geld voor MVV. Ik vind het daarom beter om Braken te halen en die paar ton op de rekening te hebben, dan dat Livramento volgend seizoen gratis de deur uitgaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #309
Braken heeft in zijn hele carrière nog nooit meer dan 15 goals in de competitie in één seizoen gemaakt. Als hij komt en fit blijft, scoort hij er pakweg 13 in een seizoen. Een verwachting van 15+ is nergens op gebaseerd. Of nu ja, op hoop alleen.

Braken is wel een kapstok waar je je aanvalsspel aan op kan hangen. Hij haalt bijvoorbeeld relatief veel assists. Niet de 20 van Kostons, maar dat was ook een absurd aantal. Livramento daarentegen scoort nooit een assist en was lange tijd alleen maar in de diepte aanspeelbaar als je hem lanceerde en verder had je niets aan hem qua aanval opbouwen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Livramento ook op dat gebied in de laatste maanden van vorig seizoen reuzestappen zette en zich ontwikkelde.

Maar met Braken ga je gewoon weer heel anders aanvallen dan met Livramento. Gaan vleugelspitsen meer goals (moeten!) leveren. Denk aan Van Bommel-Kostons, gouden combinatie.

Van Geneugden heeft voor mij laten zien er wel kijk op te hebben dus als hij vertrouwt dat het met Braken goed uitpakt, dan ik ook.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 16:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #310
Ik vraag me ook af of Braken werkelijk op Ronnie's schaduwlijstje staat of dat ze hem willen vanwege het sentiment of omdat hij nu vrijgekomen is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 17:03 19 juli 2024 17:06 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #311
Zo zwart wit werkt dat natuurlijk niet.

Hij zal zeker niet bovenaan de lijst van Ronny staan*, maar als Van Geneugden zou vinden dat Braken echt totaal niet paste of gewoon niet goed genoeg is, dan zou Braken echt niet komen. Wie zou dat anders afdwingen? Hermans is net de nieuwe hoofdtrainer zonder enige ervaring, die heeft echt niet de muscle om zoiets door te duwen (als ie het al zou willen). Laura zie ik dat al helemaal niet doen. Ik heb het idee dat Elsen niet meer zo veel invloed heeft maar wellicht vergis ik me in dat laatste.

* Voor alle duidelijkheid: de namen die wel bovenaan staan, zijn waarschijnlijk duurder én pas eind augustus haalbaar - en dan nog maar de vraag of ze voor MVV kiezen. Als MVV nu een betere spits dan Braken kon presenteren, deden ze dat uiteraard wel. Ik kan me nog herinneren dat we 6 jaar geleden tot het einde wachten met nieuwe spits halen. Toen kwamen Ogunjimi en Yildrim uit de hoge hoed - omdat de eigenlijke targets toch afgezegd hadden. Heb me een seizoen lang lopen ergeren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Brncic, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 17:07
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #312
MVV is al langer in contact met Sven. Ook niet onlogisch als oud-speler die graag terug richting zijn woonplaats wil. Daarmee staat ie natuurlijk automatisch op een schaduwlijst, maar is het wachten op het juiste moment. Dat weet Sven ook, dus hij zal ongetwijfeld met Deinze in gesprek zijn gegaan over zijn toekomst wetende dat MVV mogelijk een optie zou worden. Ik kan me alleen niet voorstellen dat MVV Sven én Livramento kan betalen. Dan wordt het dus spannend hoe lang het duurt met Livramento, Braken zal geen weken willen wachten als ik het artikel in DDL goed lees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., opadiehard, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 17:11
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #313

Mosae schreef : Dat Livramento weg wilt, kan ik me heel goed voorstellen. MVV draaide opeens als een tierelier. Transfervrij straks of niet. Je verdient nog veel meer geld als je promoveert. Jullie Braken gaat hier niets aan veranderen.


Want Livramento gaat ons even naar de Eredivisie schieten komend seizoen?
Lachwekkend
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 17:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 925
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #314
Als het mvv niet wordt .
Wordt het een andere limburgse club.
Hij wil in de buurt blijven verteld hij in dagblad de Limburger.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 17:36
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV transfergeruchten 2024-2025 #315

ouwe rot schreef : Als het mvv niet wordt .
Wordt het een andere limburgse club.
Hij wil in de buurt blijven verteld hij in dagblad de Limburger.


Zou je dit nieuwsartikel willen delen hier?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden